quote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
We missen Sneijder en Perez dus zondag. En omdat we nu 6-0 zonder hun winnen, betekent het echt niet dat zij de oorzaak zijn. Met een Sneijder of Perez druk je de tweede helft nog door naar 10-0, zoals Ten Cate terecht aangaf na afloop.
Maar goed, zonder onze beste aanvallende middenvelders wordt het lastig. Denk dat het huidige Ajax, zonder Sneijder en Perez, niet heel veel beter is dan AZ. Babel kan misschien het verschil maken tussen de huidige elftallen. De rest van de spelers ontloopt elkaar niet veel, al hebben wij een veel betere verdediging. Dát en Babel moeten het verschil maken.
Tot slot denk ik dat de entourage weer een belangrijk aandeel kan hebben. Met een indrukwekkende tifo-actie, het clublied zijn de spelers van AZ toch onder de indruk. Je zag het met Willem II, de helft van de spelers bibberde al voor de wedstrijd zoals trainer Van Wijk aangaf. De Arena is gewoon heel indrukwekkend, qua hoogte een van de hoogste van Europa. Dat is voor iedere club wennen, zeker voor AZ uit zo'n lief provinciestadiontje. Niet voor niets spelen ze altijd veel minder in uitwedstrijden in de Arena en De Kuip. Misschien speelt die herinnering aan de prijzenkast van Ajax in de gang naar het veld toe ook wel een rol in het indruk maken, doet Fontein toch weer iets goed
Ik zou niet veel veranderen aan de basiself, ik twijfel nog of Babel moet starten. Is hij helemaal fit? Kan hij 90 minuten spelen? Is het niet verstandiger om hem te laten invallen, zodat hij een echt breekijzer kan vormen? Als invaller heeft hij logischerwijs meer energie over dan de rechtsback van AZ en is hij dus nóg sneller en sterker.
Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen;
Maduro, Vertonghen, Emanuelson;
De Mul, Huntelaar en Mitea (Babel)
Denk dat dat gewoon een feit is. Samenzwering PSV en AZ? Ze willen allebei dat Ajax hun als vijand ziet, maar dat doet Ajax nietquote:* De kans bestaat dat Ronald Waterreus onder de lat zal staan tijdens Ajax - AZ aan de zijde van AZ
Ja ik zelf ook, maar zolang het niet bevestigd is laat ik het maar even als "nieuwtje" staan. Een Waterreus zonder ritme lijkt mij altijd nog beter dan Job Bulters met ritme. Waterreus kent dit soort wedstrijden al, voor Job is het allemaal wat nieuw op dit niveau en nog net te hoog.quote:Op maandag 4 december 2006 14:22 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon een feit is.
AZ heeft gewoon een geweldige kwaliteitsinjectie gekregen met Waterreus op doel zondag. Denk dat wij (Ajax) het nog heel lastig krijgen. Maar aan de andere kant is Waterreus te pakken op hoge ballen, corners, vrije trappen en hard afstandschoten die hij vaak verkeerd verwerkt (Babelquote:Op maandag 4 december 2006 14:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja ik zelf ook, maar zolang het niet bevestigd is laat ik het maar even als "nieuwtje" staan. Een Waterreus zonder ritme lijkt mij altijd nog beter dan Job Bulters met ritme. Waterreus kent dit soort wedstrijden al, voor Job is het allemaal wat nieuw op dit niveau en nog net te hoog.
Hmm, als ik zo hoor waar hij op te pakken is dan zijn alleen lage slappe balletjes voor hemquote:Op maandag 4 december 2006 14:25 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon een geweldige kwaliteitsinjectie gekregen met Waterreus op doel zondag. Denk dat wij (Ajax) het nog heel lastig krijgen. Maar aan de andere kant is Waterreus te pakken op hoge ballen, corners, vrije trappen en hard afstandschoten die hij vaak verkeerd verwerkt (Babel![]()
).
Checkquote:Op maandag 4 december 2006 14:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
OP ff aanpassen in:
[afbeelding]
Dan zijn wij Ajacieden ook tevreden met je OP![]()
Topperquote:
Realistischer voor jouquote:Op maandag 4 december 2006 14:36 schreef mcyodogg het volgende:
Van Groningen verliezen, en dan op het puntje van de stoel hopen dat AZ van Ajax wint.
Als die gebruikelijke dip van AZ weer komt over een paar maanden, dan mogen ze dit inderdaad winnen. Maar wie geeft mij die garantie?quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Realistischer voor jou
Ajax en AZ spelen allebei wisselvallig. Soms gaan ze zomaar de boot in tegen alle verwachtingen in. Bij winst van PSV is wellicht een gelijkspel het meest gunstige. Dan win je 2 punten op beide ploegen en heb je ondertussen een redelijke buffer wat betreft punten.quote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als die gebruikelijke dip van AZ weer komt over een paar maanden, dan mogen ze dit inderdaad winnen. Maar wie geeft mij die garantie?
hehe of zoiets:quote:Op maandag 4 december 2006 14:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ziet er dan ongeveer zo uit:
[afbeelding]
In Utrecht was hij erbij hoor?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:38 schreef okee6 het volgende:
Zonder Sneijder moet Ajax dit toch wel kunnen winnen. In Utrecht wonnen ze tenslotte ook zonder hem.
Hij moest gewisseld aleer Ajax het verschil maakte.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In Utrecht was hij erbij hoor?
Hij moet iig niet de penalties nemenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef Wiiii het volgende:
4-5 met een last minute goal van een opkomende waterreus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |