Geel is wel terecht hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
Eerst niet fluiten voor een overtreding op Urby en dan WEL geel voor KJH als die iets doet...
Ja, alleen had hij al moeten affluiten voor de eerste overtreding op Urby...quote:
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegtquote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
Eerst niet fluiten voor een overtreding op Urby en dan WEL geel voor KJH als die iets doet...
hilarisch altijdquote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, hoewel een verlies van 020 ook altijd leuke reacties hier oplevert.
zodat hij hem zometeen kan gaan weg sturen,want die ajacieden moet je kort houden hoorquote:Op zondag 10 december 2006 13:04 schreef WEST het volgende:
[..]
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegt![]()
Oh, hij komt er openlijk vooruit dat hij marchandeert, tof van hem...quote:Op zondag 10 december 2006 13:04 schreef WEST het volgende:
[..]
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegt![]()
DIt verklaart volgens mij genoeg:quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF? zitten wij naar dezelfde wedstijd te kijken?
quote:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, .....quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
hij niet alleen ook andere scheidsrechters letten er meer opquote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, hij komt er openlijk vooruit dat hij marchandeert, tof van hem...
Had dat niet gezegd manquote:Op zondag 10 december 2006 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het de "brilstand" blijft ben ik een zeer tevreden man.![]()
Welkom in de wereld die voetbal heet, leggen we je nog wel eens uit..quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het de "brilstand" blijft ben ik een zeer tevreden man.![]()
quote:
Weer zo'n grapjas. Ga met je barbie's spelen jong.quote:Op zondag 10 december 2006 13:08 schreef kollie het volgende:
Moeten jullie niet in het stadion zitten?![]()
Gek hequote:Op zondag 10 december 2006 13:08 schreef kollie het volgende:
Moeten jullie niet in het stadion zitten?![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 13:10 schreef SCH het volgende:
Als Heitinga je beste man is? Zorgwekkend!
quote:Op zondag 10 december 2006 13:10 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OktUdMqKaLY
Johnny
Ja, want Heitinga heeft nooooooit een goede wedstrijd gespeeld. Zit niet zo te zuigen manquote:Op zondag 10 december 2006 13:10 schreef SCH het volgende:
Als Heitinga je beste man is? Zorgwekkend!
Waveje lacht, Waveje huilt ennnnnnnnn Waveje steekt zijn tongetje uit!quote:Op zondag 10 december 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die voetbal heet, leggen we je nog wel eens uit..
idd. maar toch mooi dat er nog iemand haptquote:Op zondag 10 december 2006 13:10 schreef RayMania het volgende:
En nog happen op kollie. Note the wink.
Utrecht nog gespeeld?quote:Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waveje lacht, Waveje huilt ennnnnnnnn Waveje steekt zijn tongetje uit!![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik herinner me een partij in 1823quote:Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, want Heitinga heeft nooooooit een goede wedstrijd gespeeld. Zit niet zo te zuigen man
Toen was je 13 toch?quote:Op zondag 10 december 2006 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik herinner me een partij in 1823
quote:Op zondag 10 december 2006 13:13 schreef waterreus23 het volgende:
net 2 perfecte reddingen van Waterreus
Idd, en babel aan de andere kant, je merkt het verschil.quote:Op zondag 10 december 2006 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Mooie voorzet van de Mul. Gaat lekker zo
Uitlopen op onze naaste concurrent is ook prima natuurlijkquote:
1-1 ookquote:Op zondag 10 december 2006 13:15 schreef StarGazer het volgende:
2-0 voor rust zou mooi zijn
Waarom denk jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |