Nee hoor, ik doe wel mee!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef supkaa het volgende:
Nog maar 4 dagen![]()
Ben ik de enige die naar Antwerpen gaat en nu vrolijk countdown't?![]()
Volgens de Musewiki is hij een jaar geleden op Ebay voor 500GBP(ongeveer 750 euro) van eigenaar verwisselt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:19 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Naja laat ik het zo zeggen, ik heb de betere versie ervan, de echte echte versies... tja, wellicht dat iemand op de wereld hem ergens diep verborgen heeft.. maar gezien het feit dat ze hem zelf niet eens meer hebben...
Ik tel wel mee!!! Heel veel plezier daarquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef supkaa het volgende:
Nog maar 4 dagen![]()
Ben ik de enige die naar Antwerpen gaat en nu vrolijk countdown't?![]()
Dat is anders niet zo heel moeilijk hoor, maar daarvoor moet je hem wel aanraken & afspelenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Ik zou de kwaliteit niet weten, puur omdat ik het niet aan durf te raken en hij hangt ingelijst bij ons mam en pap thuis! Het is niet een echte orginele demo, daarvan vind ik dat er teveel aan gewerkt is, en hoe ik bandjes ooit in MP3 kan overtoveren zal ik al helemaal niet weten!
Dat of klasgenoten dacht ik aan toen ze het had over "in houden geduwd".quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:25 schreef kweek89 het volgende:
LaaLaaLaa doet/deed het met Dom?
zag ik niet aankomen :p
Nee, dat was Billy Corgan(Smashing Pumpkins)...Matt heeft nooit echt een album genoemd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb es gelezen dat Bellamy voornamelijk door Queen2 was geinspireerd, en als je die plaat opzet, dan hoor je veel van de bombastiek terug die je pakembeet 27 jaar later in Origin of Symmetry hoort. Daarbij is het voor echte museliefhebbers misschien leuk om es naar pianoconcerten van Rachmaninov te luisteren ( hij heeft er 4 geschreven ) . Hoor je ook waar hij zijn pianoriedeltjes vandaan kaapt
't Is jammer dat ik het interview niet meer heb, maar ik weet zeker dat dat Matthew Bellamy wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee, dat was Billy Corgan(Smashing Pumpkins)...Matt heeft nooit echt een album genoemd.
Ik ben al weg LaaLaaLaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |