Het was een gordelboogquote:
het is ook wel een rondboog, maar op deze plek is het een gordelboog. Dat rondboog is gewoon de vormquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Mark_V het volgende:
oh wikipedia zei dat het een rondboog was
t'is maar dat je het even weet Markquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
het is ook wel een rondboog, maar op deze plek is het een gordelboog. Dat rondboog is gewoon de vorm![]()
Oh sorry ik ga me in een hoekje zitten schamenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
het is ook wel een rondboog, maar op deze plek is het een gordelboog. Dat rondboog is gewoon de vorm![]()
En snel een beetjequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:51 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Oh sorry ik ga me in een hoekje zitten schamen![]()
Een goeie gok maar niet zo'n onverwachttequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef Mark_V het volgende:
ik gok een neger....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef RoofingBurner het volgende:
King of the Blues da's volgens mij de man met meer kinderen dan platen Solomon Burke.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Mark_V het volgende:
solomon burke
Voortaan wat minder oreren jijquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Voortaan meer tekst type jij.![]()
Ga ik toch een beetje van je houdenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:56 schreef Jayhawk het volgende:
BB king
Volgens IMDB zijn de laatste twee niet goed, maar je maakt de 3 wel vol.... ik had gewoon james brown gezegd, maar meneer moet weer moeilijk doenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
Cab Calloway, John Lee Hooker, Irma Thomas
IMDB is lomp want John Lee Hooker zit er wel in...dat heb ik 2 uur geleden nog gezienquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Volgens IMDB zijn de laatste twee niet goed, maar je maakt de 3 wel vol.... ik had gewoon james brown gezegd, maar meneer moet weer moeilijk doen
Nembrio +1
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef Mark_V het volgende:
Ik hoor dat de film gisteren op tv is uitgezonden als meezingversie, klopt dat?
Ik ken al die liedjes toch wel uit mijn hoofd, dus..... maar is dat weer iets nieuws, karaokeversies van films?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ja walgelijk! Karaoketekst aan de onderkant
Blues brothers is een van de tofste films op aarde, met of zonder karaoke....quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Terreros85 het volgende:
dan heb ik nix gemist aan de film
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ken al die liedjes toch wel uit mijn hoofd, dus..... maar is dat weer iets nieuws, karaokeversies van films?
[..]
Blues brothers is een van de tofste films op aarde, met of zonder karaoke....
Neen...overigens heeft Engelbert Humperdinck het ook gezongenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:06 schreef Terreros85 het volgende:
Aretha Franklin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |