Dat is toch ook een slechte keeper?quote:
Dat zou opzich idd wel eens fijn zijn.... Maar ja, Braamhaar, die gast spoort ook niet..quote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoop dat in ieder geval dat de scheids de wedstrijd niet bepalend beinvloed. Ik wil gewoon een wedstrijd waarin Ajax of AZ verdient met de punten er vandoor gaat.
mocht hij een kant kiezen laat het dan maar Ajax zijn kant zijnquote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou opzich idd wel eens fijn zijn.... Maar ja, Braamhaar, die gast spoort ook niet..
Hoop op een snelle goalquote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax begint aardig...
Inderdaad, als fluiten ook al niet meer mag.quote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom zou dat triest zijn? Gewoon een rivaal uit het verleden hoor, gebeurt wel vaker..
Ja, kijk ff in het andere topic.quote:Op zondag 10 december 2006 12:41 schreef Pjetr het volgende:
is de wedstrijd ook op internet te bekijken?
Beter dan wat Ajax de laaste jaren in doel heeft gehadquote:Op zondag 10 december 2006 12:37 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is toch ook een slechte keeper?![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou opzich idd wel eens fijn zijn.... Maar ja, Braamhaar, die gast spoort ook niet..
hopen dat we dat nog kunnen zeggen na deze wedstrijdquote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
![]()
Braamhaar is een prima scheidsrechter![]()
Nee, nog niet.quote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef Dos37 het volgende:
Heeft waterreus al een redding moeten verrichten
Snap niet waarom Kew niet op Babel speelt.quote:Op zondag 10 december 2006 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
Die Steinsson kan wel inpakken met rust denk ik
pas 1 echte kans gehad,en we hebben nog tijd zatquote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax echt stukken, stukken beter. Maar als je de kansen niet maakt he
En dan Steinsson op Huntelaar? Nee...quote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Snap niet waarom Kew niet op Babel speelt.
Opdam toch.quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En dan Steinsson op Huntelaar? Nee...
Hijs nog niet in beeld geweestquote:Op zondag 10 december 2006 12:50 schreef waterreus23 het volgende:
venomsnake, zou je ook een gifje van Waterreus willen maken?
Ga nou 1 keer uit van het positieve wil je?quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Daar ben ik dus nu ook weer bang voor, Ajax heeft alweer wat kansjes gemist, dus dan komt er 1 uitbraak.
Vind ik niet.quote:Op zondag 10 december 2006 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter dan wat Ajax de laaste jaren in doel heeft gehad
Ik zal erom proberen te denken..quote:Op zondag 10 december 2006 12:50 schreef waterreus23 het volgende:
venomsnake, zou je ook een gifje van Waterreus willen maken?
grappig dat zo'n kakkerlakje als jij in het Ajax-AZ topic zit te kijken terwijl je eigen ploeg speelt.quote:Op zondag 10 december 2006 12:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kom op AZ!
quote:
die kakkerlakjes gaan niet goedquote:Op zondag 10 december 2006 12:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
grappig dat zo'n kakkerlakje als jij in het Ajax-AZ topic zit te kijken terwijl je eigen ploeg speelt.
Moet je eens in Live Eredivisieverslagen #45 kijken voordat je met commentaar komt.quote:Op zondag 10 december 2006 12:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
grappig dat zo'n kakkerlakje als jij in het Ajax-AZ topic zit te kijken terwijl je eigen ploeg speelt.
Mooi zo! Dan krijgt Huntelaar misschien wat meer ruimtequote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef HeatWave het volgende:
Geel Opdam.
gelijkspelletje is idd het bestequote:
WTF? zitten wij naar dezelfde wedstijd te kijken?quote:Op zondag 10 december 2006 13:01 schreef Dos37 het volgende:
Babel bakt der niet veel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |