Mwhah, hun kippensoep is lekkerder dan die zooi die je zelf maakt, en laat trekken uit die kip, en weet ik hoe dat allemaal gaat..quote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef NanKing het volgende:
Ik vind cup-a-soup niet te vreten/zuipen maar dat terzijde.
Klopt..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Een echte bowler kan zelfs zónder voeten nog strikes gooien. Smoesje, Sebas, smoesjes.
Ja dikkequote:Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef Sebasser het volgende:
Heb je sebasser ook weer hoor..
Goeiedag allemaal
Je weet ongeveer weer die stippen op die baan zitten?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ver ging je over de baan?
tot aan het hekje ?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ver ging je over de baan?
Zo glad was het wel..quote:
Geen idee...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Faithz het volgende:
Ik kijk net in dat topic.. MOET je per se ook op een meid stemmen?![]()
Waar is ze heen, die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 6 december 2006 15:01 schreef Sebasser het volgende:
Oh wat een lol hadden we gisteren op school, kinderachtige kuthumor over dat sinterklaas een pedofiel was, en weet ik veel wat nog meer.
hele verhalen over wat ie met ze zou doen, geweldig...
Ik ken ze niet hoor maar ze kijken allemaal zo arrogant..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind je de dames dan helemaal geen stem waard?
Roooosje is liefquote:Op woensdag 6 december 2006 16:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ken ze niet hoor maar ze kijken allemaal zo arrogant..
Nog tips?
Is er soms wat mis met mannen?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:30 schreef maedel het volgende:
tot nu toe krijg ik het in ieder geval nog warmer van de heren dan van de dames.
En dat wil wat zeggen...![]()
nee hoor, maar ik krijg het er niet snel warm van.quote:
Ha! ik ook niet, wat een toeval.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik krijg het er niet snel warm van.
Mukie is ook lief.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roooosje is lief. En klein.
Maar Donnavh is ook wel tof.
Die is speciaal daarvoor gemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mukie is ook lief..
Die 2e foto van je in dat topic kende ik trouwens nog niet.
Nu wil ik nog meer koffie met je drinken over ongeveer een half jaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is speciaal daarvoor gemaakt.
Nou, nou, zo speciaal ben ik echt niet hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu wil ik nog meer koffie met je drinken over ongeveer een half jaar.
Met een stokbroodje erop en wat geraspte kaas uit de ovenquote:
Heb je nog nooit Franse uiensoep gegeten of lust je het gewoon niet?quote:
Nee, ik vraag me af wat mensen er lekker aan vindenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je nog nooit Franse uiensoep gegeten of lust je het gewoon niet?
dat vraagteken enzoot?
Het zoete van de gecarameliseerde uien, het pittige van de kruiden, het smeuiige van de kaas en het brood (als je verse in een restaurant hebt), het is licht verteerbaar en kan redelijk mager zijn. Lekker hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af wat mensen er lekker aan vinden
Zuchtquote:Op woensdag 6 december 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou, zo speciaal ben ik echt niet hoor.
quote:
Effe een paar foto's zoeken die redelijk ambigious zijn danquote:Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon wel natuurlijk.
Weet je, die in jouw fotoboek zijn bijna goed genoeg,quote:Op woensdag 6 december 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Effe een paar foto's zoeken die redelijk ambigious zijn dan
En mijn profiel aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |