Jep, rechten studeren, niks mee gaan doen, rijke vent trouwen etc....quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Of sommige vrouwen willen gewoon lekker voor de kindjes zorgen en de man het geld laten verdienen, maar dat willen sommige mensen maar niet inzien oa ene Halsema![]()
Hihihiihi, dat ga ik niet studeren, dat is voor nerds....quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
navond![]()
En klopt. De beeldvorming/ houding verandert wel, maar ze kiezen er gewoon niet voor.![]()
Ik kom daar morgen op terug, ik ga nu slapen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:18 schreef Mark_V het volgende:
Vraag richting de vrouwen hier, waarom ben je geen beta studie gaan doen? Slecht zijn in Wiskunde/natuurkunde is geen reden, dan kan je altijd nog bouwkunde gaan doen ofzo.....
Zeg vlegel, ik was wijze raad aan het geven aan een huisgenoot! Die heeft morgen theorie-examen voor zijn autorijbewijs en moest nog het een en ander weten qua voorrang en zo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
@ Jayhawk, Tim is wel vaker een luie flikker, dus kom maar door
Deze persoon hieroquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:22 schreef Mark_V het volgende:
ik ga me laten ombouwen, tenure track met uitzicht op een vaste hoogleraaraanstelling, wie wil dat nou niet....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:22 schreef Mark_V het volgende:
ik ga me laten ombouwen, tenure track met uitzicht op een vaste hoogleraaraanstelling, wie wil dat nou niet....
dat is een 1quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef Soempie het volgende:
midzomernachtdroom?
Had ik al, maar dan in het Engelsquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef Soempie het volgende:
midzomernachtdroom?
Punten in deel 483:quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:28 schreef Jayhawk het volgende:
Soempie +1
Het interviewen van de paar succesvolle lui zal niet echt veel inzicht geven in het falen van de rest. Ws is het gewoon een vent, alleen met "V" in haar paspoort.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
heb je er wat aan? Ik ken wel iemand die zo'n RFF doet, msss kan je haar interviewen..
Roodachtig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:39 schreef Soempie het volgende:
oke, ik zie hem niet namelijk. Het is geen steunbeer
Is het ook rood gekleurd?
Ik had een beetje op jou gerekendquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:43 schreef Mark_V het volgende:
veel te moeilijke vraag dit![]()
google doet het ook prima, en nu.nl, sommige dingen liggen er inderdaad goed uit....
Klinkt als DNS server fout. Als je naar google.com gaat zie je de site niet, maar als je naar http://64.233.187.99/ gaat kan je Google wel zien?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:43 schreef Soempie het volgende:
Bizar. Internet doet het niet verder, maar Fok wel![]()
![]()
Bij mij doet alles het perfectquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klinkt als DNS server fout. Als je naar google.com gaat zie je de site niet, maar als je naar http://64.233.187.99/ gaat kan je Google wel zien?
Google is mijn startpaginaquote:
zie PIquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Google is mijn startpagina, en ik zit regelmatig te googlen terwijl ik bezig ben met de AKQ....
Post Icon. Bij die post waarin ik reageerde op het woordje google. Dat staat links bovenaan mijn post, nu een manetje met zonnebril dus. Maar die knipoog-PI duidde dus aan dat ik het niet serieus bedoeldequote:Op dinsdag 5 december 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
dan zeg ik romaanse boog, met dank aan tim
@ Lien, wat is een PI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |