heej trs, reageer dan eens op gay.nlquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:51 schreef TehRockstar het volgende:
Lekker lesbisch.
Ik moet wel een beetje zorgen voor mijn bijstands-aidsbaby's.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej trs, reageer dan eens op gay.nl
en waarom kom je hier niet meer
Lekker uit man lekker uit toch. Vieze cokesnuiver man vies man lekker vies man bah, vies.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe is het met Twan
jij zit toch vol geheimen jij hequote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Lekker Edie, man, lekker toch lekker.
volgens mij ben jij momenteel zelf ook onder invloed van het een of het anderquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker uit man lekker uit toch. Vieze cokesnuiver man vies man lekker vies man bah, vies.
CDP, wanneer kom je met me Trutten?
Wil ik dat welquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, wanneer kom je met me Trutten?
dat vind je toch leuk kom je dansjes doen man hee manquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dat vind je toch leuk kom je dansjes doen man hee man
ik dacht dat je weleens ging maar ik zie je nooooitquote:
Nee, zondagavond is X Factor + Torchwood of 'dinnetjes avond tegenwoordig..quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ik dacht dat je weleens ging maar ik zie je nooooit
Yo baby baby sweetycakes. Hee man. What's up what's up?quote:
Dat komt omdat blauwe overhemdem eigenlijk verbrand moeten worden en niet gestrekenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben al drie ochtenden bezig met het strijken van een bepaald blauw overhemd. Ik krijg 'm nooit op tijd af.
deprimerendquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, zondagavond is X Factor + Torchwood of 'dinnetjes avond tegenwoordig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |