FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Nieuwe flitspaal! (met inside info van een flitser!)
JipJapGoedjedinsdag 5 december 2006 @ 11:36
Deze komt dus zeer binnenkort. Straks wordt al het rijgenot op snelweg aan de ketting gelegd!


Moet niet gekker worden!
Klonkdinsdag 5 december 2006 @ 11:37
tuurlijk, wel eens van het woordje hoax gehoord
Keiichidinsdag 5 december 2006 @ 11:38
Je weet wel waar ze staan, dus kun je gewoon tijdelijk wat langzamer rijden.

toch? Of is het trajectcontrole iets?
Adelantedinsdag 5 december 2006 @ 11:38
wat een geile vangrail
Jesuzdinsdag 5 december 2006 @ 11:38
Stelletje goed gelovige mongeaulen...
Keiichidinsdag 5 december 2006 @ 11:39
quote:
(D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCESVERBAAL IN DE BUS.)
Zonder dat hadden we het misschien wel geloofd
Bob-Bdinsdag 5 december 2006 @ 11:39
vlinder voor dat ding neerleggen en dan doen ze het ook ff niet meer
Klonkdinsdag 5 december 2006 @ 11:39
http://www.flitsservice.n(...)sbericht.php?id=2684
teamleaddinsdag 5 december 2006 @ 11:48
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:37 schreef Klonk het volgende:
tuurlijk, wel eens van het woordje hoax gehoord
deels een hoax, deels ook niet
quote:
Al weken circuleren deze foto’s op internet. De nieuwe flitsers zouden zelfs al op een aantal plaatsen in Nederland worden gebruikt. Dikke bullshit, zegt een woordvoerder van het Bureau Verkeershandhaving van het Openbaar Ministerie (BVOM), overigens niet met die letterlijke woorden. De laatste tijd wordt in Nederland juist vooral ingezet op de geliefde trajectcontroles. Het BVOM is ook niet van plan om het systeem later in te voeren, aldus de woordvoerder.

Dat betekent niet dat een degelijk systeem niet bestaat. Een bedrijf in Zwitserland heeft de techniek ontworpen en op enkele wegen in België en Duitsland wordt een variant van het flitssysteem gebruikt.


Aangezien heel mijn familie en al mijn v
bron
Klonkdinsdag 5 december 2006 @ 11:52
dat ze bestaan is idd geen hoax, dat ze a: naar nederland komen en b: alles kunnen wat er is omschreven wel
IllIdinsdag 5 december 2006 @ 11:52
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen! Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
Nordic_Bluedinsdag 5 december 2006 @ 11:55
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen! Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?

En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
Klonkdinsdag 5 december 2006 @ 11:56
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?

En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
te hard rijden doe je zelf, rij je niet te hard gaat er ook geen flitslampje af
gebruikersnaamdinsdag 5 december 2006 @ 11:58
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen! Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
MeneerMuisdinsdag 5 december 2006 @ 11:58
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?

En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
Dat levert minder boetes op en dan moeten ze ook daadwerkelijk IETS gaan doen. Dat is wel teveel gevraagd voor de politie
Metalfreakdinsdag 5 december 2006 @ 11:59
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen! Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
En dan zit je je de hele dag af te vragen waarom je geen echt werk kan vinden?


en met deze laatste zin met 2 spelfouten in 1 zin was het meteen duidelijk dat het een hoax was: "wees allert en gebruik u verstand"


Had vanmorgen nog geluk, lasercontrole volgens mij (op een vrij lege 4-baansweg waar de veiligheid zeker niet aan de orde is) maar ondanks dat ik toch zo'n 20km te hard reed haalden ze mij niet van de weg
IllIdinsdag 5 december 2006 @ 12:04
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?

En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.

En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!
Metalfreakdinsdag 5 december 2006 @ 12:05
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:

[..]

Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.

En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!
Dat scheelt, wij om mensen die te dom zijn om een echt vak uit te oefenen
Kiegiedinsdag 5 december 2006 @ 12:07
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat scheelt, wij om mensen die te dom zijn om een echt vak uit te oefenen
Haha, frustraatje dat je d'r bent.
Escodinsdag 5 december 2006 @ 12:09
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?

En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
Of onnodig links rijden, das pas irritant. Je moet bij de wortel aanpakken
t0ndinsdag 5 december 2006 @ 12:09
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!
Is dat wel politiek correct?

Ik heb bij voorbaat 'n pishekel aan je.
Maurodinsdag 5 december 2006 @ 12:09
quote:
A28 thv:
88.7 zwolle
103.8 staphorst
148.8 spier
188.4 de punt
207.4 groningen
Ghehehe.. Paar maanden lang op de A28 rondgelopen op het traject Tynaarlo - Groningen v.v.
en ik kan je vertellen dat de Punt niet bij 188.4 ligt maar bij 190.9 en 207.4 bestaat niet eens.
De A28 houd op te bestaan vanaf hmp 200.170
Daarbij wist ik ook niet dat Staphorst midden in Zwolle ligt

En ik kan me vergissen maar ik dacht dat Heerenveen en Hoogkerk iets meer uit elkaar liggen dan de hieronder vermelde afstand:
quote:
A7 thv
141,5 heerenveen
157,3 hoogherk
Hoax!!!
teamleaddinsdag 5 december 2006 @ 12:10
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
IllIdinsdag 5 december 2006 @ 12:12
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
Ik zet de dienstauto ff dubbel!
Escodinsdag 5 december 2006 @ 12:30
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:12 schreef IllI het volgende:

[..]

Ik zet de dienstauto ff dubbel!
Tuig.

Integriteit remember
Matnessdinsdag 5 december 2006 @ 12:32
die kreeg ik een paar weken geleden in mijn mail ja
mensen die alles geloven
Kill_em_alldinsdag 5 december 2006 @ 12:34
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen! Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
Jouw moeder is vast wel trots op haar struikrovende flitsert een echte baan zoeken was teveel moeite? Dit is bijna net zo erg als een van die petten die mijn broertjes (toen 11 en 14 jaar) naar HALT stuurde + boete omdat ze op 1 januari nog wat vuurwerk afstaken.

Brentmeisterdinsdag 5 december 2006 @ 12:35
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef Mauro het volgende:

[..]

Ghehehe.. Paar maanden lang op de A28 rondgelopen op het traject Tynaarlo - Groningen v.v.
en ik kan je vertellen dat de Punt niet bij 188.4 ligt maar bij 190.9 en 207.4 bestaat niet eens.
De A28 houd op te bestaan vanaf hmp 200.170
207.4 bestaat idd niet
PNGdinsdag 5 december 2006 @ 12:35
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:

[..]

Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.

En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!
Beetje treurig wel, als je kickt op meerendeel menskes die 126 rijden. Ja ze rijden te hard. Ben je nuttig, nee tuurlijk niet. En als je dan belt voor een autoinbraak: 'nee meneer doen we niet meer, en langskomen doen we uberhaupt niet meer'. Soort verborgen werkloosheid. Je geeft het zelf al aan 'goed voor het 'target''. Klinkt beetje als een militair die zegt 'twaren orders'.

Paar jaar geleden was er een onderzoek waaruit kwam dat Duitsland een oplossingspercentage had van 60%, en in NL 20%. En je maar afvragen waarom de gemiddelde Nederlandser onze politie beetje verkapte extra belasting vind. Gemiddelde Nederlander zijn respect voor politie is de afgelopen 10 jaar meer dan gehalveerd.

Over opsporingsdiensten stond er ook zo'n mooi bericht in de krant 2 maanden geleden. Door de verlaging van de eisen was het oplossingspercentage sterk gedaalt de laatste jaren, en ze hadden nu problemen om weer hogeropgeleiden te vinden. Toch te treurig voor woorden eigenlijk, want we betalen nog je salaris ook, met de droom dat je bv criminaliteit aanpakt. Ondertussen zit je in de bosjes te slapen.
MeneerMuisdinsdag 5 december 2006 @ 12:37
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Jouw moeder is vast wel trots op haar struikrovende flitsert een echte baan zoeken was teveel moeite? Dit is bijna net zo erg als een van die petten die mijn broertjes (toen 11 en 14 jaar) naar HALT stuurde + boete omdat ze op 1 januari nog wat vuurwerk afstaken.

Ja maar dat is allemaal voor de veiligheid hé. Er zijn geen echte criminelen meer die stelen/mishandelen/moorden etc, dus ze gaan meer over op flitsen en beboeten van onzinnige dingen

Je zou bijna denken dat ze serieus menen dat hierdoor de veiligheid verbeterd wordt.
FJDdinsdag 5 december 2006 @ 12:42
Ik ben er uit! Het verveelt echt nooit om alle gefrustreerde reacties op flitsers te lezen
Kiegiedinsdag 5 december 2006 @ 12:48
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef t0n het volgende:

[..]

Is dat wel politiek correct?

Ik heb bij voorbaat 'n pishekel aan je.
Dat is dan geheel je eigen probleem, sukkel.

Ik vind het wel stoer dat iemand hier durft te zeggen dat-ie bij de KLPD werkt.
Een stuk stoerder in ieder geval dan al die pubertjes die meteen beginnen te schuimbekken omdat ze een keer in de auto van paps zijn geflitst en toen drie maanden geen zakgeld hebben gekregen.
MeneerMuisdinsdag 5 december 2006 @ 12:53
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef PNG het volgende:

[..]

Beetje treurig wel, als je kickt op meerendeel menskes die 126 rijden. Ja ze rijden te hard. Ben je nuttig, nee tuurlijk niet. En als je dan belt voor een autoinbraak: 'nee meneer doen we niet meer, en langskomen doen we uberhaupt niet meer'. Soort verborgen werkloosheid. Je geeft het zelf al aan 'goed voor het 'target''. Klinkt beetje als een militair die zegt 'twaren orders'.

Paar jaar geleden was er een onderzoek waaruit kwam dat Duitsland een oplossingspercentage had van 60%, en in NL 20%. En je maar afvragen waarom de gemiddelde Nederlandser onze politie beetje verkapte extra belasting vind. Gemiddelde Nederlander zijn respect voor politie is de afgelopen 10 jaar meer dan gehalveerd.

Over opsporingsdiensten stond er ook zo'n mooi bericht in de krant 2 maanden geleden. Door de verlaging van de eisen was het oplossingspercentage sterk gedaalt de laatste jaren, en ze hadden nu problemen om weer hogeropgeleiden te vinden. Toch te treurig voor woorden eigenlijk, want we betalen nog je salaris ook, met de droom dat je bv criminaliteit aanpakt. Ondertussen zit je in de bosjes te slapen.
Dit is dan weer een reactie die gebaseerd is op feiten.

En zo denkt waarschijnlijk 30% van Nederland alweer.
no1uknowdinsdag 5 december 2006 @ 13:00
How sad

Al die gefrustreerde automobilisten die een flister-meneer gaan afzeiken
t0ndinsdag 5 december 2006 @ 13:53
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Dat is dan geheel je eigen probleem, sukkel.

Ik vind het wel stoer dat iemand hier durft te zeggen dat-ie bij de KLPD werkt.
Een stuk stoerder in ieder geval dan al die pubertjes die meteen beginnen te schuimbekken omdat ze een keer in de auto van paps zijn geflitst en toen drie maanden geen zakgeld hebben gekregen.
Whatever, lul.

Ik reageer zo om ZIJN reactie, niet omdat de KLPD bestaat hoor.
Barcaconiadinsdag 5 december 2006 @ 14:10
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen! Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
Schaam jij je niet als je op een feestje of in de kroeg moet vertellen wat je voor de kost doet? Ik zou me in ieder geval erg zielig vinden als ik mensen moest naaien die 10 of 15 km/u te hard reden.
Asfaltboefjes noem je het. Een beetje te hard rijden is niet gevaarlijk, langzaam rijden is gevaarlijker, tevens bumperkleven en onnodig links rijden. Dat lokt gevaarlijke reacties van anderen uit. (ik heb het niet over 30+ te hard, maar over 0-25 te hard ofzo)

Maargoed, de overheid heeft geld nodig, en jullie moeten je boete-quota ( ) voor het jaar halen, dus waarom zou je het niet van een burger op weg naar zijn werk jatten he
Barcaconiadinsdag 5 december 2006 @ 14:14
Oja, ik baseer mijn haat voor struikrovers op het feit dat de politie de hele dag in de struiken ligt. Als ik een keer durf te bellen omdat er iemand aan het inbreken is in de auto van een kennis die bij me op bezoek is, dan hebben jullie het ineens te druk om langs te komen.
Maurodinsdag 5 december 2006 @ 14:17
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Barcaconia het volgende:

Maargoed, de overheid heeft geld nodig, en jullie moeten je boete-quota ( ) voor het jaar halen, dus waarom zou je het niet van een burger op weg naar zijn werk jatten he
En waarom moet de overheid het jatten van hun burgers die op weg zijn naar hun werk?

Juist ja! Omdat ze te lui waren om op tijd uit hun nest te komen en dat denken in te halen door te hard te gaan rijden!

Boete = eigen schuld dikke bult!
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 14:22
Boete = eigen schuld zeker. Echter gaan ze staan flitsen onder het mom van verkeersveiligheid, mijn ervaring is hiermee juist het tegenover gestelde. Mensen die op het allerlaatste moment een mobiele flitser zien staan en vol in de ankers gaan.

Met andere woorden ik vind flitsers een gevaar voor de verkeersveiligheid!
no1uknowdinsdag 5 december 2006 @ 14:23
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Schaam jij je niet als je op een feestje of in de kroeg moet vertellen wat je voor de kost doet? Ik zou me in ieder geval erg zielig vinden als ik mensen moest naaien die 10 of 15 km/u te hard reden.
Asfaltboefjes noem je het. Een beetje te hard rijden is niet gevaarlijk, langzaam rijden is gevaarlijker, tevens bumperkleven en onnodig links rijden. Dat lokt gevaarlijke reacties van anderen uit. (ik heb het niet over 30+ te hard, maar over 0-25 te hard ofzo)

Maargoed, de overheid heeft geld nodig, en jullie moeten je boete-quota ( ) voor het jaar halen, dus waarom zou je het niet van een burger op weg naar zijn werk jatten he
Een beetje te hard rijden zal vast niet gevaarlijk zijn, maar er zijn nou eenmaal snelheidslimieten en dat naaien van mensen die 10/15 KM/u rijden, is dat nou de schuld van de KLPD of van die mensen zelf..

Doe het gewoon niet, dan valt er ook niks (af) te zeiken.
dWc_RuffRyderdinsdag 5 december 2006 @ 14:29
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 14:34
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]



En dan een boete geven voor wild plassen
Kill_em_alldinsdag 5 december 2006 @ 14:42
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:14 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, ik baseer mijn haat voor struikrovers op het feit dat de politie de hele dag in de struiken ligt. Als ik een keer durf te bellen omdat er iemand aan het inbreken is in de auto van een kennis die bij me op bezoek is, dan hebben jullie het ineens te druk om langs te komen.
haha ja lui honden zijn het. Bij mijn buurvrouw werd eerst ingebroken, bel je op tijdens de inbraak zeggen ze dat ze morgen ochtend wel langskomen ik bedoel, wat heb je aan die losers als ze toch niet langskomen wanneer ze nodig zijn? als de overheid zo hard geld nodig heeft verhoog dan gewoon de belastingen en ontsla die struikrovers.
FJDdinsdag 5 december 2006 @ 14:45
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:22 schreef Stephan152 het volgende:
Mensen die op het allerlaatste moment een mobiele flitser zien staan en vol in de ankers gaan.
Natuurlijk het grootste kul-argument ooit. Moet je maar niet te hard rijden. Als ze een drempel neerleggen op de A15 dan mag je klagen maar als je gewoon om en nabij de max. snelheid rijdt hoef je niet in de ankers
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 14:57
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:45 schreef FJD het volgende:

[..]

Natuurlijk het grootste kul-argument ooit. Moet je maar niet te hard rijden. Als ze een drempel neerleggen op de A15 dan mag je klagen maar als je gewoon om en nabij de max. snelheid rijdt hoef je niet in de ankers
En dat gebeurt niet, als iedereen zich aan de max snelheid zou houden, waren de controles overbodig geweest! Dus staan ze er wel en gaat iedereen vol in de ankers.
PNGdinsdag 5 december 2006 @ 15:01
Waarom sta je op de A15 te controleren dan waar never nooit geen ongeluk gebeurt, maar sta je niet op een gevaarlijk kruispunt ?

Leg eens uit Stephan152 ?

(kan je het antwoord wel vertellen hoor, dat legt meneer de politieman nl ook uit hierboven)
FJDdinsdag 5 december 2006 @ 15:05
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef Stephan152 het volgende:
En dat gebeurt niet, als iedereen zich aan de max snelheid zou houden, waren de controles overbodig geweest! Dus staan ze er wel en gaat iedereen vol in de ankers.
Dus omdat die mensen een overtreding begaan mag de politie niet meer controleren omdat diezelfde mensen dan hard remmen en nog een overtreding begaan.

Goh, wie zou hier nou fout zijn...
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 15:07
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:01 schreef PNG het volgende:

Leg eens uit Stephan152 ?

(kan je het antwoord wel vertellen hoor, dat legt meneer de politieman nl ook uit hierboven)
Iedereen die te hard rijdt, remt voor een flitser. Bij vaste flitspalen is vaak de locatie bekent en wordt er de laatste 100m voor afgeremt tot de maximale snelheid (logisch, niemand wil een boete) en vervolges wordt er vrolijk weer gas bij gegeven zodra je de flitspaal voorbij bent.

In het geval van mobiele flitsers, is de locatie (vaak) onbekend, een oplettende hardrijder ziet op het laatste moment een mobiele flitser staan. Dt gebeurt echter vaak in de laatste 20meter. Dit heeft als gevolg dat er flink (uit het niets) op de rem wordt getrapt en er een groot snelheidsverschil ontstaat.

Dit kan voor levensgevaarlijke situatie zorgen.
PNGdinsdag 5 december 2006 @ 15:07
Nog meer vragen Stephan152, meneer IllI mag niet antwoorden, die heeft voorkennis:
- waarom zijn er eigenlijk nooit alcoholcontroles ?
- waarom kun je geen aangifte meer doen van autoinbraak bij de meeste bureaus, maar wel op een invulpapiertje bij carglass ?
- waarom is ons oplossingspercentage 1/3e van onze oosterburen ?
- hoe kan het dat een politieagent op fok! aangeeft dat veiligheid geen argument is, quota halen doel is, en bumperklevers te weinig (geld) opleveren ?

Kan der nog wel paar verzinnen, maar vertel eens ?
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 15:09
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Dus omdat die mensen een overtreding begaan mag de politie niet meer controleren omdat diezelfde mensen dan hard remmen en nog een overtreding begaan.

Goh, wie zou hier nou fout zijn...
Ik zeg niet dat ze niet mogen controleren, ik geef alleen aan dat het gevaarlijke situatie kan opleveren, wat dus haaks staat op het verkeersveiligheid motief van de KLPD
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 15:10
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef PNG het volgende:
Nog meer vragen Stephan152, meneer IllI mag niet antwoorden, die heeft voorkennis:
- waarom zijn er eigenlijk nooit alcoholcontroles ?
- waarom kun je geen aangifte meer doen van autoinbraak bij de meeste bureaus, maar wel op een invulpapiertje bij carglass ?
- waarom is ons oplossingspercentage 1/3e van onze oosterburen ?
- hoe kan het dat een politieagent op fok! aangeeft dat veiligheid geen argument is, quota halen doel is, en bumperklevers te weinig (geld) opleveren ?

Kan der nog wel paar verzinnen, maar vertel eens ?
Geen flauw idee, het systeem klopt niet.......
FJDdinsdag 5 december 2006 @ 15:11
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:09 schreef Stephan152 het volgende:
Ik zeg niet dat ze niet mogen controleren, ik geef alleen aan dat het gevaarlijke situatie kan opleveren, wat dus haaks staat op het verkeersveiligheid motief van de KLPD
Wat dus zou betekenen dat ze niet meer zouden moeten flitsen?
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 15:13
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:11 schreef FJD het volgende:

[..]

Wat dus zou betekenen dat ze niet meer zouden moeten flitsen?
Dat zeg ik niet, echter voel ik meer voor trajectcontroles. Deze dragen in mijn optiek meer bij aan de verkeersveiligheid dan mobiele flitsers
Kentarodinsdag 5 december 2006 @ 15:14
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef Stephan152 het volgende:

[..]

Iedereen die te hard rijdt, remt voor een flitser. Bij vaste flitspalen is vaak de locatie bekent en wordt er de laatste 100m voor afgeremt tot de maximale snelheid (logisch, niemand wil een boete) en vervolges wordt er vrolijk weer gas bij gegeven zodra je de flitspaal voorbij bent.

In het geval van mobiele flitsers, is de locatie (vaak) onbekend, een oplettende hardrijder ziet op het laatste moment een mobiele flitser staan. Dt gebeurt echter vaak in de laatste 20meter. Dit heeft als gevolg dat er flink (uit het niets) op de rem wordt getrapt en er een groot snelheidsverschil ontstaat.

Dit kan voor levensgevaarlijke situatie zorgen.
Ook een niet te hardrijder gaat vaak vol op zijn remmen, waarschijnlijk uit zekerheid om dat hij/zij niet precies weet of het 120 of 124 op de teller is op dat moment (je hebt van die rare mensen die op de weg letten ipv op hun km teller)
PNGdinsdag 5 december 2006 @ 15:15
Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven Stephan op de eerste vraag waarom politie dus op een 4 baans 100 km/u snelweg gaat staan waar nooit wat zal gebeuren en niet op een gevaarlijk kruispunt....
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 15:16
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef PNG het volgende:
Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven Stephan op de eerste vraag waarom politie dus op een 4 baans 100 km/u snelweg gaat staan waar nooit wat zal gebeuren en niet op een gevaarlijk kruispunt....
Om lekker te verdienen, wat ik geen goede reden vind
FJDdinsdag 5 december 2006 @ 15:20
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef Stephan152 het volgende:
Deze dragen in mijn optiek meer bij aan de verkeersveiligheid dan mobiele flitsers
Meer bijdragen is wat anders dan haaks staan op de verkeersveiligheid. Het feit dat je overal mobiele flitsers tegen kunt komen zorgt ervoor dat veel mensen niet (veel) te hard zullen rijden. Het is ook een feit dat deelname aan het verkeer gevaarlijker wordt als je harder rijdt. Dus, door de gedachte dat je overal geflitst kunt worden rijdt je automatisch niet meer (veel) te hard en zo dragen ze dus bij aan de verkeersveiligheid. Dat er dan eikels zijn die vol op de rem gaan zonder achterom te kijken dat is jammer maar per saldo draagt het meer bij dan het kost.
Kiegiedinsdag 5 december 2006 @ 15:20
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef PNG het volgende:
Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven Stephan op de eerste vraag waarom politie dus op een 4 baans 100 km/u snelweg gaat staan waar nooit wat zal gebeuren en niet op een gevaarlijk kruispunt....
Omdat gepoogd moet worden het gedrag van automobilisten te veranderen. Of dat nou op een donker kruispunt gebeurt of een goedverlichte, makkelijk bereikbare vierbaansweg, maakt niet uit.

Zo moeilijk is het toch niet?
Stephan152dinsdag 5 december 2006 @ 15:23
Het is dat ik nu naar een vergadering moet, want ik had deze discussie graag nog verder aan gegaan. Ik zie het nut wel in van snelheidscontroles, echter de bijdrage aan de verkeersveiligheid vind ik discutabel!
MeneerMuisdinsdag 5 december 2006 @ 15:34
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:23 schreef Stephan152 het volgende:
Het is dat ik nu naar een vergadering moet, want ik had deze discussie graag nog verder aan gegaan. Ik zie het nut wel in van snelheidscontroles, echter de bijdrage aan de verkeersveiligheid vind ik discutabel!
Het heeft geen bijdrage aan de verkeersveiligheid, en het feit dat de politie dat als reden gebruikt is het feit dat ze geen respect mogen verdienen.

Als je echt iets aan de veiligheid wilt doen, begin je bij de echte criminelen. Desnoods flits je op punten waar de veiligheid er wel toe doet, maar dat verdient weer niet goed genoeg.
FJDdinsdag 5 december 2006 @ 15:38
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Het heeft geen bijdrage aan de verkeersveiligheid, en het feit dat de politie dat als reden gebruikt is het feit dat ze geen respect mogen verdienen.

Als je echt iets aan de veiligheid wilt doen, begin je bij de echte criminelen. Desnoods flits je op punten waar de veiligheid er wel toe doet, maar dat verdient weer niet goed genoeg.
Met als gevolg dat iedereen weet waar ze ongeveer staan en dat er dus meer mensen op andere stukken (veels) te hard gaan rijden. Als ik weet dat er op de A15 in het Oosten bijna nooit doden vallen en er dus nooit geflitst wordt dan knal je daar gewoon met 160 doorheen. Als iedereen dat dan doet dan wordt die weg vanzelf weer gevaarlijk.

Flitsen helpt voor de verkeersveiligheid omdat mensen niet harden willen rijden omdat ze denken dat ze overal geflitst kunnen worden. Het gaat dus juist om de willekeur van het flitsen die er voor zorgt dat de verkeersveiligheid over het hele land verbeterd wordt.
funkmasterdinsdag 5 december 2006 @ 15:44
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:

[..]

Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.

En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!
ik lag ook bij het zien van jou loonstrookje ...voor de rest van je leven

het is ook echt zo mooi dat je daadwerkelijk denkt dat je de verkeersveiligheid opkrikt , je wordt wel goed gebrainwashed daar zeg....achja, later lach ik ook zo om jou als je me aanhoud in m'n prominente bak en de financiele pijn ver te zoeken is als je me m'n bekeuring overhandigd.
Kiegiedinsdag 5 december 2006 @ 16:15
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef funkmaster het volgende:
ik lag ook bij het zien van jou loonstrookje ...voor de rest van je leven
Je viel steil achterover toen je zag hoeveel meer een politieagent verdient dan jij?
GiSaEdinsdag 5 december 2006 @ 18:01
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:14 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ook een niet te hardrijder gaat vaak vol op zijn remmen, waarschijnlijk uit zekerheid om dat hij/zij niet precies weet of het 120 of 124 op de teller is op dat moment (je hebt van die rare mensen die op de weg letten ipv op hun km teller)


De prioriteiten bij de politie liggen compleet verkeerd. Het is net een commerciele instelling, zoveel mogelijk geld binnen halen over de rug van het volk.
Ik heb geen enkel probleem met flitsen, ik heb wel een probleem met de snelheden die overal staan :/
Wegen waar je ooit 80 mocht met oude roestbakken mag je nu met auto's met kreukelzone en airbags nog maar 60 of 50. Met die snelheden ga ik een beetje met dingen prutsen om wakker te blijven. Het op de weg letten wordt er echt niet beter op. Maarja, altijd nog beter dan met de fiets.
FJDdinsdag 5 december 2006 @ 18:45
De snelheden die aangegeven staan kloppen idd voor geen meter Een moment 100, dan weer 120, dan weer 100, pfffff Gewoon overal 120 tot je op een ring aankomt en dan weer 100.
IllIdinsdag 5 december 2006 @ 19:01
Aha! het topic loopt nog steeds. Vandaag slechts 46 mensen op het kiekje kunnen nemen. Waaronder een zeer luxe BMW (M)?5 uitvoering - die kan een uitnodiging van de ovj tegemoet zien (186 gecorrigeerd)!

Trouwens, om te voorkomen dat mensen onnodig hard gaan remmen gebruiken we dus de laser en infrarode camera's - voor sommigen is de *flits* echt een pavlov-rem reactie geworden. Maarja, dan is het natuurlijk al te laat! haha Ik ben ook wel een voorstander van traject-controles trouwens. De posten die we direct na de traject controle zetten lopen kassa-ketjing als een gek. Om een een of andere reden gaan mensen altijd onnodig hard optrekken bij het einde van zo'n controle! Jammerrrrrrr maar helaas.

Morgen in Badhoevedorp! Een lasergun post (en eerlijk is eerlijk, het contact met de bestuurder naar aanhouding is vele malen lolliger dan alleen maar een plaatje schieten... aan de te-hard-rijd-excuus-top100 moet immers ook gewerkt worden)
Alexxxxxdinsdag 5 december 2006 @ 20:41
Mensen in een luxe BMW verdienen het ook geowon geflitst te worden.
Alexxxxxdinsdag 5 december 2006 @ 20:42
TT even aangepast, die hoax is niet boeiend, IllI en de reacties op zijn werk echter wel
Kiegiedinsdag 5 december 2006 @ 20:44
Mooi werk, IllI.
Laat ze maar boeten voor hun gebrek aan rijvermogen!
lipjedinsdag 5 december 2006 @ 21:16
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef PNG het volgende:

[..]

Beetje treurig wel, als je kickt op meerendeel menskes die 126 rijden. Ja ze rijden te hard. Ben je nuttig, nee tuurlijk niet. En als je dan belt voor een autoinbraak: 'nee meneer doen we niet meer, en langskomen doen we uberhaupt niet meer'. Soort verborgen werkloosheid. Je geeft het zelf al aan 'goed voor het 'target''. Klinkt beetje als een militair die zegt 'twaren orders'.

Paar jaar geleden was er een onderzoek waaruit kwam dat Duitsland een oplossingspercentage had van 60%, en in NL 20%. En je maar afvragen waarom de gemiddelde Nederlandser onze politie beetje verkapte extra belasting vind. Gemiddelde Nederlander zijn respect voor politie is de afgelopen 10 jaar meer dan gehalveerd.

Over opsporingsdiensten stond er ook zo'n mooi bericht in de krant 2 maanden geleden. Door de verlaging van de eisen was het oplossingspercentage sterk gedaalt de laatste jaren, en ze hadden nu problemen om weer hogeropgeleiden te vinden. Toch te treurig voor woorden eigenlijk, want we betalen nog je salaris ook, met de droom dat je bv criminaliteit aanpakt. Ondertussen zit je in de bosjes te slapen.
Wijze woorden van PNG
Klonkdinsdag 5 december 2006 @ 21:46
weet je wat ik nu het allermooiste vind.

iedereen zit te zeiken op de politie omdat ze geflitst worden doordat ze te hard rijden (en ook mij overkomt dat wel eens), maar het is zo simpel, als je niet te hard rijd kom je ook niet op de foto.

en nee ik ben niet roomser dan de paus, maar het is echt zo simpel, if you can't do the time, don't do the crime

en als je wel een keer gepakt wordt, niet zo zielig zeiken, jij zat achter het stuur en jij besloot harder te rijden, klaar.
PeuRacdinsdag 5 december 2006 @ 22:20
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef PNG het volgende:
Nog meer vragen Stephan152, meneer IllI mag niet antwoorden, die heeft voorkennis:
- waarom zijn er eigenlijk nooit alcoholcontroles ?
- waarom kun je geen aangifte meer doen van autoinbraak bij de meeste bureaus, maar wel op een invulpapiertje bij carglass ?
- waarom is ons oplossingspercentage 1/3e van onze oosterburen ?
- hoe kan het dat een politieagent op fok! aangeeft dat veiligheid geen argument is, quota halen doel is, en bumperklevers te weinig (geld) opleveren ?

Kan der nog wel paar verzinnen, maar vertel eens ?
Nooit alcohol controles zou ik niet zeggen, ik mag gemiddeld 2x in de week blazen, vaak nog onder werktijd ook nog (vorige week herkende een agent me )
vladdinsdag 5 december 2006 @ 22:23
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef Klonk het volgende:
weet je wat ik nu het allermooiste vind.

iedereen zit te zeiken op de politie omdat ze geflitst worden doordat ze te hard rijden (en ook mij overkomt dat wel eens), maar het is zo simpel, als je niet te hard rijd kom je ook niet op de foto.

en nee ik ben niet roomser dan de paus, maar het is echt zo simpel, if you can't do the time, don't do the crime

en als je wel een keer gepakt wordt, niet zo zielig zeiken, jij zat achter het stuur en jij besloot harder te rijden, klaar.
zeker waar, maar op sommige wegen maken ze het wel te bont eerder was het op de rondweg van emmen echt een drama. iets te hard en je had een plakboek vol
Alexxxxxdinsdag 5 december 2006 @ 22:38
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]
(vorige week herkende een agent me )
"hey, kijk, daar rijdt die mattenset weer. zou hij dit keer wel gezopen hebben?"
PeuRacdinsdag 5 december 2006 @ 22:43
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

"hey, kijk, daar rijdt die mattenset weer. zou hij dit keer wel gezopen hebben?"
Ik rij niet zoveel met mn eigen auto, was met m'n werk.
du_kewoensdag 6 december 2006 @ 12:04
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:42 schreef FJD het volgende:
Ik ben er uit! Het verveelt echt nooit om alle gefrustreerde reacties op flitsers te lezen
Juist heerlijk .
MouseOverwoensdag 6 december 2006 @ 12:27
Bermboefjes op fok

Dat geeft tenminste weer wat leven in de brouwerij.

En de huidige manier van controleren is in zekere zin wel handig, want iedereen weet dat je in 30km woonstraatjes vol het gas kunt intrappen omdat er letterlijk nooit gecontroleerd wordt. Als er eens in 30 km zones controles staan is dat altijd op die semi-doorgaande wegen die nog het meest weghebben van startbanen voor vliegtuigen.
Kill_em_allwoensdag 6 december 2006 @ 12:31
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef IllI het volgende:
Aha! het topic loopt nog steeds. Vandaag slechts 46 mensen op het kiekje kunnen nemen. Waaronder een zeer luxe BMW (M)?5 uitvoering - die kan een uitnodiging van de ovj tegemoet zien (186 gecorrigeerd)!

Trouwens, om te voorkomen dat mensen onnodig hard gaan remmen gebruiken we dus de laser en infrarode camera's - voor sommigen is de *flits* echt een pavlov-rem reactie geworden. Maarja, dan is het natuurlijk al te laat! haha Ik ben ook wel een voorstander van traject-controles trouwens. De posten die we direct na de traject controle zetten lopen kassa-ketjing als een gek. Om een een of andere reden gaan mensen altijd onnodig hard optrekken bij het einde van zo'n controle! Jammerrrrrrr maar helaas.

Morgen in Badhoevedorp! Een lasergun post (en eerlijk is eerlijk, het contact met de bestuurder naar aanhouding is vele malen lolliger dan alleen maar een plaatje schieten... aan de te-hard-rijd-excuus-top100 moet immers ook gewerkt worden)
Heb je nu een snoepje van je trotse mamma gekregen? altijd fijn dat mensen zoals jij zo hun best doen om onze samenleving te verbeteren.
MouseOverwoensdag 6 december 2006 @ 12:32
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Heb je nu een snoepje van je trotse mamma gekregen? altijd fijn dat mensen zoals jij zo hun best doen om onze samenleving te verbeteren.
Ik vind dit soort posts wel nuttig, want ik voel me gelijk iets minder verontwaardigd als er weer eens een BOA klappen heeft gekregen of z'n eigen radar heeft moeten opeten.
Metro2005woensdag 6 december 2006 @ 15:50
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef Klonk het volgende:
weet je wat ik nu het allermooiste vind.

iedereen zit te zeiken op de politie omdat ze geflitst worden doordat ze te hard rijden (en ook mij overkomt dat wel eens), maar het is zo simpel, als je niet te hard rijd kom je ook niet op de foto.

en nee ik ben niet roomser dan de paus, maar het is echt zo simpel, if you can't do the time, don't do the crime

en als je wel een keer gepakt wordt, niet zo zielig zeiken, jij zat achter het stuur en jij besloot harder te rijden, klaar.
Als ze dan ook overal netjes aangeven hoe hard je er mag.
Mijn zus is pas geflitst op een dijk waar je ipv 80 nu nog maar 60 mag, alleen... er staan nog geen borden
En dat stelletje hoeren gaat daar wel staan flitsen.

En als ik de reacties van III zo lees schept ie er nog genoegen in ook om mensen op de foto te zetten
Hoe triest kun je zijn gatverdamme bah walgelijk gewoon.


En vraag me nog steeds af waarom ze nou pas op de a16 stonden te flitsen bij breda een prachtige 3 baans weg wat op een gegeven moment van 120 naar 100 gaat (god mag weten waarom want de weg blijft hetzelfde) en verdomd, onder een viaduct een flitspaal. Nee dan ben je goed bezig met de verkeersveiligheid ja.

Ga gvd eens op plaatsen staan waar het NUT heeft om te flitsen. Je weet wel, bij mij in de straat of in de buurt , je weet wel waar enorm veel kinderen lopen en spelen en waar iedereen als een randdebiel met 60 voorbij komt scheuren (je mag er 30), daar waar als ik 30 rij ik constant bumperklevers op mijn reet heb hangen . Bij scholen, op gevaarlijke kruispunten. ga DAAR staan en niet zo zielig een paar meter voor een verkeersbord wat een snelheidsverandering aangeeft of of op doorgaande wegen.
weet je wat, als er te weinig binnengesleept wordt dan verlagen we gewoon de snelheid!

Prachtig voorbeeld ,mijn vriendin woont in eindhoven. Heb je een weg, gewoon 50 weg zou je denken, bljikt dat je er 30 mag (dat is dus een kaarsrechte asfalt weg, geen drempels en 2 baans, geen spelende kinderen of wat, gewoon voor het idee een 80 weg) en waar staan ze regelmatig te flitsen.

Juist. Precies daar.

[ Bericht 33% gewijzigd door Metro2005 op 06-12-2006 15:57:18 ]
funkmasterwoensdag 6 december 2006 @ 16:08
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als ze dan ook overal netjes aangeven hoe hard je er mag.
Mijn zus is pas geflitst op een dijk waar je ipv 80 nu nog maar 60 mag, alleen... er staan nog geen borden
En dat stelletje hoeren gaat daar wel staan flitsen.

En als ik de reacties van III zo lees schept ie er nog genoegen in ook om mensen op de foto te zetten
Hoe triest kun je zijn gatverdamme bah walgelijk gewoon.


En vraag me nog steeds af waarom ze nou pas op de a16 stonden te flitsen bij breda een prachtige 3 baans weg wat op een gegeven moment van 120 naar 100 gaat (god mag weten waarom want de weg blijft hetzelfde) en verdomd, onder een viaduct een flitspaal. Nee dan ben je goed bezig met de verkeersveiligheid ja.

Ga gvd eens op plaatsen staan waar het NUT heeft om te flitsen. Je weet wel, bij mij in de straat of in de buurt , je weet wel waar enorm veel kinderen lopen en spelen en waar iedereen als een randdebiel met 60 voorbij komt scheuren (je mag er 30), daar waar als ik 30 rij ik constant bumperklevers op mijn reet heb hangen . Bij scholen, op gevaarlijke kruispunten. ga DAAR staan en niet zo zielig een paar meter voor een verkeersbord wat een snelheidsverandering aangeeft of of op doorgaande wegen.
weet je wat, als er te weinig binnengesleept wordt dan verlagen we gewoon de snelheid!

Prachtig voorbeeld ,mijn vriendin woont in eindhoven. Heb je een weg, gewoon 50 weg zou je denken, bljikt dat je er 30 mag (dat is dus een kaarsrechte asfalt weg, geen drempels en 2 baans, geen spelende kinderen of wat, gewoon voor het idee een 80 weg) en waar staan ze regelmatig te flitsen.

Juist. Precies daar.
totaal mee eens,

als ze echt de verkeersveiligheid wilde aanpakken...pak dan gewoon iemand na 3 boetes z'n rijbewijs af....*definitief!!!*
moet je zien hoe snel mensen braaf rijden zoals jullie het willen!

maar neeee, want dan komt er geen geld meer binnen en dat kan natuurlijk niet

de flitslord op dit forum vind het supercool dat die M5 rijder een proces verbaal krijgt....lekker boeiend, als hij een M5 kan betalen betaald ie die boete natuurlijk makkelijk....

dus ga jij maar lekker aan je piemeltje sjorren terwijl je in je astraatje staat te flitsen, ik rijd liever die M5 en betaal die 186 km/uur boete met m'n kleingeld
Metro2005woensdag 6 december 2006 @ 16:11
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef funkmaster het volgende:

[..]

totaal mee eens,

als ze echt de verkeersveiligheid wilde aanpakken...pak dan gewoon iemand na 3 boetes z'n rijbewijs af....*definitief!!!*
moet je zien hoe snel mensen braaf rijden zoals jullie het willen!

maar neeee, want dan komt er geen geld meer binnen en dat kan natuurlijk niet

de flitslord op dit forum vind het supercool dat die M5 rijder een proces verbaal krijgt....lekker boeiend, als hij een M5 kan betalen betaald ie die boete natuurlijk makkelijk....

dus ga jij maar lekker aan je piemeltje sjorren terwijl je in je astraatje staat te flitsen, ik rijd liever die M5 en betaal die 186 km/uur boete met m'n kleingeld
nadat je erop gespuugd hebt natuurlijk
Mercy_symbolwoensdag 6 december 2006 @ 17:05
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:

[..]

Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.

En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!
uiteraard


stel je voor dat je de kerstbonus misloopt als je het gestelde quota niet gehaald heb
mbargowoensdag 6 december 2006 @ 18:40
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef IllI het volgende:
Aha! het topic loopt nog steeds. Vandaag slechts 46 mensen op het kiekje kunnen nemen. Waaronder een zeer luxe BMW (M)?5 uitvoering - die kan een uitnodiging van de ovj tegemoet zien (186 gecorrigeerd)!

Trouwens, om te voorkomen dat mensen onnodig hard gaan remmen gebruiken we dus de laser en infrarode camera's - voor sommigen is de *flits* echt een pavlov-rem reactie geworden. Maarja, dan is het natuurlijk al te laat! haha Ik ben ook wel een voorstander van traject-controles trouwens. De posten die we direct na de traject controle zetten lopen kassa-ketjing als een gek. Om een een of andere reden gaan mensen altijd onnodig hard optrekken bij het einde van zo'n controle! Jammerrrrrrr maar helaas.

Morgen in Badhoevedorp! Een lasergun post (en eerlijk is eerlijk, het contact met de bestuurder naar aanhouding is vele malen lolliger dan alleen maar een plaatje schieten... aan de te-hard-rijd-excuus-top100 moet immers ook gewerkt worden)
Ik heb niks tegen wat je doet. Ik rij altijd te hard op de snelweg, meestal 10/20km/u, als ik dan word geflitst is het mijn eigen schuld en niet die van jou. Ik betaal de boete dan ook netjes en klaag thuis over de achterlijke regelgeving. Snelheid zou met gemak naar 140 kunnen en dan ook aanpassen aan de situatie. Rekening houden met drukte/weersomstandigheden enz. Nu heb ik een vraag. Pakken jullie net zo hard de linksklevers aan als de bumperklevers. Want die vorm van voor eigen rechter spelen (linkskleven dus) vind ik net zo erg.
Ridocarwoensdag 6 december 2006 @ 20:08
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:40 schreef mbargo het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen wat je doet. Ik rij altijd te hard op de snelweg, meestal 10/20km/u, als ik dan word geflitst is het mijn eigen schuld en niet die van jou. Ik betaal de boete dan ook netjes en klaag thuis over de achterlijke regelgeving. Snelheid zou met gemak naar 140 kunnen en dan ook aanpassen aan de situatie. Rekening houden met drukte/weersomstandigheden enz. (...)
Amen.

Eindelijk echte info ipv dat halfzachte inside-gelieg op tv. (Wegmisbruikers enzo, al is het wel leuk om naar te kijken, op die tenenkrommende 'interviews' van die pigmee aan Spee na).

Volgens mij krijg je siekem wel een grote plasser van iedere flits, Illl (ik hoop dat ik je username goed heb gespeld), afgaande op je reacties.
Kiegiewoensdag 6 december 2006 @ 20:30
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:40 schreef mbargo het volgende:

de linksklevers [...] die vorm van voor eigen rechter spelen [...] vind ik net zo erg.
Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
Maurowoensdag 6 december 2006 @ 20:32
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
Ik ga wel lekker met mijn 3,5 ton wegende bestelbus tussen de vrachtauto's hangen.
Nergens last van
eer-ikwoensdag 6 december 2006 @ 23:57
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:42 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

haha ja lui honden zijn het. Bij mijn buurvrouw werd eerst ingebroken, bel je op tijdens de inbraak zeggen ze dat ze morgen ochtend wel langskomen ik bedoel, wat heb je aan die losers als ze toch niet langskomen wanneer ze nodig zijn? als de overheid zo hard geld nodig heeft verhoog dan gewoon de belastingen en ontsla die struikrovers.
Laatst was er in mijn bus ingebroken, rij ik naar het politiebureau, zit er 10 man binnen.
Doet er een open, zegt die vent: kom vanmiddag maar terug, nu geen tijd
idioten
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
Het hangt er vanaf waar ik in rij.
Als ik in m'n werkbus rij en mensen wil inhalen, dan duurt het ook wat langer.
Frustrerend vind ik dat, want ik haat het als ik mensen ophoudt.
Ik haat het ook als mensen míj ophouden.
Nou vind ik dat ik een vrij nette weggebruiker ben, maar als je zulks een capriolen gaat uithalen omdat ik het nodig vind om wat harder te rijden dan jij, moet je er ook niet raar van opkijken als ik 'm rechts langs je druk en vrij dicht voor je weer inhaal
Wat dat betreft rijden die fransen ook zo idioot.
Die gaan ook 20 kilometer voordat er een vrachtwagen is al links rijden.
Je kan daar hele hordes mensen rechts voorbij omdat ze anders denken niet meer te kunnen inhalen ofzo

gaat wel erg offtopic nu he...
#ANONIEMdonderdag 7 december 2006 @ 00:22
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:
Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
Inhalen kan evenzogoed ter rechterzijde plaatsvinden.
BazzieKdonderdag 7 december 2006 @ 01:09
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef PNG het volgende:
Nog meer vragen Stephan152, meneer IllI mag niet antwoorden, die heeft voorkennis:
- waarom zijn er eigenlijk nooit alcoholcontroles ?
- waarom kun je geen aangifte meer doen van autoinbraak bij de meeste bureaus, maar wel op een invulpapiertje bij carglass ?
- waarom is ons oplossingspercentage 1/3e van onze oosterburen ?
- hoe kan het dat een politieagent op fok! aangeeft dat veiligheid geen argument is, quota halen doel is, en bumperklevers te weinig (geld) opleveren ?

Kan der nog wel paar verzinnen, maar vertel eens ?
Zo'n flitslul is geen agent
vipergtsdonderdag 7 december 2006 @ 07:26
Geweldige baan lijkt me dat, het is dat ik een hypotheek heb anders zou ik niet eens een loonstrookje willen. Maar een bonus voor het aantal mensen die ik bekeur dan verdien ik veel meer.


- waarom kun je geen aangifte meer doen van autoinbraak bij de meeste bureaus, maar wel op een invulpapiertje bij carglass ?
- waarom is ons oplossingspercentage 1/3e van onze oosterburen ?

En dit daar mogen we de politiek voor bedanken van de afgelopen 15 jaar.
Kadeshdonderdag 7 december 2006 @ 08:08
Ja mensen pakken die een paar km te hard rijden daar is Nederland wereldkampioen in, met echte verkeersveilige controle's gaat het iets minder.

MouseOverdonderdag 7 december 2006 @ 08:17
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef Ridocar het volgende:

[..]

, Illl (ik hoop dat ik je username goed heb gespeld)
Dat zijn turfstreepjes
Kadeshdonderdag 7 december 2006 @ 08:25
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef IllI het volgende:
Aha! het topic loopt nog steeds. Vandaag slechts 46 mensen op het kiekje kunnen nemen. Waaronder een zeer luxe BMW (M)?5 uitvoering - die kan een uitnodiging van de ovj tegemoet zien (186 gecorrigeerd)!
Goh, je houd het wel goed bij allemaal. Je andere collega's zitten toch wat relaxter in de auto.







En goed op blijven letten dat er geen mensen stoppen om je in elkaar te slaan, anders krijgen we hier weer van die zielige jankverhalen over dat ze met hun poten van de politie af moeten blijven.
quote:
Agent bedreigd bij radarcontrole

--------------------------------------------------------------------------------
02/12/2006 APELDOORN - Een agent is vrijdagmorgen in Apeldoorn door twee mannen bedreigd toen hij met radarapparatuur de snelheid controleerde.

De agent zat in een niet herkenbare dienstauto bij de Gildenlaan. De twee mannen stopten met hun auto, rukten het portier van de politieauto open en bedreigden de agent. De radarapparatuur werd vervolgens omvergegooid en raakte daarbij beschadigd.

De politie is nog op zoek naar de mannen, die in een auto zaten van het merk SsangYong.

Bron: Omroep Gelderland
jitzzzzedonderdag 7 december 2006 @ 08:37
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
Hoe sneu ben je? Hoe kom jij aan je rijbewijs? Zeker bij drie pakjes boter gekregen?

Net als andere mensen rij ik altijd, standaard (zolang de omstandigheden dat toelaten) te hard. Maar niet meer dan 15/20 km. En dan heb ik nog regelmatig bumperklevers.
Ook ik doe wel eens bumperkleven, vooral als er weer zo iemand als jij voor me zit. 100 km voor een vrachtauto naar links gaan, of gewoon links blijven rijden.

Ja, ik weet het, levensgevaarlijk enzo. Maar geef toe, zonder deze notoire linksrijders zou ik mij daar nooit schuldig aan hoeven maken.
DaMookdonderdag 7 december 2006 @ 08:41
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Dat is dan geheel je eigen probleem, sukkel.

Ik vind het wel stoer dat iemand hier durft te zeggen dat-ie bij de KLPD werkt.
Een stuk stoerder in ieder geval dan al die pubertjes die meteen beginnen te schuimbekken omdat ze een keer in de auto van paps zijn geflitst en toen drie maanden geen zakgeld hebben gekregen.
Ik wilde bij de onopvallende videosurveilance Maar ik werd afgekeurt op mijn conditie . Net alsof je die nodig hebt daarvoor
jitzzzzedonderdag 7 december 2006 @ 08:45
quote:
Op donderdag 7 december 2006 08:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik wilde bij de onopvallende videosurveilance Maar ik werd afgekeurt op mijn conditie . Net alsof je die nodig hebt daarvoor
Amateur
zwelgje81donderdag 7 december 2006 @ 08:54
quote:
Op donderdag 7 december 2006 08:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik wilde bij de onopvallende videosurveilance Maar ik werd afgekeurt op mijn conditie . Net alsof je die nodig hebt daarvoor
Hoezo geen conditie

Kadeshdonderdag 7 december 2006 @ 09:08
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef Kiegie het volgende:

Ik vind het wel stoer dat iemand hier durft te zeggen dat-ie bij de KLPD werkt.
Geloof je het zelf?
PNGdonderdag 7 december 2006 @ 09:18
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
Wat een rare mensen heb je toch op onze wegen joh. Mensen met kleine piemeltjes die opzettelijk anderen dwars zitten, politieagentjes met kleine piemeltjes die opgewonden raken van een M5je, en aangeven dat veiligheid niet boeit. Bumperklevertjes (vaak met das) met kleine piemeltjes. Vreemd.
DaMookdonderdag 7 december 2006 @ 09:20
quote:
Op donderdag 7 december 2006 08:45 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Amateur
Heej ik ben gewoon niet sportief Weet ik veel dat die mannen die niets anders doen dan auto rijden wel conditie hebben . Ik werk nu iig voor mijn geld (Waar deels hun salarisen van worden betaald )
Bastarddonderdag 7 december 2006 @ 09:21
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]


Juist. Precies daar.
Goed stuk
Lekker makkelijk flitsen langs een snelweg waar je zo op de 130 zit ipv 120.. FLITS weer 30 euro erbij.
Maar in een woonwijk bij spelende kinderen waar al vaak 100% harder word gereden dan toegestaan (60 ipv 30) daar zie je die Mavo-mensen niet staan.
Flitsen ok, maar doe het ter bevordering van de verkeersveiligheid, en dan ben ik ook de lulligste niet als ik word aangehouden.. dan geef ik grif toe dat ik verkeerd zat. Maar nu is het meer kijken hoe ze zo snel mogelijk de kas kunnen spekken, en dat wekt irritatie bij een hoop mensen.

Of laatst, reed naar mn werk, rijd er een A3 achter mij aan, en maar kleven en maar knipperen met zn lichten dat ik door moet rijden.. ho ho ik mag maar 80. Rij vervolgens bebouwde kom in.. rij 50, neem een rotonde, ga de brug over en hij maar douwen.. brug af, je voelt je opgefokt, rijdt dan 60 ipv 50 .. FLITS..
Ja voor mij he die boete.. niet voor die kerel die godgansetijd zit te bumperen.
Nee sorry meneer, daar heb ik geen respect voor.

Overigs wel knap om te zeggen dat je bij de KLPD werkt als geldophaler.
jitzzzzedonderdag 7 december 2006 @ 09:30
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:20 schreef DaMook het volgende:

[..]

Heej ik ben gewoon niet sportief Weet ik veel dat die mannen die niets anders doen dan auto rijden wel conditie hebben . Ik werk nu iig voor mijn geld (Waar deels hun salarisen van worden betaald )
Je bent niet sportief, desondanks solliciteer je bij de Politie? Het is toch algemeen bekend dat je daar standaard getest wordt op je conditie?
Kiegiedonderdag 7 december 2006 @ 09:56
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:18 schreef PNG het volgende:

[..]

Wat een rare mensen heb je toch op onze wegen joh. Mensen met kleine piemeltjes die opzettelijk anderen dwars zitten, politieagentjes met kleine piemeltjes die opgewonden raken van een M5je, en aangeven dat veiligheid niet boeit. Bumperklevertjes (vaak met das) met kleine piemeltjes. Vreemd.
Hee, er zijn gewoon erg veel kleine piemels in dit land.
du_kedonderdag 7 december 2006 @ 12:02
Die gefrustreerde reacties zijn echt geweldig hier .

Allemaal aapjes die te hard rijden om hun te kleine lul te compenseren
Kill_em_alldonderdag 7 december 2006 @ 12:52
Jij komt niet veder dan een 3 wieler zeker? iedereen heeft heus wel eens ooit te hard gereden, als is het maar 1kmph (te hard is te hard toch?) dus ga niet de moraalridder uithangen.
Bastarddonderdag 7 december 2006 @ 12:53
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef du_ke het volgende:
Die gefrustreerde reacties zijn echt geweldig hier .

Allemaal aapjes die te hard rijden om hun te kleine lul te compenseren
Buk eens mag je even beoordelen of die klein is.
du_kedonderdag 7 december 2006 @ 12:53
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:52 schreef Kill_em_all het volgende:
Jij komt niet veder dan een 3 wieler zeker? iedereen heeft heus wel eens ooit te hard gereden, als is het maar 1kmph (te hard is te hard toch?) dus ga niet de moraalridder uithangen.
Jahoor ik heb geregeld te hard gereden en zo nu en dan krijg je daarvoor een boete. Je weet toch dat dat het risico is? Ik vind dat gehuil over die boetes gewoon erg sneu .
Kill_em_alldonderdag 7 december 2006 @ 13:40
Tot op zekere hoogte wel ja. Maar op een bijna lege snelweg gaan flitsen is imo nogal hyprocriet als je weet dat er enorm veel andere plaatsen zijn waar het de veiligheid veel meer ten goede zou komen als je daar zou gaan flitsen. Of je nou 100, 120 of 140 op de snelweg rijdt boeit niet zoveel kwa veiligheid, maar op tragere wegen of woonwijken te hard rijden is veel gevaarlijker. Maargoed de pliese zijn lui en gaan dus lekker bij de snelweg staan waar het makkelijk scoren is ipv wat meer moeite te doen en de veiligheid verbeteren.
Kiegiedonderdag 7 december 2006 @ 14:25
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Tot op zekere hoogte wel ja. Maar op een bijna lege snelweg gaan flitsen is imo nogal hyprocriet als je weet dat er enorm veel andere plaatsen zijn waar het de veiligheid veel meer ten goede zou komen als je daar zou gaan flitsen. Of je nou 100, 120 of 140 op de snelweg rijdt boeit niet zoveel kwa veiligheid, maar op tragere wegen of woonwijken te hard rijden is veel gevaarlijker. Maargoed de pliese zijn lui en gaan dus lekker bij de snelweg staan waar het makkelijk scoren is ipv wat meer moeite te doen en de veiligheid verbeteren.
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo'n simpele kijk op de wereld te hebben.
Ik ben goed, want ik doe niks fout.
Zij bennu lui, want ze doen stom.
du_kedonderdag 7 december 2006 @ 14:38
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Tot op zekere hoogte wel ja. Maar op een bijna lege snelweg gaan flitsen is imo nogal hyprocriet als je weet dat er enorm veel andere plaatsen zijn waar het de veiligheid veel meer ten goede zou komen als je daar zou gaan flitsen. Of je nou 100, 120 of 140 op de snelweg rijdt boeit niet zoveel kwa veiligheid, maar op tragere wegen of woonwijken te hard rijden is veel gevaarlijker. Maargoed de pliese zijn lui en gaan dus lekker bij de snelweg staan waar het makkelijk scoren is ipv wat meer moeite te doen en de veiligheid verbeteren.
Tja je weet dat je risico loopt op een boete als je 140 ipv 120 rijdt. Zie dat probleem niet zo, neem aan dat het een risico is dat je redelijk bewust neemt . Voor het eerder thuis zijn hoef je het meestal niet te doen.
Kill_em_alldonderdag 7 december 2006 @ 14:58
Het punt is dus dat ze beter ergens kunnen flitsen waar het nut heeft. 100 rijden waar je 60 mag is vaak wel gevaarlijk. 140 rijden waar je 100 mag (rechte weg) is nou niet direct gevaarlijk. Ik heb geen probleem met flitsen, wel met de manier waarop.
Kiegiedonderdag 7 december 2006 @ 15:04
Ja, maar afremmen van 100 naar 60 moet je echt zelf doen, dat kun je niet aan een flitspaal overlaten.
Bastarddonderdag 7 december 2006 @ 16:42
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:04 schreef Kiegie het volgende:
Ja, maar afremmen van 100 naar 60 moet je echt zelf doen, dat kun je niet aan een flitspaal overlaten.
Begrijpend lezen is wat lastig voor je zie ik..
jitzzzzevrijdag 8 december 2006 @ 11:45
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:04 schreef Kiegie het volgende:
Ja, maar afremmen van 100 naar 60 moet je echt zelf doen, dat kun je niet aan een flitspaal overlaten.
Lezen blijft lastig...
longinusvrijdag 8 december 2006 @ 11:56
Als ik een flitser zie staan dan heb ik wel eens de neiging om te remmen, ik kijk immers naar het overige verkeer en niet naar mijn snelheidsmeter.
Het feit dat ik ze zie betekent dat ik goed oplet, remmen is een instinctieve reaktie op iets ongewoons in de berm.
NU vraag ik mij af wat veiliger is, trajektscontrolr of flitsen, ik ga voor het eerste omdat dit mensen bewust maakt voor hun snelheid, flitsen is puur geld vangen.
Klonkvrijdag 8 december 2006 @ 11:58
als je echt een hekel aan agenten hebt moet je stoppen met te hard rijden, valt er niets meer te controleren zitten ze allemaal werkeloos huilend thuis
Kiegievrijdag 8 december 2006 @ 13:15
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is wat lastig voor je zie ik..
Tja, en jij hebt weer wat meer problemen met nadenken.
Zo hebben we allemaal wat.
trojevrijdag 8 december 2006 @ 20:31
briljant topic dit, waarom heb ik hem niet eerder ontdekt? Geweldig, een struikrover die met een sadistische ondertoon toegeeft dat ie plezier beleefd aan het flitsen langs de snelweg. Over morele normvervaging gesproken...
Maikelvsdinsdag 1 september 2009 @ 00:24
oplossing : traject controlles.. Alleen is snelheid het belangerijks? Ze zouden wegen moeten verhogen naar 140. Het is zware onzin dat 120 max is. Dat wisselende concept is een ideaal idee, 80/100/120. Aleen zet er 140 in. Ik zou zet minder in snelheid en pak de meest voorkomende dingen aan zoals mobiel bellen en rijden onder invloed.. Maar wees dan wel zo redelijk geen bon te delen aan iemand die 20 km per uur rijd en wel aan het mobiel bellen is.. Ga gewoon uit van wat gevaarlijk kan zijn of niet en ik welke situatie deze actie plaatsvind. Quotes moeten weg, een agent moet vrij zijn om te doen wat hij wilt en niet dat hij een dag bonnen schrijft omdat hij niet aan zijn quote zit. En geef de politie wat meer vrijheid in hun gewelds protocol. thats it,

Mvs
Maikelvsdinsdag 1 september 2009 @ 00:26
oplossing : traject controlles.. maar wees ook eerlijk om te zeggen waar de controlles gehouden worden. Alleen is snelheid het belangerijks? Ze zouden wegen moeten verhogen naar 140. Het is zware onzin dat 120 max is. Dat wisselende concept is een ideaal idee, 80/100/120. Aleen zet er 140 in. Ik zou zet minder in snelheid en pak de meest voorkomende dingen aan zoals mobiel bellen en rijden onder invloed.. Maar wees dan wel zo redelijk geen bon te delen aan iemand die 20 km per uur rijd en wel aan het mobiel bellen is.. Ga gewoon uit van wat gevaarlijk kan zijn of niet en ik welke situatie deze actie plaatsvind. Quotes moeten weg, een agent moet vrij zijn om te doen wat hij wilt en niet dat hij een dag bonnen schrijft omdat hij niet aan zijn quote zit. En geef de politie wat meer vrijheid in hun gewelds protocol. thats it,

Mvs
Barcaconiadinsdag 1 september 2009 @ 00:45
Goede kick, dat had dit topic net nodig! Zeker een dubbelpost 2 minuten na elkaar.
_Arthurdinsdag 1 september 2009 @ 08:59
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:45 schreef Barcaconia het volgende:
Goede kick, dat had dit topic net nodig! Zeker een dubbelpost 2 minuten na elkaar.
Het is mode lijkt het wel om ouwe-lijken-topics omhoog te schoppen.
jitzzzzedinsdag 1 september 2009 @ 10:45
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Maikelvs het volgende:
oplossing : traject controlles.. maar wees ook eerlijk om te zeggen waar de controlles gehouden worden. Alleen is snelheid het belangerijks? Ze zouden wegen moeten verhogen naar 140. Het is zware onzin dat 120 max is. Dat wisselende concept is een ideaal idee, 80/100/120. Aleen zet er 140 in. Ik zou zet minder in snelheid en pak de meest voorkomende dingen aan zoals mobiel bellen en rijden onder invloed.. Maar wees dan wel zo redelijk geen bon te delen aan iemand die 20 km per uur rijd en wel aan het mobiel bellen is.. Ga gewoon uit van wat gevaarlijk kan zijn of niet en ik welke situatie deze actie plaatsvind. Quotes moeten weg, een agent moet vrij zijn om te doen wat hij wilt en niet dat hij een dag bonnen schrijft omdat hij niet aan zijn quote zit. En geef de politie wat meer vrijheid in hun gewelds protocol. thats it,

Mvs
Behalve dat je bijna volledig poep praat, kick je ook nog eens een kuttopic van weet ik het hoe oud