Maar het hele schip staat niet op het plaatje, een "arcade" wel....quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja maar ik weet ook zeker dat het een deel van het schip is, dan zou je dat ook goed kunnen rekenen...
In een Romaanse kerk in elk geval welquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Gothische boog is ook fout?
It wasn't mequote:Op dinsdag 5 december 2006 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had een prima vraag bedacht waarop het antwoord Chopin was, maar jullie moesten weer ongeduldig zijn he
Misschien volgende weekquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
It wasn't me![]()
Naja, stel hem alsnog maar....
Ik ga maar eens richting mijn bed enzo, morgen weer scriptione, ga dus geen bedrijfskunde doen tim, dat is duf
Ben het met Mark eens dat arcade ook goed zou zijn, staat in wiki dat arcade zowel enkel- als meervoud kan zijn. Vrees echter dat Soempie op zoek was naar xxxxxboog. In dat geval zou ik het antwoord van Roofing goed rekenen. Echter er blijken verschillen te zijn die imo redelijk dicht bij elkaar liggen. Hier ga ik mijn vingers niet aan branden en laat het lekker aan Soemp over wanneer die weer boven water komt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:50 schreef Mark_V het volgende:
kan je geen hint geven?
Wkipedia doet het weer, snel opgezocht, jezus wat is het antwoord triviaal
@ Soemp, arcade is toch ook gewoon goed, dat is een set XXXXXbogen (wat jij ws vraagt) achter elkaar, en dat staat op het plaatje (althans dat zegt wikipedia)
Roofingburner +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Onfatsoenlijke vrouw moet zijn Gulle Minnaar
en als vijfde Schatjes natuurljik.
Dit geveldetail heeft een bepaalde naam, welke?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef Lienekien het volgende:
Wat bedoel je met 'dit'?
Die bonus heb je te pakken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt me de Notre Dame in Parijs.
Het is géén galerij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:17 schreef Lienekien het volgende:
En wat wil je verder horen, zuilengalerij?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:56 schreef Lienekien het volgende:
Hij zat volgens mij niet in Op hoop van zegen.
Fok! lag er bij mij uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:00 schreef Mark_V het volgende:
Volgens mij is soempie dood/ontvoerd....gotische boog is volgens mij puntig aan de bovenkant....
Nee, sorrie. Maar we gaan gewoon verder met de vraag van Roof tochquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:38 schreef SaskiaR het volgende:
Heb je dan een hint Soempie? Dit is weer zo'n oja-vraag...
Ow, nouja..je bedoelt dus misschien niet de archivolten maar het frontaal erboven?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is letterlijk, 'de bekroning van de gevel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |