je bedoelt typen dan maar neem ik aan?quote:Op zondag 3 december 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
tvpen dan maar!
edit: ziet de icoontjes staan en geeft TMM een dikke knuffel en aai over d'r bolquote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
back from the warzone
![]()
zwaar toch 3 frontenoorlog
dat cijfer 3 zit toch iedereen dwarsquote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
back from the warzone
![]()
zwaar toch 3 frontenoorlog
en heb je gekeken?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef davidov het volgende:
jaja zozo nounou poepoe
is er iets mis ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef davidov het volgende:
jaja zozo nounou poepoe
?quote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat cijfer 3 zit toch iedereen dwars![]()
Wat zou ik gezien moeten hebben?quote:
Niet meer dan gewoonlijkquote:
Oh was dat het .... date gehad ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat zou ik gezien moeten hebben?
[..]
Niet meer dan gewoonlijk
En hoezo zou er iets mis moeten zijn? Kan ook gewoon net vermoeid thuis komen
je eigen figuratie bij 't schaepquote:Op zondag 3 december 2006 23:51 schreef davidov het volgende:
Wat zou ik gezien moeten hebben?
Kon me niet eens herinneren dat ik dat hier zo open en breed had gepostquote:
Ja. Wezen gourmetten en chocolade fonduen... Met m'n oude bestuurquote:
ik moet me nog door een berg mail werkenquote:
Nou ja dan de komende 3 zondagavonden nog maar kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Kon me niet eens herinneren dat ik dat hier zo open en breed had gepost
Nee volgens mij zat er niemand van mn vereniging in deze episode... zal wel later in de reeks zijn waar we de steeds verschijnen...
Was wel komisch om te zien trouwens, best vermakelijk... ook al weet ik zeker dat ik het nooit had laten staan als ik niet wist dat ik mensen kende die er in spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |