Klinkt wel heel apartquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:
De bovenste is "Best" en heeft ook een perfecte qualiteit,
Music for the playstation, en niet met riffs, ik maak letterlijk elke toon zelf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klinkt wel heel apart![]()
Hoe heb je het gemaakt dan?
Hm okquote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
HET IS GELUKT GODVERDOMME!!!!! IK BEN ZO BLIJ NU!!!!
IK HEB PERFECTE QUALITEIT OMFG!!! W00T W00T W00T!!!!!!!!!!!!
(sorry ik bnen echt fucking blij nu)
quote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Je hoeft er niets van te denken, het gaat om het melodische ervan, ik kan wel meer uploaden als het moet, en ja tis mono kan het ff niet helpen, maar de qualiteit is okay iig.quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Pff, tis mono en ik weet niet wat ik er van moet denken![]()
Ik heb geen rapidshare account gast..quote:Op maandag 4 december 2006 20:35 schreef PDOA het volgende:
All download slots are currently busy
Flikker die meuk toch op rapidshare.
Daar heb je ook geen account voor nodig gast...quote:Op maandag 4 december 2006 20:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen rapidshare account gast..
Tx, bookmarked en aan het uploadenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Pleur het op yourfilehost.com
Geen wachttijd, geen account nodig.
melodische muziek is dan ook niet om op te dansen, dat hebben dronken figuren ervan gemaakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:09 schreef Oksel het volgende:
Klinkt als filmmuziek uit de jaren 80..
Doet me denken aan een of andere oude Rutger Hauer film..
Wat moet ik hiervan vinden? 30 jaar geleden was het cool geweest, dat is zeker..
quote:Op zondag 3 december 2006 07:01 schreef BaajGuardian het volgende:
(Ik had dus een TV>Pc kabel das een mannetje tulp kabel, oftewel met 2 jacks, maar ik moet een met 2 gaten aan uiteinde, maandag maar even doen, en ik hoop dat ik geen versterker nodig ga hebben, die heb ik wel maar ik snap de ballen van die apparaten.)
Stuur je ff een kratje bier op?quote:Op maandag 4 december 2006 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Sorry, ik bezit geen kratjes meer.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Stuur je ff een kratje bier op?
Audio tulp aansluiting TV > PC
Doe ik het ook voorquote:Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef BaajGuardian het volgende:
maar je hebt mijn onstervelijke dank.![]()
Wees blij dat je de beste muziek allertijden (dus ook in de toekomst) kunt horen manquote:
Ik heb onderbouwing, dus ja.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wees blij dat je de beste muziek allertijden (dus ook in de toekomst) kunt horen man
Ga maar lekker naar je "dancetrance" cdtjes luisteren danquote:Op woensdag 6 december 2006 18:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
't kan mij niet boeien, had ik geweten wat je maakte dan had ik je niet geholpen
![]()
Het is niet mono muziek, mijn soundcart heeft een probleem met stereo, dan gaat het kraken en dan is de qualiteit dus fucked, daarom heb ik de tulp kabel in een ander gat gestoken waardoor de rechter box heel zacht is en de linker op bijna vol geluid, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:49 schreef PDOA het volgende:
Jezus man, dat je die mono zooi nog durft te uploaden!
Ga eens muziek maken met echt goed programma, zoals Ableton Live of Reason.
Yo yo, niet zo'n grote muil he, meneer de wannabe musician. Zorg eerst maar dat je met iets presentabels aankomt voordat je mensen gaat afzeiken.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is niet mono muziek, mijn soundcart heeft een probleem met stereo, dan gaat het kraken en dan is de qualiteit dus fucked, daarom heb ik de tulp kabel in een ander gat gestoken waardoor de rechter box heel zacht is en de linker op bijna vol geluid, vraag me niet waarom.
Ik kan het nogsteeds stereo beluisteren (stereo knop op de boxen) dat jij daar geen geld voor hebt is jou probleem.
Ik heb wel even geluisterd, en het klinkt best goed, maar niet zo origineel als de maker zelf denkt. Het klinkt een beetje als filmmuziek, die je vaak in een Amerikaanse arthouse productie tegenkomt.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
De lust om de nummers te gaan beluisteren is me geheel ontnomen door het veel te grote ego van de TS. Al zijn je nummers nog zo geweldig, ik ga de moeite niet nemen om er naar te luisteren
Ik heb 500+ nummers, dus om alles up te loaden duurt nogal een tijdje.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb wel even geluisterd, en het klinkt best goed, maar niet zo origineel als de maker zelf denkt. Het klinkt een beetje als filmmuziek, die je vaak in een Amerikaanse arthouse productie tegenkomt.
Van die subtiele sfeertonen met een paar dramatische hoogtepunten erin.
Aan jou reactie te zien luister je naar dansmuziek dus hoef je er ook niet op te klikken, het is sfeermuziek namelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
De lust om de nummers te gaan beluisteren is me geheel ontnomen door het veel te grote ego van de TS. Al zijn je nummers nog zo geweldig, ik ga de moeite niet nemen om er naar te luisteren
Hoe kun je aan mijn reactie zien naar wat voor muziek ik luister?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Aan jou reactie te zien luister je naar dansmuziek dus hoef je er ook niet op te klikken, het is sfeermuziek namelijk.
Wat heeft een ego met muziek te maken dan tenzij het om dans muziek gaat.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kun je aan mijn reactie zien naar wat voor muziek ik luister?Ik hou best van sfeermuziek maar niet van grote ego's
Sorry ik spreek/tiep de hele dag door engels, kan het soms niet helpen.quote:
Sorry dat het niet digitaal is, de 'tone'samples zijn inderdaad niet beter dan Spelcomputer samples he..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb er net een aantal beluisterd.. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om zulke liedjes te maken, maar volgens mij ben je een beetje verblind door je eigen fantasie dat het erg goed is. Want zo goed is het namelijk helemaal niet i.m.o. Ik mis telkens een soort climax, of van mij part werk je met een vraag-antwoord melodie. Hier ontbreekt gewoon enige vorm van melodie.
Ik ben van van Electro, maar deze tonen klinken afschuwelijk. Het is gewoon niet prettig om het langer dan een minuut aan te horen. Ga gerust verder met het maken van je liedjes, tuurlijk, het is alleen niks voor mij.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef PDOA het volgende:
Hilarisch topic eigenlijk.
Je vrienden en/of familie willen je natuurlijk niet beledigen wanneer jij je muziekjes aan hen opdringt.
Gelukkig zitten hier wel eerlijke mensen die je gewoon vertellen dat het zwaar kut is. Dat jij dat niet wilt geloven is jouw probleem.
Van de paar nummers die ik heb beluisterd (nadat ik die shit eerst moest tweaken omdat jij niet een normale stereo versie kan uploaden) heb ik gemerkt dat veel samples niet goed aansluiten en je een klein tikje hoort wanneer de loop afgelopen is. Zeer irritant maar met een goed muziekprogramma makkelijk weg te werken.
Blijven oefenen knul, het ego heb je al!![]()
Kom maar op met die titels.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]ik wist wel dat er koters als jij bij zouden komen, achja je mag van mij alles vinden maar roepen dat "mijn familie/vrienden" het zeggen om me niet te beledigen, waarom heb ik anders voor bestaande computerspellen muziek gemaakt sukkel, en de nummers zijn niet in TV kwaliteit nee, dat wist ik zelf ook wel, het is ook bedoeld voor "games" uit de console klasse van de jaren 90.
p.s. maak jij ook muziek? dacht ik al.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:55 schreef PDOA het volgende:
[..]
Met mijn skills blaas ik je iig zo weg.
Daar kun je nu wel over lachen, maar heb jij op (commerciele) verzamelaars gestaan? Heb jij vinyl gereleased? Prijzen gewonnen met je muziek? Ben je op de radio gedraaid? Vast niet. Nee, meneer maakt muziek met zijn PleeStation muziekprogrammaquote:
Oeh wie ben jij dan PDOA? Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 december 2006 17:34 schreef PDOA het volgende:
[..]
Daar kun je nu wel over lachen, maar heb jij op (commerciele) verzamelaars gestaan? Heb jij vinyl gereleased? Prijzen gewonnen met je muziek? Ben je op de radio gedraaid? Vast niet. Nee, meneer maakt muziek met zijn PleeStation muziekprogrammavoor zijn imaginaire computerspellen
En gaat hier dan een beetje tof lopen doen over hoe goed meneer wel niet is. Hou je moeder maar voor de gek.
En kom op met die titels, kneus.
Is het niet dat jij denkt dat je in alles zo goed bent omdat al die mensen maar met je mee praten? Omdat ze je bijvoorbeeld niet tegen het hoofd willen stoten? (je kent wel... het met de gek mee praten en zo...) Maar dat terzijde en in het algemeen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
- knip weg gezeik -
Mij word door zoveel mensen verteld dat mijn muziek goed is dus moet ik dan van mijn eigen muziek gaat zeggen dat het mischien klote is? ik vind het zelf ook geweldig, al heb ik wel betere nummers dan wat ik heb geupload, ik kan niet heksen, heb er zoveel
jaquote:Op donderdag 7 december 2006 17:34 schreef PDOA het volgende:
[..]
Daar kun je nu wel over lachen, maar heb jij op (commerciele) verzamelaars gestaan?
jaquote:Heb jij vinyl gereleased?
neequote:Prijzen gewonnen met je muziek?
neequote:Ben je op de radio gedraaid?
onder andere, ook met synthesiserquote:Vast niet. Nee, meneer maakt muziek met zijn PleeStation muziekprogramma![]()
mocht je willenquote:voor zijn imaginaire computerspellen![]()
Ik heb geen behoefte om hier bekend te zijn onder mijn andere naam dank je, dat heb ik net al gezegd.quote:En gaat hier dan een beetje tof lopen doen over hoe goed meneer wel niet is. Hou je moeder maar voor de gek.
En kom op met die titels, kneus.
nee hoor, ik heb er hele gesprekken over gehad met mensenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:49 schreef optifree het volgende:
[..]
Is het niet dat jij denkt dat je in alles zo goed bent omdat al die mensen maar met je mee praten? Omdat ze je bijvoorbeeld niet tegen het hoofd willen stoten? (je kent wel... het met de gek mee praten en zo...) Maar dat terzijde en in het algemeen.
i know, FF heeft ook veel inspiratie gegevenquote:Ik moet zeggen ik heb twee nummers geluisterd en qua melodie klinkt het wel oke. De afstemming moet nog beter, maar het is zeker niet slecht...al vind ik het wel in de catogorie Soundtrack passen...dit omdat het heel erg op o.a. FF muziek klinkt,
Klopt, het is ook niet iets om de hele dag te luisterenquote:maar ook omdat je het voor een boek bedacht had.
Verder vond ik het wel eentonig worden, leuk voor spellen op de achtergrond, maar niet om de heletijd naar te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |