http://nl.wikipedia.org/wiki/Winderigheidquote:De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes.
Denk er de volgende keer eens aan, die Allah is toch zo fantastisch.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:36 schreef Mutant01 het volgende:
Wat denk jij bij een scheet? Ik denk er meestal niet zo bij na namelijk.
Dat is ook toevallig.quote:De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes.
Dat is dus ~6 miljard liter menselijk methanol per dag.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig.
Ik vroeg me pas nog af over wat voor hoeveelheden lucht het nou eigenlijk ging, en was er nog niet aan toe gekomen op dat op te zoeken. Bedankt.
Alleen 's nachts een slang? Ik denk dat het beter is om de hele dag met zo`n ding in je hol te lopen anders wegen de kosten niet op tegen de baten. "Den kost gaat voor de baet uyt".quote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is dus ~6 miljard liter menselijk methanol per dag.
Moet je je voorstellen hoeveel energie we op zouden kunnen wekken door snachts een slang in te brengen. In nederland zo al 5 miljoen liter methanol per nacht!
Ik ben niet zo huis in gassen, maar is menselijk methanol een beetje te vergelijken met bijvoorbeeld aardgas? Qua Joule/m³ of waar ze dat ook in meten?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is dus ~6 miljard liter menselijk methanol per dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |