Die is 10 ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef Terreros85 het volgende:
Dakota Fenning?
ohja, verkeerde naam. Dat is die van WotW.quote:
Nee men, dat is Rory Gilmore, dat weet ik zelfs.quote:Op maandag 4 december 2006 22:53 schreef Terreros85 het volgende:
Alexis Bledel...ze zit ook in Sin City?
quote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef Soempie het volgende:
conan
Jeejquote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef Soempie het volgende:
Yurithemaster +1
Ik zat toen nog op de basisschool volgens mijquote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn gevoelig voor dat soort idolen, dus schaam je niet.
Ik moet toegeven dat ik de allereerste cd van de spicegirls heb gekocht toendertijdquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat toen nog op de basisschool volgens mij![]()
![]()
everything changes but you!quote:Op maandag 4 december 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ze maken gewoon de beste muziek op de hele wereld.
Zo erg was het met mij nou ook weer nietquote:Op maandag 4 december 2006 23:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de allereerste cd van de spicegirls heb gekocht toendertijd![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:48 schreef WooZ het volgende:
bij ivo niehe
wat mij betreftquote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef Jayhawk het volgende:
WooZ is douchen, ik dan maar een vraag?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aïda van Verdi?
It's a case of the Monday's for Soempiequote:Op dinsdag 5 december 2006 00:04 schreef Soempie het volgende:
't gaat nog om een opera ook! Ik lees overal overheen
Ik weet hetquote:
Oh, zo waar. Ik weet niet wat ik heb vandaag, maar erg goed gaat het niet met m'n werkquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:05 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
It's a case of the Monday's for Soempie
waar gaat je referaat over?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, zo waar. Ik weet niet wat ik heb vandaag, maar erg goed gaat het niet met m'n werk![]()
Over het beleid van de overheid, het bedrijfsleven en de scholen om vrouwen te stimuleren een beta-studie te kiezen.quote:
Heb je het ook over de RFF scholarschips?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over het beleid van de overheid, het bedrijfsleven en de scholen om vrouwen te stimuleren een beta-studie te kiezen.![]()
Dat faalt behoorlijk, vrouwen zijn er gewoon niet voor te porren (eravaringsdeskundige, op honderden van die infomarketen gestaan namens de TU)quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over het beleid van de overheid, het bedrijfsleven en de scholen om vrouwen te stimuleren een beta-studie te kiezen.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:11 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heb je het ook over de RFF scholarschips?
Geef Tim nog ff de tijdquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Jayhawk het volgende:
Ik kom met een vraag, sta je gereed Soempie?
Of sommige vrouwen willen gewoon lekker voor de kindjes zorgen en de man het geld laten verdienen, maar dat willen sommige mensen maar niet inzien oa ene Halsemaquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat faalt behoorlijk, vrouwen zijn er gewoon niet voor te porren (eravaringsdeskundige, op honderden van die infomarketen gestaan namens de TU)
Als je tien minuten niks op Fok hebt gedaan verandert je plus in een min. Maar dat kan betekenen dat hij een mooie vraag aan het painten is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:14 schreef Soempie het volgende:
Hij is er volgens mij gewoon vandoorNormaal staat er een plus bij z'n naam.
navondquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat faalt behoorlijk, vrouwen zijn er gewoon niet voor te porren (eravaringsdeskundige, op honderden van die infomarketen gestaan namens de TU)
navond trouwens
Jep, rechten studeren, niks mee gaan doen, rijke vent trouwen etc....quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Of sommige vrouwen willen gewoon lekker voor de kindjes zorgen en de man het geld laten verdienen, maar dat willen sommige mensen maar niet inzien oa ene Halsema![]()
Hihihiihi, dat ga ik niet studeren, dat is voor nerds....quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
navond![]()
En klopt. De beeldvorming/ houding verandert wel, maar ze kiezen er gewoon niet voor.![]()
Ik kom daar morgen op terug, ik ga nu slapen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef Mark_V het volgende:
Vraag richting de vrouwen hier, waarom ben je geen beta studie gaan doen? Slecht zijn in Wiskunde/natuurkunde is geen reden, dan kan je altijd nog bouwkunde gaan doen ofzo.....
Zeg vlegel, ik was wijze raad aan het geven aan een huisgenoot! Die heeft morgen theorie-examen voor zijn autorijbewijs en moest nog het een en ander weten qua voorrang en zo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
@ Jayhawk, Tim is wel vaker een luie flikker, dus kom maar door
Deze persoon hieroquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:22 schreef Mark_V het volgende:
ik ga me laten ombouwen, tenure track met uitzicht op een vaste hoogleraaraanstelling, wie wil dat nou niet....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:22 schreef Mark_V het volgende:
ik ga me laten ombouwen, tenure track met uitzicht op een vaste hoogleraaraanstelling, wie wil dat nou niet....
dat is een 1quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef Soempie het volgende:
midzomernachtdroom?
Had ik al, maar dan in het Engelsquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef Soempie het volgende:
midzomernachtdroom?
Punten in deel 483:quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:28 schreef Jayhawk het volgende:
Soempie +1
Het interviewen van de paar succesvolle lui zal niet echt veel inzicht geven in het falen van de rest. Ws is het gewoon een vent, alleen met "V" in haar paspoort.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
heb je er wat aan? Ik ken wel iemand die zo'n RFF doet, msss kan je haar interviewen..
Roodachtig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:39 schreef Soempie het volgende:
oke, ik zie hem niet namelijk. Het is geen steunbeer
Is het ook rood gekleurd?
Ik had een beetje op jou gerekendquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:43 schreef Mark_V het volgende:
veel te moeilijke vraag dit![]()
google doet het ook prima, en nu.nl, sommige dingen liggen er inderdaad goed uit....
Klinkt als DNS server fout. Als je naar google.com gaat zie je de site niet, maar als je naar http://64.233.187.99/ gaat kan je Google wel zien?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:43 schreef Soempie het volgende:
Bizar. Internet doet het niet verder, maar Fok wel![]()
![]()
Bij mij doet alles het perfectquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klinkt als DNS server fout. Als je naar google.com gaat zie je de site niet, maar als je naar http://64.233.187.99/ gaat kan je Google wel zien?
Google is mijn startpaginaquote:
zie PIquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Google is mijn startpagina, en ik zit regelmatig te googlen terwijl ik bezig ben met de AKQ....
Post Icon. Bij die post waarin ik reageerde op het woordje google. Dat staat links bovenaan mijn post, nu een manetje met zonnebril dus. Maar die knipoog-PI duidde dus aan dat ik het niet serieus bedoeldequote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
dan zeg ik romaanse boog, met dank aan tim
@ Lien, wat is een PI?
Maar het hele schip staat niet op het plaatje, een "arcade" wel....quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja maar ik weet ook zeker dat het een deel van het schip is, dan zou je dat ook goed kunnen rekenen...
In een Romaanse kerk in elk geval welquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Gothische boog is ook fout?
It wasn't mequote:Op dinsdag 5 december 2006 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had een prima vraag bedacht waarop het antwoord Chopin was, maar jullie moesten weer ongeduldig zijn he
Misschien volgende weekquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
It wasn't me![]()
Naja, stel hem alsnog maar....
Ik ga maar eens richting mijn bed enzo, morgen weer scriptione, ga dus geen bedrijfskunde doen tim, dat is duf
Ben het met Mark eens dat arcade ook goed zou zijn, staat in wiki dat arcade zowel enkel- als meervoud kan zijn. Vrees echter dat Soempie op zoek was naar xxxxxboog. In dat geval zou ik het antwoord van Roofing goed rekenen. Echter er blijken verschillen te zijn die imo redelijk dicht bij elkaar liggen. Hier ga ik mijn vingers niet aan branden en laat het lekker aan Soemp over wanneer die weer boven water komt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:50 schreef Mark_V het volgende:
kan je geen hint geven?
Wkipedia doet het weer, snel opgezocht, jezus wat is het antwoord triviaal
@ Soemp, arcade is toch ook gewoon goed, dat is een set XXXXXbogen (wat jij ws vraagt) achter elkaar, en dat staat op het plaatje (althans dat zegt wikipedia)
Roofingburner +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Onfatsoenlijke vrouw moet zijn Gulle Minnaar
en als vijfde Schatjes natuurljik.
Dit geveldetail heeft een bepaalde naam, welke?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Wat bedoel je met 'dit'?
Die bonus heb je te pakken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt me de Notre Dame in Parijs.
Het is géén galerij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:17 schreef Lienekien het volgende:
En wat wil je verder horen, zuilengalerij?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Hij zat volgens mij niet in Op hoop van zegen.
Fok! lag er bij mij uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef Mark_V het volgende:
Volgens mij is soempie dood/ontvoerd....gotische boog is volgens mij puntig aan de bovenkant....
Nee, sorrie. Maar we gaan gewoon verder met de vraag van Roof tochquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:38 schreef SaskiaR het volgende:
Heb je dan een hint Soempie? Dit is weer zo'n oja-vraag...
Ow, nouja..je bedoelt dus misschien niet de archivolten maar het frontaal erboven?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is letterlijk, 'de bekroning van de gevel'
Etcetera +1 Het is eigenlijk een Timpaan, maar ik reken het goed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:52 schreef Etcetera het volgende:
ik weet van dit soort dingen alleen nog tempaan, en zuilen. de soorten zuilen kan ik er misschien nog uitkrijgen maar daar houdt het bij op
Jeejquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:07 schreef Soempie het volgende:
Yurithemaster +1![]()
en gargouille/ gargoyle is ook goed natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Etcetera +1 Het is eigenlijk een Timpaan, maar ik reken het goed.![]()
Ja, zo heet het hele ding inderdaad. Wat domquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een Timpaan, maar ik reken het goed.![]()
Duits, Frans, Italiaans, Italiaans en een vorm van Romaans...quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Noem de 4 officieele talen van zwitserland
Inderdaad, nou hoeft het niet driehoekig te zijn, kan ook rond. Zoals deze:quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik vind het heel lief hoor, maar een timpaan is toch dat driehoekige ding boven de zuilen
Ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef WooZ het volgende:
Goeiesmorgens trouwens
ik heb m'n wekker uitgeslagen, college gemist
ah ok danquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Inderdaad, nou hoeft het niet driehoekig te zijn, kan ook rond. Zoals deze:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef SaskiaR het volgende:
Raetoromaans
Ook niet mijn specialiteitquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stel voor zo af te wijken van het architectuurformat van de AKQ
De mijne ook niet..maar goed, ik heb wel meer specialiteiten nietquote:
sublimeren?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:36 schreef Soempie het volgende:
Hoe noem je het als:
1. vaste stof over gaat in gas
2. gas overgaat in vloeistof
3. vloeistof over gaat in vaste stof
4. vloeistof over gaat in gas
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef Jayhawk het volgende:
sublimerencondensersen stollen verdampen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
aggregatiestoestand
Het was een gordelboogquote:
het is ook wel een rondboog, maar op deze plek is het een gordelboog. Dat rondboog is gewoon de vormquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Mark_V het volgende:
oh wikipedia zei dat het een rondboog was
t'is maar dat je het even weet Markquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
het is ook wel een rondboog, maar op deze plek is het een gordelboog. Dat rondboog is gewoon de vorm![]()
Oh sorry ik ga me in een hoekje zitten schamenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
het is ook wel een rondboog, maar op deze plek is het een gordelboog. Dat rondboog is gewoon de vorm![]()
En snel een beetjequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:51 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Oh sorry ik ga me in een hoekje zitten schamen![]()
Een goeie gok maar niet zo'n onverwachttequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef Mark_V het volgende:
ik gok een neger....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef RoofingBurner het volgende:
King of the Blues da's volgens mij de man met meer kinderen dan platen Solomon Burke.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Mark_V het volgende:
solomon burke
Voortaan wat minder oreren jijquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Voortaan meer tekst type jij.![]()
Ga ik toch een beetje van je houdenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:56 schreef Jayhawk het volgende:
BB king
Volgens IMDB zijn de laatste twee niet goed, maar je maakt de 3 wel vol.... ik had gewoon james brown gezegd, maar meneer moet weer moeilijk doenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
Cab Calloway, John Lee Hooker, Irma Thomas
IMDB is lomp want John Lee Hooker zit er wel in...dat heb ik 2 uur geleden nog gezienquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Volgens IMDB zijn de laatste twee niet goed, maar je maakt de 3 wel vol.... ik had gewoon james brown gezegd, maar meneer moet weer moeilijk doen
Nembrio +1
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef Mark_V het volgende:
Ik hoor dat de film gisteren op tv is uitgezonden als meezingversie, klopt dat?
Ik ken al die liedjes toch wel uit mijn hoofd, dus..... maar is dat weer iets nieuws, karaokeversies van films?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ja walgelijk! Karaoketekst aan de onderkant
Blues brothers is een van de tofste films op aarde, met of zonder karaoke....quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Terreros85 het volgende:
dan heb ik nix gemist aan de film
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ken al die liedjes toch wel uit mijn hoofd, dus..... maar is dat weer iets nieuws, karaokeversies van films?
[..]
Blues brothers is een van de tofste films op aarde, met of zonder karaoke....
Neen...overigens heeft Engelbert Humperdinck het ook gezongenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:06 schreef Terreros85 het volgende:
Aretha Franklin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |