je bedoelt typen dan maar neem ik aan?quote:Op zondag 3 december 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
tvpen dan maar!
edit: ziet de icoontjes staan en geeft TMM een dikke knuffel en aai over d'r bolquote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
back from the warzone
![]()
zwaar toch 3 frontenoorlog
dat cijfer 3 zit toch iedereen dwarsquote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
back from the warzone
![]()
zwaar toch 3 frontenoorlog
en heb je gekeken?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef davidov het volgende:
jaja zozo nounou poepoe
is er iets mis ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef davidov het volgende:
jaja zozo nounou poepoe
?quote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat cijfer 3 zit toch iedereen dwars![]()
Wat zou ik gezien moeten hebben?quote:
Niet meer dan gewoonlijkquote:
Oh was dat het .... date gehad ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat zou ik gezien moeten hebben?
[..]
Niet meer dan gewoonlijk
En hoezo zou er iets mis moeten zijn? Kan ook gewoon net vermoeid thuis komen
je eigen figuratie bij 't schaepquote:Op zondag 3 december 2006 23:51 schreef davidov het volgende:
Wat zou ik gezien moeten hebben?
Kon me niet eens herinneren dat ik dat hier zo open en breed had gepostquote:
Ja. Wezen gourmetten en chocolade fonduen... Met m'n oude bestuurquote:
ik moet me nog door een berg mail werkenquote:
Nou ja dan de komende 3 zondagavonden nog maar kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Kon me niet eens herinneren dat ik dat hier zo open en breed had gepost
Nee volgens mij zat er niemand van mn vereniging in deze episode... zal wel later in de reeks zijn waar we de steeds verschijnen...
Was wel komisch om te zien trouwens, best vermakelijk... ook al weet ik zeker dat ik het nooit had laten staan als ik niet wist dat ik mensen kende die er in spelen
chocola fonduquote:Op zondag 3 december 2006 23:56 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja. Wezen gourmetten en chocolade fonduen... Met m'n oude bestuur![]()
Newbie.quote:Op zondag 3 december 2006 23:17 schreef Waxxer het volgende:
je bedoelt typen dan maar neem ik aan?
Hoezo 3?quote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja dan de komende 3 zondagavonden nog maar kijken![]()
Ik had het nog nooit eerder gedaan dus...quote:Op zondag 3 december 2006 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
chocola fondujemoet er maar van houden
waarnaar ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja dan de komende 3 zondagavonden nog maar kijken![]()
Inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 00:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Hoezo 3?
Vast toch wel meer afleveringen dan dat toch?
en wat doop je dan in de chocola ?quote:Op maandag 4 december 2006 00:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit eerder gedaan dus...
Was wel grappig maar niet om over naar huis te schrijven.
Spekkies en banaanquote:
iew vrouwenquote:
Ooh dat is TV en zo die doet het hier al 5 maanden niet en ik mis er niks aanquote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
't Schaep met de 5 poten
en Marc Marie Huijbregts is d'r 1 van![]()
En voor noodgevallen is er altijd nog www.uitzendiggemist.nlquote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ooh dat is TV en zo die doet het hier al 5 maanden niet en ik mis er niks aan
Oh daarom krijg ik steeds de melding dat die site niet gevonden kan wordenquote:Op maandag 4 december 2006 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
ik dacht dat het uitzendiNG was
Ja ja, ik heb de hint begrepen hoorquote:Op maandag 4 december 2006 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
sorry kon het niet laten
Slaap lekker en tot morgen .... of nee wacht nummer 3 komt morgen dus tot overmorgenquote:Op maandag 4 december 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb de hint begrepen hoor
ik ga al slapen
Slaap lekker iedereen![]()
als jij dan weer voldoende energie hebt opgedaanquote:Op maandag 4 december 2006 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgen .... of nee wacht nummer 3 komt morgen dus tot overmorgen
wees daar maar niet bang voorquote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij dan weer voldoende energie hebt opgedaan![]()
owkquote:Op maandag 4 december 2006 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgen .... of nee wacht nummer 3 komt morgen dus tot overmorgen
3 amorades of te wel 3 amigos intimo snap jequote:Op maandag 4 december 2006 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
owk
ik kan het er nog wel bij hebben ook
wat heb jij met nr 3?
Gij slet.quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
3 amorades of te wel 3 amigos intimo snap je
Dank u, he ik heb het ook niet zo uitgekozenquote:
Da's een partij bullshit, zeg. Je kiest er toch echt zelf voor om geen nee te zeggen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef Nuno_G het volgende:
Dank u, he ik heb het ook niet zo uitgekozen![]()
ja dat is wel zo maar het gebeurde gewoon. Moet binnekort wel een keuze makenquote:Op maandag 4 december 2006 00:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's een partij bullshit, zeg. Je kiest er zelf echt toch voor om geen nee te zeggen.
"Het gebeurde gewoon" is natuurlijk wel het standaardexcuus van de vreemdganger...quote:Op maandag 4 december 2006 00:36 schreef Nuno_G het volgende:
ja dat is wel zo maar het gebeurde gewoon. Moet binnekort wel een keuze maken![]()
ga niet vreemd allen zijn niet exclusief aan mij gebonden en 2 weten het zelfs dus ......quote:Op maandag 4 december 2006 00:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Het gebeurde gewoon" is natuurlijk wel het standaardexcuus van de vreemdganger...
Dus alleen de 3e gaat zich bedrogen voelen?quote:Op maandag 4 december 2006 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
ga niet vreemd allen zijn niet exclusief aan mij gebonden en 2 weten het zelfs dus ......
Nee dat probeer ik je uit te leggen ik moet een beslissing nemen maar dat is niet makkelijk. Maar inderdaad ik kon er niks aan doen ben er niet op zoek naar geweest het gebeurde gewoon. Alle 3 niet in een homo gelegenheid of zo !quote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus alleen de 3e gaat zich bedrogen voelen?
Je moet het zelf weten, natuurlijk, maar kom in elk geval niet met praatjes dat je er ook niks aan kan doen.
Ben niet zo bijzonder alleen gemakkelijk in het leggen dan contacten over de foto's zal ik even nadenken (privacy en zo) maar misschien wel. De relate tussen mijn echt naam en hier kan toch niet makkelijk gelegd wordenquote:Op maandag 4 december 2006 00:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemd ik krijg de laatste tijd wel het idee dat jij erg bijzonder moet zijn, of je karakter, of je uiterlijk ( of je vind dat zelf)
mogen we nu we een kijkje hebben gekeken in je karakter ook een blik werpen op je uiterlijk
Mja, Wie van de drie.quote:Op maandag 4 december 2006 00:46 schreef Nuno_G het volgende:
Nee dat probeer ik je uit te leggen ik moet een beslissing nemen maar dat is niet makkelijk. Maar inderdaad ik kon er niks aan doen ben er niet op zoek naar geweest het gebeurde gewoon. Alle 3 niet in een homo gelegenheid of zo !
Don't get me wrong, pak het aan zoals jij wil, kies voor wat jij wil, zolang je er niemand anders mee kwetst. Ik ben zelf ook geen heilige, dus ik zou ook niet direct weten wat ik in zo'n situatie zou doen (wel wat ik zou willen dat ik zou doen). Maar formuleringen als "het gebeurde gewoon" stuiten me wat tegen de borst, omdat ze misplaatste lijdzaamheid proberen te verbergen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef Nuno_G het volgende:
Sorry dat is geen opschepperij dat is alleen om aan te geven dat ik er niet op zoek naar was. Ik dacht dat je dat wel begreep. En ja het is mijn keuze maar ik kom net uit een hele moeilijke relatie en had zin om even stoom af te blazen
Daarom heb ik laminaat...quote:Op maandag 4 december 2006 01:01 schreef davidov het volgende:
Er is niks mis met eerst de boot af te willen houden.
Alleen jammer dat je dan vrij vaak snel erna in een lastig parket komt...
ow ja ik ken meer mannen die dat zo zeggen, vaak bedoelen ze dat ook nog sexueel ook nogquote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef Nuno_G het volgende:
Sorry dat is geen opschepperij dat is alleen om aan te geven dat ik er niet op zoek naar was. Ik dacht dat je dat wel begreep. En ja het is mijn keuze maar ik kom net uit een hele moeilijke relatie en had zin om even stoom af te blazen
Zoals ik al zei ik doe niemand pijn. Nummer 1 weet alles, nummer 2 heeft nog een vriendin ernaast, alleen nummer 3 maar dat is heel pril.quote:Op maandag 4 december 2006 01:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Don't get me wrong, pak het aan zoals jij wil, kies voor wat jij wil, zolang je er niemand anders mee kwetst. Ik ben zelf ook geen heilige, dus ik zou ook niet direct weten wat ik in zo'n situatie zou doen (wel wat ik zou willen dat ik zou doen). Maar formuleringen als "het gebeurde gewoon" stuiten me wat tegen de borst, omdat ze misplaatste lijdzaamheid proberen te verbergen.
En je gaf al aan dat je niet op zoek was, daar doet wel/geen homogelegenheid niks aan af. Sowieso kom je homo's overal tegen, of je nou zoekt of niet.
ik wil er wel op in gaan maar ben er nu te moe voor, morgen kom ik hier graag op terugquote:Op maandag 4 december 2006 01:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Don't get me wrong, pak het aan zoals jij wil, kies voor wat jij wil, zolang je er niemand anders mee kwetst. Ik ben zelf ook geen heilige, dus ik zou ook niet direct weten wat ik in zo'n situatie zou doen (wel wat ik zou willen dat ik zou doen). Maar formuleringen als "het gebeurde gewoon" stuiten me wat tegen de borst, omdat ze misplaatste lijdzaamheid proberen te verbergen.
En je gaf al aan dat je niet op zoek was, daar doet wel/geen homogelegenheid niks aan af. Sowieso kom je homo's overal tegen, of je nou zoekt of niet.
Je kan er een poll van maken, dat wij voor je gaan kiezen?quote:Op maandag 4 december 2006 01:05 schreef Nuno_G het volgende:
en kiezen tussen die 3 is heeeeeeel moeilijk
En ik wilde nog wel geen woordgrap erover makenquote:
Los daarvan, die moet je dan eerst van die vriendin losweken...quote:Op maandag 4 december 2006 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
#2 is uberhaupt een klootzak.
Zal ik ze even voorstellenquote:Op maandag 4 december 2006 01:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je kan er een poll van maken, dat wij voor je gaan kiezen?
Niet alles en iedereen is zwart/wit...quote:Op maandag 4 december 2006 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
't Was ook wat voordehandliggend, he...quote:Op maandag 4 december 2006 01:09 schreef davidov het volgende:
En ik wilde nog wel geen woordgrap erover maken![]()
Nummer 2 is geen klootzak maar ligt een beetje in de knoop met zichzelfquote:Op maandag 4 december 2006 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 01:10 schreef davidov het volgende:
Niet alles en iedereen is zwart/wit...
Met foto's, he. 't Is tenslotte een keuring.quote:
Meneer heeft een vriendin en Nuno ernaast.quote:Op maandag 4 december 2006 01:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Niet alles en iedereen is zwart/wit...
Als de vriendin ervan weet, niet; als ze van niets weet, dan zal ze hem ongetwijfeld een klootzak vinden als ze erachter komt...quote:Op maandag 4 december 2006 01:10 schreef Nuno_G het volgende:
Nummer 2 is geen klootzak maar ligt een beetje in de knoop met zichzelf
denk het niet dat zou te ver gaan. Kan wel een vergelijking makenquote:Op maandag 4 december 2006 01:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met foto's, he. 't Is tenslotte een keuring.
Kwestie van beter mikken!quote:Op maandag 4 december 2006 01:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
omdat hij een relatie heeft en er naast neukt.
Zijn het Utrechters, trouwens? Dan wil ik zeker foto's.quote:Op maandag 4 december 2006 01:13 schreef Nuno_G het volgende:
denk het niet dat zou te ver gaan. Kan wel een vergelijking maken![]()
zij weet het niet maar hij wist het ook niet van zichzelf totdat een paar maanden terug ik hem tegen kwam op een feestje. Precaire situatiequote:Op maandag 4 december 2006 01:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Meneer heeft een vriendin en Nuno ernaast.
Ik zeg: klootzak.
Niet omdat ie bi is maar omdat hij een relatie heeft en er naast neukt.
2 uit utrecht 1 niet. Zoals ik al zei ik denk niet dat ze het leuk zullen vinden als ik hun foto's online pleurquote:Op maandag 4 december 2006 01:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zijn het Utrechters, trouwens? Dan wil ik zeker foto's.
Zeker lastig, maar dat doet er niets aan af dat die vriendin hem een klootzak gaat (en mag) vinden.quote:Op maandag 4 december 2006 01:15 schreef Nuno_G het volgende:
zij weet het niet maar hij wist het ook niet van zichzelf totdat een paar maanden terug ik hem tegen kwam op een feestje. Precaire situatie
Linkjes naar profielen worden ook geaccepteerd. En anders is er altijd nog het PM-fenomeen.quote:Op maandag 4 december 2006 01:16 schreef Nuno_G het volgende:
2 uit utrecht 1 niet. Zoals ik al zei ik denk niet dat ze het leuk zullen vinden als ik hun foto's online pleur
Dat zeg ik dus. Niet alles is zo zwart wit.quote:Op maandag 4 december 2006 01:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Meneer heeft een vriendin en Nuno ernaast.
Ik zeg: klootzak.
Niet omdat ie bi is maar omdat hij een relatie heeft en er naast neukt.
Da's nie zwart-wit...quote:Op maandag 4 december 2006 01:16 schreef davidov het volgende:
ik dacht meer aan deze lui:
http://www.totalformat.co(...)tCreatures-large.jpg
We nemen tenminste aan dat er sprake is van safe sex.quote:Op maandag 4 december 2006 01:18 schreef davidov het volgende:
Dat zeg ik dus. Niet alles is zo zwart wit.
Zeer waarschijnlijk snapt hij zelf nog niet in de situatie waarin hij zit. Weet hij niet wat hij wil en wat hij daarvoor wil opofferen. Voorlopig speelt hij het gewoon safe maar toch gaat hij twijfelen.
Dat jij misschien alles snel kan beslissen betekend nog niet dat iedereen dat kan.
Ik vind t gewoon niet kunnenquote:Op maandag 4 december 2006 01:18 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Niet alles is zo zwart wit.
Zeer waarschijnlijk snapt hij zelf nog niet in de situatie waarin hij zit. Weet hij niet wat hij wil en wat hij daarvoor wil opofferen. Voorlopig speelt hij het gewoon safe maar toch gaat hij twijfelen.
Dat jij misschien alles snel kan beslissen betekend nog niet dat iedereen dat kan.
Nee ik respecteer hun privacyquote:Op maandag 4 december 2006 01:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Linkjes naar profielen worden ook geaccepteerd. En anders is er altijd nog het PM-fenomeen.
Jeutje je bent wel op dreef zegquote:Op maandag 4 december 2006 01:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
We nemen tenminste aan dat er sprake is van safe sex.
(Safe sex is hier niet neuken in de bank...)
en ja natuurlijk is er safe sex !quote:Op maandag 4 december 2006 01:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
We nemen tenminste aan dat er sprake is van safe sex.
(Safe sex is hier niet neuken in de bank...)
Opzich wat hij doet is niks mis mee.quote:Op maandag 4 december 2006 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon niet kunnen
Tuurlijk is zo'n situatie moeilijk, maar dan mag ik hem toch nog wel een klootzak vinden?
Sorry maar ik heb je net aangegeven wat zijn situatie is en geloof me hij vindt het heel erg maar kan op dit moment even geen keuze maken.quote:Op maandag 4 december 2006 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon niet kunnen
Tuurlijk is zo'n situatie moeilijk, maar dan mag ik hem toch nog wel een klootzak vinden?
Nee, maar dat is het juist. Het is nog niet uit met het meisje en toch is ie met een ander aan het flikflooien. Dat is er mis mee. Dat je iemand anders tegenkomt, ja dat gebeurt.quote:Op maandag 4 december 2006 01:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Opzich wat hij doet is niks mis mee.
Als een jongen een relatie heeft met een meisje. En hij komt een ander meisje tegen dat hij veeeel leuker vind...dan is het lullig als hij het uitmaakt maar opzich niks mis mee. Maakt hem geen klootzak.
Opzich is dit hetzelfde alleen zit hij nog in de situatie waarbij hij niet eens zn gevoelens goed snapt en wat hij er mee aan moet.
Toch ligt de vreemdgaan/ontdekken verhouding anders dan bij een normaal iemand die al weet wat hij wil/is/voelt.quote:Op maandag 4 december 2006 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het juist. Het is nog niet uit met het meisje en toch is ie met een ander aan het flikflooien. Dat is er mis mee. Dat je iemand anders tegenkomt, ja dat gebeurt.
Het blijft vreemdgaan en ik denk dat als jij in de positie van die vriendin zou verkeren, je er een stuk meer problemen mee zou hebben...quote:Op maandag 4 december 2006 01:27 schreef davidov het volgende:
Opzich wat hij doet is niks mis mee.
Als een jongen een relatie heeft met een meisje. En hij komt een ander meisje tegen dat hij veeeel leuker vind...dan is het lullig als hij het uitmaakt maar opzich niks mis mee. Maakt hem geen klootzak.
Opzich is dit hetzelfde alleen zit hij nog in de situatie waarbij hij niet eens zn gevoelens goed snapt en wat hij er mee aan moet.
juist. Hij wil het ook uitmaken maar zij wil hem houden. Ach het is een moeilijke situatie en dat maakt hem zeker geen klootzak of zo. Als je alles wist zou je wel anders denkenquote:Op maandag 4 december 2006 01:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Toch ligt de vreemdgaan/ontdekken verhouding anders dan bij een normaal iemand die al weet wat hij wil/is/voelt.
Ja, en dat terwijl ik eerst een serieus antwoord wilde geven.quote:Op maandag 4 december 2006 01:25 schreef davidov het volgende:
Jeutje je bent wel op dreef zeg
Moet ik je soms een reddingboei toewerpen?
Kijk even naar de post waar ik ze alle 3 beschrijf misschien snap je het danquote:Op maandag 4 december 2006 01:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het blijft vreemdgaan en ik denk dat als jij in de positie van die vriendin zou verkeren, je er een stuk meer problemen mee zou hebben...
Het vreemde is, hij moet rekening met haar houden in zoverre dat hij simpelweg niet vreemd hoort te gaan en eerlijk moet zijn. En hij moet geen rekening houden met haar omdat als hij ongelukkig is en het uit wil maken, dat zwaarder hoort te wegen dan dat zij het niet uit wil maken.quote:Op maandag 4 december 2006 01:33 schreef Nuno_G het volgende:
juist. Hij wil het ook uitmaken maar zij wil hem houden. Ach het is een moeilijke situatie en dat maakt hem zeker geen klootzak of zo. Als je alles wist zou je wel anders denken
Ja maar natuurlijk dat maar dat is een kwestie van "Where you stand depends on where you sit".quote:Op maandag 4 december 2006 01:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het blijft vreemdgaan en ik denk dat als jij in de positie van die vriendin zou verkeren, je er een stuk meer problemen mee zou hebben...
Het boeit niet wat ZIJN achtergrond is. Het gaat er wat dit stukje argument betreft om dat hij iemand bedriegt (los van alle redenen, motivaties, excuses, etc.) en dat DIEGENE daarmee gekwetst wordt. En hoe onvermijdelijk dat misschien mag zijn, zij heeft alle recht hem een klootzak te vinden. Als jij van iemand houdt die je om wat voor reden dan ook bedriegt, dan voel je je toch ook gekwetst?quote:Op maandag 4 december 2006 01:34 schreef Nuno_G het volgende:
Kijk even naar de post waar ik ze alle 3 beschrijf misschien snap je het dan
Ik zeg ook niet dat het niet begrijpelijk is, maar dat hij desondanks een klootzak is.quote:Op maandag 4 december 2006 01:39 schreef davidov het volgende:
Ja maar natuurlijk dat maar dat is een kwestie van "Where you stand depends on where you sit".
En gezien ik nu niet betrokken ben is mijn "objectieve" mening dus dat het niet geheel netjes is, maar wel begrijpelijk en dus enigzins verantwoord![]()
Over sigaren gesproken? Leeft BB nog?
Dan nog. Zolang je in een relatie zit, ben je wat mij betreft trouw aan die persoon. Tenzij er afspraken over zijn gemaakt. Zo niet, dan zul je dat ontdekken moeten uitstellen.quote:Op maandag 4 december 2006 01:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Toch ligt de vreemdgaan/ontdekken verhouding anders dan bij een normaal iemand die al weet wat hij wil/is/voelt.
mwah vind ik dus niet, gezien z'n situatiequote:Op maandag 4 december 2006 01:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet begrijpelijk is, maar dat hij desondanks een klootzak is.
Ja dat is zo. Maar ok hij gaat het binnenkort definitief uit maken en dat is niet voor mij maar gewoon omdat ie zelf wil kijken waar hij staat in het leven.quote:Op maandag 4 december 2006 01:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het boeit niet wat ZIJN achtergrond is. Het gaat er wat dit stukje argument betreft om dat hij iemand bedriegt (los van alle redenen, motivaties, excuses, etc.) en dat DIEGENE daarmee gekwetst wordt. En hoe onvermijdelijk dat misschien mag zijn, zij heeft alle recht hem een klootzak te vinden. Als jij van iemand houdt die je om wat voor reden dan ook bedriegt, dan voel je je toch ook gekwetst?
Geoof me maar het laatste wat hij is is een klootzak. Hij heeft het er zelf het moeilijkst meequote:Op maandag 4 december 2006 01:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet begrijpelijk is, maar dat hij desondanks een klootzak is.
Volgens wat je nu zegt zit je aan iedere relatie vast tot iemand het loodje legt.quote:Op maandag 4 december 2006 01:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan nog. Zolang je in een relatie zit, ben je wat mij betreft trouw aan die persoon. Tenzij er afspraken over zijn gemaakt. Zo niet, dan zul je dat ontdekken moeten uitstellen.
Ik vind het niet goed te praten, ondanks zijn achtergrond etc.
Nee, volgens wat hij zegt zit je aan een relatie vast tot je hem uitmaakt.quote:Op maandag 4 december 2006 01:44 schreef davidov het volgende:
Volgens wat je nu zegt zit je aan iedere relatie vast tot iemand het loodje legt.
Een relatie duurt zolang er iemand anders is die je liever hebt. Bij normale mensen is dat vrij snel duidelijk, maar in dit geval dus niet. Hij moet erachter komen wat hij echt wil en voelt, en daarvoor zal hij wat moeten verkennen... Aan de andere kant is de wil om geen vals alarm bij zn vriendin te slaan ook begrijpelijk.
-edit- ik bedoel wat moet zn vriendin wel niet denken? "oh ik ben zo oninteressant geworden dat je nog liever met een gast naar bed gaat?"
Ho Ho ik ben niet zomaar een gastquote:Op maandag 4 december 2006 01:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Volgens wat je nu zegt zit je aan iedere relatie vast tot iemand het loodje legt.
Een relatie duurt zolang er iemand anders is die je liever hebt. Bij normale mensen is dat vrij snel duidelijk, maar in dit geval dus niet. Hij moet erachter komen wat hij echt wil en voelt, en daarvoor zal hij wat moeten verkennen... Aan de andere kant is de wil om geen vals alarm bij zn vriendin te slaan ook begrijpelijk.
-edit- ik bedoel wat moet zn vriendin wel niet denken? "oh ik ben zo oninteressant geworden dat je nog liever met een gast naar bed gaat?"
Dankjewel. Ik snapte hem ook niet.quote:Op maandag 4 december 2006 01:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, volgens wat hij zegt zit je aan een relatie vast tot je hem uitmaakt.
Om nou te zeggen dat je het al uit maakt zodra je iemand tegen komt waarvan je denkt "nouhou...." zonder ook nog maar iets gedaan te hebben... vind ik nogal naief en erg braaf. Blijkt het niet te werken, kom je weer met hangende pootjes terugquote:Op maandag 4 december 2006 01:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, volgens wat hij zegt zit je aan een relatie vast tot je hem uitmaakt.
Nummer 1. 2 moet eerst zichzelf vinden en 3 heeft weinig toekomstperspectief...quote:Op maandag 4 december 2006 01:53 schreef Nuno_G het volgende:
maar daar ging het niet om wie van de 3 moet ik kiezen ?
Maar natuurlijk niet uwe edelachtbarequote:
Maar wel zo respectvol.quote:Op maandag 4 december 2006 01:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat je het al uit maakt zodra je iemand tegen komt waarvan je denkt "nouhou...." zonder ook nog maar iets gedaan te hebben... vind ik nogal naief en erg braaf.
Lekker makkelijk is dat.quote:Blijkt het niet te werken, kom je weer met hangende pootjes terug
Je hebt een vriendin?quote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker makkelijk is dat.
Ik zou in theorie dus elk weekend iemand anders mogen neuken omdat ik interesse heb. Maar het is toch niets blijkt, dus mag ik maandag weer bij m'n vriendin het bed in duiken.
Toch?
Dank je dat biedt veel hulp. Trouwens nummer 1 weet heel goed wie hij is. Allen nummer 2 niet en nummer 3 ja dat wordt weer de koffers pakkenquote:Op maandag 4 december 2006 01:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nummer 1. 2 moet eerst zichzelf vinden en 3 heeft weinig toekomstperspectief...
Wel meerderen. Allemaal platonisch.quote:
Maandag is de enige dag dat ik alleen mijn bed in duikquote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar wel zo respectvol.
Je neemt het begrip 'monogaam zijn' anders op dan ik, schijnbaar.
[..]
Lekker makkelijk is dat.
Ik zou in theorie dus elk weekend iemand anders mogen neuken omdat ik interesse heb. Maar het is toch niets blijkt, dus mag ik maandag weer bij m'n vriendin het bed in duiken.
Toch?
Mja. En het voordeel is, omdat 1 alles weet, kun je rustig doorsletten met anderenquote:Op maandag 4 december 2006 01:57 schreef Nuno_G het volgende:
Dank je dat biedt veel hulp. Trouwens nummer 1 weet heel goed wie hij is. Allen nummer 2 niet en nummer 3 ja dat wordt weer de koffers pakken
Als je het je enkel afvraagt: niet (tenzij het stelselmatig gebeurt). Als je het je afvraagt en kiest voor vreemdgaan: dan wel.quote:Op maandag 4 december 2006 02:00 schreef davidov het volgende:
Respectvol en naief dus. Het is geen perfecte wereld...
Ik geloof best in monogaam, maar ik geloof ook dat er altijd iemand langs kan komen waar je nog meer weg van bent.
Nee ik zeg niet dat je alles en iedereen even moet proeven. Maar als je al een lange relatie hebt. Je ontmoet iemand en je vind haar ook wel leuk.... en van het een komt het ander en je gaat je afvragen wie je liever hebt... dan vraag ik me af of je het dan al moet gaan uitmaken met je vriendin.
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Dat gebeurt en moet je ook zeker niet ontkennen als het gebeurt.quote:Op maandag 4 december 2006 02:00 schreef davidov het volgende:
Ik geloof best in monogaam, maar ik geloof ook dat er altijd iemand langs kan komen waar je nog meer weg van bent.
Als je iemand anders op plaats #1 zet ipv of samen met je vriendin, ja.quote:Nee ik zeg niet dat je alles en iedereen even moet proeven. Maar als je al een lange relatie hebt. Je ontmoet iemand en je vind haar ook wel leuk.... en van het een komt het ander en je gaat je afvragen wie je liever hebt... dan vraag ik me af of je het dan al moet gaan uitmaken met je vriendin.
Mja maar dan heb je het dus over vreemdgaan, beseffen dat je dat liever hebt en dan moet je het uitmaken ja. Maar het uitmaken voordat je bent vreemdgegaan maar misschien in de toekomst wel het bed zal delen met...tja dat lijkt me voorbarigquote:Op maandag 4 december 2006 02:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je het je enkel afvraagt: niet (tenzij het stelselmatig gebeurt). Als je het je afvraagt en kiest voor vreemdgaan: dan wel.
nee ook nummer 1 heeft aangegeven dat ik niet zo door kan. Ik zei alleen dat hij weet wat en hoe hij is as reactie op de opmerking van je dat nummer 1 en 2 nogal onzeker van zichzelf waren.quote:Op maandag 4 december 2006 01:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja. En het voordeel is, omdat 1 alles weet, kun je rustig doorsletten met anderen
erg ver vrees ikquote:Op maandag 4 december 2006 02:00 schreef davidov het volgende:
Nee ik zeg niet dat je alles en iedereen even moet proeven. Maar als je al een lange relatie hebt. Je ontmoet iemand en je vindt haar ook wel leuk.... en van het een komt het ander en je gaat je afvragen wie je liever hebt... dan vraag ik me af of je het dan al moet gaan uitmaken met je vriendin, terwijl je nog niks met de ander had gedaan.
(weet niet hoever #2 in dit "verkennen" is gegaan)
Kijk daar zit dus een verschil in, ik dacht dat #2 niet verder ging dan wat klooien, en niet practisch al een vriendje hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 02:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Dat gebeurt en moet je ook zeker niet ontkennen als het gebeurt.
[..]
Als je iemand anders op plaats #1 zet ipv of samen met je vriendin, ja.
Het ding waar ik me vooral aan stoor is dat hij er nu een soort bijna-relatie naast heeft. Tuurlijk kun je willen expirimenteren (in dit geval dan. Als je al zeker bent over je sexualiteit is het een ander verhaal) en daar kan ik inkomen. Maar dat Nuno toch bijna het vriendje van #2 is terwijl hij een vriendin heeft, nee dat vind ik niet kunnen.
Ho Ho Ho ik ben zijn "vriendje" niet of nog niet, je moet wel het hele verhaal lezenquote:Op maandag 4 december 2006 02:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Dat gebeurt en moet je ook zeker niet ontkennen als het gebeurt.
[..]
Als je iemand anders op plaats #1 zet ipv of samen met je vriendin, ja.
Het ding waar ik me vooral aan stoor is dat hij er nu een soort bijna-relatie naast heeft. Tuurlijk kun je willen expirimenteren (in dit geval dan. Als je al zeker bent over je sexualiteit is het een ander verhaal) en daar kan ik inkomen. Maar dat Nuno toch bijna het vriendje van #2 is terwijl hij een vriendin heeft, nee dat vind ik niet kunnen.
Sexbuddy is al erg genoeg.quote:Op maandag 4 december 2006 02:07 schreef Nuno_G het volgende:
Ho Ho Ho ik ben zijn "vriendje" niet of nog niet, je moet wel het hele verhaal lezen
Dan zitten we toch redelijk op dezelfde lijn.quote:Op maandag 4 december 2006 02:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Kijk daar zit dus een verschil in, ik dacht dat #2 niet verder ging dan wat klooien, en niet practisch al een vriendje hebben
Dan is hij al goed op weg naar de titel hufter ja
davidov nam even de omwegquote:Op maandag 4 december 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan zitten we toch redelijk op dezelfde lijn.
Sorry maar een hufter is het niet ! jullie zijn wel erg snel met je oordeel. Probeer jezelf eens te verplaatsen is de situatie van een ander. Hij is erg leuk en lief.quote:Op maandag 4 december 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan zitten we toch redelijk op dezelfde lijn.
Je hebt het over 3 geliefden etc. Ik neem aan dat je het niet had over 3 one night stands als het ging over keuzes maken. ?quote:Op maandag 4 december 2006 02:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ho Ho Ho ik ben zijn "vriendje" niet of nog niet, je moet wel het hele verhaal lezen
Al is een persoon nog zo lief, dan mag hij door zijn acties nog wel een klootzak zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 02:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry maar een hufter is het niet ! jullie zijn wel erg snel met je oordeel. Probeer jezelf eens te verplaatsen is de situatie van een ander. Hij is erg leuk en lief.
Wat vind jij eigenlijk als homo-interessant (is that even a wordquote:Op maandag 4 december 2006 02:10 schreef wonderer het volgende:
Tom of Finland fan gone mad...
Interessante discussie trouwens.
Hij kan hartstikke leuk en lief zijn en TOCH een hufter zijn. Hangt zoals gezegd van je perspectief af. Vreemdgaan wordt over het algemeen hoe dan ook gezien als een hufterige actie.quote:Op maandag 4 december 2006 02:10 schreef Nuno_G het volgende:
Sorry maar een hufter is het niet ! jullie zijn wel erg snel met je oordeel. Probeer jezelf eens te verplaatsen is de situatie van een ander. Hij is erg leuk en lief.
Nee het zijn geen 3 one night stand (alhoewel nummer 3 pas een 2 night stand is). Maar ik heb aan alle 3 geen beloftes gedaan nog. Als ik dat zou doen dan ben ik totaal monogaam. Ik hou helemaal niet van open relaties.quote:Op maandag 4 december 2006 02:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt het over 3 geliefden etc. Ik neem aan dat je het niet had over 3 one night stands als het ging over keuzes maken. ?
Vandaar ook bijna-vriendje. Het is meer dan even experimenteren.quote:Op maandag 4 december 2006 02:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee het zijn geen 3 one night stand (alhoewel nummer 3 pas een 2 night stand is). Maar ik heb aan alle 3 geen beloftes gedaan nog. Als ik dat zou doen dan ben ik totaal monogaam. Ik hou helemaal niet van open relaties.
Ach ik zie het niet zo zeer als vreemd gaan maar meer als ontdekking naar je persoonlijkheid wanneer je eindelijk de vrijheid hebt om dat te doen.quote:Op maandag 4 december 2006 02:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij kan hartstikke leuk en lief zijn en TOCH een hufter zijn. Hangt zoals gezegd van je perspectief af. Vreemdgaan wordt over het algemeen hoe dan ook gezien als een hufterige actie.
Leg dan nog maar eens aan je vriendin uit dat je niet vreemdgaat...quote:
Desondanks ga ik nu wel enorm slapenquote:Interessante discussie trouwens.
Moet ik dan toch voor nummer 2 gaan ?quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vandaar ook bijna-vriendje. Het is meer dan even experimenteren.
Trusten ik kruip ook zo naast nummer 1quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Leg dan nog maar eens aan je vriendin uit dat je niet vreemdgaat...
[..]
Desondanks ga ik nu wel enorm slapen
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen.quote:Op maandag 4 december 2006 02:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet ik dan toch voor nummer 2 gaan ?
Helaas heeft hij een vriendin en daarmee dus NIET die vrijheid. Hoe je het wendt of keert, als hij een monogame relatie heeft en daarbuiten toch met jou sex heeft, gaat hij vreemd. Tenzij die vriendin ervan weet, is hij haar gewoon aan het belazeren, los van alle mogelijke rechtvaardigingen die je erop los wilt laten...quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef Nuno_G het volgende:
Ach ik zie het niet zo zeer als vreemd gaan maar meer als ontdekking naar je persoonlijkheid wanneer je eindelijk de vrijheid hebt om dat te doen.
Haha... wat de vraag bij me opbrengt, ben jij niet het probleem in dit alles?quote:Op maandag 4 december 2006 02:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Trusten ik kruip ook zo naast nummer 1
Oh ja gaan voor mister beautyfull ... hij is heel tof maar vind hem wel een dwarrel .... ene moment dit andere moment datquote:Op maandag 4 december 2006 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen.
Ik ken alle 3 niet. Maar zoals je het beschrijft is #1 de "veiligste" optie.
Hij kon er niks aan doen, toch?quote:Op maandag 4 december 2006 02:17 schreef davidov het volgende:
Haha... wat de vraag bij me opbrengt, ben jij niet het probleem in dit alles?
Tja, je kan altijd nog gaan voor optie 4: geen van 3...quote:Op maandag 4 december 2006 02:18 schreef Nuno_G het volgende:
Oh ja gaan voor mister beautyfull ... hij is heel tof maar vind hem wel een dwarrel .... ene moment dit andere moment dat
Ik rechtvaardig niks, heb hem ook verteld dat ie het niet kon maken maar ik begrijp sommige dingen wel.quote:Op maandag 4 december 2006 02:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Helaas heeft hij een vriendin en daarmee dus NIET die vrijheid. Hoe je het wendt of keert, als hij een monogame relatie heeft en daarbuiten toch met jou sex heeft, gaat hij vreemd. Tenzij die vriendin ervan weet, is hij haar gewoon aan het belazeren, los van alle mogelijke rechtvaardigingen die je erop los wilt laten...
Jawel ik kon er alles aan doen en heb het laten gebeuren dus ja ik ben ook een hufter of zoquote:
Desondanks ontken je dat het vreemdgaan is, terwijl het dat gewoon wel is.quote:Op maandag 4 december 2006 02:20 schreef Nuno_G het volgende:
Ik rechtvaardig niks, heb hem ook verteld dat ie het niet kon maken maar ik begrijp sommige dingen wel.
Weet ik dat?quote:Op maandag 4 december 2006 02:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh ja gaan voor mister beautyfull ... hij is heel tof maar vind hem wel een dwarrel .... ene moment dit andere moment dat
Desondanks kun je leuk en lief zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef Nuno_G het volgende:
Jawel ik kon er alles aan doen en heb het laten gebeuren dus ja ik ben ook een hufter of zo![]()
Nee ik zeg dat het vreemdgaan is maar ik begrijp wat ie voeltquote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Desondanks ontken je dat het vreemdgaan is, terwijl het dat gewoon wel is.
Ik vind niet dat je er een vriendje naast kan houden, zelfs niet om uit te vinden waar je seksualiteit ligt. In het leven moet je keuzes maken, en dit is daar een van. Je kiest of voor het onderzoeken van je seksualiteit, of je relatie. Tenzij je huidige partner je daarin de vrijheid geeft, maar dan is de keuze dus het vertellen. Stiekem een vent neuken terwijl je vriendin van niks weet, vind ik ongepast.quote:Op maandag 4 december 2006 02:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk als homo-interessant (is that even a word?) en heterovrouw?
Zie hier optie 5: NathaN.quote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Desondanks kun je leuk en lief zijn.
Sorry nu weet je het wel ik dacht dat ik ze alle 3 had omschrevenquote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet ik dat?
Ik had die info niet, dus dan niet m'n oordeel bekritiseren.
quote:Op maandag 4 december 2006 02:21 schreef Nuno_G het volgende:
Nee ik zeg dat het vreemdgaan is maar ik begrijp wat ie voelt
Maar goed, ik ging slapen...quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef Nuno_G het volgende:
Ach ik zie het niet zo zeer als vreemd gaan maar meer als ontdekking naar je persoonlijkheid wanneer je eindelijk de vrijheid hebt om dat te doen.
Jij bent gewoon stiekem #1quote:
Ze moet de kans krijgen mee te doen?quote:Op maandag 4 december 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
Ik vind niet dat je er een vriendje naast kan houden, zelfs niet om uit te vinden waar je seksualiteit ligt. In het leven moet je keuzes maken, en dit is daar een van. Je kiest of voor het onderzoeken van je seksualiteit, of je relatie. Tenzij je huidige partner je daarin de vrijheid geeft, maar dan is de keuze dus het vertellen. Stiekem een vent neuken terwijl je vriendin van niks weet, vind ik ongepast.
Ho Ho Ho wie zegt er dat ik geneukt wordtquote:Op maandag 4 december 2006 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je er een vriendje naast kan houden, zelfs niet om uit te vinden waar je seksualiteit ligt. In het leven moet je keuzes maken, en dit is daar een van. Je kiest of voor het onderzoeken van je seksualiteit, of je relatie. Tenzij je huidige partner je daarin de vrijheid geeft, maar dan is de keuze dus het vertellen. Stiekem een vent neuken terwijl je vriendin van niks weet, vind ik ongepast.
In de ruime zin van het woord. Als in "sex hebben met een vent".quote:Op maandag 4 december 2006 02:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ho Ho Ho wie zegt er dat ik geneukt wordt![]()
De complete lijst van sexuele activiteiten met heren 1,2 en 3 is niet uitgedeeld, nog.quote:Op maandag 4 december 2006 02:24 schreef Nuno_G het volgende:
Ho Ho Ho wie zegt er dat ik geneukt wordt![]()
Ok maar ik kruip naast nummer 1 in bed welterusten allemaalquote:Op maandag 4 december 2006 02:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In de ruime zin van het woord. Als in "sex hebben met een vent".
morgen misschienquote:Op maandag 4 december 2006 02:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
De complete lijst van sexuele activiteiten met heren 1,2 en 3 is niet uitgedeeld, nog.
Trustequote:
Hij vroeg MIJN mening, toch? Ik verplaats me gewoon in die vriendin.quote:Op maandag 4 december 2006 02:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ze moet de kans krijgen mee te doen?
Kijk, en DAT hebben we nog niet kunnen beoordelen! *kuch*foto*kuch*quote:
Da's beter dan droog staanquote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef NathaN het volgende:
Ik ben droog.
is die boyband ook nog steeds in de race?quote:Op maandag 4 december 2006 02:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leona en Ben
Dat wij dit niveau nog maar mogen halen bij X Factor.
Kijk dat vraag ik me na heel de discussie zelf ook af, waar sta jij in dit verhaal, je zegt je wilt geen open relatie, is het dan zo dat je hoopt op een vaste relatie als in commitment met 1 van de 3, wil je alleen maar sex, of vind je dat je bij alle 3 niet op waarde wordt behandeld?quote:Op maandag 4 december 2006 02:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee het zijn geen 3 one night stand (alhoewel nummer 3 pas een 2 night stand is). Maar ik heb aan alle 3 geen beloftes gedaan nog. Als ik dat zou doen dan ben ik totaal monogaam. Ik hou helemaal niet van open relaties.
Haar naam is Lauraquote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef Liyon het volgende:
red mij! van de jan smit virus dat dit huis verzweglt!!
heeft ie zich om laten bouwen??quote:
Nee joh, dat schiet mij altijd als eerste door het hoofd als ik de naam Jan Smit hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:00 schreef Liyon het volgende:
[..]
heeft ie zich om laten bouwen??
jammerz, ansich was ie best leuk om te zien..
god god nog meer kellys in t laND, waar gaaaaaan we heen?!?!
Ja en dan krijg je die Ellemieke Vermolen er gratis bijquote:Op maandag 4 december 2006 15:09 schreef Liyon het volgende:
ow, nou, ik zoek niet op jan smit hoor..
hoogstens naar avi's "jan+smit+nude"
Verkeerde knopje, he.quote:Op maandag 4 december 2006 15:18 schreef Liyon het volgende:
oops
you got mequote:
niet eens in je bed?quote:Op maandag 4 december 2006 15:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
*op mooi plekje in de vitrinekast zet*
Niet meer boos zijn hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Liyon het volgende:
[..]
niet eens in je bed?
pft.. en daar doe je het dan allemaal voor... *boos kijk*
avi is videoquote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef Stroekie het volgende:
Nee ZULKE foto's staan niet op het wereld wijde web
De gewone foto's vind je wel op m'n site
Kinky.quote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef Stroekie het volgende:
Ja maar daar staat dus ook wel een videofilmpje![]()
Ik zie de gelijkenis...quote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef Stroekie het volgende:
da's me neefje
Hij was gisteren Sinterklaas wel dankbaar, of was het toch zijn suikeroomquote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Liyon het volgende:
is ie kinky?
jaja.,. t zit in de familie dus..
dat heb ik nou met saraquote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij was gisteren Sinterklaas wel dankbaar, of was het toch zijn suikeroom![]()
en krijgt die ook al dingen om het stout zijn te stimuleren?quote:
Gij baldadigerd!quote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef Stroekie het volgende:
en krijgt die ook al dingen om het stout zijn te stimuleren?
Cas kreeg gisteren vingerverf voor in bad zodat hij de badkamer volledig onder kan kliederen
Maar na het richten van de douchekop spoel je alles weer weg
en over een paar maanden vervang ik dan stiekum de flesjes![]()
En dat kan natuurlijk niet!quote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef Stroekie het volgende:
Ja ook dat hoort bij de rol van suikeroom![]()
anders blijft hij wel een heel erg braaf kereltje
Cas is nu 2.5 dus die kan nu al wel af en toe wat streken gaan uithalenquote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef Liyon het volgende:
uhm, sara is van nature al ondeugnd, gister mn laptop kapot gem,aakt
voorlopig krijgt ze alleen nog maar speelgoed en kleertjes hehehe
*applausje geef*quote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooo een 7,5 voor een presentatie, trots kijk doe
quote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
en dan iets meer diepgang danquote:Op maandag 4 december 2006 16:46 schreef wonderer het volgende:
Gister wezen shoppen voor sinterklaas, en Brad gaan tussen de middag nog proberen om iets te vinden als verrassing voor mij. Best wel schattig
Ik moet nog steeds gedichten schrijven in het Engels...
Wheheh. Hij zei "doe het dan in het Nederlands. ... Of moet ik het voorlezen?"quote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan iets meer diepgang dan
Black Pete had put something in you shoes
Hope you're happy with is, and don't get the bluess
Gezien de functie van die gedichten: in het Nederlands EN voorlezen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Hij zei "doe het dan in het Nederlands. ... Of moet ik het voorlezen?"
Yeah, dat was ik inderdaad van plan, in ieder geval eentjequote:Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gezien de functie van die gedichten: in het Nederlands EN voorlezen.
Oh, ik kan het zelf wel. Nederlandse heb ik in vijf minuten af. Moet in het Engels alleen nog even proberen... is toch wat lastiger, omdat ik niet kan "zien" of iets rijmt (en dat is ook nogal afhankelijk van je accent ook).quote:Op maandag 4 december 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft John O'Mill niet een leuk sinterklaasrijmsel?
Ah cool!quote:Op maandag 4 december 2006 19:57 schreef Koos_Wielloos het volgende:
![]()
Zaterdag naar de Kameleon! Eindelijk een datum kunnen prikken.
Ach, dat merk ik vanzelf welquote:Op maandag 4 december 2006 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah cool!
Tenminste, ik hoop dat het nog gezellig is. Laatste keer dat ik er was zijn we gillend naar de Regenboog gerend omdat de sfeer gruwelijk was...
Op zaterdag zit dat wel goed.. dan staat Hugo ook achter de bar, die doet wel lekker vrolijk enzo..quote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef Koos_Wielloos het volgende:
[..]
Ach, dat merk ik vanzelf wel. Ik ben niet zo kieskeurig de eerste keer.
Ik zal het even navragen. Hou ze voorlopig even voor jezelf, weet niet hoe moeilijk ze zijn op dat punt. Nah ja, als je ze hernoemt en er niet bij zet dat je ze van mij hebt mag je je gang gaan, maar wel graag met een Copyright dingetje erbij natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:
Vlarp!![]()
Hartstikke bedankt. Mag ik ze met copyright notice erbij op de fanclub zetten of is het voor persoonlijk genot?
Ik wacht wel even tot je het hebt nagevraagd. Het is natuurlijk wel een beetje reclame ook, en ik heb sowieso al een topic eraan gewijd op de fanclub. Sowieso ben ik niet zo van het ongevraagd kopieren van plaatjes dus dat doe ik al niet. Als het niet mag, jammer, maar ik vind het sowieso al prachtig dat ik ze nu vast kan zien.quote:Op maandag 4 december 2006 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal het even navragen. Hou ze voorlopig even voor jezelf, weet niet hoe moeilijk ze zijn op dat punt. Nah ja, als je ze hernoemt en er niet bij zet dat je ze van mij hebt mag je je gang gaan, maar wel graag met een Copyright dingetje erbij natuurlijk. Ik bedoel, iedereen kan het gecaptured hebben
Edit: o ja, en zet er even een linkje bij naar http://www.uurvandewaarheid.nl/
Hoe kan dat nuquote:Op maandag 4 december 2006 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
he he eindelijk een avond alleen thuis
straks moet hij nog een secretaresse in dienst nemen om alle afspraken te plannenquote:Op maandag 4 december 2006 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Al die dates, da's ook vermoeiend natuurlijk....
De Commissaris spreekt agent De Bok toequote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot je het hebt nagevraagd. Het is natuurlijk wel een beetje reclame ook, en ik heb sowieso al een topic eraan gewijd op de fanclub. Sowieso ben ik niet zo van het ongevraagd kopieren van plaatjes dus dat doe ik al niet. Als het niet mag, jammer, maar ik vind het sowieso al prachtig dat ik ze nu vast kan zien.
Ben erg benieuwd naar de film zelfDie boef moet wel erg bijzonder zijn om door de commissaris zelf te worden verhoord
nee maandag ga ik vroeg slapen ! hij was hier wel vrige week maar komt nu morgenquote:Op maandag 4 december 2006 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu
die had je toch gereserveerd nummer drie ?
Wel een vrouw, anders worden het er 4.quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
straks moet hij nog een secretaresse in dienst nemen om alle afspraken te plannen![]()
hehehehe wat leuk ... ik zit er maar mee !quote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel een vrouw, anders worden het er 4.
een secrematraisse ?quote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel een vrouw, anders worden het er 4.
Oh, okeequote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Commissaris spreekt agent De Bok toe
Gebruik ze maar gewoon joh. Zal ze niet boeien. Mits het positieve reclame is natuurlijk
Doe eens even het adres geven?quote:Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okeeIk zet ze erop! Dank je wel voor de moeite!
Oh, doe nog even de officiele copyrightnotice, die heb je weggeknipt in het vorige bericht.
't Is wel een beetje een luxeprobleem, hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
hehehehe wat leuk ... ik zit er maar mee !
http://fan.clubs.nl/dickrienstraquote:
Op zijn site zou ik beter foto's zetten. Kunnen vast wel opgevraagd worden. Zijn ook altijd foto's on-set gemaakt.quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://fan.clubs.nl/dickrienstra
En natuurlijk www.dickrienstra.nl maar daar zet ik ze niet op, eerst even met Dick overleggen wat hij precies wil.
problemen zijn problemen luxe of nietquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is wel een beetje een luxeprobleem, hoor.
Luxeproblemen relativeren makkelijker.quote:Op maandag 4 december 2006 21:56 schreef Nuno_G het volgende:
problemen zijn problemen luxe of niet
Hoor ik hier nu Adriaan Jaeggi spreken ?quote:Op maandag 4 december 2006 22:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Luxeproblemen relativeren makkelijker.
quote:Op maandag 4 december 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Joehoe.
Luxe problemen zijn ook problemenquote:Op maandag 4 december 2006 22:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Luxeproblemen relativeren makkelijker.
Je valt in herhaling...quote:Op maandag 4 december 2006 22:39 schreef Nuno_G het volgende:
Luxe problemen zijn ook problemen
ok ik hou op ... ben vanavond toch in een geode stemming dusquote:
Mag ik je kraken dan?quote:Op maandag 4 december 2006 22:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik hou op ... ben vanavond toch in een geode stemming dus
Vrouw ? even niet, heb al problemen genoegquote:
*eyeroll*quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vrouw ? even niet, heb al problemen genoeg![]()
kan ik ook op jou bieden ?quote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef xman het volgende:
Nouja echt belachelijk dit! [FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
Hey gozer!quote:
Ja heb bij hem in het projectgroep gezeten. Maar hij kwam altijd zo gay over. LOL.quote:
Ja weet ik ook.. al doet z'n overdreven reactie me opeens anders vermoeden.quote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is heul niet gay.Maar wel tof
We kunnen allebei op hem bieden, saampjes en dan naar de Eagle of Cockring gaan?quote:Op maandag 4 december 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij's... hij's....
Zo. Leuke avond he. gezellig ook.
De wens is de vader van het verlanglijstje...quote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef xman het volgende:
Ja weet ik ook.. al doet z'n overdreven reactie me opeens anders vermoeden.![]()
Wat was jouw mening als professionele flirt over nummer #2 van Nuno?quote:Op maandag 4 december 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij's... hij's....
Zo. Leuke avond he. gezellig ook.
jamaar... ik WIL helemaal niet op hem bieden!quote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef xman het volgende:
[..]
We kunnen allebei op hem bieden, saampjes en dan naar de Eagle of Cockring gaan?![]()
ik wacht wel tot jij ter veling bentquote:Op maandag 4 december 2006 23:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ja heb bij hem in het projectgroep gezeten. Maar hij kwam altijd zo gay over. LOL.
Volgens mij wist hij niet dat ik gay was. Ach maar dat terzijde..
Leek me wel leuk om te gaan gay stappen met hem.. de 'goede oude tijd' bespreken en tegelijk iets aan een goed doel te geven.
*LOL* Prof. flirt?quote:Op maandag 4 december 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat was jouw mening als professionele flirt over nummer #2 van Nuno?
Ja prof. slettebak klonk zo vervelend.quote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Prof. flirt?
Ik heb geen mening. Maar als ik hem had zou ik zeggen dat zelfs IK geen 3 mannen tegelijk zou jongleren
ja ja ja ik heb er ook niet voor gekozen al denken sommige hier dat welquote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Prof. flirt?
Ik heb geen mening. Maar als ik hem had zou ik zeggen dat zelfs IK geen 3 mannen tegelijk zou jongleren
Tuurlijk kies je er wel voor. Je kan toch nee zeggen?quote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ja ik heb er ook niet voor gekozen al denken sommige hier dat wel
Hmmm ok the eagle dan.. en dan gaan we ook nog langs de pisbak (waar we uitgebreid op de man in de pisbak kunnen pissen)quote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar... ik WIL helemaal niet op hem bieden!
En de Cockring is best fout, maar het was er erg gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |