Zonder dat hadden we het misschien wel geloofdquote:(D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCESVERBAAL IN DE BUS.)
deels een hoax, deels ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:37 schreef Klonk het volgende:
tuurlijk, wel eens van het woordje hoax gehoord
bronquote:Al weken circuleren deze foto’s op internet. De nieuwe flitsers zouden zelfs al op een aantal plaatsen in Nederland worden gebruikt. Dikke bullshit, zegt een woordvoerder van het Bureau Verkeershandhaving van het Openbaar Ministerie (BVOM), overigens niet met die letterlijke woorden. De laatste tijd wordt in Nederland juist vooral ingezet op de geliefde trajectcontroles. Het BVOM is ook niet van plan om het systeem later in te voeren, aldus de woordvoerder.
Dat betekent niet dat een degelijk systeem niet bestaat. Een bedrijf in Zwitserland heeft de techniek ontworpen en op enkele wegen in België en Duitsland wordt een variant van het flitssysteem gebruikt.
Aangezien heel mijn familie en al mijn v
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
te hard rijden doe je zelf, rij je niet te hard gaat er ook geen flitslampje afquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?
En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
Dat levert minder boetes op en dan moeten ze ook daadwerkelijk IETS gaan doen. Dat is wel teveel gevraagd voor de politiequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
En dan zit je je de hele dag af te vragen waarom je geen echt werk kan vinden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
![]()
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Dat scheelt, wij om mensen die te dom zijn om een echt vak uit te oefenenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
[..]
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Haha, frustraatje dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat scheelt, wij om mensen die te dom zijn om een echt vak uit te oefenen
Of onnodig links rijden, das pas irritant. Je moet bij de wortel aanpakkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Is dat wel politiek correct?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Ghehehe.. Paar maanden lang op de A28 rondgelopen op het traject Tynaarlo - Groningen v.v.quote:A28 thv:
88.7 zwolle
103.8 staphorst
148.8 spier
188.4 de punt
207.4 groningen
Hoax!!!quote:A7 thv
141,5 heerenveen
157,3 hoogherk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
Ik zet de dienstauto ff dubbel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
Jouw moeder is vast wel trots op haar struikrovende flitsertquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
![]()
207.4 bestaat idd nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ghehehe.. Paar maanden lang op de A28 rondgelopen op het traject Tynaarlo - Groningen v.v.
en ik kan je vertellen dat de Punt niet bij 188.4 ligt maar bij 190.9 en 207.4 bestaat niet eens.
De A28 houd op te bestaan vanaf hmp 200.170
Beetje treurig wel, als je kickt op meerendeel menskes die 126 rijden. Ja ze rijden te hard. Ben je nuttig, nee tuurlijk niet. En als je dan belt voor een autoinbraak: 'nee meneer doen we niet meer, en langskomen doen we uberhaupt niet meer'. Soort verborgen werkloosheid. Je geeft het zelf al aan 'goed voor het 'target''. Klinkt beetje als een militair die zegt 'twaren orders'.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
[..]
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.
Ja maar dat is allemaal voor de veiligheid hé. Er zijn geen echte criminelen meer die stelen/mishandelen/moorden etc, dus ze gaan meer over op flitsen en beboeten van onzinnige dingenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Jouw moeder is vast wel trots op haar struikrovende flitserteen echte baan zoeken was teveel moeite?
Dit is bijna net zo erg als een van die petten die mijn broertjes (toen 11 en 14 jaar) naar HALT stuurde + boete omdat ze op 1 januari nog wat vuurwerk afstaken.
Dat is dan geheel je eigen probleem, sukkel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Is dat wel politiek correct?
Ik heb bij voorbaat 'n pishekel aan je.
Dit is dan weer een reactie die gebaseerd is op feiten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef PNG het volgende:
[..]
Beetje treurig wel, als je kickt op meerendeel menskes die 126 rijden. Ja ze rijden te hard. Ben je nuttig, nee tuurlijk niet. En als je dan belt voor een autoinbraak: 'nee meneer doen we niet meer, en langskomen doen we uberhaupt niet meer'. Soort verborgen werkloosheid. Je geeft het zelf al aan 'goed voor het 'target''. Klinkt beetje als een militair die zegt 'twaren orders'.
Paar jaar geleden was er een onderzoek waaruit kwam dat Duitsland een oplossingspercentage had van 60%, en in NL 20%. En je maar afvragen waarom de gemiddelde Nederlandser onze politie beetje verkapte extra belasting vind. Gemiddelde Nederlander zijn respect voor politie is de afgelopen 10 jaar meer dan gehalveerd.
Over opsporingsdiensten stond er ook zo'n mooi bericht in de krant 2 maanden geleden. Door de verlaging van de eisen was het oplossingspercentage sterk gedaalt de laatste jaren, en ze hadden nu problemen om weer hogeropgeleiden te vinden. Toch te treurig voor woorden eigenlijk, want we betalen nog je salaris ook, met de droom dat je bv criminaliteit aanpakt. Ondertussen zit je in de bosjes te slapen.
Whatever, lul.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Dat is dan geheel je eigen probleem, sukkel.
Ik vind het wel stoer dat iemand hier durft te zeggen dat-ie bij de KLPD werkt.
Een stuk stoerder in ieder geval dan al die pubertjes die meteen beginnen te schuimbekken omdat ze een keer in de auto van paps zijn geflitst en toen drie maanden geen zakgeld hebben gekregen.
![]()
Schaam jij je niet als je op een feestje of in de kroeg moet vertellen wat je voor de kost doet? Ik zou me in ieder geval erg zielig vinden als ik mensen moest naaien die 10 of 15 km/u te hard reden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
![]()
En waarom moet de overheid het jatten van hun burgers die op weg zijn naar hun werk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Barcaconia het volgende:
Maargoed, de overheid heeft geld nodig, en jullie moeten je boete-quota (![]()
) voor het jaar halen, dus waarom zou je het niet van een burger op weg naar zijn werk jatten he
Een beetje te hard rijden zal vast niet gevaarlijk zijn, maar er zijn nou eenmaal snelheidslimieten en dat naaien van mensen die 10/15 KM/u rijden, is dat nou de schuld van de KLPD of van die mensen zelf..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Schaam jij je niet als je op een feestje of in de kroeg moet vertellen wat je voor de kost doet? Ik zou me in ieder geval erg zielig vinden als ik mensen moest naaien die 10 of 15 km/u te hard reden.
Asfaltboefjes noem je het. Een beetje te hard rijden is niet gevaarlijk, langzaam rijden is gevaarlijker, tevens bumperkleven en onnodig links rijden. Dat lokt gevaarlijke reacties van anderen uit. (ik heb het niet over 30+ te hard, maar over 0-25 te hard ofzo)
Maargoed, de overheid heeft geld nodig, en jullie moeten je boete-quota (![]()
) voor het jaar halen, dus waarom zou je het niet van een burger op weg naar zijn werk jatten he
haha ja lui honden zijn het. Bij mijn buurvrouw werd eerst ingebroken, bel je op tijdens de inbraak zeggen ze dat ze morgen ochtend wel langskomenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:14 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, ik baseer mijn haat voor struikrovers op het feit dat de politie de hele dag in de struiken ligt. Als ik een keer durf te bellen omdat er iemand aan het inbreken is in de auto van een kennis die bij me op bezoek is, dan hebben jullie het ineens te druk om langs te komen.
Natuurlijk het grootste kul-argument ooit. Moet je maar niet te hard rijden. Als ze een drempel neerleggen op de A15 dan mag je klagen maar als je gewoon om en nabij de max. snelheid rijdt hoef je niet in de ankersquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:22 schreef Stephan152 het volgende:
Mensen die op het allerlaatste moment een mobiele flitser zien staan en vol in de ankers gaan.
En dat gebeurt niet, als iedereen zich aan de max snelheid zou houden, waren de controles overbodig geweest! Dus staan ze er wel en gaat iedereen vol in de ankers.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Natuurlijk het grootste kul-argument ooit. Moet je maar niet te hard rijden. Als ze een drempel neerleggen op de A15 dan mag je klagen maar als je gewoon om en nabij de max. snelheid rijdt hoef je niet in de ankers
Dus omdat die mensen een overtreding begaan mag de politie niet meer controleren omdat diezelfde mensen dan hard remmen en nog een overtreding begaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef Stephan152 het volgende:
En dat gebeurt niet, als iedereen zich aan de max snelheid zou houden, waren de controles overbodig geweest! Dus staan ze er wel en gaat iedereen vol in de ankers.
Iedereen die te hard rijdt, remt voor een flitser. Bij vaste flitspalen is vaak de locatie bekent en wordt er de laatste 100m voor afgeremt tot de maximale snelheid (logisch, niemand wil een boete) en vervolges wordt er vrolijk weer gas bij gegeven zodra je de flitspaal voorbij bent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:01 schreef PNG het volgende:
Leg eens uit Stephan152 ?
(kan je het antwoord wel vertellen hoor, dat legt meneer de politieman nl ook uit hierboven)
Ik zeg niet dat ze niet mogen controleren, ik geef alleen aan dat het gevaarlijke situatie kan opleveren, wat dus haaks staat op het verkeersveiligheid motief van de KLPDquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus omdat die mensen een overtreding begaan mag de politie niet meer controleren omdat diezelfde mensen dan hard remmen en nog een overtreding begaan.
Goh, wie zou hier nou fout zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |