Ikzelf heb vanochtend nog besloten thuis te werken.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh maar da's heel begrijpelijk hoor
als ik met mijn collega mee kan carpoolen dan staat ze om 6.45 uur voor me deur en ben ik voor 7.30 op kantoor present. En dat gaat dan zonder mokken of problemen en ook dat vroeg opstaan om 6.00 uur is dan geen enkel probleem. Echter wanneer ik dat voor mezelf alleen moet doen, en dus b.v. met de trein naar me werk ga dan is die drempel een stuk hoger en ben ik er pas meestal omstreeks 9.00 uur![]()
Ja maar als er ook iemand hier afgelopen tijd zoet en braaf geweest is dat ben jij het welquote:Op woensdag 6 december 2006 09:12 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik ben nog in Zwolle, en niet in Spanje,.
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar als er ook iemand hier afgelopen tijd zoet en braaf geweest is dat ben jij het wel![]()
![]()
![]()
Kan de ene week pas om half 10 beginnen en dan tot 6quote:Op woensdag 6 december 2006 08:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik sta er altijd van te kijken dat mensen nog naar hun werk vertrekken als ik er al een halve dag op heb zitten
Andere job?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:02 schreef Faithz het volgende:
Zijn de diensten helaas. Maar daar heb ik straks geen last meer van![]()
Oh, gefeliciteerd zeg!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:11 schreef Faithz het volgende:
Schuif door naar een andere functieDan is het niet meer zo super belangrijk van hoe laat tot hoe laat ik er ben. Die verantwoordelijkheid heb ik dan minder.
Woei, wat een lekkere sint heb jijquote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef liefie_ het volgende:
heeeeuuul veel!!!
zal ik eens opnoemen?
een thee doos en allerlei soorten thee
sieraden
boddy shimmer en ander soortige make up
en abbo op een tijdschrift
en abbo op de bieb
een boek
een bon voor de kralen winkel
en een rokje
en wat heb jij gehad?
Kan ik dat meiske van jou dan lenen rond deze tijd van het jaar? Je krijgt haar heel en ongeschonden terugquote:Op woensdag 6 december 2006 10:36 schreef maedel het volgende:
wij hebben een heel aardige verdeling voor het opzetten van de kerstboom.
Samen de boom (kunst), mijn vriendin de lampjes (wat een pokkekarwei is dat), en ik de ballen etc (vindt zij weer een pokkekarwei, en ik ben er veel te pietje precies in).
I-de-aal op deze manier.
Ik krijg toch elk jaar weer de indruk dat ze blij is als het af isquote:Op woensdag 6 december 2006 11:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kan ik dat meiske van jou dan lenen rond deze tijd van het jaar? Je krijgt haar heel en ongeschonden terug
Oh, ik vind het altijd enorm sfeerverhogend! Zelfs al heb ik een hekel aan de kerstdagen zelf, de lampjes enzo vind ik erg leuk.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:13 schreef NanKing het volgende:
Wij hebben besloten lekker geen kerstboom en tierelantijntjes neer te zetten dit jaar.
Dit jaar heb ik er echt geen zin in.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook echtj onzettend leuk en tot nog toe heb ik mijn huis altijd heel uitbundig versierd.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik vind het altijd enorm sfeerverhogend! Zelfs al heb ik een hekel aan de kerstdagen zelf, de lampjes enzo vind ik erg leuk.
Pfoeh wat nietquote:Op woensdag 6 december 2006 12:19 schreef maedel het volgende:
oh getver, verbouwen...
Been there, done that, en het was verschrikkelijk.![]()
wat ga je doen?
Ik heb echt 2 linker handen en mijn vriendin heeft echt geen overzichtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef Faithz het volgende:
En dat doen jullie natuurlijk allemaal zelf, als echte tuinbroekpotten![]()
Precies, iemand die 't begrijptquote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ergens op deze aarbol is het nu vast en zeker wel cup a soup time![]()
ik consumeer dat spul ook niet of moet ik dat dan omschrijven als dat ik het consuminderquote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Precies, iemand die 't begrijpt.
Ik vind cup-a-soup niet te vreten/zuipen maar dat terzijde.
Die is lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 14:44 schreef Faithz het volgende:
Rond een uur of 5 ga ik aan de Cup a soup, Franse uiensoep
Lang voor gezeurd maar eindelijk bestellen we dit smaakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |