jep! Tot en met vanavond. Vanaf morgen Razorlight.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:54 schreef Dandelion het volgende:
zijn die noisettes overal voorprogramma? ik zie er namelijk niets over staan.
ah kijk. das handig.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
jep! Tot en met vanavond. Vanaf morgen Razorlight.Had ik liever gezien iig.
Hier kun je het even op je gemakkie nalezen.
Ken je Razorlight niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:21 schreef Dandelion het volgende:
ken het allebei niet, maar ik zie het wel. voorprogramma's zijn over het algemeen niet interessant.
Dat was prettig bij het eerste gedeelte van de tour van TOOL. Geen gelul met voorprogramma's, gewoon de band waar je voor komt, om kwart over acht beginnen en om 10 uur sta je weer buiten. Ideaal
28/09/06: The Strokes als support act van Muse? Die zijn zelf toch ook vrij groot?quote:Hier kun je het even op je gemakkie nalezen.
Yep.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
De nieuwe single is Invincible.
neeeeequote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Yep.
Terwijl het eerst MotP zou worden. -.-'
Invincible is FUCKING MEESTERLIJKquote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Bog het volgende:
[..]
neeeee
muse wat doe je
invincible is kut
motp daarentegen![]()
![]()
oh ja, nu iemand dat vreselijk irritante hitje van ze noemde wel ja. Blij dat ik die gemist heb. The Noisettes ook trouwens, maar dat kwam door de file...quote:
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef TheArowana het volgende:
Nah, het enige punt waarop MotP het niet haalt is aanstekelijkheid (hitpotentie dus wellicht), verder is hij imo op alle vlakken superieur aan Invincible. Muzikaal gezien het meest complexe nummer op BHAR denk ik. Niet dat complex hetzelfde is als beter, maar het nummer klópt wel helemaal: al die effecten, de pulserende distortion, de piano, de synths, alle melodielijnen door elkaar, het stuwende ritme... De tekst is vrij intens vergeleken met de teksten op de rest van de cd, en echt Muse-ig.
Doe mij toch maar Map of the Problematique dus, al is het maar vanwege de titel
We gaan Muse hier toch ook niet met Queen vergelijken he. Dat doen die popjournalisten allemaal. Volgens mij raakt het kant noch wal. Zowel de muziek als de performance als de bandleden zelf hebben helemaal niets van Queen, gelukkig.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:42 schreef Megalomaniac het volgende:
Invincible is Muse' versie van We Are The Champions. xD
luister eens naar soldiers poem...quote:Op donderdag 14 december 2006 09:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We gaan Muse hier toch ook niet met Queen vergelijken he. Dat doen die popjournalisten allemaal. Volgens mij raakt het kant noch wal. Zowel de muziek als de performance als de bandleden zelf hebben helemaal niets van Queen, gelukkig.
Heb je BHaR uberhaupt beluisterd??quote:Op donderdag 14 december 2006 09:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
We gaan Muse hier toch ook niet met Queen vergelijken he. Dat doen die popjournalisten allemaal. Volgens mij raakt het kant noch wal. Zowel de muziek als de performance als de bandleden zelf hebben helemaal niets van Queen, gelukkig.
Je kunt het ook niet zien, maar horen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:03 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik zie dat echt niet hoor. Ik vind Queen echt verschrikkelijk en Muse het mooiste wat ik ooit gehoord heb, al vanaf het begin.
Neuh...your loss.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:16 schreef Leonos het volgende:
Ik vind queen ook niet echt leuk
Zijn jullie nu boos?
Neuh, your lossquote:Op donderdag 14 december 2006 10:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Muse echt zo krachtig met zoveel energie. Queen vind ik altijd een beetje slepend, en val ik bijna bij in slaap, met uitzondering misschien van de beginperiode, maar dan heb ik het echt over de jaren 70.
Bij Muse vind ik de drumpartijen ook altijd heel krachtig, terwijl ik die bij Queen amper hoor.... Ook het gitaarspel van Matthew is compleet anders dan dat van Brian May met altijd hetzelfde snerpende gejank.
Moet mijn kop er nu af....?
Eigenlijk wel. Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Muse echt zo krachtig met zoveel energie. Queen vind ik altijd een beetje slepend, en val ik bijna bij in slaap, met uitzondering misschien van de beginperiode, maar dan heb ik het echt over de jaren 70.
Bij Muse vind ik de drumpartijen ook altijd heel krachtig, terwijl ik die bij Queen amper hoor.... Ook het gitaarspel van Matthew is compleet anders dan dat van Brian May met altijd hetzelfde snerpende gejank.
Moet mijn kop er nu af....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |