heej trs, reageer dan eens op gay.nlquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:51 schreef TehRockstar het volgende:
Lekker lesbisch.
Ik moet wel een beetje zorgen voor mijn bijstands-aidsbaby's.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej trs, reageer dan eens op gay.nl
en waarom kom je hier niet meer
Lekker uit man lekker uit toch. Vieze cokesnuiver man vies man lekker vies man bah, vies.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe is het met Twan
jij zit toch vol geheimen jij hequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Lekker Edie, man, lekker toch lekker.
volgens mij ben jij momenteel zelf ook onder invloed van het een of het anderquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker uit man lekker uit toch. Vieze cokesnuiver man vies man lekker vies man bah, vies.
CDP, wanneer kom je met me Trutten?
Wil ik dat welquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, wanneer kom je met me Trutten?
dat vind je toch leuk kom je dansjes doen man hee manquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dat vind je toch leuk kom je dansjes doen man hee man
ik dacht dat je weleens ging maar ik zie je nooooitquote:
Nee, zondagavond is X Factor + Torchwood of 'dinnetjes avond tegenwoordig..quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ik dacht dat je weleens ging maar ik zie je nooooit
Yo baby baby sweetycakes. Hee man. What's up what's up?quote:
Dat komt omdat blauwe overhemdem eigenlijk verbrand moeten worden en niet gestrekenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben al drie ochtenden bezig met het strijken van een bepaald blauw overhemd. Ik krijg 'm nooit op tijd af.
deprimerendquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, zondagavond is X Factor + Torchwood of 'dinnetjes avond tegenwoordig..
Valt reuze meequote:
multisexi dan ga je naar multisexi?quote:
Nou. Nee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
multisexi dan ga je naar multisexi?
Dat ga ik nu net ook doen op mn breedbeeld tvquote:
Zo te lezen ben JIJ een beetje hyper!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
TRS waar ben je geweest, waarom ben je weer terug?
waar is je icoon?
heb je nu weer een nieuwe minnaar?
waarom ben ik geblocked?
en waarom praat je zo anders, ben je TRS wel, zo ja ben je hyper?
Kwestie van lang genoeg de strijkbout erop laten staan dus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Dat komt omdat blauwe overhemdem eigenlijk verbrand moeten worden en niet gestreken
vind je het raar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo te lezen ben JIJ een beetje hyper!
vochtig houden als je strijktquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van lang genoeg de strijkbout erop laten staan dus?
http://static.gay.eu/photo/899/5/656972normal.jpg
'k Vind 'm wel okay, past voor mijn doen wonderbaarlijk niet-tentachtig.
Maar kreúken, onbehoorlijk!
Alvast heel veel succes.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je het raar?
vind je het raar?
VIND JE HET RAAR?
Morgenochtend vertek ik naar mijn vader, voor een week nog wel, als ik het zo lang vol houd.
Ik heb er al 3 dagen nachtmerrie's over, ik verheug me er ontzettend op![]()
daar word je wel Hyper van
'k Heb enkel een stoomstrijkijzer van de Aldi datquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
vochtig houden als je strijkt
strijken met stoom, en sprayen he, dan wil het wel lukken
burgertruttelijk eigenlijk he
ik zit vol huishoudelijke tips ik lijk de almanak wel
Ehm... aparte kledij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
wolla kijk die zwerverrrr negers man
Ik strijk nooitquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb enkel een stoomstrijkijzer van de Aldi datCasper
ooit voor me had gekocht.
En andere overhemden doen niét zo moeilijk... Dit is gewoon een ehm... moeilijk geval.
Op zich kan het wel heel Zen zijn, strijken...
leg ik het beter uitquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb enkel een stoomstrijkijzer van de Aldi datCasper
ooit voor me had gekocht.
En andere overhemden doen niét zo moeilijk... Dit is gewoon een ehm... moeilijk geval.
Op zich kan het wel heel Zen zijn, strijken...
Ja mijn spieren zijn zo ontwikkeld dat ze mijn shirtjes en blousen strak trekkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?.
Trek je het gewoon strak over je torso?
Wonderbaarlijk. De Brabantse lucht zal waarschijnlijk anders drogen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja mijn spieren zijn zo ontwikkeld dat ze mijn shirtjes en blousen strak trekken
Of ik strijk ze gewoon, als ze nat uit de machine komen, glad met mijn handen en hang zo zo op een hanger te drogen. De enige blouse die gstreken zou moeten worden is die van mijn pak, en die heb ik amper aan. De andere blousen zijn met bovenvermelde methode op wonderbaarlijke wijze gestreken. Niet 100% glad, maar wel glad genoeg.
Of ik krijg gewoon alles strak en kreukloos door er naar te kijkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk. De Brabantse lucht zal waarschijnlijk anders drogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |