Heej pak anders ff de mooie openingspost die Megalomaniac had gemaakt! Is stukkie uitgebreider.quote:
Organiseer es ff een groepsreis...dan wil ik best naast je in de busquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Heej pak anders ff de mooie openingspost die Megalomaniac had gemaakt! Is stukkie uitgebreider.
Wie gaat er met me naar Wembley trouwens?
Nou, ik dacht dat jij iets wist over het concert in Antwerpen, dat ik niet wist.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:59 schreef Leonos het volgende:
Wat is er zo erg aan om iemand succes te wensen?![]()
Wow! Kaartjes zullen wel prijzig zijn...quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:09 schreef Innuendo het volgende:
[afbeelding]
Toch is het net wat sfeervoller dan de Brabanthallen he? Ik wil derheen!!!
Denk dat dat niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeeej, een nieuw Muse-topic alweer!!!
Ik heb dat nummer dus gedownload nu (Assassin Grand Omega nog wat), maar als ik het wil doorsturen, krijgt de ontvanger een beveiligingsmelding...
Weet iemand hoe dat te omzeilen is?
jawel joh, ff branden op cd, en vervolgens weer rippenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Denk dat dat niet mogelijk is.![]()
Maar je krijgt n PM.
Hij is erg de moeite waard hoor! Ik heb hem gedownload door me te registreren. Eerste download is dan gratis, zoals ook eerder gezegd in het topic geloof ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Brammie1 het volgende:
ik moet ook maar 'ns aan die remix komen zo te zien
Zit er over te denken, maar datum is niet echt gunstig (maandag erop starten tentamens en rooster daarvoor is nog niet bekendquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:57 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Heej pak anders ff de mooie openingspost die Megalomaniac had gemaakt! Is stukkie uitgebreider.
Wie gaat er met me naar Wembley trouwens?
bij mij gaat het registreren niet echt lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Hij is erg de moeite waard hoor! Ik heb hem gedownload door me te registreren. Eerste download is dan gratis, zoals ook eerder gezegd in het topic geloof ikGewoon ff doen !
Kan em je wel sturen, maar je kan em toch niet afspelen...iets met beveiliging ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Wembley!!!
+ Kan iemand me de Assassin (Grand Omega Bosses) sturen
Had ik eerst ook, maar met een ander emailadres ging het primaquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij gaat het registreren niet echt lekker.
nee, ik moet ergens op next klikken oid en dan doet hij niks, heb ook al een andere browser geprobeerd...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, maar met een ander emailadres ging het prima![]()
Site deed idd beetje raar vanavond...mss afsluiten en opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, ik moet ergens op next klikken oid en dan doet hij niks, heb ook al een andere browser geprobeerd...
Nogmaals; sturen heeft weinig zin...althans, tis ons vanavond niet gelukt...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:01 schreef kweek89 het volgende:
ik wil m ook!1!1!
tazman89 @ gmail.com (kijkt liev)
Wembley ben ik voor! financieel wordt dat krap(september 2007 naar Australie voor 8 maanden)
maar als iemand een leuke groepsreis organiseert
Retour vliegen moet met 100 euro wel lukken.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef znarch het volgende:
Hoeveel zou et kosten ? Retourtje london + het kaartje ?
Akoestiek moet aanzienlijk verbeterd zijn...voor een stadion.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:39 schreef Echoes het volgende:
Wembley? dan mag je wel een telescoop meenemen om wat te zien. En geluid kan nooit goed zijn. Maar het zal wel een legendarisch concert worden. Maar of dat het geld waard is...?
voor mij niet.
KLM reclame: 'Retourtje london vanaf 49 euri!'quote:Retour vliegen moet met 100 euro wel lukken.
Ticket is nog niet bekend, maar ik gok een pond of 40?
Ja precies!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Leonos het volgende:
Exclusief belastingen, airport security etc etc
Ik was niet in Den Bosch, dus ik verdien hetquote:Op woensdag 6 december 2006 18:32 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik ben heus niet jaloers. Ik ben heus niet jaloers. Ik ben heus niet jaloers.
Nou uh ik was niet op Lowlands, dus ik verdien het net zo goedquote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was niet in Den Bosch, dus ik verdien het
Ow was je daar... nou dan nog !quote:Op woensdag 6 december 2006 19:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik was ook niet op Lowlands
Wel op Werchter
Ah da's goed nieuwsquote:Op woensdag 6 december 2006 19:14 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ow was je daar... nou dan nog !Nee hoor ik gun het je, veel plezier in Antwerpen. Was er vorig jaar bij Queen & Paul Rodgers en ik vond het echt een heel heel heel goeie zaal met een heel goed geluid, dus dat avondje gaat erg leuk worden denk ik.
Ja dat vind ik ookquote:Op naar Antwerpen moet de TT zijn
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Innuendo het volgende:
Goedkoop zal zo'n Wembley reisje nooit zijn
Voor de liefhebbers die 'm nog niet gedownload hadden, hierbij nog even de Grand Omega Bosses edit van Assassin, 320kbps, rapidshare.
Klik!
Begin maar met Showbiz (Muscle Museum, Sunburn, Unintended, Uno) Als die nummers je liggen kun je door naar de volgende ronde: Origin Of Symmetry. Tegen die tijd ben je al verkocht als het goed is.quote:Op donderdag 7 december 2006 02:48 schreef MaJo het volgende:
Muse noob meldtIk heb (voor zover ik weet
) nog nooit iets van Muse gehoord en volgens mij moet ik daar eens verandering in gaan brengen. Dus vertel me, met welke nummers/album kan ik het beste beginnen? Ik ben echt bezig met een muzikale ontdekkingsreis op het moment, het inhalen van bands die iedereen al lang kent en ik nog niet
Jaaaaquote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Innuendo het volgende:
Voor de liefhebbers die 'm nog niet gedownload hadden, hierbij nog even de Grand Omega Bosses edit van Assassin, 320kbps, rapidshare.
Klik!
Best nog wel duur...maar ja, tis wel Wembleyquote:MUSE.MU
WEMBLEY TICKETS - GENERAL SALE
General Sale for Wembley tickets is on Saturday 9th
December. Tickets are priced at £37.50 +booking payable to all relevant ticket agents.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Innuendo het volgende:
Klik!
Bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 7 december 2006 08:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Begin maar met Showbiz (Muscle Museum, Sunburn, Unintended, Uno) Als die nummers je liggen kun je door naar de volgende ronde: Origin Of Symmetry. Tegen die tijd ben je al verkocht als het goed is.![]()
Laat maar weten wat je ervan vindt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactieIk zal het album eens gaan beluisteren
Gisteren op wikipedia over Muse gelezen en dat sprak me erg aan. Bovendien houden mensen met dezelfde muzieksmaak als ik van Muse dus dat moet wel goedkomen denk ik
Ik zou juist aanraden met Absolution te beginnen, die vind ik het meest "toegankelijk"quote:Op donderdag 7 december 2006 08:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Begin maar met Showbiz (Muscle Museum, Sunburn, Unintended, Uno) Als die nummers je liggen kun je door naar de volgende ronde: Origin Of Symmetry. Tegen die tijd ben je al verkocht als het goed is.![]()
nub!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef Sautor het volgende:
Ben juist met BHAR begonnen, en na lowlands de rest maar een beluisterd...Beetje te laat
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kan je wel stellen, maar ben nu helemaal bij![]()
Braaf!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kan je wel stellen, maar ben nu helemaal bij![]()
Ik met absolution.quote:
Feli Dom!!! Je blijft m'n sexbom!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Innuendo het volgende:
Vandaag is het weer feest: Dominic is jarig en viert z'n 29ste verjaardag!
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Feli Dom!!! Je blijft m'n sexbom!!!
bedanktquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:26 schreef MuseMuse het volgende:
Ik zou gewoon de nummers afgaan die praktisch elke musefan geweldig vind:
stip op 1: Citizen Erased
en dan heb je nog nummers zoals: sunburn, muscle museum, plug-in baby, bliss, showbiz, hysteria, time is running out, map of the problematique, knights of cydonia
Starlight .. Knights of Cydonia.. Super Massive Black Hole,quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
bedanktOok wel een goed idee ja, eerst een paar nummers leren kennen, daarna de albums aanschaffen. Zijn er ook bekende nummers bij? Waarvan ik niet weet dat het Muse is maar eigenlijk wel ken (uit bijv. top40)? Heb dat wel vaker dat ik een nummer wel ken maar niet weet van wie het is
Zeker weten!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef desolato het volgende:
Ik weet niet of het nog beetje Muse topic is, kwam hier zomaar terecht,
maar sommige van jullie zitten er dus ook over na te denken naar Muse @ Wembley te gaan? :p
De kaartjes zijn omgerekend ongeveer 55 euro dacht ik en dan ook nog vliegen erbij ...
Ik heb al beetje zitten kijken, bij de charters enzo, je denkt dat je er wel goedkoop uitkomt,
maar al die extra kosten die er nog bij zitten te komen .. hmm .. óf flink sparen, of ik moet
het laten varen ;o
Mja, wat vinden jullie,
is het het echt waard? (voor 2 personen 1 weekendje heen en weer, tickets + vliegen en overnachting etc ..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |