Heej pak anders ff de mooie openingspost die Megalomaniac had gemaakt! Is stukkie uitgebreider.quote:
Organiseer es ff een groepsreis...dan wil ik best naast je in de busquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Heej pak anders ff de mooie openingspost die Megalomaniac had gemaakt! Is stukkie uitgebreider.
Wie gaat er met me naar Wembley trouwens?
Nou, ik dacht dat jij iets wist over het concert in Antwerpen, dat ik niet wist.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:59 schreef Leonos het volgende:
Wat is er zo erg aan om iemand succes te wensen?![]()
Wow! Kaartjes zullen wel prijzig zijn...quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:09 schreef Innuendo het volgende:
[afbeelding]
Toch is het net wat sfeervoller dan de Brabanthallen he? Ik wil derheen!!!
Denk dat dat niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeeej, een nieuw Muse-topic alweer!!!
Ik heb dat nummer dus gedownload nu (Assassin Grand Omega nog wat), maar als ik het wil doorsturen, krijgt de ontvanger een beveiligingsmelding...
Weet iemand hoe dat te omzeilen is?
jawel joh, ff branden op cd, en vervolgens weer rippenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Denk dat dat niet mogelijk is.![]()
Maar je krijgt n PM.
Hij is erg de moeite waard hoor! Ik heb hem gedownload door me te registreren. Eerste download is dan gratis, zoals ook eerder gezegd in het topic geloof ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Brammie1 het volgende:
ik moet ook maar 'ns aan die remix komen zo te zien
Zit er over te denken, maar datum is niet echt gunstig (maandag erop starten tentamens en rooster daarvoor is nog niet bekendquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Heej pak anders ff de mooie openingspost die Megalomaniac had gemaakt! Is stukkie uitgebreider.
Wie gaat er met me naar Wembley trouwens?
bij mij gaat het registreren niet echt lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Hij is erg de moeite waard hoor! Ik heb hem gedownload door me te registreren. Eerste download is dan gratis, zoals ook eerder gezegd in het topic geloof ikGewoon ff doen !
Kan em je wel sturen, maar je kan em toch niet afspelen...iets met beveiliging ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Wembley!!!
+ Kan iemand me de Assassin (Grand Omega Bosses) sturen
Had ik eerst ook, maar met een ander emailadres ging het primaquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij gaat het registreren niet echt lekker.
nee, ik moet ergens op next klikken oid en dan doet hij niks, heb ook al een andere browser geprobeerd...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, maar met een ander emailadres ging het prima![]()
Site deed idd beetje raar vanavond...mss afsluiten en opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, ik moet ergens op next klikken oid en dan doet hij niks, heb ook al een andere browser geprobeerd...
Nogmaals; sturen heeft weinig zin...althans, tis ons vanavond niet gelukt...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:01 schreef kweek89 het volgende:
ik wil m ook!1!1!
tazman89 @ gmail.com (kijkt liev)
Wembley ben ik voor! financieel wordt dat krap(september 2007 naar Australie voor 8 maanden)
maar als iemand een leuke groepsreis organiseert
Retour vliegen moet met 100 euro wel lukken.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef znarch het volgende:
Hoeveel zou et kosten ? Retourtje london + het kaartje ?
Akoestiek moet aanzienlijk verbeterd zijn...voor een stadion.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef Echoes het volgende:
Wembley? dan mag je wel een telescoop meenemen om wat te zien. En geluid kan nooit goed zijn. Maar het zal wel een legendarisch concert worden. Maar of dat het geld waard is...?
voor mij niet.
KLM reclame: 'Retourtje london vanaf 49 euri!'quote:Retour vliegen moet met 100 euro wel lukken.
Ticket is nog niet bekend, maar ik gok een pond of 40?
Ja precies!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Leonos het volgende:
Exclusief belastingen, airport security etc etc
Ik was niet in Den Bosch, dus ik verdien hetquote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik ben heus niet jaloers. Ik ben heus niet jaloers. Ik ben heus niet jaloers.
Nou uh ik was niet op Lowlands, dus ik verdien het net zo goedquote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was niet in Den Bosch, dus ik verdien het
Ow was je daar... nou dan nog !quote:Op woensdag 6 december 2006 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik was ook niet op Lowlands
Wel op Werchter
Ah da's goed nieuwsquote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ow was je daar... nou dan nog !Nee hoor ik gun het je, veel plezier in Antwerpen. Was er vorig jaar bij Queen & Paul Rodgers en ik vond het echt een heel heel heel goeie zaal met een heel goed geluid, dus dat avondje gaat erg leuk worden denk ik.
Ja dat vind ik ookquote:Op naar Antwerpen moet de TT zijn
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Innuendo het volgende:
Goedkoop zal zo'n Wembley reisje nooit zijn
Voor de liefhebbers die 'm nog niet gedownload hadden, hierbij nog even de Grand Omega Bosses edit van Assassin, 320kbps, rapidshare.
Klik!
Begin maar met Showbiz (Muscle Museum, Sunburn, Unintended, Uno) Als die nummers je liggen kun je door naar de volgende ronde: Origin Of Symmetry. Tegen die tijd ben je al verkocht als het goed is.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:48 schreef MaJo het volgende:
Muse noob meldtIk heb (voor zover ik weet
) nog nooit iets van Muse gehoord en volgens mij moet ik daar eens verandering in gaan brengen. Dus vertel me, met welke nummers/album kan ik het beste beginnen? Ik ben echt bezig met een muzikale ontdekkingsreis op het moment, het inhalen van bands die iedereen al lang kent en ik nog niet
Jaaaaquote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Innuendo het volgende:
Voor de liefhebbers die 'm nog niet gedownload hadden, hierbij nog even de Grand Omega Bosses edit van Assassin, 320kbps, rapidshare.
Klik!
Best nog wel duur...maar ja, tis wel Wembleyquote:MUSE.MU
WEMBLEY TICKETS - GENERAL SALE
General Sale for Wembley tickets is on Saturday 9th
December. Tickets are priced at £37.50 +booking payable to all relevant ticket agents.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Innuendo het volgende:
Klik!
Bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 7 december 2006 08:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Begin maar met Showbiz (Muscle Museum, Sunburn, Unintended, Uno) Als die nummers je liggen kun je door naar de volgende ronde: Origin Of Symmetry. Tegen die tijd ben je al verkocht als het goed is.![]()
Laat maar weten wat je ervan vindt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactieIk zal het album eens gaan beluisteren
Gisteren op wikipedia over Muse gelezen en dat sprak me erg aan. Bovendien houden mensen met dezelfde muzieksmaak als ik van Muse dus dat moet wel goedkomen denk ik
Ik zou juist aanraden met Absolution te beginnen, die vind ik het meest "toegankelijk"quote:Op donderdag 7 december 2006 08:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Begin maar met Showbiz (Muscle Museum, Sunburn, Unintended, Uno) Als die nummers je liggen kun je door naar de volgende ronde: Origin Of Symmetry. Tegen die tijd ben je al verkocht als het goed is.![]()
nub!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef Sautor het volgende:
Ben juist met BHAR begonnen, en na lowlands de rest maar een beluisterd...Beetje te laat
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kan je wel stellen, maar ben nu helemaal bij![]()
Braaf!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kan je wel stellen, maar ben nu helemaal bij![]()
Ik met absolution.quote:
Feli Dom!!! Je blijft m'n sexbom!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Innuendo het volgende:
Vandaag is het weer feest: Dominic is jarig en viert z'n 29ste verjaardag!
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Feli Dom!!! Je blijft m'n sexbom!!!
bedanktquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef MuseMuse het volgende:
Ik zou gewoon de nummers afgaan die praktisch elke musefan geweldig vind:
stip op 1: Citizen Erased
en dan heb je nog nummers zoals: sunburn, muscle museum, plug-in baby, bliss, showbiz, hysteria, time is running out, map of the problematique, knights of cydonia
Starlight .. Knights of Cydonia.. Super Massive Black Hole,quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
bedanktOok wel een goed idee ja, eerst een paar nummers leren kennen, daarna de albums aanschaffen. Zijn er ook bekende nummers bij? Waarvan ik niet weet dat het Muse is maar eigenlijk wel ken (uit bijv. top40)? Heb dat wel vaker dat ik een nummer wel ken maar niet weet van wie het is
Zeker weten!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef desolato het volgende:
Ik weet niet of het nog beetje Muse topic is, kwam hier zomaar terecht,
maar sommige van jullie zitten er dus ook over na te denken naar Muse @ Wembley te gaan? :p
De kaartjes zijn omgerekend ongeveer 55 euro dacht ik en dan ook nog vliegen erbij ...
Ik heb al beetje zitten kijken, bij de charters enzo, je denkt dat je er wel goedkoop uitkomt,
maar al die extra kosten die er nog bij zitten te komen .. hmm .. óf flink sparen, of ik moet
het laten varen ;o
Mja, wat vinden jullie,
is het het echt waard? (voor 2 personen 1 weekendje heen en weer, tickets + vliegen en overnachting etc ..)
Ik zit erover te denken, omdat ik 's zomers toch vaak al naar London ga. Kan ik het net zo goed combineren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef desolato het volgende:
maar sommige van jullie zitten er dus ook over na te denken naar Muse @ Wembley te gaan? :p
De kaartjes zijn omgerekend ongeveer 55 euro dacht ik en dan ook nog vliegen erbij ...
Ik heb al beetje zitten kijken, bij de charters enzo, je denkt dat je er wel goedkoop uitkomt,
maar al die extra kosten die er nog bij zitten te komen .. hmm .. óf flink sparen, of ik moet
het laten varen ;o
Mja, wat vinden jullie,
is het het echt waard? (voor 2 personen 1 weekendje heen en weer, tickets + vliegen en overnachting etc ..)
Het schijnt dat ze niet alles in 1 keer in de verkoop gooien...dus er is nog hoopquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef Breuls het volgende:
Hm, verkoop start morgen al. Da's natuurlijk in een kwartier uitverkocht...
Oh?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik m'n moeder mee zou vragen stond ze nu al met der koffertje op Schiphol...![]()
Maar tis idd serieus lastig om een medestander zo gek te krijgen dat hij/zij met je meereist naar iets wat alleen JIJ heel mooi vindt.... Ik spreek uit ervaring![]()
Ah okay, want het is nu 20 minuten na de start van de verkoop.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze niet alles in 1 keer in de verkoop gooien...dus er is nog hoop![]()
Jij snapt mij best wel!quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:19 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Oh?![]()
Mja, ik heb het geld er nou ff niet voor allemaal maar over 2 weekjes wel. En als der dan nog kaarten zijn en ik vind medestanders en.. en... goed, het zal wel weer bij een droom blijven. Maar toch nog klein beetje hoop enzo. En of het de moeite waard is? 100% zeker weten inderdaad! Londen is sowieso een errug mooie stad vind ik, dus het zou voor mij ook niet bij dat concert blijven.
Das toch snel gegaan. In '03 kon ik mijn staankaartjes nog rustig paar weken na start voorverkoop halenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:32 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik hoor net op de radio dat 68.000 tickets in 35 minuten zijn verkocht.
Nee zitten in Wembley is niet vergelijkbaar met zitten in Den Bosch...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de 16e zijn er nog steeds wel kaarten heur, alleen zit...maar da's niet erg voor deze keer![]()
Nee...zucht....ik wil zooooooo graag...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:25 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Nee zitten in Wembley is niet vergelijkbaar met zitten in Den Bosch...
Ja! Misschien mag je wel op de koffie bij tante M., gezellig keuvelen saampjes!quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee...zucht....ik wil zooooooo graag...![]()
Eerst een fijn concertje in het geweldige Wembley...en dan nog ff naar het huis van mijn grote liefde Freddie M.
Het zou zo leuk kunnen zijn....
Ik zou het goed doen op een DVD....quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:50 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ja! Misschien mag je wel op de koffie bij tante M., gezellig keuvelen saampjes!![]()
Volgens mij is de kans ook groot dat de DVD hier opgenomen wordt! (Zou me niet meer dan logisch lijken).
Al een besluit genomen inmiddels?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:21 schreef Breuls het volgende:
voor de 17e zijn nog wel kaarten.
Twijfel, twijfel..
Ik gok gewoon menselijke interesse...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Breuls het volgende:
Not yet, why?
Menselijke interesse!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Breuls het volgende:
Not yet, why?
Dat zou heel erg tegek zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:17 schreef Megalomaniac het volgende:
Wow!!! Dat is snel gegaan!!
Nou dat zal wel een chille DVD worden dan!!
Hopelijk ook een geweldige setlist en wat extra geintjes met effecten enzo.
Je staat wel in fucking Wembley, kun je het niet zo tam maken als in Den Bosch ofzo.
Heb trouwens gehoord dat ze Nederland nog es aandoen volgend jaar.
Waarschijnlijk Pinkpop, maar das nog niet zeker.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En wie zit er 16 juni in Wembley!!!!!
![]()
Ikke!!!! Dankzij mijn lieve zusje![]()
Jaloers ...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En wie zit er 16 juni in Wembley!!!!!
![]()
Ikke!!!! Dankzij mijn lieve zusje![]()
PM je emailadres maar even.quote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef TheArowana het volgende:
Hee jongens, even offtopic weer, maar ik heb volgens mij een beetje crappy versie van de Grand Omega Bosses Edit. naar beneden geladen. Zou ik contact mogen opnemen met iemand die in het bezit is van een goede (officiële?) versie om hem toegestuurd te krijgen?
Mijn dank zou eeuwig en groot zijn.
Daar doelde ik ook helemaal niet op, eerder op het feit dat dit soort dingen veel meer leven in the UK. Heb er zelf een aantal maanden gewoond en toen ook zulke dingen ervaren met concerten die als een trein uitverkocht waren.quote:Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef Leonos het volgende:
Festivals spelen veel meer bands en dus gaat de kaartverkoop ook sneller.
Is niet echt te vergelijken...
Leuk!quote:Op zondag 10 december 2006 17:18 schreef desolato het volgende:
Uiteindelijk toch kaartjes gekocht voor de zondag, dus daar ga ik dan heen, gezellig met mn moeder ;p (Eigenlijk had ik haar helemaal niet 'over hoeven te halen', want ze vond het meteen goed :'] )
Zwaai je wel ff dan?quote:Op zondag 10 december 2006 17:31 schreef Innuendo het volgende:
![]()
Ikk... hebbb... ook kaartjes! Whoohoo, ik kan niet wachten! Ik ga ook op de 16e samen met nog iemand, dus misschien zie ik jullie nog!
![]()
![]()
jep! Tot en met vanavond. Vanaf morgen Razorlight.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:54 schreef Dandelion het volgende:
zijn die noisettes overal voorprogramma? ik zie er namelijk niets over staan.
ah kijk. das handig.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
jep! Tot en met vanavond. Vanaf morgen Razorlight.Had ik liever gezien iig.
Hier kun je het even op je gemakkie nalezen.
Ken je Razorlight niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:21 schreef Dandelion het volgende:
ken het allebei niet, maar ik zie het wel. voorprogramma's zijn over het algemeen niet interessant.
Dat was prettig bij het eerste gedeelte van de tour van TOOL. Geen gelul met voorprogramma's, gewoon de band waar je voor komt, om kwart over acht beginnen en om 10 uur sta je weer buiten. Ideaal
28/09/06: The Strokes als support act van Muse? Die zijn zelf toch ook vrij groot?quote:Hier kun je het even op je gemakkie nalezen.
Yep.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
De nieuwe single is Invincible.
neeeeequote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Yep.
Terwijl het eerst MotP zou worden. -.-'
Invincible is FUCKING MEESTERLIJKquote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Bog het volgende:
[..]
neeeee
muse wat doe je
invincible is kut
motp daarentegen![]()
![]()
oh ja, nu iemand dat vreselijk irritante hitje van ze noemde wel ja. Blij dat ik die gemist heb. The Noisettes ook trouwens, maar dat kwam door de file...quote:
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef TheArowana het volgende:
Nah, het enige punt waarop MotP het niet haalt is aanstekelijkheid (hitpotentie dus wellicht), verder is hij imo op alle vlakken superieur aan Invincible. Muzikaal gezien het meest complexe nummer op BHAR denk ik. Niet dat complex hetzelfde is als beter, maar het nummer klópt wel helemaal: al die effecten, de pulserende distortion, de piano, de synths, alle melodielijnen door elkaar, het stuwende ritme... De tekst is vrij intens vergeleken met de teksten op de rest van de cd, en echt Muse-ig.
Doe mij toch maar Map of the Problematique dus, al is het maar vanwege de titel
We gaan Muse hier toch ook niet met Queen vergelijken he. Dat doen die popjournalisten allemaal. Volgens mij raakt het kant noch wal. Zowel de muziek als de performance als de bandleden zelf hebben helemaal niets van Queen, gelukkig.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:42 schreef Megalomaniac het volgende:
Invincible is Muse' versie van We Are The Champions. xD
luister eens naar soldiers poem...quote:Op donderdag 14 december 2006 09:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We gaan Muse hier toch ook niet met Queen vergelijken he. Dat doen die popjournalisten allemaal. Volgens mij raakt het kant noch wal. Zowel de muziek als de performance als de bandleden zelf hebben helemaal niets van Queen, gelukkig.
Heb je BHaR uberhaupt beluisterd??quote:Op donderdag 14 december 2006 09:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We gaan Muse hier toch ook niet met Queen vergelijken he. Dat doen die popjournalisten allemaal. Volgens mij raakt het kant noch wal. Zowel de muziek als de performance als de bandleden zelf hebben helemaal niets van Queen, gelukkig.
Je kunt het ook niet zien, maar horen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:03 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik zie dat echt niet hoor. Ik vind Queen echt verschrikkelijk en Muse het mooiste wat ik ooit gehoord heb, al vanaf het begin.
Neuh...your loss.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:16 schreef Leonos het volgende:
Ik vind queen ook niet echt leuk
Zijn jullie nu boos?
Neuh, your lossquote:Op donderdag 14 december 2006 10:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Muse echt zo krachtig met zoveel energie. Queen vind ik altijd een beetje slepend, en val ik bijna bij in slaap, met uitzondering misschien van de beginperiode, maar dan heb ik het echt over de jaren 70.
Bij Muse vind ik de drumpartijen ook altijd heel krachtig, terwijl ik die bij Queen amper hoor.... Ook het gitaarspel van Matthew is compleet anders dan dat van Brian May met altijd hetzelfde snerpende gejank.
Moet mijn kop er nu af....?
Eigenlijk wel. Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Muse echt zo krachtig met zoveel energie. Queen vind ik altijd een beetje slepend, en val ik bijna bij in slaap, met uitzondering misschien van de beginperiode, maar dan heb ik het echt over de jaren 70.
Bij Muse vind ik de drumpartijen ook altijd heel krachtig, terwijl ik die bij Queen amper hoor.... Ook het gitaarspel van Matthew is compleet anders dan dat van Brian May met altijd hetzelfde snerpende gejank.
Moet mijn kop er nu af....?
Oh, omdat je het niet begrijpt is het belachelijk?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:21 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik bewust, zodat je zelf ziet wat een belachelijke uitdrukkingen je gebruikt![]()
Matt heeft zelf aangegeven dat er Queen invloeden zijn, naast Franz Ferdinand, dEUS, Millionaire en Tornadoes.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:19 schreef bloodymary het volgende:
Gelukkig zijn ze het zelf wel met me eens en zijn de invloeden op BH&R vooral van Belgische bands als Millionaire en de muziek die Matthews vader maakte in de jaren 50 en dat mensen het aan Queen doet denken noemen ze toeval.
Ik snapte het wel en vond het niet belachelijk hoor...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Oh, omdat je het niet begrijpt is het belachelijk?![]()
Andere mening is prima, maar als je het zo moet uiten kun je gewoon kritiek verwachten.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben niet domen doe me niet dom voor, ik heb alleen een andere mening dan jij. Maar ik ben wel geinteresseerd (oprecht!) in interviews waar hij dat gezegd heeft. Heb jij daar links van of zo?
Die verschrikkelijke man die samen met Matthijs van Nieuwkerk de muziek politie uithangt?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:02 schreef bloodymary het volgende:
Lief he![]()
Ja, muziek is nu eenmaal een hobby van me. Ik zou ook graag eens een avondje gaan stappen met Leo Blokhuis.
ja maar dat hij samen met van nieuwkerk dat hautaine toontje heeft, van wij weten wel wat goed is. Getver. Vooral van Nieuwkerk trouwens.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef bloodymary het volgende:
Ja, toegegeven het is een verschrikkelijke nerd, maar hij weet wel veel hoor!
Ikquote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef Polvere het volgende:
Wie gaan er nog naar Antwerpen? Ook daar Razorlight als voorprogramma. Ach, leuk.
Crazyquote:Op donderdag 14 december 2006 16:24 schreef Megalomaniac het volgende:
TOP 10 van VPRO’s 3voor12 Song van het Jaar 2006 uitslag:
1. The Raconteurs - Steady As She Goes
2. Gnarls Barkley - Crazy
3. Snow Patrol - Chasing Cars
4. Muse - Starlight
5. Arctic Monkeys - Fake Tales Of San Francisco
6. Wolfmother - Woman
7. The Kooks - She Moves In Her Own Way
8. Spinvis - Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
9. Razorlight - America
10. Opgezwolle – Hoedenplank
Hij's fijn!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:17 schreef Dandelion het volgende:
Megalomaniac, wat heb je toch een toffe avatar.
Tja als je tig shows ziet achterelkaar, ga je ze op den duur met elkaar vergelijken en vallen de kleinste details je wel op. Daarom leek het mij ook eens verfrissend om een mening te horen van iemand die er echt bovenop zit...soms ook letterlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:14 schreef Dandelion het volgende:
ondanks alle minpunten die LaaLaaLaa nu noemt, vond ik het een goede show.
Klopt, maar om dat te merken moet je wel wat van Queen kennenquote:De Queeninvloeden spatten er vanaf!
Ja sorry hoor, maar het ligt niet aan Bloodymary hoor, want ik snap er ook geen klap van.quote:Oh, omdat je het niet begrijpt is het belachelijk?
Klopt. Hoewel ik die dEus-invloeden werkelijk nér-gens terughoor. Waar zou ik die moeten zoeken?quote:Matt heeft zelf aangegeven dat er Queen invloeden zijn, naast Franz Ferdinand, dEUS, Millionaire en Tornadoes.
Hee doe es vriendelijk, dat ge-quote:Ja net of ik al die interviews uit m'n hoofd ken.![]()
Ga maar lekker zoeken.
Poeh, wat waardeloos. Enkel Wolfmother en Snow Patrol als ligtpuntjes daar. (ja sorry hoor, Starlight in favor of KoC? onbegrijpelijk)..quote:TOP 10 van VPRO’s 3voor12 Song van het Jaar 2006 uitslag:
Ik doe dat ook. Dacht eigenlijk dat veel fans dat deden.quote:Interviews bewaren![]()
quote:Wie gaan er nog naar Antwerpen? Ook daar Razorlight als voorprogramma. Ach, leuk.
Iemand solliciteerd hier serieus naar de dood!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tja als je tig shows ziet achterelkaar, ga je ze op den duur met elkaar vergelijken en vallen de kleinste details je wel op. Daarom leek het mij ook eens verfrissend om een mening te horen van iemand die er echt bovenop zit...soms ook letterlijk.![]()
Wat? Waarom opeens deze vijandigheid?quote:(en serieus, dood aan jou gozer! )
Ja, ik snap het geloof ik ook niet meer...maar om nou doodsverwensingen uit te gaan spreken, vind ik wel erg ver gaan hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Wat? Waarom opeens deze vijandigheid?
Wie schrijft er nu voor wie? Het gaat weer helemaal langs me heen hoor. Gamertags, iemand van buitenaf, waarom kunnen mensen niet gewoon voor zichzelf spreken?
Ik ken al het materiaal dat Queen uitgebracht heeft, vandaar dat ik dingen herken.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:30 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Klopt, maar om dat te merken moet je wel wat van Queen kennenAls dat het geval is haal je de invloeden er inderdaad zo uit, maar obvious zijn ze niet.
Tegen mensen met een greatest hits cd'tje van Queen, die na één keertje Soldiers Poem zeggen: 'Dat is precies Queen zeg, die koortjes!', zeg ik: 'Fuck toch een end op man, alsof die koortjes een uitvinding van Queen waren. Alsof de stemmen van Matt en Freddie op elkaar lijken. Alsof dit nummer een Queen sound heeft. Als je Queen alleen kent van de koortjes, en je kent de koortjes alleen van Queen, zal je op meer plekken aan Queen kunnen denken dan je lief is'
Wat ik overigens frapant vind, is dat mensen altijd bij Soldiers Poem aan Queen denken, terwijl de link Knights of Cydonia > Innuendo veel minder gelegd lijkt te worden, terwijl ik die twee echt enorm op elkaar vind lijken. Zowel qua tekstueel thema, als qua opbouw van het nummer, als qua sound.
PS aan de andere kant heeft juist een erg eigen sound vind ik (het zijn koortjes ja, maar echt geen Queen koortjes hoor) en een voor Queen onbekend thema.
[..]
Ja sorry hoor, maar het ligt niet aan Bloodymary hoor, want ik snap er ook geen klap van.
[..]
Klopt. Hoewel ik die dEus-invloeden werkelijk nér-gens terughoor. Waar zou ik die moeten zoeken?
[..]
Hee doe es vriendelijk, dat ge-:') de hele tijd is vrij respectloos tegenover iemand die enkel om uitleg vraagt imo.
LaaLaaLaa heeft het niet helemaal begrepen denk ik. Ik heb helemaal niet gezegd dat ze over dat Queengezeik voor mij op moest komen. Ik heb alleen gezegd dat ze wat over de shows moest zeggen. Want ze vertelde mij juist dingen over de shows in detail wat me wel interessant leek. Doodswensen moet je niet serieusnemen. Ze is wel lieff.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Wat? Waarom opeens deze vijandigheid?
Wie schrijft er nu voor wie? Het gaat weer helemaal langs me heen hoor. Gamertags, iemand van buitenaf, waarom kunnen mensen niet gewoon voor zichzelf spreken?
Ik weet dat jij al het materiaal van Queen wel kent, maar ik wilde er even op wijzen (niet enkel jou, maar ook in het algemeen) dat wanneer je níet met Queen bekend bent, je die invloeden er minder uit zult halen. Het is dus best begrijpelijk wanneer niet iedereen Queen als grote Muse-invloed zal aanwijzen. Persoonlijke hoorde ik al Queen op Showbiz, maar dat was meer in de vorm van een gelijksoortige beleving, en zelfs dat was vrij abstract. Maar vanaf het moment dat ik live-versies van hun nummers hoorde, zei ik: Dichterbij een tweede Freddie Mercury dan dit zal het spoedig wel niet komen.quote:Ik ken al het materiaal dat Queen uitgebracht heeft, vandaar dat ik dingen herken.
En ik heb het ook niet alleen over Soldier's Poem.
En aan bloodymary maak ik verder geen woorden vuil.
Welke? Dat je er 'letterlijk bovenop zit', waarmee wordt geïmpliceerd dat je een goedkope, sletterige groupie bent? ^0^quote:Het ging alleen om een bepaalde opmerking, en hij weet dondersgoed welke!
Persoonlijk? Nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:01 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Ik weet dat jij al het materiaal van Queen wel kent, maar ik wilde er even op wijzen (niet enkel jou, maar ook in het algemeen) dat wanneer je níet met Queen bekend bent, je die invloeden er minder uit zult halen. Het is dus best begrijpelijk wanneer niet iedereen Queen als grote Muse-invloed zal aanwijzen. Persoonlijke hoorde ik al Queen op Showbiz, maar dat was meer in de vorm van een gelijksoortige beleving, en zelfs dat was vrij abstract. Maar vanaf het moment dat ik live-versies van hun nummers hoorde, zei ik: Dichterbij een tweede Freddie Mercury dan dit zal het spoedig wel niet komen.
Wat ik over Soldiers Poem zei was ook niet aan jou gericht, maar dus aan de mensen met slechts beperkte kennis van Queen/Muse/Muziek, die tóch van mening zijn dat ze ons met hun lekengezwets moeten kwellen.
En aan Bloodymary moet je ook geen woorden vuilmaken. Het was meer een algemeen verzoek naar wat meer respect af en toe. Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat je volgens mij een klootzak bent (waar ik ooit nog van overtuigd was, maar daar ben ik wel van teruggekomen), maar nu ik al enige tijd dit topic volg, krijg ik de indruk dat je dingen soms wat te persoonlijk oppakt en daardoor dus ook sneller op je achterste benen gaat staan, terwijl dat eigenlijk helemaal niet aan de orde is. Maargoed, ik voel me nu wel weer een enorme bemoeial..
Stone cold crazy is nou ook niet echt een balade...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:40 schreef bloodymary het volgende:
Van Queen ken ik maar twee echte uptemponummers Breakthrough en Don't stop me know
Je hoort hier en daar wel wat dEUS-achtigs, maar volgens mij haalt dEUS eerder de mosterd bij Muse dan andersom! Daarbij vond ik Showbiz meer dEUS-ig dan bv. BHAR, maar ach, laat ook maar ^_^^quote:Invloeden van Deus haal ik er overigens weer wel uit.
Maak je geen zorgen, we zullen je er niet voor aan de honden voeren.quote:Oh en sorry queen en muse kenners als ik jullie teleur heb gesteld met mijn Soldiers Poem vergelijking
oh gelukkig, ik was al bang...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, we zullen je er niet voor aan de honden voeren.
Nee hoor, ik doe wel mee!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef supkaa het volgende:
Nog maar 4 dagen![]()
Ben ik de enige die naar Antwerpen gaat en nu vrolijk countdown't?![]()
Volgens de Musewiki is hij een jaar geleden op Ebay voor 500GBP(ongeveer 750 euro) van eigenaar verwisselt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:19 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Naja laat ik het zo zeggen, ik heb de betere versie ervan, de echte echte versies... tja, wellicht dat iemand op de wereld hem ergens diep verborgen heeft.. maar gezien het feit dat ze hem zelf niet eens meer hebben...
Ik tel wel mee!!! Heel veel plezier daarquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef supkaa het volgende:
Nog maar 4 dagen![]()
Ben ik de enige die naar Antwerpen gaat en nu vrolijk countdown't?![]()
Dat is anders niet zo heel moeilijk hoor, maar daarvoor moet je hem wel aanraken & afspelenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Ik zou de kwaliteit niet weten, puur omdat ik het niet aan durf te raken en hij hangt ingelijst bij ons mam en pap thuis! Het is niet een echte orginele demo, daarvan vind ik dat er teveel aan gewerkt is, en hoe ik bandjes ooit in MP3 kan overtoveren zal ik al helemaal niet weten!
Dat of klasgenoten dacht ik aan toen ze het had over "in houden geduwd".quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:25 schreef kweek89 het volgende:
LaaLaaLaa doet/deed het met Dom?
zag ik niet aankomen :p
Nee, dat was Billy Corgan(Smashing Pumpkins)...Matt heeft nooit echt een album genoemd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb es gelezen dat Bellamy voornamelijk door Queen2 was geinspireerd, en als je die plaat opzet, dan hoor je veel van de bombastiek terug die je pakembeet 27 jaar later in Origin of Symmetry hoort. Daarbij is het voor echte museliefhebbers misschien leuk om es naar pianoconcerten van Rachmaninov te luisteren ( hij heeft er 4 geschreven ) . Hoor je ook waar hij zijn pianoriedeltjes vandaan kaapt
't Is jammer dat ik het interview niet meer heb, maar ik weet zeker dat dat Matthew Bellamy wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee, dat was Billy Corgan(Smashing Pumpkins)...Matt heeft nooit echt een album genoemd.
Ik ben al weg LaaLaaLaa!
Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:01 schreef jakkop het volgende:
De beste musenummers vind ik altijd nog de onbekende ep's en bsides!
random 1-8 (japan only) is echt geweldig!![]()
Wat vinden jullie van dat onbekende experimenterende spul?
Uh, nee, de helft van de nummers staat ook op hullabaloo. Hullabaloo is EN veel goedkoper, EN er staan nog es een boel andere supernummers op. Knal die zeldzame live-versies even van internet zou ik zeggenquote:random 1-8 (japan only) is echt geweldig!
Neequote:Op maandag 18 december 2006 08:43 schreef Megalomaniac het volgende:
Gaat iedereen morgen naar Belgistan?!
Uiteraard.quote:Op maandag 18 december 2006 10:13 schreef LaaLaaLaa het volgende:
U begrijpt dat u een uitgebreid verslag gaat krijgen Megalomaniac! Whiiii Muse!!! Whiii Dom!! Word al weer helemaal happy!
Maar this wel de aller laatste tot januari![]()
Vreselijk voor je, het duurt wel 12 dagen voor het januari is....quote:Op maandag 18 december 2006 10:13 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Maar this wel de aller laatste tot januari![]()
Ik weet niet of ze van de zomer weer naar Nederland komen hoor?quote:Op maandag 18 december 2006 15:43 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vreselijk voor je, het duurt wel 12 dagen voor het januari is....Maar ik begrijp dat je in jouw geval wel heel erg moet afkicken. Waar ga je ze zien in januari?
Ik ben al blij als ik ze in de zomerfestivals weer kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |