Heej ik ben gewoon niet sportiefquote:
Goed stukquote:
Je bent niet sportief, desondanks solliciteer je bij de Politie? Het is toch algemeen bekend dat je daar standaard getest wordt op je conditie?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej ik ben gewoon niet sportiefWeet ik veel dat die mannen die niets anders doen dan auto rijden wel conditie hebben
. Ik werk nu iig voor mijn geld
(Waar deels hun salarisen van worden betaald
)
Hee, er zijn gewoon erg veel kleine piemels in dit land.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:18 schreef PNG het volgende:
[..]
Wat een rare mensen heb je toch op onze wegen joh. Mensen met kleine piemeltjes die opzettelijk anderen dwars zitten, politieagentjes met kleine piemeltjes die opgewonden raken van een M5je, en aangeven dat veiligheid niet boeit. Bumperklevertjes (vaak met das) met kleine piemeltjes. Vreemd.
Buk eens mag je even beoordelen of die klein is.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef du_ke het volgende:
Die gefrustreerde reacties zijn echt geweldig hier.
Allemaal aapjes die te hard rijden om hun te kleine lul te compenseren![]()
Jahoor ik heb geregeld te hard gereden en zo nu en dan krijg je daarvoor een boete. Je weet toch dat dat het risico is? Ik vind dat gehuil over die boetes gewoon erg sneuquote:Op donderdag 7 december 2006 12:52 schreef Kill_em_all het volgende:
Jij komt niet veder dan een 3 wieler zeker? iedereen heeft heus wel eens ooit te hard gereden, als is het maar 1kmph (te hard is te hard toch?) dus ga niet de moraalridder uithangen.
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo'n simpele kijk op de wereld te hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Tot op zekere hoogte wel ja. Maar op een bijna lege snelweg gaan flitsen is imo nogal hyprocriet als je weet dat er enorm veel andere plaatsen zijn waar het de veiligheid veel meer ten goede zou komen als je daar zou gaan flitsen. Of je nou 100, 120 of 140 op de snelweg rijdt boeit niet zoveel kwa veiligheid, maar op tragere wegen of woonwijken te hard rijden is veel gevaarlijker. Maargoed de pliese zijn lui en gaan dus lekker bij de snelweg staan waar het makkelijk scoren is ipv wat meer moeite te doen en de veiligheid verbeteren.
Tja je weet dat je risico loopt op een boete als je 140 ipv 120 rijdt. Zie dat probleem niet zo, neem aan dat het een risico is dat je redelijk bewust neemtquote:Op donderdag 7 december 2006 13:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Tot op zekere hoogte wel ja. Maar op een bijna lege snelweg gaan flitsen is imo nogal hyprocriet als je weet dat er enorm veel andere plaatsen zijn waar het de veiligheid veel meer ten goede zou komen als je daar zou gaan flitsen. Of je nou 100, 120 of 140 op de snelweg rijdt boeit niet zoveel kwa veiligheid, maar op tragere wegen of woonwijken te hard rijden is veel gevaarlijker. Maargoed de pliese zijn lui en gaan dus lekker bij de snelweg staan waar het makkelijk scoren is ipv wat meer moeite te doen en de veiligheid verbeteren.
Begrijpend lezen is wat lastig voor je zie ik..quote:Op donderdag 7 december 2006 15:04 schreef Kiegie het volgende:
Ja, maar afremmen van 100 naar 60 moet je echt zelf doen, dat kun je niet aan een flitspaal overlaten.
Lezen blijft lastig...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:04 schreef Kiegie het volgende:
Ja, maar afremmen van 100 naar 60 moet je echt zelf doen, dat kun je niet aan een flitspaal overlaten.
Tja, en jij hebt weer wat meer problemen met nadenken.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is wat lastig voor je zie ik..
Het is mode lijkt het wel om ouwe-lijken-topics omhoog te schoppen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:45 schreef Barcaconia het volgende:
Goede kick, dat had dit topic net nodig! Zeker een dubbelpost 2 minuten na elkaar.
Behalve dat je bijna volledig poep praat, kick je ook nog eens een kuttopic van weet ik het hoe oudquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:26 schreef Maikelvs het volgende:
oplossing : traject controlles.. maar wees ook eerlijk om te zeggen waar de controlles gehouden worden. Alleen is snelheid het belangerijks? Ze zouden wegen moeten verhogen naar 140. Het is zware onzin dat 120 max is. Dat wisselende concept is een ideaal idee, 80/100/120. Aleen zet er 140 in. Ik zou zet minder in snelheid en pak de meest voorkomende dingen aan zoals mobiel bellen en rijden onder invloed.. Maar wees dan wel zo redelijk geen bon te delen aan iemand die 20 km per uur rijd en wel aan het mobiel bellen is.. Ga gewoon uit van wat gevaarlijk kan zijn of niet en ik welke situatie deze actie plaatsvind. Quotes moeten weg, een agent moet vrij zijn om te doen wat hij wilt en niet dat hij een dag bonnen schrijft omdat hij niet aan zijn quote zit. En geef de politie wat meer vrijheid in hun gewelds protocol. thats it,
Mvs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |