nou er is wel sprake van enige vooruit gang hoor (geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Grutjes toch, Babette. 't Gaat niet helemaal lekker, wel?
maar ik ben helemaal niet ziekquote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zielig voor je. Heus.
Dus, beterschap.
Deed ze Hart in Aktie nog maar, konden we een briefje voor je schrijven.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou er is wel sprake van enige vooruit gang hoor (geloof ik) en ik heb hier ook wel een aantal mensen waarbij 't prettig "om de nek hangen is"
maar volgens mij is Wendy de ultieme trooster![]()
![]()
Maar beter als in "beter voelen" kan toch wel? Mentaal/psychisch/van binnen/etc...quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Deed ze Hart in Aktie nog maar, konden we een briefje voor je schrijven..
Meteen even een verbouwinkje erbij, ideaal.quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieve Wendy,
Babette voelt zich kut.... troost haar!! (alsjeblieft)
liefs, haar fok-vrienden
ik zal Wendy bij je langssturen.... als ik klaar met d'r benquote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo slapen. Voel me ook niet helemaal perfectos. Kuttige kutzooi.
Thnx. Ik stuur je wel en flesje rosé als bedankje.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zal Wendy bij je langssturen.... als ik klaar met d'r ben![]()
![]()
hebben we aan één kerstverhaal niet genoeg?!?!quote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
O ja, en jullie moet hier een beetje stil zijnik probeer een kerstverhaal te schrijven.
!
Ik heb het hele weekend al koppijn en heb steeds asperine zitten slikkenquote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo slapen. Voel me ook niet helemaal perfectos. Kuttige kutzooi.
Stil nou!quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we aan één kerstverhaal niet genoeg?!?!
op die fiets, mooiste fragment van dit televisiejaar.....quote:
quote:
En zo ja... Kan iemand die even quoten?quote:
Sorry, maar er klopte even niks meer van.quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
deze TT doet mij plots beseffen dat ik overal heb lopen spammen, behalve hier....
dus bij deze alsnog even.....
[[url=http://home.hetnet.nl/~koos500/fok/banner03.JPG]afbeelding][/url]
zin in!!!quote:Op zondag 3 december 2006 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie is de mol!. Gelukkig begint dat in januari weer.
.
Who.quote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef rena het volgende:
O jezus, wat hilaaaaaaaarisch. Die heb ik nog geen 200 keer langs zien komen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena wat een leuke bui heb je weer.
Rena, ik heb speciaal voor jouw ooit die tena omgesoept.quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef rena het volgende:
[..]
En dat baseer je op 2 geirriteerde reacties richting degene die begon met kuttig te doen?
Ja.quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef rena het volgende:
[..]
En dat baseer je op 2 geirriteerde reacties richting degene die begon met kuttig te doen?
Nee, ik heb zelf vrij genomenquote:
Sinterklaas bestaat niet.quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf vrij genomen![]()
Moest nog wat vakantiedagen opmaken en nu kan ik Sinterklaas en andere afspraken mooi combineren![]()
Dus terwijl jij Zwarte Piet anaal vernedert praat je bij met je beste vriendquote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef Zhenar het volgende:
en nu kan ik Sinterklaas en andere afspraken mooi combineren![]()
Alleen als jij het strooisel regeltquote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zullen we binnenkort een beschuitje eten, Zhenar?
Die ga ik winnenquote:Op maandag 4 december 2006 10:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen als jij het strooisel regelt![]()
Dan heb je een date!quote:
Dat is nou het decembergevoelquote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus terwijl jij Zwarte Piet anaal vernedert praat je bij met je beste vriend?
heb ik vandaag al verteld hoeveel ik van je hou?!?quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:
@ Babette, wees voorbereid op een knuffel-feelgood-dagje met Dizer aanstaande donderdag.
Je voelt je echt kut he?quote:Op maandag 4 december 2006 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik vandaag al verteld hoeveel ik van je hou?!?![]()
Ik heb het zo drukquote:Op maandag 4 december 2006 12:32 schreef BVO het volgende:
Dizer, we missen je in XFA.
Ik vond het laatste jaar anders best makkelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutzooi. School. Iedereen die zegt dat het in het laatste jaar makkelijk is, en dat je weinig hoeft te doen mag vertrekken
!
ik maak mezelf nog steeds wijs dat ik 't ergste dieptepunt wel gehad heb (vanuit 'n soort "hoop doet leven"quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik maak mezelf nog steeds wijs dat ik 't ergste dieptepunt wel gehad heb (vanuit 'n soort "hoop doet leven") maar er moeten nog even geen gekke dingen gebeuren nee....
http://www.hpana.com/news.19673.htmlquote:Op maandag 4 december 2006 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik vandaag al verteld hoeveel ik van je hou?!?![]()
Join the club. Kom er ook net achter dat een "collega" me achter m'n rug om zwart heeft zitten te maken. Echt heel tof!quote:Op maandag 4 december 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik zou willen dat mensen het eens een keer niet achter mijn rug om over me hebben als ik net langs loop!
DOMME MENSEN! IK BEN NIET DOOF HOOR, IK HOOR JULLIE GEFLUISTER EN GELACH WEL!.
Op je nieuwe baan ook nogquote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Join the club. Kom er ook net achter dat een "collega" me achter m'n rug om zwart heeft zitten te maken. Echt heel tof!
Stasjaquote:
Ja, ik hoor ook zo vaak als ik door school loop gewoon achter me dat ze het over "die homo/nicht/flikker" hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Join the club. Kom er ook net achter dat een "collega" me achter m'n rug om zwart heeft zitten te maken. Echt heel tof!
Apparentlyquote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op je nieuwe baan ook nog. Kennen ze je dan nu al zo goed dat ze wel weten wat ze over je moeten zeggen?
.
das nou écht zo'n meisje waar ik ruzie mee zou krijgen tijdens 't stappen...quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef BVO het volgende:
Stasja.
Das nou écht zo'n meisje op wie ik zou vallen.
gewoon ineens omdraaien en zeggen: "u riep??"quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik hoor ook zo vaak als ik door school loop gewoon achter me dat ze het over "die homo/nicht/flikker" hebben. Als je dan zonodig moet roddelen, doe het dan ergens waar ik het NIET hoor!
Dat durf ik niet. Ik ben zelf bang voor die confrontatie en wat ik dan losmaakquote:Op maandag 4 december 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
gewoon ineens omdraaien en zeggen: "u riep??"![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
*
Placebo - Daddy Cool
Starsailor - Four To The Flour
Muse - Knights Of Cydonia
Muse - Take A Bow
Muse - Hoodoo!
[quote:Op maandag 4 december 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Ik ben zelf bang voor die confrontatie en wat ik dan losmaak.
Aha, ik zag je wel iets met fotografie doen, Kunstacademie ofzo.quote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederlands.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[]
Gewoon Dizer eropaf sturen die kan dan mooi een gastslotje zetten..
[/]
Aha, niet stoppen in elk geval.quote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Fotografie wordt mijn hobby, heb ik besloten.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
I'll hunt you down and kick your ass!
[/ross]
Ik heb zaterdag telkens geen tijd om te kijken!quote:
De afleveringen staan al online hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag telkens geen tijd om te kijken!![]()
![]()
En maandag is het nooit zo leuk in XFA als op zaterdag (reality is immers alleen leuk om te kijken icm Fok!)
Maar ik moet mijn videorecorder maar weer eens gaan gebruiken. Kut RTL dat geen uitzendinggemist heeft![]()
Ach... troost je met de gedachte dat een deel van dat roddelvolk een stiekeme boner moet onderdrukken bij de gedachte dat er een homo bij hen op school zit, maar dat ze daar niet voor uit durven komenquote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook zo vaak als ik door school loop gewoon achter me dat ze het over "die homo/nicht/flikker" hebben. Als je dan zonodig moet roddelen, doe het dan ergens waar ik het NIET hoor!
OMG echt?! Ik wist niet dat RTL dat deed!quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De afleveringen staan al online hoor.
http://www.rtl.nl/shows/xfactor/home/deconfrontatie/quote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG echt?! Ik wist niet dat RTL dat deed!![]()
Ik telkens maar wachten op maandag![]()
Ik hoop 't.quote:Op maandag 4 december 2006 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... troost je met de gedachte dat een deel van dat roddelvolk een stiekeme boner moet onderdrukken bij de gedachte dat er een homo bij hen op school zit, maar dat ze daar niet voor uit durven komen![]()
Geloof me: over een paar jaar ben jij helemaal the man en kijk je huillachend terug aan je middelbare schooltijd![]()
![]()
Dude, jij bent echt zo'n typisch "vroeger verlegen kasthomo maar al snel ontpopt tot leuke, toffe gozer"-type. Daar ken ik er genoeg van om te weten hoe het met jou zal gaanquote:
Dude, loop er niet zo mee te koop. Niemand vond dat leuk toen je dat deedquote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Gebande users mochten toch niet klonen?
Wat een NSB-topic
ik ben bezig met niet zo onzeker te doen, maar het wordt me aardig moeilijk gemaaktquote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, jij bent echt zo'n typisch "vroeger verlegen kasthomo maar al snel ontpopt tot leuke, toffe gozer"-type. Daar ken ik er genoeg van om te weten hoe het met jou zal gaan![]()
Dus doe niet zo onzeker![]()
![]()
Sooooo herkenbaar, maar dan op een ander vlakquote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik ben bezig met niet zo onzeker te doen, maar het wordt me aardig moeilijk gemaakt!
Lees dat topic dan, iedereen vond het tof, incluis Jequote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, loop er niet zo mee te koop. Niemand vond dat leuk toen je dat deed.
Ach... ze fluisteren misschien "die homo", maar ze denken natuurlijk: "die geile homo"quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik ben bezig met niet zo onzeker te doen, maar het wordt me aardig moeilijk gemaakt!
Hoe Zhensational, de discussie gewoon wegkapen en over jezelf beginnenquote:Op maandag 4 december 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sooooo herkenbaar, maar dan op een ander vlak.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... ze fluisteren misschien "die homo", maar ze denken natuurlijk: "die geile homo"![]()
Ik wil de discussie helemaal niet wegkapen alleen laten zien dat ik begrip heb voor zijn situatie omdat ik er zelf ook inzit. Niet iedereen is zo egoïstisch.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe Zhensational, de discussie gewoon wegkapen en over jezelf beginnen![]()
![]()
![]()
!
Het had je gesierdquote:
Ja, een kerstbal ook, maar dat betekent toch ook niet dat ze die gaat dragen?quote:
Voor jou ook eenquote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil de discussie helemaal niet wegkapen alleen laten zien dat ik begrip heb voor zijn situatie omdat ik er zelf ook inzit. Niet iedereen is zo egoïstisch.
Iddquote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Daarvan ben ik IRL weleens beschuldigd, dat ik dat altijd doequote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!quote:Op maandag 4 december 2006 15:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarvan ben ik IRL weleens beschuldigd, dat ik dat altijd doe.
's Ochtends naar de tandarts en 's middags tot 16:00 werken.quote:
Hé, dat lijkt mijn familie wel!quote:Op maandag 4 december 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!![]()
Tenminste... als ze dat continue doen. Iedereen wil natuurlijk zijn/haar verhaal kwijt, maar je hebt mensen die echt alleen maar lijken te leven om hun eigen verhaal te kunnen doen.![]()
![]()
Zo irritant.
![]()
Morgen zitten wij in Zwijndrechtquote:
Maarik bén helemaal niet zoquote:Op maandag 4 december 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!![]()
Tenminste... als ze dat continue doen. Iedereen wil natuurlijk zijn/haar verhaal kwijt, maar je hebt mensen die echt alleen maar lijken te leven om hun eigen verhaal te kunnen doen.![]()
![]()
Zo irritant.
![]()
Hm...waarom stem je dan VVD?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef BVO het volgende:
Maarik bén helemaal niet zo.
Ik luister juist altijd naar anderen. Tot vervelens toe.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Gebande users mochten toch niet klonen?
Wat een NSB-topic
Ik ken jou nietquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef Chronicle het volgende:Hehe, die Paltos wordt keihard gepwned!
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 09:29 schreef babette21 het volgende:
Hoi
iemand van jullie had laatste 'n linkje geplaatst naar een Harry Potter Preview-filmpje. Waar kan ik die ook alweer vinden??
quote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
De trailer in online!
De trailer in WMP.
Of kijk op de Happy Feet site.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lelijke hal van het ministerie..
Hpana heeft een 4 minuten durende preview. Met énorm veel spoilers en beelden.
quote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Behind the Story Harry Hermione Ron Umbridge Bellatrix Luna New Director David Yates Dumbledore's Army The Order The Kiss Sirius Black Wands
Mugglenet
quote:
Zij lijkt me heel tofquote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Bellatrix
Mugglenet
wie is zij ook alweer??quote:
Dat weet ik ook niet precies meer. Een of andere slechte tovenaresquote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is zij ook alweer??
(ik moet echt weer gaan herlezen (iig deel 5 en 6 vóór deel 7 uitkomt))
Oja, dat was het!quote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
Achternicht van Sirius toch? En ontsnapt uit Azkaban, en de enige die aan het eind weet te ontsnappen...
Zus van de vrouw van de vader van Malfoy.quote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is zij ook alweer??
(ik moet echt weer gaan herlezen (iig deel 5 en 6 vóór deel 7 uitkomt))
Herkenbaar...quote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
(...)want ik heb hier nog 'n hele stapel liggen
Nog waar ookquote:Op zondag 30 juli 2006 12:53 schreef Jolan het volgende:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre
de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse
ltteer op de jiutse patals saatn.
De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt.
Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
( !!! )![]()
Ik ben afgehaaktquote:
Is de film nog wel leuk, nu je het einde al kent?quote:Op maandag 4 december 2006 19:54 schreef rena het volgende:
ERIK, waar je ook bent, ik ga een film kijken bij A.
![]()
![]()
![]()
Ik ga dood.![]()
Die is ter ere van Buupquote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Is de film nog wel leuk, nu je het einde al kent?
`quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben afgehaaktKrijg er spontaan koppijn van, het was een zware dag
???quote:
Of jijquote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Ga dan lekker in een hoekje zitten huilen, of zo!
Neequote:
Nou je zei laatst dat je terug was uit Afghanistan en toen dacht ik...quote:
Omdat ik een Belg niet ken?quote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Of ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me vaag nog zoiets herinneren. Het was toch duidelijk dat dat allemaal een geintje was? Dat dacht ik tenminste, maar als ik jou leesj heb ik het volgens mij misquote:Op maandag 4 december 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Nou je zei laatst dat je terug was uit Afghanistan en toen dacht ik...
Jammer. Ik zag je al helemaal voor me in zo een leger outfitquote:Op maandag 4 december 2006 22:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Kan me vaag nog zoiets herinneren. Het was toch duidelijk dat dat allemaal een geintje was? Dat dacht ik tenminste, maar als ik jou leesj heb ik het volgens mij mis
Ik ben nog nooit in Afghanistan geweest
hey, die is van mij!!!quote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef Chronicle het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef Chronicle het volgende:
Echt wel.![]()
Man, die vijandelijkheid hier.![]()
Ik gaf soms ook positieve notesquote:Op maandag 4 december 2006 23:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
He, Dizer zijn notes altijd negatief?En hoe kan het dan dat ik er blijkbaar een paar heb?
![]()
Tja, ik vind notes niet ergquote:Op maandag 4 december 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik wil mijn notes nou wel eens weten. Volgens mij heb ik hier nog nooit een vlieg kwaad gedaan namelijk, maar ik had er een stuk of 10.
quote:Op maandag 4 december 2006 23:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, ik vind notes niet ergzelfs niet al ze negatief zijn
maar het is zo achter je rug om he...
![]()
Ik weet er nog wel eentjequote:Op maandag 4 december 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik wil mijn notes nou wel eens weten. Volgens mij heb ik hier nog nooit een vlieg kwaad gedaan namelijk, maar ik had er een stuk of 10.
Jahquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Dizer, dacht je echt dat IK xman zou overbieden???![]()
Ik zie je ongeveer dagelijks
Wees maar blij met ElisaB, ik had je gewoon uit laten gaan met xmanquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef BVO het volgende:
Vertel dan. Dat geheimzinnige gedoe om die dingen
.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:50 schreef BVO het volgende:
Wat een NSB-praktijken hier.
Dan ga je mee met de ShowChat-meet, dan heb je hem een beetje!quote:Op maandag 4 december 2006 23:55 schreef Christine het volgende:
Ik wil Diz ook wel, maar heb geen geld.
quote:Op maandag 4 december 2006 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wees maar blij met ElisaB, ik had je gewoon uit laten gaan met xman
En Re had foto's gemaakt
Een beetje is niet genoegquote:Op maandag 4 december 2006 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan ga je mee met de ShowChat-meet, dan heb je hem een beetje!
quote:
Dan kom je bij ons langs in Amsterdam, grote kans dat hij hier rondhangtquote:Op maandag 4 december 2006 23:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Een beetje is niet genoeg.
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen op de meet, mijn oma is dat weekend jarig.
Ook met O&N?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Dan kom je bij ons langs in Amsterdam, grote kans dat hij hier rondhangt
En jammer
Idd, kan ze niet ff dood gaan voor 20 januari ofzoquote:
Sorry maar dat vind ik een hele ongepaste grap. Mijn oma wordt 84 en dat vind ik een zeer respectabele leeftijd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idd, kan ze niet ff dood gaan voor 20 januari ofzo? Verjaardagen
.
Ik zit krap. Anders had ik meegeboden en waren we naar Happy Feet gegaanquote:
Het lijkt me dat hij liever met een vrouw dan met een man uitgaatquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
Mag je xman niet, Dizer?
Gebeurt toch niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij liever met een vrouw dan met een man uitgaat.
Vooral dat aanbieden van een roos enzo....
Ja, maar hij stelt zich nu wel heel erg aan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij liever met een vrouw dan met een man uitgaat.
Vooral dat aanbieden van een roos enzo....
En als ik je gewonnen hadquote:
Dat weet ik nietquote:
Blijf ik ook. Dus ook een biertje drinken saampjes, gezelligquote:
quote:
HJ-wannabequote:Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik voetbal dom en nutteloos vind, klopt dat ook, want IK vind het.
quote:Op maandag 4 december 2006 22:05 schreef Dizer het volgende:
Jammer. Ik zag je al helemaal voor me in zo een leger outfit.
Succes!quote:
Dat is de wel de laatste persoon die ik zou willen zijnquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 19:54 schreef rena het volgende:
ERIK, waar je ook bent, ik ga een film kijken bij A.
![]()
![]()
![]()
Ik ga dood.![]()
Nou, 28-02 mag ik terug voor een twee uren durende kwellingquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Succes! [afbeelding]
Ik wilde eerst sterkte neerzetten maar dan ga je uit van een negatief bezoek, dan wel negatieve afloop
quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef babette21 het volgende:
@ XM en Zhenar: wanneer gaan jullie nou eindelijk eens mijn reet likken![]()
Idd!quote:
Ody!quote:
Chatten?quote:
quote:
Heb jij een beter idee?quote:
Ja, stemmen voor de ShowChat awards!quote:
Ik bedoel SHO awardsquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, stemmen voor de ShowChat awards!![]()
!
Ja, dat doe ik binnenkort welquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, stemmen voor de ShowChat awards!![]()
!
...quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Ody helemaal niet vervelend. Soms wat onnavolgbaar, maar dat heeft ook wel z'n charme.
Ik "ken" niemand anders in SHO eigenlijkquote:
Ik vind je gewoon een suffe kutuserquote:
Dat weerhoudt mij dus ook van stemmenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik "ken" niemand anders in SHO eigenlijk![]()
Die awards zijn al tijdens ShowChat incrowd, geloof ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij dus ook van stemmen.
quote:
Die was met de redenering: "Als MissBliss je beledigt, dan is het altijd uit het hart en terechtquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De geloofwaardigste user: MissBliss
Zhenar, ik smeltquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef Zhenar het volgende:
Meest integere user: The_Erik
De vriendelijkste/ aardigste user: Tha_Erik
Ik herkende mezelf er al niet in.. maar jouw uitleg klopt idd welquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die was met de redenering: "Als MissBliss je beledigt, dan is het altijd uit het hart en terecht"
Snel die typefout verbeterdquote:
Met mij is hetquote:
Je was me toch nog een typefout verschuldigdquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je was me toch nog een typefout verschuldigd.
Dat is nu eenmaal de befaamde ShowChatVibequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Geil.
Waarom brengen jullie toch altijd het sletterichste in me naar boven?.
Hier ook peuken enquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:09 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog zat peuken.
Alleen geen bier.
Dit is de perfecte avond om jezelf te bezatten..
Ik heb hier peuken, cola, bier, rode wijn, witte wijn, rosé en sterkquote:
Ik moet morgen weer werken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Een wild avondje voor ons dus.
Ik moet morgen naar schoolquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken.![]()
Wat is jouw excuus?![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef BVO het volgende:
Ik heb vakantie!
Maar zit wel aan een scriptievoorstel te werken.
quote:
Wat is je onderwerp?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
Ik kan nog niet eens een onderwerp verzinnen. Nouja, wel een onderwerp, maar een probleemstelling enzo.
Mijn probleemstelling veranderde ook telkens, tot één maand voor de afronding aan toequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
Ik kan nog niet eens een onderwerp verzinnen. Nouja, wel een onderwerp, maar een probleemstelling enzo.
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
Ik kan nog niet eens een onderwerp verzinnen
Etnisch ondernemerschap. Dus ondernemerschap onder immigranten.quote:
Zeg dan niet dat je niets kun verzinnen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Etnisch ondernemerschap. Dus ondernemerschap onder immigranten.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
Nouja, wel een onderwerp, maar een probleemstelling enzo.
Interessantquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Etnisch ondernemerschap. Dus ondernemerschap onder immigranten.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Yvon Jaspers Award � Meest toffe user (v) – Ik kan niet kiezen tussen Babette en MB!Maar ik MOET kiezen, dus het wordt... rena
![]()
Hoi, wanneer gaan we weer afspreken? Heb jullie al meer dan 1 week niet gezienquote:
Overleef je het nog?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi, wanneer gaan we weer afspreken? Heb jullie al meer dan 1 week niet gezien!
Vrijdag? Zaterdag?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi, wanneer gaan we weer afspreken? Heb jullie al meer dan 1 week niet gezien!
Maakt niet uit. Beide dagen moet ik werken en beide dagen moet ik vroeg opquote:
Uhm, ja wmb welquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Overleef je het nog?.
MB, kan ik op 22 december langs komen trouwens?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |