Ja GW is iets "realistischer" dan WOW. Qua omgeving en karakters.quote:Op donderdag 30 november 2006 07:35 schreef DennisMoore het volgende:
GW is volgens mij minder cartoon-achtig dan WoW?
En je kunt telkens maar 8 skills/spells/etc tegelijk equippen, dus je moet altijd een slimme keuze maken.
En gaat dat drama zich afspelen in je woonplaats, of op je werk ?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:56 schreef Sunjammer het volgende:
Mocht ik hier nooit meer reageren, dan komt dat doordat ik onder een omgevallen hijskraan ben gekomen.
Is-ie wel omgevallen?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:08 schreef Sunjammer het volgende:
't Valt mee, we zijn niet bedolven onder een hijskraan...
Nu heb ik thuis nog een hijskraan staan voor m'n kleine neefjequote:Op donderdag 30 november 2006 10:08 schreef Sunjammer het volgende:
't Valt mee, we zijn niet bedolven onder een hijskraan...
Ik heb geen idealen meer, dus kan ik onmogelijk single zijn.quote:
Ompleurende kranen lijken me ook gaaf om te zien. Vanaf een veilige plek.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:46 schreef Sunjammer het volgende:
Ze hadden hier een mega kraan staan naast het pand... precies voor het raam van m'n kantoor. Dus we liepen al te grappen waar de kraan neer zou komen als hij ompleurde... bij de directie, of bij de IT-ers. Maar hij is alweer weg... wel gaaf om te zien btw.
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen idealen meer, dus kan ik onmogelijk single zijn.
Euh, dat was algemeen bekend hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef Strijkplank het volgende:
Homo top-100
[afbeelding]
Dát wist ik niet. Juich mee![]()
Da's toch de vriend van Flo ?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef Strijkplank het volgende:
Homo top-100
[afbeelding]
Tis maar wat je algemeen noemnt, ik wist het nietquote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Euh, dat was algemeen bekend hoor.
Toch wel een bekende striptekenaarquote:Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Tis maar wat je algemeen noemnt, ik wist het niet
En wie is Flo?
Vaker naar het Jeugdjournaal kijken.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef Strijkplank het volgende:
Tis maar wat je algemeen noemnt, ik wist het niet
Als je de strips gelezen had, wist je dat die Bas heet, en niet Winfried Baijens.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:29 schreef Stroekie het volgende:
Da's toch de vriend van Flo ?
Gewoon even afwachtenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je de strips gelezen had, wist je dat die Bas heet, en niet Winfried Baijens.
Of een van de twee is een schuilnaam...
Ik tank niet bij die firma van de schelp, dus nee ik heb hem niet gezienquote:Op donderdag 30 november 2006 13:33 schreef Sitethief het volgende:
Heeft iemand Waxxer de laatste tijd gezien?
Nee en dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:33 schreef Sitethief het volgende:
Heeft iemand Waxxer de laatste tijd gezien?
Je bent niet de enige die geen idee hadquote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef Strijkplank het volgende:
Homo top-100
[afbeelding]
je vergeet solistquote:Op donderdag 30 november 2006 15:35 schreef Sunjammer het volgende:
Homo... dwarsfluit... goed... ok...
Het jeugdjournaal.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
Het?
Nee, dat is NIET de vriend van Floor.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon even afwachten
het winnende antwoord komt vanavond wel van Ang3l of Great_Expectations
Ach, tis best een nichterig spel hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 08:31 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind zowel WoW als Guildwars leuk, maar heb maar tijd voor een van beide. En sinds ik een hoop vrienden gemaakt heb in WoW speel ik op dit moment alleen WoW.
Wel grappig dat ik af en toe nog last heb van vooroordelen wbt homo's. Ik kon me helemaal geen WoW spelende homo voorstellen,
. maar nu wel,
.
Excuse me?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen met een zachte g zijn niet serieus te nemen.
Je denkt toch niet dat ik serieus naar dat soort filmpjes ga ziten kijken? Straks kom ik één of andere bekende voetballer in zijn blote kont tegen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
Da's Vlaanderen he?.
'k Had nog nooit van die Willy's & Marjetten gehoord, maar het is heerlijk melig, overige filmpjes idem.
Misschien door 't taaltje ook... Mensen met een zachte g zijn niet serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |