Niet dat bedrijf, hoewel het wel in de stad is en slechts een half uurtje fietsen bij mij vandaan is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan het mij in elk geval niet heugen dat ik het hier gelezen heb
maar ik kan het natuurlijk ook gewoon gemist hebben en er in mijn haast overheen gekeken hebben
Maar bij dat bedrijf wat je toen op het oog had, en waar je met de fiets naar toe kan?
en zo te lezen bevalt het je daar wel![]()
Programmeren is voor Vanitasvanitatumetomniava zijn lust en z'n levenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niet dat bedrijf, hoewel het wel in de stad is en slechts een half uurtje fietsen bij mij vandaan is.
Maar 't bevalt zeker![]()
![]()
Maarja, jammer genoeg geen robots programmeren...
Och dit stemt Sinterklaas zo blijquote:
Dat zou ik maar niet te letterlijk nemenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
M'n hoogste doel is om mezelf te assimileren tot Borg.
Dankquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:20 schreef NanKing het volgende:
Hey vanitasvanitatumetomniava, feli met je stageplek.
Dit bedoel ik natuurlijk:quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet te letterlijk nemen
want in mijn landbouw achtergrond is dat namelijk heul wat anders !!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och dit stemt Sinterklaas zo blij
ondanks haar grieperigheid is Nanking er vanavond ook even bij
nog zwakjes en van onder haar dekbed
toch even een blik op het L topic gezet
Want aldaar wandelt toch haar kroost
en wordt er soms ook wel eens iemand getroost
een meeting van L topic posters is het volgende doel
dat geeft Sinterklaas een blij gevoel
Ja nogal logisch dat je niet van plaats wenst te wisselen met een onverdoofd gecastreerd mannetjesvarkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit bedoel ik natuurlijk:
[afbeelding]
*KUCH*quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nogal logisch dat je niet van plaats wenst te wisselen met een onverdoofd gecastreerd mannetjesvarken
Tsk tsk, dit bedoel je natuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit bedoel ik natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tsk tsk, dit bedoel je natuurlijk
[afbeelding]
Betraptquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
Stiekum bedoelde jij gewoon dit:
[afbeelding]
Volgens mij wel, hij heeft gister speciaal zijn lunch overgeslagen zodat ie ook nog een verrassingskadootje voor me kon kopen enzo... En hij wil het allemaal goed doenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vindt Brad 't eigenlijk wel leuk?
Wat liefquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij heeft gister speciaal zijn lunch overgeslagen zodat ie ook nog een verrassingskadootje voor me kon kopen enzo... En hij wil het allemaal goed doen
Dat is ie ookquote:
Voor mijn coming out verdacht mijn vader ervan da'k ook een boontje had op Jeri Ryan, omdat ik altijd per se star trek wilde zien (terwijl ik anders nooit tv keek)quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:36 schreef NanKing het volgende:
Ik val doorgaans niet op blonT, maar Jeriga ik gewoon spontaan van kwijlen
[afbeelding]
Sinterklaas is dolenthousiastquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij heeft gister speciaal zijn lunch overgeslagen zodat ie ook nog een verrassingskadootje voor me kon kopen enzo... En hij wil het allemaal goed doen
Grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Voor mijn coming out verdacht mijn vader ervan da'k ook een boontje had op Jeri Ryan, omdat ik altijd per se star trek wilde zien (terwijl ik anders nooit tv keek)
Hellow Jeri!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:36 schreef NanKing het volgende:
Ik val doorgaans niet op blonT, maar Jeriga ik gewoon spontaan van kwijlen
[afbeelding]
Ik heb 't nooit gelezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Hellow Jeri!![]()
Iemand wel eens lesbian fanfiction gelezen over Seven en Janeway?
M'n vader noemde haar altijd 'juffrouw Titstra'quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Grappig.
Ik keek nooit naar ST totdat mijn vader mij op seven attendeerde, haha.
En als we het toevallig eens samen zeggen we eerst tegenelkaar hoe mooi Seven is.
VOYquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Grappig.
Ik keek nooit naar ST totdat mijn vader mij op seven attendeerde, haha.
En als we het toevallig eens samen zeggen we eerst tegenelkaar hoe mooi Seven is.
Ja lekker, zonder melk of suiker graagquote:Op woensdag 6 december 2006 07:02 schreef maedel het volgende:
en een goedemorgen maar weer
*zet koffie*
*schenkt in*quote:Op woensdag 6 december 2006 07:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lekker, zonder melk of suiker graag![]()
Uiteraard!quote:En Maedel is dus ook afgelopen jaar heel lief geweest zodat ze niet met de zak van Sinterklaas mee terug naar Spanje moest![]()
Oeh da's lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 07:57 schreef maedel het volgende:
*schenkt in*
Nou, eigenlijk niet zo goed voor mij, maar vooruit dan, omdat het 6 december isquote:Op woensdag 6 december 2006 07:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh da's lekker![]()
jij ook een speculaasje erbij ?
Ja dit zijn wel luxe hoor, er zit amandelschaafsel opquote:Op woensdag 6 december 2006 08:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet zo goed voor mij, maar vooruit dan, omdat het 6 december is![]()
dat was het sintkado?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dit zijn wel luxe hoor, er zit amandelschaafsel op![]()
![]()
en normaal gesproken hebben we hier ook geen koekjes op kantoor![]()
Neuh, onze sjef vond dat we hier hard gewerkt hadden en heeft daarom een pak luxe speculaasjes meegebrachtquote:
Bij ons zijn het dan tenminste nog kisten met mandarijnenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erger is het echter dat er hier allemaal personen met Makro kaarten op zak lopen, en die stuk voor stuk kiloos kruidnoten aanslepen, en over een paar maanden is dat met paaseieren weer van hetzelfde laken een pak![]()
da's veul te gezond voor ons kantoorklerkjesquote:Op woensdag 6 december 2006 08:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Bij ons zijn het dan tenminste nog kisten met mandarijnen![]()
Bij jullie wordt dat er dus niet ingeramd? Dat je de trap moet nemen enzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's veul te gezond voor ons kantoorklerkjes![]()
Ja vroeger was er een droppot en zo, maar daar heb ik ze al vanaf kunnen brengenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Bij jullie wordt dat er dus niet ingeramd? Dat je de trap moet nemen enzo?
Er zijn trouwens wel collega's die snoep op het bureau hebben, maar daar kom ik zelden
Wat ben jij ongeloofelijk attent zegquote:Op woensdag 6 december 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja vroeger was er een droppot en zo, maar daar heb ik ze al vanaf kunnen brengen
en de trap (zit op verdieping 2) neem ik altijd naar beneden. Naar boven toe ga ik dan weer wel met de lift.
Zo stel ik zowel de mensen die de trap in dit gebouw gemaakt hebben als ook de monteurs die de lift operationeel houden tevreden![]()
Waarom ben ik dan nog hierquote:Op woensdag 6 december 2006 07:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lekker, zonder melk of suiker graag![]()
En Maedel is dus ook afgelopen jaar heel lief geweest zodat ze niet met de zak van Sinterklaas mee terug naar Spanje moest![]()
goedenochtend allemaal![]()
Ja zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 6 december 2006 08:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat ben jij ongeloofelijk attent zeg![]()
Ik sta er altijd van te kijken dat mensen nog naar hun werk vertrekken als ik er al een halve dag op heb zittenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:45 schreef Faithz het volgende:mogge.. ga maar eens naar mijn werk denk ik
![]()
Oh maar da's heel begrijpelijk hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 08:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik sta er altijd van te kijken dat mensen nog naar hun werk vertrekken als ik er al een halve dag op heb zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |