Zonder dat hadden we het misschien wel geloofdquote:(D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCESVERBAAL IN DE BUS.)
deels een hoax, deels ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:37 schreef Klonk het volgende:
tuurlijk, wel eens van het woordje hoax gehoord
bronquote:Al weken circuleren deze foto’s op internet. De nieuwe flitsers zouden zelfs al op een aantal plaatsen in Nederland worden gebruikt. Dikke bullshit, zegt een woordvoerder van het Bureau Verkeershandhaving van het Openbaar Ministerie (BVOM), overigens niet met die letterlijke woorden. De laatste tijd wordt in Nederland juist vooral ingezet op de geliefde trajectcontroles. Het BVOM is ook niet van plan om het systeem later in te voeren, aldus de woordvoerder.
Dat betekent niet dat een degelijk systeem niet bestaat. Een bedrijf in Zwitserland heeft de techniek ontworpen en op enkele wegen in België en Duitsland wordt een variant van het flitssysteem gebruikt.
Aangezien heel mijn familie en al mijn v
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
te hard rijden doe je zelf, rij je niet te hard gaat er ook geen flitslampje afquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?
En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
Dat levert minder boetes op en dan moeten ze ook daadwerkelijk IETS gaan doen. Dat is wel teveel gevraagd voor de politiequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?
En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
En dan zit je je de hele dag af te vragen waarom je geen echt werk kan vinden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?
En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
Dat scheelt, wij om mensen die te dom zijn om een echt vak uit te oefenenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
[..]
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Haha, frustraatje dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat scheelt, wij om mensen die te dom zijn om een echt vak uit te oefenen
Of onnodig links rijden, das pas irritant. Je moet bij de wortel aanpakkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?
En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
Is dat wel politiek correct?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Ghehehe.. Paar maanden lang op de A28 rondgelopen op het traject Tynaarlo - Groningen v.v.quote:A28 thv:
88.7 zwolle
103.8 staphorst
148.8 spier
188.4 de punt
207.4 groningen
Hoax!!!quote:A7 thv
141,5 heerenveen
157,3 hoogherk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
Ik zet de dienstauto ff dubbel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
Jouw moeder is vast wel trots op haar struikrovende flitsertquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
207.4 bestaat idd nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ghehehe.. Paar maanden lang op de A28 rondgelopen op het traject Tynaarlo - Groningen v.v.
en ik kan je vertellen dat de Punt niet bij 188.4 ligt maar bij 190.9 en 207.4 bestaat niet eens.
De A28 houd op te bestaan vanaf hmp 200.170
Beetje treurig wel, als je kickt op meerendeel menskes die 126 rijden. Ja ze rijden te hard. Ben je nuttig, nee tuurlijk niet. En als je dan belt voor een autoinbraak: 'nee meneer doen we niet meer, en langskomen doen we uberhaupt niet meer'. Soort verborgen werkloosheid. Je geeft het zelf al aan 'goed voor het 'target''. Klinkt beetje als een militair die zegt 'twaren orders'.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
[..]
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Ja maar dat is allemaal voor de veiligheid hé. Er zijn geen echte criminelen meer die stelen/mishandelen/moorden etc, dus ze gaan meer over op flitsen en beboeten van onzinnige dingenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Jouw moeder is vast wel trots op haar struikrovende flitserteen echte baan zoeken was teveel moeite?
Dit is bijna net zo erg als een van die petten die mijn broertjes (toen 11 en 14 jaar) naar HALT stuurde + boete omdat ze op 1 januari nog wat vuurwerk afstaken.
Dat is dan geheel je eigen probleem, sukkel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Is dat wel politiek correct?
Ik heb bij voorbaat 'n pishekel aan je.
Dit is dan weer een reactie die gebaseerd is op feiten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef PNG het volgende:
[..]
Beetje treurig wel, als je kickt op meerendeel menskes die 126 rijden. Ja ze rijden te hard. Ben je nuttig, nee tuurlijk niet. En als je dan belt voor een autoinbraak: 'nee meneer doen we niet meer, en langskomen doen we uberhaupt niet meer'. Soort verborgen werkloosheid. Je geeft het zelf al aan 'goed voor het 'target''. Klinkt beetje als een militair die zegt 'twaren orders'.
Paar jaar geleden was er een onderzoek waaruit kwam dat Duitsland een oplossingspercentage had van 60%, en in NL 20%. En je maar afvragen waarom de gemiddelde Nederlandser onze politie beetje verkapte extra belasting vind. Gemiddelde Nederlander zijn respect voor politie is de afgelopen 10 jaar meer dan gehalveerd.
Over opsporingsdiensten stond er ook zo'n mooi bericht in de krant 2 maanden geleden. Door de verlaging van de eisen was het oplossingspercentage sterk gedaalt de laatste jaren, en ze hadden nu problemen om weer hogeropgeleiden te vinden. Toch te treurig voor woorden eigenlijk, want we betalen nog je salaris ook, met de droom dat je bv criminaliteit aanpakt. Ondertussen zit je in de bosjes te slapen.
Whatever, lul.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Dat is dan geheel je eigen probleem, sukkel.
Ik vind het wel stoer dat iemand hier durft te zeggen dat-ie bij de KLPD werkt.
Een stuk stoerder in ieder geval dan al die pubertjes die meteen beginnen te schuimbekken omdat ze een keer in de auto van paps zijn geflitst en toen drie maanden geen zakgeld hebben gekregen.
![]()
Schaam jij je niet als je op een feestje of in de kroeg moet vertellen wat je voor de kost doet? Ik zou me in ieder geval erg zielig vinden als ik mensen moest naaien die 10 of 15 km/u te hard reden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
En waarom moet de overheid het jatten van hun burgers die op weg zijn naar hun werk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Barcaconia het volgende:
Maargoed, de overheid heeft geld nodig, en jullie moeten je boete-quota (![]()
) voor het jaar halen, dus waarom zou je het niet van een burger op weg naar zijn werk jatten he
Een beetje te hard rijden zal vast niet gevaarlijk zijn, maar er zijn nou eenmaal snelheidslimieten en dat naaien van mensen die 10/15 KM/u rijden, is dat nou de schuld van de KLPD of van die mensen zelf..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Schaam jij je niet als je op een feestje of in de kroeg moet vertellen wat je voor de kost doet? Ik zou me in ieder geval erg zielig vinden als ik mensen moest naaien die 10 of 15 km/u te hard reden.
Asfaltboefjes noem je het. Een beetje te hard rijden is niet gevaarlijk, langzaam rijden is gevaarlijker, tevens bumperkleven en onnodig links rijden. Dat lokt gevaarlijke reacties van anderen uit. (ik heb het niet over 30+ te hard, maar over 0-25 te hard ofzo)
Maargoed, de overheid heeft geld nodig, en jullie moeten je boete-quota (![]()
) voor het jaar halen, dus waarom zou je het niet van een burger op weg naar zijn werk jatten he
haha ja lui honden zijn het. Bij mijn buurvrouw werd eerst ingebroken, bel je op tijdens de inbraak zeggen ze dat ze morgen ochtend wel langskomenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:14 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, ik baseer mijn haat voor struikrovers op het feit dat de politie de hele dag in de struiken ligt. Als ik een keer durf te bellen omdat er iemand aan het inbreken is in de auto van een kennis die bij me op bezoek is, dan hebben jullie het ineens te druk om langs te komen.
Natuurlijk het grootste kul-argument ooit. Moet je maar niet te hard rijden. Als ze een drempel neerleggen op de A15 dan mag je klagen maar als je gewoon om en nabij de max. snelheid rijdt hoef je niet in de ankersquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:22 schreef Stephan152 het volgende:
Mensen die op het allerlaatste moment een mobiele flitser zien staan en vol in de ankers gaan.
En dat gebeurt niet, als iedereen zich aan de max snelheid zou houden, waren de controles overbodig geweest! Dus staan ze er wel en gaat iedereen vol in de ankers.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Natuurlijk het grootste kul-argument ooit. Moet je maar niet te hard rijden. Als ze een drempel neerleggen op de A15 dan mag je klagen maar als je gewoon om en nabij de max. snelheid rijdt hoef je niet in de ankers
Dus omdat die mensen een overtreding begaan mag de politie niet meer controleren omdat diezelfde mensen dan hard remmen en nog een overtreding begaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef Stephan152 het volgende:
En dat gebeurt niet, als iedereen zich aan de max snelheid zou houden, waren de controles overbodig geweest! Dus staan ze er wel en gaat iedereen vol in de ankers.
Iedereen die te hard rijdt, remt voor een flitser. Bij vaste flitspalen is vaak de locatie bekent en wordt er de laatste 100m voor afgeremt tot de maximale snelheid (logisch, niemand wil een boete) en vervolges wordt er vrolijk weer gas bij gegeven zodra je de flitspaal voorbij bent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:01 schreef PNG het volgende:
Leg eens uit Stephan152 ?
(kan je het antwoord wel vertellen hoor, dat legt meneer de politieman nl ook uit hierboven)
Ik zeg niet dat ze niet mogen controleren, ik geef alleen aan dat het gevaarlijke situatie kan opleveren, wat dus haaks staat op het verkeersveiligheid motief van de KLPDquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus omdat die mensen een overtreding begaan mag de politie niet meer controleren omdat diezelfde mensen dan hard remmen en nog een overtreding begaan.
Goh, wie zou hier nou fout zijn...
Geen flauw idee, het systeem klopt niet.......quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef PNG het volgende:
Nog meer vragen Stephan152, meneer IllI mag niet antwoorden, die heeft voorkennis:
- waarom zijn er eigenlijk nooit alcoholcontroles ?
- waarom kun je geen aangifte meer doen van autoinbraak bij de meeste bureaus, maar wel op een invulpapiertje bij carglass ?
- waarom is ons oplossingspercentage 1/3e van onze oosterburen ?
- hoe kan het dat een politieagent op fok! aangeeft dat veiligheid geen argument is, quota halen doel is, en bumperklevers te weinig (geld) opleveren ?
Kan der nog wel paar verzinnen, maar vertel eens ?
Wat dus zou betekenen dat ze niet meer zouden moeten flitsen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:09 schreef Stephan152 het volgende:
Ik zeg niet dat ze niet mogen controleren, ik geef alleen aan dat het gevaarlijke situatie kan opleveren, wat dus haaks staat op het verkeersveiligheid motief van de KLPD
Dat zeg ik niet, echter voel ik meer voor trajectcontroles. Deze dragen in mijn optiek meer bij aan de verkeersveiligheid dan mobiele flitsersquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat dus zou betekenen dat ze niet meer zouden moeten flitsen?
Ook een niet te hardrijder gaat vaak vol op zijn remmen, waarschijnlijk uit zekerheid om dat hij/zij niet precies weet of het 120 of 124 op de teller is op dat moment (je hebt van die rare mensen die op de weg letten ipv op hun km teller)quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef Stephan152 het volgende:
[..]
Iedereen die te hard rijdt, remt voor een flitser. Bij vaste flitspalen is vaak de locatie bekent en wordt er de laatste 100m voor afgeremt tot de maximale snelheid (logisch, niemand wil een boete) en vervolges wordt er vrolijk weer gas bij gegeven zodra je de flitspaal voorbij bent.
In het geval van mobiele flitsers, is de locatie (vaak) onbekend, een oplettende hardrijder ziet op het laatste moment een mobiele flitser staan. Dt gebeurt echter vaak in de laatste 20meter. Dit heeft als gevolg dat er flink (uit het niets) op de rem wordt getrapt en er een groot snelheidsverschil ontstaat.
Dit kan voor levensgevaarlijke situatie zorgen.
Om lekker te verdienen, wat ik geen goede reden vindquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef PNG het volgende:
Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven Stephan op de eerste vraag waarom politie dus op een 4 baans 100 km/u snelweg gaat staan waar nooit wat zal gebeuren en niet op een gevaarlijk kruispunt....
Meer bijdragen is wat anders dan haaks staan op de verkeersveiligheid. Het feit dat je overal mobiele flitsers tegen kunt komen zorgt ervoor dat veel mensen niet (veel) te hard zullen rijden. Het is ook een feit dat deelname aan het verkeer gevaarlijker wordt als je harder rijdt. Dus, door de gedachte dat je overal geflitst kunt worden rijdt je automatisch niet meer (veel) te hard en zo dragen ze dus bij aan de verkeersveiligheid. Dat er dan eikels zijn die vol op de rem gaan zonder achterom te kijken dat is jammer maar per saldo draagt het meer bij dan het kost.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef Stephan152 het volgende:
Deze dragen in mijn optiek meer bij aan de verkeersveiligheid dan mobiele flitsers
Omdat gepoogd moet worden het gedrag van automobilisten te veranderen. Of dat nou op een donker kruispunt gebeurt of een goedverlichte, makkelijk bereikbare vierbaansweg, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef PNG het volgende:
Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven Stephan op de eerste vraag waarom politie dus op een 4 baans 100 km/u snelweg gaat staan waar nooit wat zal gebeuren en niet op een gevaarlijk kruispunt....
Het heeft geen bijdrage aan de verkeersveiligheid, en het feit dat de politie dat als reden gebruikt is het feit dat ze geen respect mogen verdienen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:23 schreef Stephan152 het volgende:
Het is dat ik nu naar een vergadering moet, want ik had deze discussie graag nog verder aan gegaan. Ik zie het nut wel in van snelheidscontroles, echter de bijdrage aan de verkeersveiligheid vind ik discutabel!
Met als gevolg dat iedereen weet waar ze ongeveer staan en dat er dus meer mensen op andere stukken (veels) te hard gaan rijden. Als ik weet dat er op de A15 in het Oosten bijna nooit doden vallen en er dus nooit geflitst wordt dan knal je daar gewoon met 160 doorheen. Als iedereen dat dan doet dan wordt die weg vanzelf weer gevaarlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Het heeft geen bijdrage aan de verkeersveiligheid, en het feit dat de politie dat als reden gebruikt is het feit dat ze geen respect mogen verdienen.
Als je echt iets aan de veiligheid wilt doen, begin je bij de echte criminelen. Desnoods flits je op punten waar de veiligheid er wel toe doet, maar dat verdient weer niet goed genoeg.
ik lag ook bij het zien van jou loonstrookjequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
[..]
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Je viel steil achterover toen je zag hoeveel meer een politieagent verdient dan jij?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef funkmaster het volgende:
ik lag ook bij het zien van jou loonstrookje...voor de rest van je leven
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:14 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ook een niet te hardrijder gaat vaak vol op zijn remmen, waarschijnlijk uit zekerheid om dat hij/zij niet precies weet of het 120 of 124 op de teller is op dat moment (je hebt van die rare mensen die op de weg letten ipv op hun km teller)
Wijze woorden van PNGquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef PNG het volgende:
[..]
Beetje treurig wel, als je kickt op meerendeel menskes die 126 rijden. Ja ze rijden te hard. Ben je nuttig, nee tuurlijk niet. En als je dan belt voor een autoinbraak: 'nee meneer doen we niet meer, en langskomen doen we uberhaupt niet meer'. Soort verborgen werkloosheid. Je geeft het zelf al aan 'goed voor het 'target''. Klinkt beetje als een militair die zegt 'twaren orders'.
Paar jaar geleden was er een onderzoek waaruit kwam dat Duitsland een oplossingspercentage had van 60%, en in NL 20%. En je maar afvragen waarom de gemiddelde Nederlandser onze politie beetje verkapte extra belasting vind. Gemiddelde Nederlander zijn respect voor politie is de afgelopen 10 jaar meer dan gehalveerd.
Over opsporingsdiensten stond er ook zo'n mooi bericht in de krant 2 maanden geleden. Door de verlaging van de eisen was het oplossingspercentage sterk gedaalt de laatste jaren, en ze hadden nu problemen om weer hogeropgeleiden te vinden. Toch te treurig voor woorden eigenlijk, want we betalen nog je salaris ook, met de droom dat je bv criminaliteit aanpakt. Ondertussen zit je in de bosjes te slapen.
Nooit alcohol controles zou ik niet zeggen, ik mag gemiddeld 2x in de week blazen, vaak nog onder werktijd ook nogquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef PNG het volgende:
Nog meer vragen Stephan152, meneer IllI mag niet antwoorden, die heeft voorkennis:
- waarom zijn er eigenlijk nooit alcoholcontroles ?
- waarom kun je geen aangifte meer doen van autoinbraak bij de meeste bureaus, maar wel op een invulpapiertje bij carglass ?
- waarom is ons oplossingspercentage 1/3e van onze oosterburen ?
- hoe kan het dat een politieagent op fok! aangeeft dat veiligheid geen argument is, quota halen doel is, en bumperklevers te weinig (geld) opleveren ?
Kan der nog wel paar verzinnen, maar vertel eens ?
zeker waar, maar op sommige wegen maken ze het wel te bontquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef Klonk het volgende:
weet je wat ik nu het allermooiste vind.
iedereen zit te zeiken op de politie omdat ze geflitst worden doordat ze te hard rijden (en ook mij overkomt dat wel eens), maar het is zo simpel, als je niet te hard rijd kom je ook niet op de foto.
en nee ik ben niet roomser dan de paus, maar het is echt zo simpel, if you can't do the time, don't do the crime
en als je wel een keer gepakt wordt, niet zo zielig zeiken, jij zat achter het stuur en jij besloot harder te rijden, klaar.
"hey, kijk, daar rijdt die mattenset weer. zou hij dit keer wel gezopen hebben?"quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
(vorige week herkende een agent me)
Ik rij niet zoveel met mn eigen auto, was met m'n werk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"hey, kijk, daar rijdt die mattenset weer. zou hij dit keer wel gezopen hebben?"
Juist heerlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:42 schreef FJD het volgende:
Ik ben er uit! Het verveelt echt nooit om alle gefrustreerde reacties op flitsers te lezen
Heb je nu een snoepje van je trotse mamma gekregen? altijd fijn dat mensen zoals jij zo hun best doen om onze samenleving te verbeteren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef IllI het volgende:
Aha! het topic loopt nog steeds. Vandaag slechts 46 mensen op het kiekje kunnen nemen. Waaronder een zeer luxe BMW (M)?5 uitvoering - die kan een uitnodiging van de ovj tegemoet zien (186 gecorrigeerd)!
Trouwens, om te voorkomen dat mensen onnodig hard gaan remmen gebruiken we dus de laser en infrarode camera's - voor sommigen is de *flits* echt een pavlov-rem reactie geworden. Maarja, dan is het natuurlijk al te laat! hahaIk ben ook wel een voorstander van traject-controles trouwens. De posten die we direct na de traject controle zetten lopen kassa-ketjing als een gek. Om een een of andere reden gaan mensen altijd onnodig hard optrekken bij het einde van zo'n controle!
Jammerrrrrrr maar helaas.
Morgen in Badhoevedorp! Een lasergun post(en eerlijk is eerlijk, het contact met de bestuurder naar aanhouding is vele malen lolliger dan alleen maar een plaatje schieten... aan de te-hard-rijd-excuus-top100 moet immers ook gewerkt worden)
Ik vind dit soort posts wel nuttig, want ik voel me gelijk iets minder verontwaardigd als er weer eens een BOA klappen heeft gekregen of z'n eigen radar heeft moeten opeten.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Heb je nu een snoepje van je trotse mamma gekregen? altijd fijn dat mensen zoals jij zo hun best doen om onze samenleving te verbeteren.
Als ze dan ook overal netjes aangeven hoe hard je er mag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef Klonk het volgende:
weet je wat ik nu het allermooiste vind.
iedereen zit te zeiken op de politie omdat ze geflitst worden doordat ze te hard rijden (en ook mij overkomt dat wel eens), maar het is zo simpel, als je niet te hard rijd kom je ook niet op de foto.
en nee ik ben niet roomser dan de paus, maar het is echt zo simpel, if you can't do the time, don't do the crime
en als je wel een keer gepakt wordt, niet zo zielig zeiken, jij zat achter het stuur en jij besloot harder te rijden, klaar.
totaal mee eens,quote:Op woensdag 6 december 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ze dan ook overal netjes aangeven hoe hard je er mag.
Mijn zus is pas geflitst op een dijk waar je ipv 80 nu nog maar 60 mag, alleen... er staan nog geen borden![]()
En dat stelletje hoeren gaat daar wel staan flitsen.
En als ik de reacties van III zo lees schept ie er nog genoegen in ook om mensen op de foto te zetten
Hoe triest kun je zijngatverdamme
bah walgelijk gewoon.
En vraag me nog steeds af waarom ze nou pas op de a16 stonden te flitsen bij bredaeen prachtige 3 baans weg wat op een gegeven moment van 120 naar 100 gaat (god mag weten waarom want de weg blijft hetzelfde) en verdomd, onder een viaduct een flitspaal. Nee dan ben je goed bezig met de verkeersveiligheid ja.
Ga gvd eens op plaatsen staan waar het NUT heeft om te flitsen. Je weet wel, bij mij in de straat of in de buurt , je weet wel waar enorm veel kinderen lopen en spelen en waar iedereen als een randdebiel met 60 voorbij komt scheuren (je mag er 30), daar waar als ik 30 rij ik constant bumperklevers op mijn reet heb hangen. Bij scholen, op gevaarlijke kruispunten. ga DAAR staan en niet zo zielig een paar meter voor een verkeersbord wat een snelheidsverandering aangeeft of of op doorgaande wegen.
weet je wat, als er te weinig binnengesleept wordt dan verlagen we gewoon de snelheid!
Prachtig voorbeeld ,mijn vriendin woont in eindhoven. Heb je een weg, gewoon 50 weg zou je denken, bljikt dat je er 30 mag(dat is dus een kaarsrechte asfalt weg, geen drempels en 2 baans, geen spelende kinderen of wat, gewoon voor het idee een 80 weg) en waar staan ze regelmatig te flitsen.
Juist. Precies daar.
nadat je erop gespuugd hebt natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef funkmaster het volgende:
[..]
totaal mee eens,
als ze echt de verkeersveiligheid wilde aanpakken...pak dan gewoon iemand na 3 boetes z'n rijbewijs af....*definitief!!!*
moet je zien hoe snel mensen braaf rijden zoals jullie het willen!
maar neeee, want dan komt er geen geld meer binnen en dat kan natuurlijk niet![]()
de flitslord op dit forum vind het supercool dat die M5 rijder een proces verbaal krijgt....lekker boeiend, als hij een M5 kan betalen betaald ie die boete natuurlijk makkelijk....
dus ga jij maar lekker aan je piemeltje sjorren terwijl je in je astraatje staat te flitsen, ik rijd liever die M5 en betaal die 186 km/uur boete met m'n kleingeld![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
[..]
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Ik heb niks tegen wat je doet. Ik rij altijd te hard op de snelweg, meestal 10/20km/u, als ik dan word geflitst is het mijn eigen schuld en niet die van jou. Ik betaal de boete dan ook netjes en klaag thuis over de achterlijke regelgeving. Snelheid zou met gemak naar 140 kunnen en dan ook aanpassen aan de situatie. Rekening houden met drukte/weersomstandigheden enz. Nu heb ik een vraag. Pakken jullie net zo hard de linksklevers aan als de bumperklevers. Want die vorm van voor eigen rechter spelen (linkskleven dus) vind ik net zo erg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef IllI het volgende:
Aha! het topic loopt nog steeds. Vandaag slechts 46 mensen op het kiekje kunnen nemen. Waaronder een zeer luxe BMW (M)?5 uitvoering - die kan een uitnodiging van de ovj tegemoet zien (186 gecorrigeerd)!
Trouwens, om te voorkomen dat mensen onnodig hard gaan remmen gebruiken we dus de laser en infrarode camera's - voor sommigen is de *flits* echt een pavlov-rem reactie geworden. Maarja, dan is het natuurlijk al te laat! hahaIk ben ook wel een voorstander van traject-controles trouwens. De posten die we direct na de traject controle zetten lopen kassa-ketjing als een gek. Om een een of andere reden gaan mensen altijd onnodig hard optrekken bij het einde van zo'n controle!
Jammerrrrrrr maar helaas.
Morgen in Badhoevedorp! Een lasergun post(en eerlijk is eerlijk, het contact met de bestuurder naar aanhouding is vele malen lolliger dan alleen maar een plaatje schieten... aan de te-hard-rijd-excuus-top100 moet immers ook gewerkt worden)
Amen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:40 schreef mbargo het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen wat je doet. Ik rij altijd te hard op de snelweg, meestal 10/20km/u, als ik dan word geflitst is het mijn eigen schuld en niet die van jou. Ik betaal de boete dan ook netjes en klaag thuis over de achterlijke regelgeving. Snelheid zou met gemak naar 140 kunnen en dan ook aanpassen aan de situatie. Rekening houden met drukte/weersomstandigheden enz. (...)
Jahaa, dat ben ik dus.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:40 schreef mbargo het volgende:
de linksklevers [...] die vorm van voor eigen rechter spelen [...] vind ik net zo erg.
Ik ga wel lekker met mijn 3,5 ton wegende bestelbus tussen de vrachtauto's hangen.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
![]()
Laatst was er in mijn bus ingebroken, rij ik naar het politiebureau, zit er 10 man binnen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:42 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
haha ja lui honden zijn het. Bij mijn buurvrouw werd eerst ingebroken, bel je op tijdens de inbraak zeggen ze dat ze morgen ochtend wel langskomenik bedoel, wat heb je aan die losers als ze toch niet langskomen wanneer ze nodig zijn? als de overheid zo hard geld nodig heeft verhoog dan gewoon de belastingen en ontsla die struikrovers.
Het hangt er vanaf waar ik in rij.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
![]()
Inhalen kan evenzogoed ter rechterzijde plaatsvinden.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:
Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
![]()
Zo'n flitslul is geen agentquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef PNG het volgende:
Nog meer vragen Stephan152, meneer IllI mag niet antwoorden, die heeft voorkennis:
- waarom zijn er eigenlijk nooit alcoholcontroles ?
- waarom kun je geen aangifte meer doen van autoinbraak bij de meeste bureaus, maar wel op een invulpapiertje bij carglass ?
- waarom is ons oplossingspercentage 1/3e van onze oosterburen ?
- hoe kan het dat een politieagent op fok! aangeeft dat veiligheid geen argument is, quota halen doel is, en bumperklevers te weinig (geld) opleveren ?
Kan der nog wel paar verzinnen, maar vertel eens ?
Dat zijn turfstreepjesquote:Op woensdag 6 december 2006 20:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
, Illl (ik hoop dat ik je username goed heb gespeld)
Goh, je houd het wel goed bij allemaal. Je andere collega's zitten toch wat relaxter in de auto.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef IllI het volgende:
Aha! het topic loopt nog steeds. Vandaag slechts 46 mensen op het kiekje kunnen nemen. Waaronder een zeer luxe BMW (M)?5 uitvoering - die kan een uitnodiging van de ovj tegemoet zien (186 gecorrigeerd)!
quote:Agent bedreigd bij radarcontrole
--------------------------------------------------------------------------------
02/12/2006 APELDOORN - Een agent is vrijdagmorgen in Apeldoorn door twee mannen bedreigd toen hij met radarapparatuur de snelheid controleerde.
De agent zat in een niet herkenbare dienstauto bij de Gildenlaan. De twee mannen stopten met hun auto, rukten het portier van de politieauto open en bedreigden de agent. De radarapparatuur werd vervolgens omvergegooid en raakte daarbij beschadigd.
De politie is nog op zoek naar de mannen, die in een auto zaten van het merk SsangYong.
Bron: Omroep Gelderland
Hoe sneu ben je? Hoe kom jij aan je rijbewijs? Zeker bij drie pakjes boter gekregen?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
![]()
Ik wilde bij de onopvallende videosurveilancequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Dat is dan geheel je eigen probleem, sukkel.
Ik vind het wel stoer dat iemand hier durft te zeggen dat-ie bij de KLPD werkt.
Een stuk stoerder in ieder geval dan al die pubertjes die meteen beginnen te schuimbekken omdat ze een keer in de auto van paps zijn geflitst en toen drie maanden geen zakgeld hebben gekregen.
![]()
Amateurquote:Op donderdag 7 december 2006 08:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde bij de onopvallende videosurveilanceMaar ik werd afgekeurt op mijn conditie
![]()
. Net alsof je die nodig hebt daarvoor
![]()
![]()
Hoezo geen conditiequote:Op donderdag 7 december 2006 08:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde bij de onopvallende videosurveilanceMaar ik werd afgekeurt op mijn conditie
![]()
. Net alsof je die nodig hebt daarvoor
![]()
![]()
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef Kiegie het volgende:
Ik vind het wel stoer dat iemand hier durft te zeggen dat-ie bij de KLPD werkt.
Wat een rare mensen heb je toch op onze wegen joh. Mensen met kleine piemeltjes die opzettelijk anderen dwars zitten, politieagentjes met kleine piemeltjes die opgewonden raken van een M5je, en aangeven dat veiligheid niet boeit. Bumperklevertjes (vaak met das) met kleine piemeltjes. Vreemd.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:30 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Jahaa, dat ben ik dus.
Weinig dingen bij het autorijden zijn leuker dan een voortjakkerende bolide tot matiging dwingen door net even wat eerder links te gaan rijden dan noodzakelijk is, en heel wat langer links te blijven hangen dan betamelijk is.
Tis zwak van me, ik weet het, maar ik kan het niet laten.
![]()
Heej ik ben gewoon niet sportiefquote:
Goed stukquote:
Je bent niet sportief, desondanks solliciteer je bij de Politie? Het is toch algemeen bekend dat je daar standaard getest wordt op je conditie?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej ik ben gewoon niet sportiefWeet ik veel dat die mannen die niets anders doen dan auto rijden wel conditie hebben
. Ik werk nu iig voor mijn geld
(Waar deels hun salarisen van worden betaald
)
Hee, er zijn gewoon erg veel kleine piemels in dit land.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:18 schreef PNG het volgende:
[..]
Wat een rare mensen heb je toch op onze wegen joh. Mensen met kleine piemeltjes die opzettelijk anderen dwars zitten, politieagentjes met kleine piemeltjes die opgewonden raken van een M5je, en aangeven dat veiligheid niet boeit. Bumperklevertjes (vaak met das) met kleine piemeltjes. Vreemd.
Buk eens mag je even beoordelen of die klein is.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef du_ke het volgende:
Die gefrustreerde reacties zijn echt geweldig hier.
Allemaal aapjes die te hard rijden om hun te kleine lul te compenseren![]()
Jahoor ik heb geregeld te hard gereden en zo nu en dan krijg je daarvoor een boete. Je weet toch dat dat het risico is? Ik vind dat gehuil over die boetes gewoon erg sneuquote:Op donderdag 7 december 2006 12:52 schreef Kill_em_all het volgende:
Jij komt niet veder dan een 3 wieler zeker? iedereen heeft heus wel eens ooit te hard gereden, als is het maar 1kmph (te hard is te hard toch?) dus ga niet de moraalridder uithangen.
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo'n simpele kijk op de wereld te hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Tot op zekere hoogte wel ja. Maar op een bijna lege snelweg gaan flitsen is imo nogal hyprocriet als je weet dat er enorm veel andere plaatsen zijn waar het de veiligheid veel meer ten goede zou komen als je daar zou gaan flitsen. Of je nou 100, 120 of 140 op de snelweg rijdt boeit niet zoveel kwa veiligheid, maar op tragere wegen of woonwijken te hard rijden is veel gevaarlijker. Maargoed de pliese zijn lui en gaan dus lekker bij de snelweg staan waar het makkelijk scoren is ipv wat meer moeite te doen en de veiligheid verbeteren.
Tja je weet dat je risico loopt op een boete als je 140 ipv 120 rijdt. Zie dat probleem niet zo, neem aan dat het een risico is dat je redelijk bewust neemtquote:Op donderdag 7 december 2006 13:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Tot op zekere hoogte wel ja. Maar op een bijna lege snelweg gaan flitsen is imo nogal hyprocriet als je weet dat er enorm veel andere plaatsen zijn waar het de veiligheid veel meer ten goede zou komen als je daar zou gaan flitsen. Of je nou 100, 120 of 140 op de snelweg rijdt boeit niet zoveel kwa veiligheid, maar op tragere wegen of woonwijken te hard rijden is veel gevaarlijker. Maargoed de pliese zijn lui en gaan dus lekker bij de snelweg staan waar het makkelijk scoren is ipv wat meer moeite te doen en de veiligheid verbeteren.
Begrijpend lezen is wat lastig voor je zie ik..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:04 schreef Kiegie het volgende:
Ja, maar afremmen van 100 naar 60 moet je echt zelf doen, dat kun je niet aan een flitspaal overlaten.
Lezen blijft lastig...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:04 schreef Kiegie het volgende:
Ja, maar afremmen van 100 naar 60 moet je echt zelf doen, dat kun je niet aan een flitspaal overlaten.
Tja, en jij hebt weer wat meer problemen met nadenken.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is wat lastig voor je zie ik..
Het is mode lijkt het wel om ouwe-lijken-topics omhoog te schoppen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:45 schreef Barcaconia het volgende:
Goede kick, dat had dit topic net nodig! Zeker een dubbelpost 2 minuten na elkaar.
Behalve dat je bijna volledig poep praat, kick je ook nog eens een kuttopic van weet ik het hoe oudquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Maikelvs het volgende:
oplossing : traject controlles.. maar wees ook eerlijk om te zeggen waar de controlles gehouden worden. Alleen is snelheid het belangerijks? Ze zouden wegen moeten verhogen naar 140. Het is zware onzin dat 120 max is. Dat wisselende concept is een ideaal idee, 80/100/120. Aleen zet er 140 in. Ik zou zet minder in snelheid en pak de meest voorkomende dingen aan zoals mobiel bellen en rijden onder invloed.. Maar wees dan wel zo redelijk geen bon te delen aan iemand die 20 km per uur rijd en wel aan het mobiel bellen is.. Ga gewoon uit van wat gevaarlijk kan zijn of niet en ik welke situatie deze actie plaatsvind. Quotes moeten weg, een agent moet vrij zijn om te doen wat hij wilt en niet dat hij een dag bonnen schrijft omdat hij niet aan zijn quote zit. En geef de politie wat meer vrijheid in hun gewelds protocol. thats it,
Mvs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |