Geel is wel terecht hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
Eerst niet fluiten voor een overtreding op Urby en dan WEL geel voor KJH als die iets doet...
Ja, alleen had hij al moeten affluiten voor de eerste overtreding op Urby...quote:
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegtquote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
Eerst niet fluiten voor een overtreding op Urby en dan WEL geel voor KJH als die iets doet...
hilarisch altijdquote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, hoewel een verlies van 020 ook altijd leuke reacties hier oplevert.
zodat hij hem zometeen kan gaan weg sturen,want die ajacieden moet je kort houden hoorquote:Op zondag 10 december 2006 13:04 schreef WEST het volgende:
[..]
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegt![]()
Oh, hij komt er openlijk vooruit dat hij marchandeert, tof van hem...quote:Op zondag 10 december 2006 13:04 schreef WEST het volgende:
[..]
tja klaas doet in mijn ogen iets teveel aan theater soms, en scheidsrechters gaan daar op letten dat heeft braamhaar namelijk paar week geleden gezegt![]()
DIt verklaart volgens mij genoeg:quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF? zitten wij naar dezelfde wedstijd te kijken?
quote:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, .....quote:Op zondag 10 december 2006 13:02 schreef HeatWave het volgende:WEER!
hij niet alleen ook andere scheidsrechters letten er meer opquote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, hij komt er openlijk vooruit dat hij marchandeert, tof van hem...
Had dat niet gezegd manquote:Op zondag 10 december 2006 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het de "brilstand" blijft ben ik een zeer tevreden man.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |