je bedoelt typen dan maar neem ik aan?quote:Op zondag 3 december 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
tvpen dan maar!
edit: ziet de icoontjes staan en geeft TMM een dikke knuffel en aai over d'r bolquote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
back from the warzone
![]()
zwaar toch 3 frontenoorlog
dat cijfer 3 zit toch iedereen dwarsquote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
back from the warzone
![]()
zwaar toch 3 frontenoorlog
en heb je gekeken?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef davidov het volgende:
jaja zozo nounou poepoe
is er iets mis ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef davidov het volgende:
jaja zozo nounou poepoe
?quote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat cijfer 3 zit toch iedereen dwars![]()
Wat zou ik gezien moeten hebben?quote:
Niet meer dan gewoonlijkquote:
Oh was dat het .... date gehad ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat zou ik gezien moeten hebben?
[..]
Niet meer dan gewoonlijk
En hoezo zou er iets mis moeten zijn? Kan ook gewoon net vermoeid thuis komen
je eigen figuratie bij 't schaepquote:Op zondag 3 december 2006 23:51 schreef davidov het volgende:
Wat zou ik gezien moeten hebben?
Kon me niet eens herinneren dat ik dat hier zo open en breed had gepostquote:
Ja. Wezen gourmetten en chocolade fonduen... Met m'n oude bestuurquote:
ik moet me nog door een berg mail werkenquote:
Nou ja dan de komende 3 zondagavonden nog maar kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Kon me niet eens herinneren dat ik dat hier zo open en breed had gepost
Nee volgens mij zat er niemand van mn vereniging in deze episode... zal wel later in de reeks zijn waar we de steeds verschijnen...
Was wel komisch om te zien trouwens, best vermakelijk... ook al weet ik zeker dat ik het nooit had laten staan als ik niet wist dat ik mensen kende die er in spelen
chocola fonduquote:Op zondag 3 december 2006 23:56 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja. Wezen gourmetten en chocolade fonduen... Met m'n oude bestuur![]()
Newbie.quote:Op zondag 3 december 2006 23:17 schreef Waxxer het volgende:
je bedoelt typen dan maar neem ik aan?
Hoezo 3?quote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja dan de komende 3 zondagavonden nog maar kijken![]()
Ik had het nog nooit eerder gedaan dus...quote:Op zondag 3 december 2006 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
chocola fondujemoet er maar van houden
waarnaar ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja dan de komende 3 zondagavonden nog maar kijken![]()
Inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 00:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Hoezo 3?
Vast toch wel meer afleveringen dan dat toch?
en wat doop je dan in de chocola ?quote:Op maandag 4 december 2006 00:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit eerder gedaan dus...
Was wel grappig maar niet om over naar huis te schrijven.
Spekkies en banaanquote:
iew vrouwenquote:
Ooh dat is TV en zo die doet het hier al 5 maanden niet en ik mis er niks aanquote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
't Schaep met de 5 poten
en Marc Marie Huijbregts is d'r 1 van![]()
En voor noodgevallen is er altijd nog www.uitzendiggemist.nlquote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ooh dat is TV en zo die doet het hier al 5 maanden niet en ik mis er niks aan
Oh daarom krijg ik steeds de melding dat die site niet gevonden kan wordenquote:Op maandag 4 december 2006 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
ik dacht dat het uitzendiNG was
Ja ja, ik heb de hint begrepen hoorquote:Op maandag 4 december 2006 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
sorry kon het niet laten
Slaap lekker en tot morgen .... of nee wacht nummer 3 komt morgen dus tot overmorgenquote:Op maandag 4 december 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb de hint begrepen hoor
ik ga al slapen
Slaap lekker iedereen![]()
als jij dan weer voldoende energie hebt opgedaanquote:Op maandag 4 december 2006 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgen .... of nee wacht nummer 3 komt morgen dus tot overmorgen
wees daar maar niet bang voorquote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij dan weer voldoende energie hebt opgedaan![]()
owkquote:Op maandag 4 december 2006 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgen .... of nee wacht nummer 3 komt morgen dus tot overmorgen
3 amorades of te wel 3 amigos intimo snap jequote:Op maandag 4 december 2006 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
owk
ik kan het er nog wel bij hebben ook
wat heb jij met nr 3?
Gij slet.quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
3 amorades of te wel 3 amigos intimo snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |