Van herhaling leer je en daarom moest je ook dit topic openen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Begin ik hier nu toch tekenen van ouderdom te vertonen en gaten in m'n geheugen te krijgen![]()
Ik heb een zachte G (Brabant), en Dave een nog zachtere (Limburg) ..... and trust me.....quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze houden niet van ruige sex wil hij daarmee zeggen.
Het is zijn mening, niet de mijne. Ik heb ook ervaring met de zachte G en die zat alleen in de stem.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een zachte G (Brabant), en Dave een nog zachtere (Limburg) ..... and trust me.....
Je kan hem ook sticky maken. Dan hoef ik niet zoveel naar beneden te scrollen en bespaar je me een hoop leed.quote:
Dat mag een ONZ modje doenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan hem ook sticky maken. Dan hoef ik niet zoveel naar beneden te scrollen en bespaar je me een hoop leed.
Werkt hij tegenwoordig bij een bezorgdienst dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:39 schreef Adelante het volgende:
Yusuf Islam heeft best een puike cd afgeleverd.
TNT Postquote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Werkt hij tegenwoordig bij een bezorgdienst dan?
Oh, is er iets nieuws?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wel grappig...het is geen 16 en dus wordt de nieuwe gast compleet genegeerd.
Danzij die kuttige PTT is iedereen vergeten dat TNT orgineel staat voor 2,4,6-trinitrotolueen. Dat lijkt me toch ernstig...vooral in dit geval.quote:
Niet dat ik weet.quote:
Hoezeequote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Krijgen we nou al die uitgerangeerde mensen van het forum van gay.nl?
Ik kijk een film!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wel grappig...het is geen 16 en dus wordt de nieuwe gast compleet genegeerd.
En nu er reclame is moest je toch plassen en kon je net zo goed even kijken of wer nog over je geroddeld werd?quote:
Ik ben altijd nieuwsgierig over mzelfquote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En nu er reclame is moest je toch plassen en kon je net zo goed even kijken of wer nog over je geroddeld werd?
Helaas 10 jaar te laat.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb trouwens Take That ontmoet vanaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |