Sorry dat het niet digitaal is, de 'tone'samples zijn inderdaad niet beter dan Spelcomputer samples he..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb er net een aantal beluisterd.. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om zulke liedjes te maken, maar volgens mij ben je een beetje verblind door je eigen fantasie dat het erg goed is. Want zo goed is het namelijk helemaal niet i.m.o. Ik mis telkens een soort climax, of van mij part werk je met een vraag-antwoord melodie. Hier ontbreekt gewoon enige vorm van melodie.
Ik ben van van Electro, maar deze tonen klinken afschuwelijk. Het is gewoon niet prettig om het langer dan een minuut aan te horen. Ga gerust verder met het maken van je liedjes, tuurlijk, het is alleen niks voor mij.
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef PDOA het volgende:
Hilarisch topic eigenlijk.
Je vrienden en/of familie willen je natuurlijk niet beledigen wanneer jij je muziekjes aan hen opdringt.
Gelukkig zitten hier wel eerlijke mensen die je gewoon vertellen dat het zwaar kut is. Dat jij dat niet wilt geloven is jouw probleem.
Van de paar nummers die ik heb beluisterd (nadat ik die shit eerst moest tweaken omdat jij niet een normale stereo versie kan uploaden) heb ik gemerkt dat veel samples niet goed aansluiten en je een klein tikje hoort wanneer de loop afgelopen is. Zeer irritant maar met een goed muziekprogramma makkelijk weg te werken.
Blijven oefenen knul, het ego heb je al!![]()
Kom maar op met die titels.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]ik wist wel dat er koters als jij bij zouden komen, achja je mag van mij alles vinden maar roepen dat "mijn familie/vrienden" het zeggen om me niet te beledigen, waarom heb ik anders voor bestaande computerspellen muziek gemaakt sukkel, en de nummers zijn niet in TV kwaliteit nee, dat wist ik zelf ook wel, het is ook bedoeld voor "games" uit de console klasse van de jaren 90.
p.s. maak jij ook muziek? dacht ik al.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:55 schreef PDOA het volgende:
[..]
Met mijn skills blaas ik je iig zo weg.
Daar kun je nu wel over lachen, maar heb jij op (commerciele) verzamelaars gestaan? Heb jij vinyl gereleased? Prijzen gewonnen met je muziek? Ben je op de radio gedraaid? Vast niet. Nee, meneer maakt muziek met zijn PleeStation muziekprogrammaquote:
Oeh wie ben jij dan PDOA? Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 december 2006 17:34 schreef PDOA het volgende:
[..]
Daar kun je nu wel over lachen, maar heb jij op (commerciele) verzamelaars gestaan? Heb jij vinyl gereleased? Prijzen gewonnen met je muziek? Ben je op de radio gedraaid? Vast niet. Nee, meneer maakt muziek met zijn PleeStation muziekprogrammavoor zijn imaginaire computerspellen
En gaat hier dan een beetje tof lopen doen over hoe goed meneer wel niet is. Hou je moeder maar voor de gek.
En kom op met die titels, kneus.
Is het niet dat jij denkt dat je in alles zo goed bent omdat al die mensen maar met je mee praten? Omdat ze je bijvoorbeeld niet tegen het hoofd willen stoten? (je kent wel... het met de gek mee praten en zo...) Maar dat terzijde en in het algemeen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
- knip weg gezeik -
Mij word door zoveel mensen verteld dat mijn muziek goed is dus moet ik dan van mijn eigen muziek gaat zeggen dat het mischien klote is? ik vind het zelf ook geweldig, al heb ik wel betere nummers dan wat ik heb geupload, ik kan niet heksen, heb er zoveel
jaquote:Op donderdag 7 december 2006 17:34 schreef PDOA het volgende:
[..]
Daar kun je nu wel over lachen, maar heb jij op (commerciele) verzamelaars gestaan?
jaquote:Heb jij vinyl gereleased?
neequote:Prijzen gewonnen met je muziek?
neequote:Ben je op de radio gedraaid?
onder andere, ook met synthesiserquote:Vast niet. Nee, meneer maakt muziek met zijn PleeStation muziekprogramma![]()
mocht je willenquote:voor zijn imaginaire computerspellen![]()
Ik heb geen behoefte om hier bekend te zijn onder mijn andere naam dank je, dat heb ik net al gezegd.quote:En gaat hier dan een beetje tof lopen doen over hoe goed meneer wel niet is. Hou je moeder maar voor de gek.
En kom op met die titels, kneus.
nee hoor, ik heb er hele gesprekken over gehad met mensenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:49 schreef optifree het volgende:
[..]
Is het niet dat jij denkt dat je in alles zo goed bent omdat al die mensen maar met je mee praten? Omdat ze je bijvoorbeeld niet tegen het hoofd willen stoten? (je kent wel... het met de gek mee praten en zo...) Maar dat terzijde en in het algemeen.
i know, FF heeft ook veel inspiratie gegevenquote:Ik moet zeggen ik heb twee nummers geluisterd en qua melodie klinkt het wel oke. De afstemming moet nog beter, maar het is zeker niet slecht...al vind ik het wel in de catogorie Soundtrack passen...dit omdat het heel erg op o.a. FF muziek klinkt,
Klopt, het is ook niet iets om de hele dag te luisterenquote:maar ook omdat je het voor een boek bedacht had.
Verder vond ik het wel eentonig worden, leuk voor spellen op de achtergrond, maar niet om de heletijd naar te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |