quote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
We missen Sneijder en Perez dus zondag. En omdat we nu 6-0 zonder hun winnen, betekent het echt niet dat zij de oorzaak zijn. Met een Sneijder of Perez druk je de tweede helft nog door naar 10-0, zoals Ten Cate terecht aangaf na afloop.
Maar goed, zonder onze beste aanvallende middenvelders wordt het lastig. Denk dat het huidige Ajax, zonder Sneijder en Perez, niet heel veel beter is dan AZ. Babel kan misschien het verschil maken tussen de huidige elftallen. De rest van de spelers ontloopt elkaar niet veel, al hebben wij een veel betere verdediging. Dát en Babel moeten het verschil maken.
Tot slot denk ik dat de entourage weer een belangrijk aandeel kan hebben. Met een indrukwekkende tifo-actie, het clublied zijn de spelers van AZ toch onder de indruk. Je zag het met Willem II, de helft van de spelers bibberde al voor de wedstrijd zoals trainer Van Wijk aangaf. De Arena is gewoon heel indrukwekkend, qua hoogte een van de hoogste van Europa. Dat is voor iedere club wennen, zeker voor AZ uit zo'n lief provinciestadiontje. Niet voor niets spelen ze altijd veel minder in uitwedstrijden in de Arena en De Kuip. Misschien speelt die herinnering aan de prijzenkast van Ajax in de gang naar het veld toe ook wel een rol in het indruk maken, doet Fontein toch weer iets goed
Ik zou niet veel veranderen aan de basiself, ik twijfel nog of Babel moet starten. Is hij helemaal fit? Kan hij 90 minuten spelen? Is het niet verstandiger om hem te laten invallen, zodat hij een echt breekijzer kan vormen? Als invaller heeft hij logischerwijs meer energie over dan de rechtsback van AZ en is hij dus nóg sneller en sterker.
Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen;
Maduro, Vertonghen, Emanuelson;
De Mul, Huntelaar en Mitea (Babel)
Denk dat dat gewoon een feit is. Samenzwering PSV en AZ? Ze willen allebei dat Ajax hun als vijand ziet, maar dat doet Ajax nietquote:* De kans bestaat dat Ronald Waterreus onder de lat zal staan tijdens Ajax - AZ aan de zijde van AZ
Ja ik zelf ook, maar zolang het niet bevestigd is laat ik het maar even als "nieuwtje" staan. Een Waterreus zonder ritme lijkt mij altijd nog beter dan Job Bulters met ritme. Waterreus kent dit soort wedstrijden al, voor Job is het allemaal wat nieuw op dit niveau en nog net te hoog.quote:Op maandag 4 december 2006 14:22 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon een feit is.
AZ heeft gewoon een geweldige kwaliteitsinjectie gekregen met Waterreus op doel zondag. Denk dat wij (Ajax) het nog heel lastig krijgen. Maar aan de andere kant is Waterreus te pakken op hoge ballen, corners, vrije trappen en hard afstandschoten die hij vaak verkeerd verwerkt (Babelquote:Op maandag 4 december 2006 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja ik zelf ook, maar zolang het niet bevestigd is laat ik het maar even als "nieuwtje" staan. Een Waterreus zonder ritme lijkt mij altijd nog beter dan Job Bulters met ritme. Waterreus kent dit soort wedstrijden al, voor Job is het allemaal wat nieuw op dit niveau en nog net te hoog.
Hmm, als ik zo hoor waar hij op te pakken is dan zijn alleen lage slappe balletjes voor hemquote:Op maandag 4 december 2006 14:25 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon een geweldige kwaliteitsinjectie gekregen met Waterreus op doel zondag. Denk dat wij (Ajax) het nog heel lastig krijgen. Maar aan de andere kant is Waterreus te pakken op hoge ballen, corners, vrije trappen en hard afstandschoten die hij vaak verkeerd verwerkt (Babel![]()
).
Checkquote:Op maandag 4 december 2006 14:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
OP ff aanpassen in:
[afbeelding]
Dan zijn wij Ajacieden ook tevreden met je OP![]()
Topperquote:
Realistischer voor jouquote:Op maandag 4 december 2006 14:36 schreef mcyodogg het volgende:
Van Groningen verliezen, en dan op het puntje van de stoel hopen dat AZ van Ajax wint.
Als die gebruikelijke dip van AZ weer komt over een paar maanden, dan mogen ze dit inderdaad winnen. Maar wie geeft mij die garantie?quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Realistischer voor jou
Ajax en AZ spelen allebei wisselvallig. Soms gaan ze zomaar de boot in tegen alle verwachtingen in. Bij winst van PSV is wellicht een gelijkspel het meest gunstige. Dan win je 2 punten op beide ploegen en heb je ondertussen een redelijke buffer wat betreft punten.quote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als die gebruikelijke dip van AZ weer komt over een paar maanden, dan mogen ze dit inderdaad winnen. Maar wie geeft mij die garantie?
hehe of zoiets:quote:Op maandag 4 december 2006 14:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ziet er dan ongeveer zo uit:
[afbeelding]
In Utrecht was hij erbij hoor?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:38 schreef okee6 het volgende:
Zonder Sneijder moet Ajax dit toch wel kunnen winnen. In Utrecht wonnen ze tenslotte ook zonder hem.
Hij moest gewisseld aleer Ajax het verschil maakte.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In Utrecht was hij erbij hoor?
Hij moet iig niet de penalties nemenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef Wiiii het volgende:
4-5 met een last minute goal van een opkomende waterreus
dat heb ik ookquote:Op zondag 10 december 2006 01:28 schreef mcyodogg het volgende:
De ontzetting na het nieuws dat Waterreus naar AZ is gegaan, is bij mij een beetje gaan liggen. Ik hoop nu gewoon dat ie een goede wedstrijd keept.
AZ staat 2de hoor. En Ajax speelt zonder haar belangrijkste speler, dus echt een stunt zou ik het niet noemen.quote:
Als ze winnen zal het door de pers wel zo genoemd worden , AZ heeft het lastig in de toppers ( feyenoord , PSV , Ajax )quote:Op zondag 10 december 2006 10:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AZ staat 2de hoor. En Ajax speelt zonder haar belangrijkste speler, dus echt een stunt zou ik het niet noemen.
Is geen excuus maar maakt het woord stunt wel wat overdreven.quote:Op zondag 10 december 2006 11:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als ze winnen zal het door de pers wel zo genoemd worden , AZ heeft het lastig in de toppers ( feyenoord , PSV , Ajax )
En afhankelijk van Wesley mag denk ik geen excuus zijn straks voor Ten Cate , al zie ik hem daar wel voor aan![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 07:30 schreef popolon het volgende:
Hup AZ.
Planet Voetbal, voor 4 euro (kun je 3 dagen tele2 kijken)quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef Biobakker het volgende:
iemand enig idee of dit ook nog ergens online te volgen is ?
http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htmquote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef Biobakker het volgende:
tele2.nlquote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef Biobakker het volgende:
Voor AZ is het denk ik ook nog wel een stunt ( gezien dat deze wedstrijd een topper isquote:Op zondag 10 december 2006 11:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Is geen excuus maar maakt het woord stunt wel wat overdreven.
Benieuwd wat dat mag zijnquote:
Lindenbergh in de spits.quote:
Zou wel een leuke zijn , dan zou Lindenbergh ook weer een beetje tevreden zijn , en blijft ie mischien nog na de winterstopquote:
T is wel wat voor Vitesse.quote:Op zondag 10 december 2006 12:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zou wel een leuke zijn , dan zou Lindenbergh ook weer een beetje tevreden zijn , en blijft ie mischien nog na de winterstop![]()
quote:
Dat is toch ook een slechte keeper?quote:
Dat zou opzich idd wel eens fijn zijn.... Maar ja, Braamhaar, die gast spoort ook niet..quote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoop dat in ieder geval dat de scheids de wedstrijd niet bepalend beinvloed. Ik wil gewoon een wedstrijd waarin Ajax of AZ verdient met de punten er vandoor gaat.
mocht hij een kant kiezen laat het dan maar Ajax zijn kant zijnquote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou opzich idd wel eens fijn zijn.... Maar ja, Braamhaar, die gast spoort ook niet..
Hoop op een snelle goalquote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax begint aardig...
Inderdaad, als fluiten ook al niet meer mag.quote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom zou dat triest zijn? Gewoon een rivaal uit het verleden hoor, gebeurt wel vaker..
Ja, kijk ff in het andere topic.quote:Op zondag 10 december 2006 12:41 schreef Pjetr het volgende:
is de wedstrijd ook op internet te bekijken?
Beter dan wat Ajax de laaste jaren in doel heeft gehadquote:Op zondag 10 december 2006 12:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is toch ook een slechte keeper?![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou opzich idd wel eens fijn zijn.... Maar ja, Braamhaar, die gast spoort ook niet..
hopen dat we dat nog kunnen zeggen na deze wedstrijdquote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
![]()
Braamhaar is een prima scheidsrechter![]()
Nee, nog niet.quote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef Dos37 het volgende:
Heeft waterreus al een redding moeten verrichten
Snap niet waarom Kew niet op Babel speelt.quote:Op zondag 10 december 2006 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
Die Steinsson kan wel inpakken met rust denk ik
pas 1 echte kans gehad,en we hebben nog tijd zatquote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax echt stukken, stukken beter. Maar als je de kansen niet maakt he
En dan Steinsson op Huntelaar? Nee...quote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Snap niet waarom Kew niet op Babel speelt.
Opdam toch.quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En dan Steinsson op Huntelaar? Nee...
Hijs nog niet in beeld geweestquote:Op zondag 10 december 2006 12:50 schreef waterreus23 het volgende:
venomsnake, zou je ook een gifje van Waterreus willen maken?
Ga nou 1 keer uit van het positieve wil je?quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Daar ben ik dus nu ook weer bang voor, Ajax heeft alweer wat kansjes gemist, dus dan komt er 1 uitbraak.
Vind ik niet.quote:Op zondag 10 december 2006 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter dan wat Ajax de laaste jaren in doel heeft gehad
Ik zal erom proberen te denken..quote:Op zondag 10 december 2006 12:50 schreef waterreus23 het volgende:
venomsnake, zou je ook een gifje van Waterreus willen maken?
grappig dat zo'n kakkerlakje als jij in het Ajax-AZ topic zit te kijken terwijl je eigen ploeg speelt.quote:Op zondag 10 december 2006 12:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kom op AZ!
quote:
die kakkerlakjes gaan niet goedquote:Op zondag 10 december 2006 12:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
grappig dat zo'n kakkerlakje als jij in het Ajax-AZ topic zit te kijken terwijl je eigen ploeg speelt.
Moet je eens in Live Eredivisieverslagen #45 kijken voordat je met commentaar komt.quote:Op zondag 10 december 2006 12:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
grappig dat zo'n kakkerlakje als jij in het Ajax-AZ topic zit te kijken terwijl je eigen ploeg speelt.
Mooi zo! Dan krijgt Huntelaar misschien wat meer ruimtequote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef HeatWave het volgende:
Geel Opdam.
gelijkspelletje is idd het bestequote:
WTF? zitten wij naar dezelfde wedstijd te kijken?quote:Op zondag 10 december 2006 13:01 schreef Dos37 het volgende:
Babel bakt der niet veel van
Geel is wel terecht hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
Eerst niet fluiten voor een overtreding op Urby en dan WEL geel voor KJH als die iets doet...
Ja, alleen had hij al moeten affluiten voor de eerste overtreding op Urby...quote:
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegtquote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
Eerst niet fluiten voor een overtreding op Urby en dan WEL geel voor KJH als die iets doet...
hilarisch altijdquote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, hoewel een verlies van 020 ook altijd leuke reacties hier oplevert.
zodat hij hem zometeen kan gaan weg sturen,want die ajacieden moet je kort houden hoorquote:Op zondag 10 december 2006 13:04 schreef WEST het volgende:
[..]
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegt![]()
Oh, hij komt er openlijk vooruit dat hij marchandeert, tof van hem...quote:Op zondag 10 december 2006 13:04 schreef WEST het volgende:
[..]
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegt![]()
DIt verklaart volgens mij genoeg:quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF? zitten wij naar dezelfde wedstijd te kijken?
quote:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, .....quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
hij niet alleen ook andere scheidsrechters letten er meer opquote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, hij komt er openlijk vooruit dat hij marchandeert, tof van hem...
Had dat niet gezegd manquote:Op zondag 10 december 2006 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het de "brilstand" blijft ben ik een zeer tevreden man.![]()
Welkom in de wereld die voetbal heet, leggen we je nog wel eens uit..quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het de "brilstand" blijft ben ik een zeer tevreden man.![]()
quote:
Weer zo'n grapjas. Ga met je barbie's spelen jong.quote:Op zondag 10 december 2006 13:08 schreef kollie het volgende:
Moeten jullie niet in het stadion zitten?![]()
Gek hequote:Op zondag 10 december 2006 13:08 schreef kollie het volgende:
Moeten jullie niet in het stadion zitten?![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 13:10 schreef SCH het volgende:
Als Heitinga je beste man is? Zorgwekkend!
quote:Op zondag 10 december 2006 13:10 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OktUdMqKaLY
Johnny
Ja, want Heitinga heeft nooooooit een goede wedstrijd gespeeld. Zit niet zo te zuigen manquote:Op zondag 10 december 2006 13:10 schreef SCH het volgende:
Als Heitinga je beste man is? Zorgwekkend!
Waveje lacht, Waveje huilt ennnnnnnnn Waveje steekt zijn tongetje uit!quote:Op zondag 10 december 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die voetbal heet, leggen we je nog wel eens uit..
idd. maar toch mooi dat er nog iemand haptquote:Op zondag 10 december 2006 13:10 schreef RayMania het volgende:
En nog happen op kollie. Note the wink.
Utrecht nog gespeeld?quote:Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waveje lacht, Waveje huilt ennnnnnnnn Waveje steekt zijn tongetje uit!![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik herinner me een partij in 1823quote:Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, want Heitinga heeft nooooooit een goede wedstrijd gespeeld. Zit niet zo te zuigen man
Toen was je 13 toch?quote:Op zondag 10 december 2006 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik herinner me een partij in 1823
quote:Op zondag 10 december 2006 13:13 schreef waterreus23 het volgende:
net 2 perfecte reddingen van Waterreus
Idd, en babel aan de andere kant, je merkt het verschil.quote:Op zondag 10 december 2006 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Mooie voorzet van de Mul. Gaat lekker zo
Uitlopen op onze naaste concurrent is ook prima natuurlijkquote:
1-1 ookquote:Op zondag 10 december 2006 13:15 schreef StarGazer het volgende:
2-0 voor rust zou mooi zijn
Waarom denk jequote:
De PSV-haat zit tegenwoordig blijkbaar erg diep bij Ajax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |