Jeejquote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef Soempie het volgende:
Yurithemaster +1
Ik zat toen nog op de basisschool volgens mijquote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn gevoelig voor dat soort idolen, dus schaam je niet.
Ik moet toegeven dat ik de allereerste cd van de spicegirls heb gekocht toendertijdquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat toen nog op de basisschool volgens mij![]()
![]()
everything changes but you!quote:Op maandag 4 december 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ze maken gewoon de beste muziek op de hele wereld.
Zo erg was het met mij nou ook weer nietquote:Op maandag 4 december 2006 23:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik de allereerste cd van de spicegirls heb gekocht toendertijd![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:48 schreef WooZ het volgende:
bij ivo niehe
wat mij betreftquote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef Jayhawk het volgende:
WooZ is douchen, ik dan maar een vraag?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aïda van Verdi?
It's a case of the Monday's for Soempiequote:Op dinsdag 5 december 2006 00:04 schreef Soempie het volgende:
't gaat nog om een opera ook! Ik lees overal overheen
Ik weet hetquote:
Oh, zo waar. Ik weet niet wat ik heb vandaag, maar erg goed gaat het niet met m'n werkquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:05 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
It's a case of the Monday's for Soempie
waar gaat je referaat over?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, zo waar. Ik weet niet wat ik heb vandaag, maar erg goed gaat het niet met m'n werk![]()
Over het beleid van de overheid, het bedrijfsleven en de scholen om vrouwen te stimuleren een beta-studie te kiezen.quote:
Heb je het ook over de RFF scholarschips?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over het beleid van de overheid, het bedrijfsleven en de scholen om vrouwen te stimuleren een beta-studie te kiezen.![]()
Dat faalt behoorlijk, vrouwen zijn er gewoon niet voor te porren (eravaringsdeskundige, op honderden van die infomarketen gestaan namens de TU)quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over het beleid van de overheid, het bedrijfsleven en de scholen om vrouwen te stimuleren een beta-studie te kiezen.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:11 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heb je het ook over de RFF scholarschips?
Geef Tim nog ff de tijdquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Jayhawk het volgende:
Ik kom met een vraag, sta je gereed Soempie?
Of sommige vrouwen willen gewoon lekker voor de kindjes zorgen en de man het geld laten verdienen, maar dat willen sommige mensen maar niet inzien oa ene Halsemaquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat faalt behoorlijk, vrouwen zijn er gewoon niet voor te porren (eravaringsdeskundige, op honderden van die infomarketen gestaan namens de TU)
Als je tien minuten niks op Fok hebt gedaan verandert je plus in een min. Maar dat kan betekenen dat hij een mooie vraag aan het painten is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:14 schreef Soempie het volgende:
Hij is er volgens mij gewoon vandoorNormaal staat er een plus bij z'n naam.
navondquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat faalt behoorlijk, vrouwen zijn er gewoon niet voor te porren (eravaringsdeskundige, op honderden van die infomarketen gestaan namens de TU)
navond trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |