Jeetje jongens toch, wat een ophef! Haha
@Kweek 89: Antwoord is simpel... neen!
![]()
Ik neuk niet, ik doe het niet, ik deed het niet, ik bedrijf hoogstens af en toe de liefde (let op de sarcasme!) En als ik het wel zou doen of wel ooit deed, zou ik dat zeker niet op een openbaar forum posten lijkt mij... Nee nee, Dollielolly is een lieverd en mijn eigen kleine heiligDom die het fijn vind dat er ergens op de wereld een meisje is die het voor elkaar krijgt om een hele Muse show naar hem te staren om daarna achteraf te beseffen dat ze niet eens Matt of Chris voorbij heeft zien lopen! Megalomanic en ik kennen elkaar nu... 3 jaar denk ik? Naja moet veel langer zijn, en we doen allebei net alsof we op Dom geilen
![]()
(zag je de net alsof?)
En over het aardig zijn... het zijn sympathieke jongens, maar het hangt helemaal ervanaf hoe je doet en hoe hun bui is, ze kunnen ook onwijs lullige opmerkingen maken, maar dat is de afgelopen jaren zeker minder geworden. Maar stiekem denk ik inderdaad dat ze het van Oasis winnen kwa aardigheid haha
@ Haushofer; Rachmaninov is inderdaad een zeer grote inspiratie van Matt, dat gilt hij ook wanneer het maar kan, overigens is hij de laatste die dat zal ontkennen...Laat ik zo zeggen, zonder Mattie had ik er waarschijnlijk nog nooit van gehoord of uberhaupt de moeite genomen om het te luisteren!
@Soul114, ik heb je toegevoegd op MSN, ik heb werkelijk teveel tips om gratis binnen te komen en die pleur ik liever niet op een messageboard gezien het feit dat er ook security gasten rond kunnen neuzen en zo niet meer luisteren naar mensjes die die tips volgen! Trouwens, het jaar dat ik het "in mijn handen gedouwd" kreeg is nog voor 2000 geweest, toen Muse nog Musjes waren en Matt te mager, Dom nog niet kon drummen en Chris nog heel erg goed wist wat partyen was! Oftwel, ze liepen los om zichzelf onwijs te promoten!
@Haushofer again; JUIST DANK U! Die stem zorgt ervoor dat mijn oren onwijs gaan bloeden, en ik heb de neiging om een vork in mijn ogen te prikken!
@tammathah: Bedankt! Erg lief wat je allemaal zegt
![]()
en wat betreft die demo ben ik inderdaad ernstig aan het nadenken, hoop dat mijn mede muse mensch dat begrijpt!
@Innuendo: Haha tijd maak ik ervoor, het sluit tegenwoordig onwijs handig aan op mijn studie, hiervoor mag ik dus vrij hebben op voorwaarde dat ik er hele boekwerken over schrijf en alles leer wat er te leren valt (ik studeer international music management) en kwa geld, het hoeft allemaal niet zo duur! Ik denk dat ik het hoogste E20 voor een Muse kaartje heb neergelegd en meerendeel van de concerten komen we gratis binnen, en meestal zijn de kaartjes het duurst! Na al die jaren ervaring weet ik hoe gemakkelijk men binnen kan komen zonder kaartje, wederom de tips zet ik niet hier, maar ik wil ze wel delen! Diegene die het wilt weten kunnen PM-men, wellicht helpt het jou ook! Voor italie bijvoorbeeld ben ik in totaal "maar" 65 euro kwijt geweest, das inclusief vliegreis en hotel! Niet eten dus, maar we leefden op ijs en pizza haha. Ik werk ervoor, ik word gesponsoord door ouders en school en ook broers en zussen schuiven regelmatig wat toe! Verder heb ik ook kaartjes gekregen voor verjaardagen, kerstmis, sinterklaas etc... En door de jaren heen bouw je ook meerdere connecties op.
@Annoh: Ik heb werkelijk niets met die hele tour te maken, ik werk voor een indie label en niet voor een warner haha (zou ik ook niet willen!) en werken zou ik ook niet willen voor Muse, dat zou nooit goed aflopen...
En de voldoening, behalve dat ik onwijs veel leer, veel landen zie, bijna elke partij van muse kan drummen, connecties opbouw voor later, leuke mensen leer kennen,en verder vind ik het gewoon elke keer weer prachtig! Vooral de derde keer achter elkaar, dan kan je zo heerlijk achterin een hoekje zitten met je ogen dicht luisteren en kijken hoe het publiek uit zijn dak gaat! En ben ik blij dat ik ze zo onwijs heb zie groeien!!
En wat ik doe na een tour? Dan hou ik me nog meer bezig met school en de bandjes waarvan ik wel manager ben haha wat ik overigens tussendoor ook doe! Maar Muse concerten komen altijd op nummer 1! Mijn middelbare school had er wel meer moeite mee, maar ik heb gewoon geluk gehad dat ik altijd zulke muzikale studies deed waar ze het enigsins wel begrepen!
Psst.. in een band? Kijk dan eventjes op
www.myspace.com/futurism_management. Wellicht hulp dat je juist nodig hebt!