Ach, nanking of alicey komen vanzelf wel een keer binnenvallen, heeft geen haastquote:Op zondag 3 december 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon een topic reportje maken, of heel hard roepen om een blauwe dame![]()
Done.quote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef Stroekie het volgende:
Oh en de OP moet natuurlijk ook even een linkje naar het L topic meet topic krijgen![]()
Wat had je gedroomt?quote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
Beetje mijn droom afkraken, aftandse potten![]()
Heerlijk en dan koud waterquote:Op maandag 4 december 2006 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heerlijk een bakkie pleur om weer even op te warmen op deze pruts maandagochtend![]()
Ja eindejaars stressquote:Op maandag 4 december 2006 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Heerlijk en dan koud water
Druk bij jullie?
Ja en dan wordt 90 procent van de salarisadministraties ook nog bemest door part timersquote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef Faithz het volgende:
Inderdaad en dan moeten jullie stressen..
Ik ken dat... morgen MOETEN we de omgeving opleveren.. maar we melden nu pas iets cruciaals wat we eigenlijk vorige week ook al hadden kunnen doen
Maar nu ben je er weer,quote:
Praise the Lord!quote:Op maandag 4 december 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallelujah!
*Achterbehangplakt*quote:Op maandag 4 december 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk kan ik mij niet verstoppen hoor![]()
Ik begin niet aan klussen die geen einddatum hebben,quote:Op maandag 4 december 2006 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof je daarmee alle plooien kan glad strijken![]()
Maar na al die chocalade heb ik nu iets meer profiel gekregenquote:Op maandag 4 december 2006 14:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik begin niet aan klussen die geen einddatum hebben,.
Zijn wij zo van de wereld vervreemd?quote:
Dat was een prettige samenvatting inderdaadquote:
Jaaaa, op naar de 55% mailbox,quote:
Ik was gisteren bij de huisartsenpost geweest omdat mijn koorts niet wilde zakken (na inname van 2 paracetamol met codiine) en ontzettende pijn onder mijn oog + kaakbot.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de huisartsenpost geweest omdat mijn koorts niet wilde zakken (na inname van 2 paracetamol met codiine) en ontzettende pijn onder mijn oog + kaakbot.
Ik heb dus een bovenkaakholte-onsteking en ooronsteking.
Lang leve de anti-biotica.
virueel kusje dan maar, om de bacillen overdracht tot een minimum te beperken ?quote:Op maandag 4 december 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de huisartsenpost geweest omdat mijn koorts niet wilde zakken (na inname van 2 paracetamol met codiine) en ontzettende pijn onder mijn oog + kaakbot.
Ik heb dus een bovenkaakholte-onsteking en ooronsteking.
Lang leve de anti-biotica.
Ik heb driekwart van de details nog weggelatenquote:Op maandag 4 december 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat ik meer bewonderenswaardig vind, dat je zo levendig droomt, of het zo in detail kan navertellen.
Niet helemaal, lag een tijdje wakker vanwege gesnurk.quote:
Van mijn echtgenootquote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef Faithz het volgende:
Je eigen gesnurk of van je vriend?
Daar heb je ellebogen voor
Aw, waarom was het niet gezellig?quote:Op maandag 4 december 2006 17:59 schreef maedel het volgende:
Nou Wonderer, het klinkt verdomd ingewikkeld allemaal. Bassie en Adriaan zou voor mij echt een nachtmerrie zijn, maar daar denk jij geloof ik anders over (meen ik ergens opgevangen te hebben).
Ik was op een feestje vanmiddag, echt gezellig![]()
zinloze gesprekken met een diepgang van nul, iedereen eigenlijk afgepeigerd, spanning waar je plakjes van kon snijden en ik had er eigenlijk toch al geen zin in.quote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aw, waarom was het niet gezellig?
Frustrerend. Niet echt een feestje dus.quote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
zinloze gesprekken met een diepgang van nul, iedereen eigenlijk afgepeigerd, spanning waar je plakjes van kon snijden en ik had er eigenlijk toch al geen zin in.
Geen zin -> niet gaanquote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
zinloze gesprekken met een diepgang van nul, iedereen eigenlijk afgepeigerd, spanning waar je plakjes van kon snijden en ik had er eigenlijk toch al geen zin in.
Staat er morgen ook nog wel hoorquote:Op maandag 4 december 2006 19:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Staat er een uitgebebreid droomverslag kan ik me absoluut niet concentreren arg!
quote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezo stiekem, iedereen weet het toch?quote:Op maandag 4 december 2006 22:02 schreef Faithz het volgende:
Die Bassie en Adriaan van jou blijven wel terugkomen.. stiekeme fantasie?
quote:Op maandag 4 december 2006 22:15 schreef Nirak het volgende:
Bas van Toor is echt een grandiose eikel...
Ik verzin altijd mijn eigen figurantes.. op wie ik heimelijk verliefd ben in mijn dromenquote:Op maandag 4 december 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo stiekem, iedereen weet het toch?
En nee, allang niet meer. Als je die twee beter leert kennen, valt het allemaal vies tegen, maar ik ben er in vlagen mee bezig en dat werkt altijd door in mijn dromen. Als mijn brein figuranten nodig heeft, liggen zij meestal bovenop de stapel![]()
Dus helaas, niks om me mee te chanteren
Kan me niet herinneren dat ik ooit verliefd ben geweest in een droom.quote:Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik verzin altijd mijn eigen figurantes.. op wie ik heimelijk verliefd ben in mijn dromen![]()
ok, nog vlug voordat ik naar bed gaquote:
Heb ik al eerder gehoord dat het zo'n eikel is. Een vriendin van me woont bij hem in de buurt en hij staat er niet als lief te boek idd.quote:Op maandag 4 december 2006 22:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
ok, nog vlug voordat ik naar bed ga
die man kun je inhuren voor promotie - activiteiten. kost iets van 1000 euri's, en dan komt hij buttons, stickers en andere dingen uitdelen. Tegen de kinderen lacht hij vriendelijk en doet hij zijn ding, maar voordat hij zijn clownsneus opzet is het echt helemaal geen vriendelijke man... (ik spreek uit ervaring, ik heb hem al 2 keer ingehuurd)
Ik kan ook nog wel wat verhalen ophangen jaquote:Op maandag 4 december 2006 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gehoord dat het zo'n eikel is. Een vriendin van me woont bij hem in de buurt en hij staat er niet als lief te boek idd.
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je vandaag weer een vervelend feestje ?
Oehquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
het was trouwens bij mijn schoonzusje, dus daar moet ik wel naartoe.
Ik sta op mijn werk inderdaad niet echt bekend als fuifnummerquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh![]()
ik had het idee gekregen dat het wellicht werkgerelateerd was![]()
Ja volgens mij is de term losbol niet op Maedel van toepassingquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik sta op mijn werk inderdaad niet echt bekend als fuifnummer
errug hè...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij is de term losbol niet op Maedel van toepassing
Ach ja langzaam maar zeker komt voor iedereen het moment dat de jaren van verstand aanbrekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:17 schreef maedel het volgende:
[..]
errug hè...![]()
vroeger was ik wel een enorme losbol hoor
Of je zuipt je een keer zo ontzettend laveloos dat je het voor eens en altijd afgeleerd hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ja langzaam maar zeker komt voor iedereen het moment dat de jaren van verstand aanbreken![]()
het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Of je zuipt je een keer zo ontzettend laveloos dat je het voor eens en altijd afgeleerd hebt![]()
![]()
What happenedquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Of je zuipt je een keer zo ontzettend laveloos dat je het voor eens en altijd afgeleerd hebt![]()
![]()
Euh ja, bijna sluitingstijd en nog heel veel bonnen over, toch al een beetje erg dronken dus geen maat meer kunnen houden. Bonnen opmaken aan belgisch bier, en allemaal op willen drinken. Gevolg: kater van 2 weken, en een ernstige overdenking van waar ik nou eigenlijk mee bezig was.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:16 schreef Faithz het volgende:
[..]
What happened
Aangezien je drank helemaal hebt afgezworen..
En verwacht nu dat wij je hier ook nog eens vermanend gaan toesprekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het weer heerlijk weten te verpesten op school. Goed gedaan, Erik!
Wat heb je gedaan? dan bepalen wij wel of je het goed gedaan hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee hoorquote:
Ja goed klote dus!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, zoiets kan ik op dit moment gewoon níet gebruiken. Ik was zo van plan om frans nu een keer goed voor te bereiden, om mijn zaakjes goed op orde te krijgen, gebeurt er zoiets.
Maar dat is toch niet bewust?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuo, ík ben niet op de overhoring op komen dagen, en ík heb data door elkaar gehaald.
quote:Here's the day you hoped would never come
Don’t feed me violence, just run with me
Through rows of speeding cars
The paper cuts, the cheating lovers
The coffee’s never strong enough
I know you think it’s more than just bad luck
There, there, baby
It’s just text book stuff
It’s in the ABC of growing up
Now, now, darlin’
Oh don’t lose your head
'Cause none of us were angels
And you know I'll love you, yeh
Sleeping pills, no sleeping dogs lie never
Far enough away
Glistening in the cold sweat of guilt
I’ve watched you slowly winding down for years
You can’t keep on like this
Now is as bad of time as any
There, there, baby
Now, now, darlin’
Oh don’t kill yourself
It’s okay by me
It’s okay by me
It’s okay by me
It was a long time ago
It’s okay by me
It’s okay by me
It’s okay by me
It was a - long - time - ago
There, there, baby
Now, now, darlin’
Oh don’t lose your head
There, there, baby
Now, now, darlin’
Oh don’t kill yourself
Heb je het al eerder verkloot dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Er komt ook nog bij dat die lerares toch al niet zo'n hoge dunk van me op heeft.
Kutzooi. Als ik lenig genoeg was zou ik mezelf schoppen.
Ik heb ook wel ooit Frans onderwijs "genoten" in Eindhovenquote:
Ah, zie je wel! Het is toch geregeld! Nou goed studeren enzo en wat er voor nodig is, en vet scorenquote:Maar ondertussen is het geregeld. Donderdag, tussen twee testen door heeft ze nog een gaatje weten te creeëren. Ik ben benieuwd.
Ik weet niet precies hoe oud je was toen je nog frans had, hoe lang het geleden is, maar volgens mij geeft zij nog niet zo heel erg lang les (al is ze toch wel een jaar of 50 dus kán het natuurlijk wel).quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel ooit Frans onderwijs "genoten" in EindhovenDaarom vroeg ik het
Dat zou toch al snel een jaartje of 15 geleden zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe oud je was toen je nog frans had, hoe lang het geleden is, maar volgens mij geeft zij nog niet zo heel erg lang les (al is ze toch wel een jaar of 50 dus kán het natuurlijk wel).
en klinkt als de uitroep van een ezel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee.
Ze heeft eerst filosofie gestudeerd.
Voornaam begint met de L. en heeft drie letters.
1 letter verschilquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het kan wel kLinkEn Als de uitroep van een ezel ;').
Subtiel toch de voornaam noemen
Oh je maakt me gek van nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het kan wel kLinkEn Als de uitroep van een ezel ;').
Subtiel toch de voornaam noemen
Ik ben heel slecht met Frans.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef maedel het volgende:
[..]
1 letter verschil
Ik ken trouwens verder geen mensen die zo heten.![]()
Ben je goed in Frans?
Ik was er altijd zóóóó slecht in...
Dat eerste volgens mij, maar verder dan "ik ben erg ...." kom ik niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je suis très mauvais of was het toch mouvais ?
Waarom heb je het dan? Of kan je het nog niet laten vallen? Of werkt dat tegenwoordig al helemaal niet meer zo?quote:
Aaaarrrrgggh, dan zorg je toch dat je niet net Frans overhoudt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen andere keuzevakken meer (die heb ik al allemaal laten vallen), en je moet er in 1 examen doen.
Oh, aardrijkskunde, dat vond ik altijd een eitje. Heb ik ook examen in gedaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Economie of Aardrijkskunde as niet veel beter. En in het begin ging het nog wel.
Je hebt naar beste weten gehandeld. Dat dat niet klopt, is je amper te verwijten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuo, ík ben niet op de overhoring op komen dagen, en ík heb data door elkaar gehaald.
Yep. En nog meer, maar dat is allemaal te vaag om op te schrijven. Wel is weer eens bevestigd dat ik kan lezen in mijn dromen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je dat gedroomd?
Geweldig verhaal voor een filmquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:58 schreef wonderer het volgende:
"ik" was homo en dat durfde ik niet aan mijn "moeder" te vertellen, tot ik erachter kwam dat die mijn "vader" had laten zitten voor een omgebouwde vrouwDie ze al van jongs af aan kende.
Beetje vaag verhaal maar wel grappig.
Yeah, ik zat ook al te denken, dat kan ik vast wel een keer verwerken in een verhaalquote:
Ik heb gister een topic zitten te lezen over transgenderisme, waar denk je dat dat ombouwen vandaan komt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:15 schreef maedel het volgende:
Ik vind dat je voor iemand die zich niet zo kan vinden in droomuitleg enzo wel heel heftig droomt en ze ook wel goed onthoudt
ja, volgens mij is dat niet alleen vanwege dat ene topic hoor...quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb gister een topic zitten te lezen over transgenderisme, waar denk je dat dat ombouwen vandaan komt?
Nee, dat niet, maar om dat nou een symbool te noemen... Het verbaast me niet, laat ik het zo zeggen. Als je dit zou uitleggen als dat ik een hekel heb aan boodschappen doen, dan zou ik pas echt verbaasd staan. Soms is een sigaar gewoon een sigaar toch?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:22 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, volgens mij is dat niet alleen vanwege dat ene topic hoor...
Ik heb toch het idee dat je het woord symbool een beetje te letterlijk opneemt en ook daar te veel bij blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar om dat nou een symbool te noemen... Het verbaast me niet, laat ik het zo zeggen. Als je dit zou uitleggen als dat ik een hekel heb aan boodschappen doen, dan zou ik pas echt verbaasd staan. Soms is een sigaar gewoon een sigaar toch?
Leg het me dan nog een keer uit. Kan best zijn dat ik het niet helemaal begrijp hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat je het woord symbool een beetje te letterlijk opneemt en ook daar te veel bij blijft hangen.
Eerst de kerstboom opzetten en dan pas sinterklaas vieren kan natuurlijk niet, he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:58 schreef Faithz het volgende:
* Faithz gaat geen pakjesavond vieren maar misschien eens de kerstboom opzetten..
Verrek, over "geen" heengelezen, sorryquote:
Join the club.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
"Sintercleas sat to thinking what he brad shall schenking" ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:44 schreef wonderer het volgende:
*gedichten print*
Whehe, nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"Sintercleas sat to thinking what he brad shall schenking" ?
toch niet weer dat project gedoe ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Join the club.
Ik heb mijn hele schoolcarriere ook goed weten te verprutsen.
Als men meer de 3 r's toegepast had, zou ik standaard 8en hebben gehaald.
Jawel, maar het had allemaal zoveel beter gekund. Nu ik regelmaat heb op het bedrijf zie ik gewoon mijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je project gedoe niet goed gegaan ?
Je bent al bezig met stagelopen ????quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jawel, maar het had allemaal zoveel beter gekund. Nu ik regelmaat heb op het bedrijf zie ik gewoon mijn kwaliteiten.
Naja, had ik dat niet gezegd dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent al bezig met stagelopen ????
je vertelt ons ook nooit iets![]()
Vindt Brad 't eigenlijk wel leuk?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe, nee, gelukkig nietHet stelt niet veel meer voor, trouwens, maar goed, het gaat om het idee. Volgend jaar kan het lekker allemaal weer in het Nederlands
ik kan het mij in elk geval niet heugen dat ik het hier gelezen hebquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, had ik dat niet gezegd dan?![]()
![]()
Niet dat bedrijf, hoewel het wel in de stad is en slechts een half uurtje fietsen bij mij vandaan is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan het mij in elk geval niet heugen dat ik het hier gelezen heb
maar ik kan het natuurlijk ook gewoon gemist hebben en er in mijn haast overheen gekeken hebben
Maar bij dat bedrijf wat je toen op het oog had, en waar je met de fiets naar toe kan?
en zo te lezen bevalt het je daar wel![]()
Programmeren is voor Vanitasvanitatumetomniava zijn lust en z'n levenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niet dat bedrijf, hoewel het wel in de stad is en slechts een half uurtje fietsen bij mij vandaan is.
Maar 't bevalt zeker![]()
![]()
Maarja, jammer genoeg geen robots programmeren...
Och dit stemt Sinterklaas zo blijquote:
Dat zou ik maar niet te letterlijk nemenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
M'n hoogste doel is om mezelf te assimileren tot Borg.
Dankquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:20 schreef NanKing het volgende:
Hey vanitasvanitatumetomniava, feli met je stageplek.
Dit bedoel ik natuurlijk:quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet te letterlijk nemen
want in mijn landbouw achtergrond is dat namelijk heul wat anders !!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och dit stemt Sinterklaas zo blij
ondanks haar grieperigheid is Nanking er vanavond ook even bij
nog zwakjes en van onder haar dekbed
toch even een blik op het L topic gezet
Want aldaar wandelt toch haar kroost
en wordt er soms ook wel eens iemand getroost
een meeting van L topic posters is het volgende doel
dat geeft Sinterklaas een blij gevoel
Ja nogal logisch dat je niet van plaats wenst te wisselen met een onverdoofd gecastreerd mannetjesvarkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit bedoel ik natuurlijk:
[afbeelding]
*KUCH*quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nogal logisch dat je niet van plaats wenst te wisselen met een onverdoofd gecastreerd mannetjesvarken
Tsk tsk, dit bedoel je natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit bedoel ik natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tsk tsk, dit bedoel je natuurlijk
[afbeelding]
Betraptquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
Stiekum bedoelde jij gewoon dit:
[afbeelding]
Volgens mij wel, hij heeft gister speciaal zijn lunch overgeslagen zodat ie ook nog een verrassingskadootje voor me kon kopen enzo... En hij wil het allemaal goed doenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vindt Brad 't eigenlijk wel leuk?
Wat liefquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij heeft gister speciaal zijn lunch overgeslagen zodat ie ook nog een verrassingskadootje voor me kon kopen enzo... En hij wil het allemaal goed doen
Dat is ie ookquote:
Voor mijn coming out verdacht mijn vader ervan da'k ook een boontje had op Jeri Ryan, omdat ik altijd per se star trek wilde zien (terwijl ik anders nooit tv keek)quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:36 schreef NanKing het volgende:
Ik val doorgaans niet op blonT, maar Jeriga ik gewoon spontaan van kwijlen
[afbeelding]
Sinterklaas is dolenthousiastquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij heeft gister speciaal zijn lunch overgeslagen zodat ie ook nog een verrassingskadootje voor me kon kopen enzo... En hij wil het allemaal goed doen
Grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Voor mijn coming out verdacht mijn vader ervan da'k ook een boontje had op Jeri Ryan, omdat ik altijd per se star trek wilde zien (terwijl ik anders nooit tv keek)
Hellow Jeri!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:36 schreef NanKing het volgende:
Ik val doorgaans niet op blonT, maar Jeriga ik gewoon spontaan van kwijlen
[afbeelding]
Ik heb 't nooit gelezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Hellow Jeri!![]()
Iemand wel eens lesbian fanfiction gelezen over Seven en Janeway?
M'n vader noemde haar altijd 'juffrouw Titstra'quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Grappig.
Ik keek nooit naar ST totdat mijn vader mij op seven attendeerde, haha.
En als we het toevallig eens samen zeggen we eerst tegenelkaar hoe mooi Seven is.
VOYquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Grappig.
Ik keek nooit naar ST totdat mijn vader mij op seven attendeerde, haha.
En als we het toevallig eens samen zeggen we eerst tegenelkaar hoe mooi Seven is.
Ja lekker, zonder melk of suiker graagquote:Op woensdag 6 december 2006 07:02 schreef maedel het volgende:
en een goedemorgen maar weer
*zet koffie*
*schenkt in*quote:Op woensdag 6 december 2006 07:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lekker, zonder melk of suiker graag![]()
Uiteraard!quote:En Maedel is dus ook afgelopen jaar heel lief geweest zodat ze niet met de zak van Sinterklaas mee terug naar Spanje moest![]()
Oeh da's lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 07:57 schreef maedel het volgende:
*schenkt in*
Nou, eigenlijk niet zo goed voor mij, maar vooruit dan, omdat het 6 december isquote:Op woensdag 6 december 2006 07:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh da's lekker![]()
jij ook een speculaasje erbij ?
Ja dit zijn wel luxe hoor, er zit amandelschaafsel opquote:Op woensdag 6 december 2006 08:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet zo goed voor mij, maar vooruit dan, omdat het 6 december is![]()
dat was het sintkado?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dit zijn wel luxe hoor, er zit amandelschaafsel op![]()
![]()
en normaal gesproken hebben we hier ook geen koekjes op kantoor![]()
Neuh, onze sjef vond dat we hier hard gewerkt hadden en heeft daarom een pak luxe speculaasjes meegebrachtquote:
Bij ons zijn het dan tenminste nog kisten met mandarijnenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erger is het echter dat er hier allemaal personen met Makro kaarten op zak lopen, en die stuk voor stuk kiloos kruidnoten aanslepen, en over een paar maanden is dat met paaseieren weer van hetzelfde laken een pak![]()
da's veul te gezond voor ons kantoorklerkjesquote:Op woensdag 6 december 2006 08:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Bij ons zijn het dan tenminste nog kisten met mandarijnen![]()
Bij jullie wordt dat er dus niet ingeramd? Dat je de trap moet nemen enzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's veul te gezond voor ons kantoorklerkjes![]()
Ja vroeger was er een droppot en zo, maar daar heb ik ze al vanaf kunnen brengenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Bij jullie wordt dat er dus niet ingeramd? Dat je de trap moet nemen enzo?
Er zijn trouwens wel collega's die snoep op het bureau hebben, maar daar kom ik zelden
Wat ben jij ongeloofelijk attent zegquote:Op woensdag 6 december 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja vroeger was er een droppot en zo, maar daar heb ik ze al vanaf kunnen brengen
en de trap (zit op verdieping 2) neem ik altijd naar beneden. Naar boven toe ga ik dan weer wel met de lift.
Zo stel ik zowel de mensen die de trap in dit gebouw gemaakt hebben als ook de monteurs die de lift operationeel houden tevreden![]()
Waarom ben ik dan nog hierquote:Op woensdag 6 december 2006 07:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lekker, zonder melk of suiker graag![]()
En Maedel is dus ook afgelopen jaar heel lief geweest zodat ze niet met de zak van Sinterklaas mee terug naar Spanje moest![]()
goedenochtend allemaal![]()
Ja zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 6 december 2006 08:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat ben jij ongeloofelijk attent zeg![]()
Ik sta er altijd van te kijken dat mensen nog naar hun werk vertrekken als ik er al een halve dag op heb zittenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:45 schreef Faithz het volgende:mogge.. ga maar eens naar mijn werk denk ik
![]()
Oh maar da's heel begrijpelijk hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 08:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik sta er altijd van te kijken dat mensen nog naar hun werk vertrekken als ik er al een halve dag op heb zitten
Ikzelf heb vanochtend nog besloten thuis te werken.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh maar da's heel begrijpelijk hoor
als ik met mijn collega mee kan carpoolen dan staat ze om 6.45 uur voor me deur en ben ik voor 7.30 op kantoor present. En dat gaat dan zonder mokken of problemen en ook dat vroeg opstaan om 6.00 uur is dan geen enkel probleem. Echter wanneer ik dat voor mezelf alleen moet doen, en dus b.v. met de trein naar me werk ga dan is die drempel een stuk hoger en ben ik er pas meestal omstreeks 9.00 uur![]()
Ja maar als er ook iemand hier afgelopen tijd zoet en braaf geweest is dat ben jij het welquote:Op woensdag 6 december 2006 09:12 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik ben nog in Zwolle, en niet in Spanje,.
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar als er ook iemand hier afgelopen tijd zoet en braaf geweest is dat ben jij het wel![]()
![]()
![]()
Kan de ene week pas om half 10 beginnen en dan tot 6quote:Op woensdag 6 december 2006 08:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik sta er altijd van te kijken dat mensen nog naar hun werk vertrekken als ik er al een halve dag op heb zitten
Andere job?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:02 schreef Faithz het volgende:
Zijn de diensten helaas. Maar daar heb ik straks geen last meer van![]()
Oh, gefeliciteerd zeg!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:11 schreef Faithz het volgende:
Schuif door naar een andere functieDan is het niet meer zo super belangrijk van hoe laat tot hoe laat ik er ben. Die verantwoordelijkheid heb ik dan minder.
Woei, wat een lekkere sint heb jijquote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef liefie_ het volgende:
heeeeuuul veel!!!
zal ik eens opnoemen?
een thee doos en allerlei soorten thee
sieraden
boddy shimmer en ander soortige make up
en abbo op een tijdschrift
en abbo op de bieb
een boek
een bon voor de kralen winkel
en een rokje
en wat heb jij gehad?
Kan ik dat meiske van jou dan lenen rond deze tijd van het jaar? Je krijgt haar heel en ongeschonden terugquote:Op woensdag 6 december 2006 10:36 schreef maedel het volgende:
wij hebben een heel aardige verdeling voor het opzetten van de kerstboom.
Samen de boom (kunst), mijn vriendin de lampjes (wat een pokkekarwei is dat), en ik de ballen etc (vindt zij weer een pokkekarwei, en ik ben er veel te pietje precies in).
I-de-aal op deze manier.
Ik krijg toch elk jaar weer de indruk dat ze blij is als het af isquote:Op woensdag 6 december 2006 11:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kan ik dat meiske van jou dan lenen rond deze tijd van het jaar? Je krijgt haar heel en ongeschonden terug
Oh, ik vind het altijd enorm sfeerverhogend! Zelfs al heb ik een hekel aan de kerstdagen zelf, de lampjes enzo vind ik erg leuk.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:13 schreef NanKing het volgende:
Wij hebben besloten lekker geen kerstboom en tierelantijntjes neer te zetten dit jaar.
Dit jaar heb ik er echt geen zin in.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook echtj onzettend leuk en tot nog toe heb ik mijn huis altijd heel uitbundig versierd.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik vind het altijd enorm sfeerverhogend! Zelfs al heb ik een hekel aan de kerstdagen zelf, de lampjes enzo vind ik erg leuk.
Pfoeh wat nietquote:Op woensdag 6 december 2006 12:19 schreef maedel het volgende:
oh getver, verbouwen...
Been there, done that, en het was verschrikkelijk.![]()
wat ga je doen?
Ik heb echt 2 linker handen en mijn vriendin heeft echt geen overzichtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef Faithz het volgende:
En dat doen jullie natuurlijk allemaal zelf, als echte tuinbroekpotten![]()
Precies, iemand die 't begrijptquote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ergens op deze aarbol is het nu vast en zeker wel cup a soup time![]()
ik consumeer dat spul ook niet of moet ik dat dan omschrijven als dat ik het consuminderquote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Precies, iemand die 't begrijpt.
Ik vind cup-a-soup niet te vreten/zuipen maar dat terzijde.
Die is lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 14:44 schreef Faithz het volgende:
Rond een uur of 5 ga ik aan de Cup a soup, Franse uiensoep
Lang voor gezeurd maar eindelijk bestellen we dit smaakje
Mwhah, hun kippensoep is lekkerder dan die zooi die je zelf maakt, en laat trekken uit die kip, en weet ik hoe dat allemaal gaat..quote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
Ik vind cup-a-soup niet te vreten/zuipen maar dat terzijde.
Klopt..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Een echte bowler kan zelfs zónder voeten nog strikes gooien. Smoesje, Sebas, smoesjes.
Ja dikkequote:Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef Sebasser het volgende:
Heb je sebasser ook weer hoor..
Goeiedag allemaal
Je weet ongeveer weer die stippen op die baan zitten?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ver ging je over de baan?
tot aan het hekje ?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ver ging je over de baan?
Zo glad was het wel..quote:
Geen idee...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Faithz het volgende:
Ik kijk net in dat topic.. MOET je per se ook op een meid stemmen?![]()
Waar is ze heen, die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 6 december 2006 15:01 schreef Sebasser het volgende:
Oh wat een lol hadden we gisteren op school, kinderachtige kuthumor over dat sinterklaas een pedofiel was, en weet ik veel wat nog meer.
hele verhalen over wat ie met ze zou doen, geweldig...
Ik ken ze niet hoor maar ze kijken allemaal zo arrogant..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind je de dames dan helemaal geen stem waard?
Roooosje is liefquote:Op woensdag 6 december 2006 16:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ken ze niet hoor maar ze kijken allemaal zo arrogant..
Nog tips?
Is er soms wat mis met mannen?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef maedel het volgende:
tot nu toe krijg ik het in ieder geval nog warmer van de heren dan van de dames.
En dat wil wat zeggen...![]()
nee hoor, maar ik krijg het er niet snel warm van.quote:
Ha! ik ook niet, wat een toeval.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik krijg het er niet snel warm van.
Mukie is ook lief.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roooosje is lief. En klein.
Maar Donnavh is ook wel tof.
Die is speciaal daarvoor gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mukie is ook lief..
Die 2e foto van je in dat topic kende ik trouwens nog niet.
Nu wil ik nog meer koffie met je drinken over ongeveer een half jaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is speciaal daarvoor gemaakt.
Nou, nou, zo speciaal ben ik echt niet hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu wil ik nog meer koffie met je drinken over ongeveer een half jaar.
Met een stokbroodje erop en wat geraspte kaas uit de ovenquote:
Heb je nog nooit Franse uiensoep gegeten of lust je het gewoon niet?quote:
Nee, ik vraag me af wat mensen er lekker aan vindenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je nog nooit Franse uiensoep gegeten of lust je het gewoon niet?
dat vraagteken enzoot?
Het zoete van de gecarameliseerde uien, het pittige van de kruiden, het smeuiige van de kaas en het brood (als je verse in een restaurant hebt), het is licht verteerbaar en kan redelijk mager zijn. Lekker hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af wat mensen er lekker aan vinden
Zuchtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou, zo speciaal ben ik echt niet hoor.
quote:
Effe een paar foto's zoeken die redelijk ambigious zijn danquote:Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon wel natuurlijk.
Weet je, die in jouw fotoboek zijn bijna goed genoeg,quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Effe een paar foto's zoeken die redelijk ambigious zijn dan
En mijn profiel aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |