Toch ligt de vreemdgaan/ontdekken verhouding anders dan bij een normaal iemand die al weet wat hij wil/is/voelt.quote:Op maandag 4 december 2006 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het juist. Het is nog niet uit met het meisje en toch is ie met een ander aan het flikflooien. Dat is er mis mee. Dat je iemand anders tegenkomt, ja dat gebeurt.
Het blijft vreemdgaan en ik denk dat als jij in de positie van die vriendin zou verkeren, je er een stuk meer problemen mee zou hebben...quote:Op maandag 4 december 2006 01:27 schreef davidov het volgende:
Opzich wat hij doet is niks mis mee.
Als een jongen een relatie heeft met een meisje. En hij komt een ander meisje tegen dat hij veeeel leuker vind...dan is het lullig als hij het uitmaakt maar opzich niks mis mee. Maakt hem geen klootzak.
Opzich is dit hetzelfde alleen zit hij nog in de situatie waarbij hij niet eens zn gevoelens goed snapt en wat hij er mee aan moet.
juist. Hij wil het ook uitmaken maar zij wil hem houden. Ach het is een moeilijke situatie en dat maakt hem zeker geen klootzak of zo. Als je alles wist zou je wel anders denkenquote:Op maandag 4 december 2006 01:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Toch ligt de vreemdgaan/ontdekken verhouding anders dan bij een normaal iemand die al weet wat hij wil/is/voelt.
Ja, en dat terwijl ik eerst een serieus antwoord wilde geven.quote:Op maandag 4 december 2006 01:25 schreef davidov het volgende:
Jeutje je bent wel op dreef zeg
Moet ik je soms een reddingboei toewerpen?
Kijk even naar de post waar ik ze alle 3 beschrijf misschien snap je het danquote:Op maandag 4 december 2006 01:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het blijft vreemdgaan en ik denk dat als jij in de positie van die vriendin zou verkeren, je er een stuk meer problemen mee zou hebben...
Het vreemde is, hij moet rekening met haar houden in zoverre dat hij simpelweg niet vreemd hoort te gaan en eerlijk moet zijn. En hij moet geen rekening houden met haar omdat als hij ongelukkig is en het uit wil maken, dat zwaarder hoort te wegen dan dat zij het niet uit wil maken.quote:Op maandag 4 december 2006 01:33 schreef Nuno_G het volgende:
juist. Hij wil het ook uitmaken maar zij wil hem houden. Ach het is een moeilijke situatie en dat maakt hem zeker geen klootzak of zo. Als je alles wist zou je wel anders denken
Ja maar natuurlijk dat maar dat is een kwestie van "Where you stand depends on where you sit".quote:Op maandag 4 december 2006 01:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het blijft vreemdgaan en ik denk dat als jij in de positie van die vriendin zou verkeren, je er een stuk meer problemen mee zou hebben...
Het boeit niet wat ZIJN achtergrond is. Het gaat er wat dit stukje argument betreft om dat hij iemand bedriegt (los van alle redenen, motivaties, excuses, etc.) en dat DIEGENE daarmee gekwetst wordt. En hoe onvermijdelijk dat misschien mag zijn, zij heeft alle recht hem een klootzak te vinden. Als jij van iemand houdt die je om wat voor reden dan ook bedriegt, dan voel je je toch ook gekwetst?quote:Op maandag 4 december 2006 01:34 schreef Nuno_G het volgende:
Kijk even naar de post waar ik ze alle 3 beschrijf misschien snap je het dan
Ik zeg ook niet dat het niet begrijpelijk is, maar dat hij desondanks een klootzak is.quote:Op maandag 4 december 2006 01:39 schreef davidov het volgende:
Ja maar natuurlijk dat maar dat is een kwestie van "Where you stand depends on where you sit".
En gezien ik nu niet betrokken ben is mijn "objectieve" mening dus dat het niet geheel netjes is, maar wel begrijpelijk en dus enigzins verantwoord![]()
Over sigaren gesproken? Leeft BB nog?
Dan nog. Zolang je in een relatie zit, ben je wat mij betreft trouw aan die persoon. Tenzij er afspraken over zijn gemaakt. Zo niet, dan zul je dat ontdekken moeten uitstellen.quote:Op maandag 4 december 2006 01:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Toch ligt de vreemdgaan/ontdekken verhouding anders dan bij een normaal iemand die al weet wat hij wil/is/voelt.
mwah vind ik dus niet, gezien z'n situatiequote:Op maandag 4 december 2006 01:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet begrijpelijk is, maar dat hij desondanks een klootzak is.
Ja dat is zo. Maar ok hij gaat het binnenkort definitief uit maken en dat is niet voor mij maar gewoon omdat ie zelf wil kijken waar hij staat in het leven.quote:Op maandag 4 december 2006 01:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het boeit niet wat ZIJN achtergrond is. Het gaat er wat dit stukje argument betreft om dat hij iemand bedriegt (los van alle redenen, motivaties, excuses, etc.) en dat DIEGENE daarmee gekwetst wordt. En hoe onvermijdelijk dat misschien mag zijn, zij heeft alle recht hem een klootzak te vinden. Als jij van iemand houdt die je om wat voor reden dan ook bedriegt, dan voel je je toch ook gekwetst?
Geoof me maar het laatste wat hij is is een klootzak. Hij heeft het er zelf het moeilijkst meequote:Op maandag 4 december 2006 01:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet begrijpelijk is, maar dat hij desondanks een klootzak is.
Volgens wat je nu zegt zit je aan iedere relatie vast tot iemand het loodje legt.quote:Op maandag 4 december 2006 01:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan nog. Zolang je in een relatie zit, ben je wat mij betreft trouw aan die persoon. Tenzij er afspraken over zijn gemaakt. Zo niet, dan zul je dat ontdekken moeten uitstellen.
Ik vind het niet goed te praten, ondanks zijn achtergrond etc.
Nee, volgens wat hij zegt zit je aan een relatie vast tot je hem uitmaakt.quote:Op maandag 4 december 2006 01:44 schreef davidov het volgende:
Volgens wat je nu zegt zit je aan iedere relatie vast tot iemand het loodje legt.
Een relatie duurt zolang er iemand anders is die je liever hebt. Bij normale mensen is dat vrij snel duidelijk, maar in dit geval dus niet. Hij moet erachter komen wat hij echt wil en voelt, en daarvoor zal hij wat moeten verkennen... Aan de andere kant is de wil om geen vals alarm bij zn vriendin te slaan ook begrijpelijk.
-edit- ik bedoel wat moet zn vriendin wel niet denken? "oh ik ben zo oninteressant geworden dat je nog liever met een gast naar bed gaat?"
Ho Ho ik ben niet zomaar een gastquote:Op maandag 4 december 2006 01:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Volgens wat je nu zegt zit je aan iedere relatie vast tot iemand het loodje legt.
Een relatie duurt zolang er iemand anders is die je liever hebt. Bij normale mensen is dat vrij snel duidelijk, maar in dit geval dus niet. Hij moet erachter komen wat hij echt wil en voelt, en daarvoor zal hij wat moeten verkennen... Aan de andere kant is de wil om geen vals alarm bij zn vriendin te slaan ook begrijpelijk.
-edit- ik bedoel wat moet zn vriendin wel niet denken? "oh ik ben zo oninteressant geworden dat je nog liever met een gast naar bed gaat?"
Dankjewel. Ik snapte hem ook niet.quote:Op maandag 4 december 2006 01:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, volgens wat hij zegt zit je aan een relatie vast tot je hem uitmaakt.
Om nou te zeggen dat je het al uit maakt zodra je iemand tegen komt waarvan je denkt "nouhou...." zonder ook nog maar iets gedaan te hebben... vind ik nogal naief en erg braaf. Blijkt het niet te werken, kom je weer met hangende pootjes terugquote:Op maandag 4 december 2006 01:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, volgens wat hij zegt zit je aan een relatie vast tot je hem uitmaakt.
Nummer 1. 2 moet eerst zichzelf vinden en 3 heeft weinig toekomstperspectief...quote:Op maandag 4 december 2006 01:53 schreef Nuno_G het volgende:
maar daar ging het niet om wie van de 3 moet ik kiezen ?
Maar natuurlijk niet uwe edelachtbarequote:
Maar wel zo respectvol.quote:Op maandag 4 december 2006 01:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat je het al uit maakt zodra je iemand tegen komt waarvan je denkt "nouhou...." zonder ook nog maar iets gedaan te hebben... vind ik nogal naief en erg braaf.
Lekker makkelijk is dat.quote:Blijkt het niet te werken, kom je weer met hangende pootjes terug
Je hebt een vriendin?quote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker makkelijk is dat.
Ik zou in theorie dus elk weekend iemand anders mogen neuken omdat ik interesse heb. Maar het is toch niets blijkt, dus mag ik maandag weer bij m'n vriendin het bed in duiken.
Toch?
Dank je dat biedt veel hulp. Trouwens nummer 1 weet heel goed wie hij is. Allen nummer 2 niet en nummer 3 ja dat wordt weer de koffers pakkenquote:Op maandag 4 december 2006 01:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nummer 1. 2 moet eerst zichzelf vinden en 3 heeft weinig toekomstperspectief...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |