Ik wacht wel even tot je het hebt nagevraagd. Het is natuurlijk wel een beetje reclame ook, en ik heb sowieso al een topic eraan gewijd op de fanclub. Sowieso ben ik niet zo van het ongevraagd kopieren van plaatjes dus dat doe ik al niet. Als het niet mag, jammer, maar ik vind het sowieso al prachtig dat ik ze nu vast kan zien.quote:Op maandag 4 december 2006 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal het even navragen. Hou ze voorlopig even voor jezelf, weet niet hoe moeilijk ze zijn op dat punt. Nah ja, als je ze hernoemt en er niet bij zet dat je ze van mij hebt mag je je gang gaan, maar wel graag met een Copyright dingetje erbij natuurlijk. Ik bedoel, iedereen kan het gecaptured hebben
Edit: o ja, en zet er even een linkje bij naar http://www.uurvandewaarheid.nl/
Hoe kan dat nuquote:Op maandag 4 december 2006 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
he he eindelijk een avond alleen thuis
straks moet hij nog een secretaresse in dienst nemen om alle afspraken te plannenquote:Op maandag 4 december 2006 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Al die dates, da's ook vermoeiend natuurlijk....
De Commissaris spreekt agent De Bok toequote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot je het hebt nagevraagd. Het is natuurlijk wel een beetje reclame ook, en ik heb sowieso al een topic eraan gewijd op de fanclub. Sowieso ben ik niet zo van het ongevraagd kopieren van plaatjes dus dat doe ik al niet. Als het niet mag, jammer, maar ik vind het sowieso al prachtig dat ik ze nu vast kan zien.
Ben erg benieuwd naar de film zelfDie boef moet wel erg bijzonder zijn om door de commissaris zelf te worden verhoord
nee maandag ga ik vroeg slapen ! hij was hier wel vrige week maar komt nu morgenquote:Op maandag 4 december 2006 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu
die had je toch gereserveerd nummer drie ?
Wel een vrouw, anders worden het er 4.quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef Stroekie het volgende:
straks moet hij nog een secretaresse in dienst nemen om alle afspraken te plannen![]()
hehehehe wat leuk ... ik zit er maar mee !quote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel een vrouw, anders worden het er 4.
een secrematraisse ?quote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel een vrouw, anders worden het er 4.
Oh, okeequote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Commissaris spreekt agent De Bok toe
Gebruik ze maar gewoon joh. Zal ze niet boeien. Mits het positieve reclame is natuurlijk
Doe eens even het adres geven?quote:Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okeeIk zet ze erop! Dank je wel voor de moeite!
Oh, doe nog even de officiele copyrightnotice, die heb je weggeknipt in het vorige bericht.
't Is wel een beetje een luxeprobleem, hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
hehehehe wat leuk ... ik zit er maar mee !
http://fan.clubs.nl/dickrienstraquote:
Op zijn site zou ik beter foto's zetten. Kunnen vast wel opgevraagd worden. Zijn ook altijd foto's on-set gemaakt.quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://fan.clubs.nl/dickrienstra
En natuurlijk www.dickrienstra.nl maar daar zet ik ze niet op, eerst even met Dick overleggen wat hij precies wil.
problemen zijn problemen luxe of nietquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is wel een beetje een luxeprobleem, hoor.
Luxeproblemen relativeren makkelijker.quote:Op maandag 4 december 2006 21:56 schreef Nuno_G het volgende:
problemen zijn problemen luxe of niet
Hoor ik hier nu Adriaan Jaeggi spreken ?quote:Op maandag 4 december 2006 22:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Luxeproblemen relativeren makkelijker.
quote:Op maandag 4 december 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Joehoe.
Luxe problemen zijn ook problemenquote:Op maandag 4 december 2006 22:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Luxeproblemen relativeren makkelijker.
Je valt in herhaling...quote:Op maandag 4 december 2006 22:39 schreef Nuno_G het volgende:
Luxe problemen zijn ook problemen
ok ik hou op ... ben vanavond toch in een geode stemming dusquote:
Mag ik je kraken dan?quote:Op maandag 4 december 2006 22:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik hou op ... ben vanavond toch in een geode stemming dus
Vrouw ? even niet, heb al problemen genoegquote:
*eyeroll*quote:Op maandag 4 december 2006 23:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vrouw ? even niet, heb al problemen genoeg![]()
kan ik ook op jou bieden ?quote:Op maandag 4 december 2006 23:20 schreef xman het volgende:
Nouja echt belachelijk dit! [FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3
Hey gozer!quote:
Ja heb bij hem in het projectgroep gezeten. Maar hij kwam altijd zo gay over. LOL.quote:
Ja weet ik ook.. al doet z'n overdreven reactie me opeens anders vermoeden.quote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is heul niet gay.Maar wel tof
We kunnen allebei op hem bieden, saampjes en dan naar de Eagle of Cockring gaan?quote:Op maandag 4 december 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij's... hij's....
Zo. Leuke avond he. gezellig ook.
De wens is de vader van het verlanglijstje...quote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef xman het volgende:
Ja weet ik ook.. al doet z'n overdreven reactie me opeens anders vermoeden.![]()
Wat was jouw mening als professionele flirt over nummer #2 van Nuno?quote:Op maandag 4 december 2006 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Hij's... hij's....
Zo. Leuke avond he. gezellig ook.
jamaar... ik WIL helemaal niet op hem bieden!quote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef xman het volgende:
[..]
We kunnen allebei op hem bieden, saampjes en dan naar de Eagle of Cockring gaan?![]()
ik wacht wel tot jij ter veling bentquote:Op maandag 4 december 2006 23:36 schreef xman het volgende:
[..]
Ja heb bij hem in het projectgroep gezeten. Maar hij kwam altijd zo gay over. LOL.
Volgens mij wist hij niet dat ik gay was. Ach maar dat terzijde..
Leek me wel leuk om te gaan gay stappen met hem.. de 'goede oude tijd' bespreken en tegelijk iets aan een goed doel te geven.
*LOL* Prof. flirt?quote:Op maandag 4 december 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat was jouw mening als professionele flirt over nummer #2 van Nuno?
Ja prof. slettebak klonk zo vervelend.quote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Prof. flirt?
Ik heb geen mening. Maar als ik hem had zou ik zeggen dat zelfs IK geen 3 mannen tegelijk zou jongleren
ja ja ja ik heb er ook niet voor gekozen al denken sommige hier dat welquote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Prof. flirt?
Ik heb geen mening. Maar als ik hem had zou ik zeggen dat zelfs IK geen 3 mannen tegelijk zou jongleren
Tuurlijk kies je er wel voor. Je kan toch nee zeggen?quote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ja ja ik heb er ook niet voor gekozen al denken sommige hier dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |