Ach, nanking of alicey komen vanzelf wel een keer binnenvallen, heeft geen haastquote:Op zondag 3 december 2006 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon een topic reportje maken, of heel hard roepen om een blauwe dame![]()
Done.quote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef Stroekie het volgende:
Oh en de OP moet natuurlijk ook even een linkje naar het L topic meet topic krijgen![]()
Wat had je gedroomt?quote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
Beetje mijn droom afkraken, aftandse potten![]()
Heerlijk en dan koud waterquote:Op maandag 4 december 2006 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heerlijk een bakkie pleur om weer even op te warmen op deze pruts maandagochtend![]()
Ja eindejaars stressquote:Op maandag 4 december 2006 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Heerlijk en dan koud water
Druk bij jullie?
Ja en dan wordt 90 procent van de salarisadministraties ook nog bemest door part timersquote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef Faithz het volgende:
Inderdaad en dan moeten jullie stressen..
Ik ken dat... morgen MOETEN we de omgeving opleveren.. maar we melden nu pas iets cruciaals wat we eigenlijk vorige week ook al hadden kunnen doen
Maar nu ben je er weer,quote:
Praise the Lord!quote:Op maandag 4 december 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallelujah!
*Achterbehangplakt*quote:Op maandag 4 december 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk kan ik mij niet verstoppen hoor![]()
Ik begin niet aan klussen die geen einddatum hebben,quote:Op maandag 4 december 2006 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof je daarmee alle plooien kan glad strijken![]()
Maar na al die chocalade heb ik nu iets meer profiel gekregenquote:Op maandag 4 december 2006 14:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik begin niet aan klussen die geen einddatum hebben,.
Zijn wij zo van de wereld vervreemd?quote:
Dat was een prettige samenvatting inderdaadquote:
Jaaaa, op naar de 55% mailbox,quote:
Ik was gisteren bij de huisartsenpost geweest omdat mijn koorts niet wilde zakken (na inname van 2 paracetamol met codiine) en ontzettende pijn onder mijn oog + kaakbot.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de huisartsenpost geweest omdat mijn koorts niet wilde zakken (na inname van 2 paracetamol met codiine) en ontzettende pijn onder mijn oog + kaakbot.
Ik heb dus een bovenkaakholte-onsteking en ooronsteking.
Lang leve de anti-biotica.
virueel kusje dan maar, om de bacillen overdracht tot een minimum te beperken ?quote:Op maandag 4 december 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de huisartsenpost geweest omdat mijn koorts niet wilde zakken (na inname van 2 paracetamol met codiine) en ontzettende pijn onder mijn oog + kaakbot.
Ik heb dus een bovenkaakholte-onsteking en ooronsteking.
Lang leve de anti-biotica.
Ik heb driekwart van de details nog weggelatenquote:Op maandag 4 december 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat ik meer bewonderenswaardig vind, dat je zo levendig droomt, of het zo in detail kan navertellen.
Niet helemaal, lag een tijdje wakker vanwege gesnurk.quote:
Van mijn echtgenootquote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef Faithz het volgende:
Je eigen gesnurk of van je vriend?
Daar heb je ellebogen voor
Aw, waarom was het niet gezellig?quote:Op maandag 4 december 2006 17:59 schreef maedel het volgende:
Nou Wonderer, het klinkt verdomd ingewikkeld allemaal. Bassie en Adriaan zou voor mij echt een nachtmerrie zijn, maar daar denk jij geloof ik anders over (meen ik ergens opgevangen te hebben).
Ik was op een feestje vanmiddag, echt gezellig![]()
zinloze gesprekken met een diepgang van nul, iedereen eigenlijk afgepeigerd, spanning waar je plakjes van kon snijden en ik had er eigenlijk toch al geen zin in.quote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aw, waarom was het niet gezellig?
Frustrerend. Niet echt een feestje dus.quote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
zinloze gesprekken met een diepgang van nul, iedereen eigenlijk afgepeigerd, spanning waar je plakjes van kon snijden en ik had er eigenlijk toch al geen zin in.
Geen zin -> niet gaanquote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
zinloze gesprekken met een diepgang van nul, iedereen eigenlijk afgepeigerd, spanning waar je plakjes van kon snijden en ik had er eigenlijk toch al geen zin in.
Staat er morgen ook nog wel hoorquote:Op maandag 4 december 2006 19:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Staat er een uitgebebreid droomverslag kan ik me absoluut niet concentreren arg!
quote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezo stiekem, iedereen weet het toch?quote:Op maandag 4 december 2006 22:02 schreef Faithz het volgende:
Die Bassie en Adriaan van jou blijven wel terugkomen.. stiekeme fantasie?
quote:Op maandag 4 december 2006 22:15 schreef Nirak het volgende:
Bas van Toor is echt een grandiose eikel...
Ik verzin altijd mijn eigen figurantes.. op wie ik heimelijk verliefd ben in mijn dromenquote:Op maandag 4 december 2006 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo stiekem, iedereen weet het toch?
En nee, allang niet meer. Als je die twee beter leert kennen, valt het allemaal vies tegen, maar ik ben er in vlagen mee bezig en dat werkt altijd door in mijn dromen. Als mijn brein figuranten nodig heeft, liggen zij meestal bovenop de stapel![]()
Dus helaas, niks om me mee te chanteren
Kan me niet herinneren dat ik ooit verliefd ben geweest in een droom.quote:Op maandag 4 december 2006 22:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik verzin altijd mijn eigen figurantes.. op wie ik heimelijk verliefd ben in mijn dromen![]()
ok, nog vlug voordat ik naar bed gaquote:
Heb ik al eerder gehoord dat het zo'n eikel is. Een vriendin van me woont bij hem in de buurt en hij staat er niet als lief te boek idd.quote:Op maandag 4 december 2006 22:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
ok, nog vlug voordat ik naar bed ga
die man kun je inhuren voor promotie - activiteiten. kost iets van 1000 euri's, en dan komt hij buttons, stickers en andere dingen uitdelen. Tegen de kinderen lacht hij vriendelijk en doet hij zijn ding, maar voordat hij zijn clownsneus opzet is het echt helemaal geen vriendelijke man... (ik spreek uit ervaring, ik heb hem al 2 keer ingehuurd)
Ik kan ook nog wel wat verhalen ophangen jaquote:Op maandag 4 december 2006 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gehoord dat het zo'n eikel is. Een vriendin van me woont bij hem in de buurt en hij staat er niet als lief te boek idd.
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je vandaag weer een vervelend feestje ?
Oehquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
het was trouwens bij mijn schoonzusje, dus daar moet ik wel naartoe.
Ik sta op mijn werk inderdaad niet echt bekend als fuifnummerquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh![]()
ik had het idee gekregen dat het wellicht werkgerelateerd was![]()
Ja volgens mij is de term losbol niet op Maedel van toepassingquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik sta op mijn werk inderdaad niet echt bekend als fuifnummer
errug hè...quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij is de term losbol niet op Maedel van toepassing
Ach ja langzaam maar zeker komt voor iedereen het moment dat de jaren van verstand aanbrekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:17 schreef maedel het volgende:
[..]
errug hè...![]()
vroeger was ik wel een enorme losbol hoor
Of je zuipt je een keer zo ontzettend laveloos dat je het voor eens en altijd afgeleerd hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ja langzaam maar zeker komt voor iedereen het moment dat de jaren van verstand aanbreken![]()
het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Of je zuipt je een keer zo ontzettend laveloos dat je het voor eens en altijd afgeleerd hebt![]()
![]()
What happenedquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Of je zuipt je een keer zo ontzettend laveloos dat je het voor eens en altijd afgeleerd hebt![]()
![]()
Euh ja, bijna sluitingstijd en nog heel veel bonnen over, toch al een beetje erg dronken dus geen maat meer kunnen houden. Bonnen opmaken aan belgisch bier, en allemaal op willen drinken. Gevolg: kater van 2 weken, en een ernstige overdenking van waar ik nou eigenlijk mee bezig was.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:16 schreef Faithz het volgende:
[..]
What happened
Aangezien je drank helemaal hebt afgezworen..
En verwacht nu dat wij je hier ook nog eens vermanend gaan toesprekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het weer heerlijk weten te verpesten op school. Goed gedaan, Erik!
Wat heb je gedaan? dan bepalen wij wel of je het goed gedaan hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het weer heerlijk weten te verpesten op school. Goed gedaan, Erik!
Nee hoorquote:
Ja goed klote dus!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, zoiets kan ik op dit moment gewoon níet gebruiken. Ik was zo van plan om frans nu een keer goed voor te bereiden, om mijn zaakjes goed op orde te krijgen, gebeurt er zoiets.
Maar dat is toch niet bewust?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuo, ík ben niet op de overhoring op komen dagen, en ík heb data door elkaar gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |