quote:
Voor de kenners blijft ie leukquote:
Oh, ja die zijn nog wel te doen. Maar alleen als het moetquote:Op woensdag 12 april 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben echt vrij uniek als ik zeg dat ik die kaas lekker vind, volgens mij. Maar ik vind die kaas écht lekker.
Cheeseburgers.
Amen!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat gedoe over 'naar rubber smaken'is een typisch geval van nalul gedrag... het is gewoon kaas, niets meer, niets minder.
of je de kaas LEKKER vindt is wat anders, maar het smaakt niet naar rubber..
Ik had het niet over de kaas. Maar ik vind het eten niet lekker bij de Mac. Velen met mij... zoals je al aangaf.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat gedoe over 'naar rubber smaken'is een typisch geval van nalul gedrag... het is gewoon kaas, niets meer, niets minder.
of je de kaas LEKKER vindt is wat anders, maar het smaakt niet naar rubber..
Dat mag natuurlijk. Maar het smaakt gewoon niet naar rubber. Dat zegt echt de halve wereld, omdat ze lekker meelullen net als :quote:Op woensdag 12 april 2006 20:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het niet over de kaas. Maar ik vind het eten niet lekker bij de Mac. Velen met mij... zoals je al aangaf.
Ik vind voetbal inderdaad een kutspel, maar dat is weer wat andersquote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Maar het smaakt gewoon niet naar rubber. Dat zegt echt de halve wereld, omdat ze lekker meelullen net als :
'voetbal, das 22 man die achter een bal aanlopen en als ze hem weer hebben schoppen ze hem weg"
Dat geen eigen mening, das nalullen......
Vind ik niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan je bij alles wel zeggen.
tja, alles mag.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind voetbal inderdaad een kutspel, maar dat is weer wat anders.
Hoezo mag ik het niet naar rubber vinden smaken? Dat vlees en vooral die broodjes het is zo goor?!? En ik heb eigenlijk nog maar weinig mensen gehoord die het ook naar 'rubber' vinden smaken. Ik lul niemand na.
Ze hobbelen toch ook met zn 22-en achter die stomme balquote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Maar het smaakt gewoon niet naar rubber. Dat zegt echt de halve wereld, omdat ze lekker meelullen net als :
'voetbal, das 22 man die achter een bal aanlopen en als ze hem weer hebben schoppen ze hem weg"
Dat geen eigen mening, das nalullen......
Ik vind het ECHT niet lekker en ECHT naar rubber smaken. Heb je die kipnuggets wel eens gehad?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Dit zijn van die standaard meningen als het over 'iets' gaat..
gewoon vrijwel precies dezelfde zin gebruiken (zoals over voetbal) das nagelul.
Zeg dan gewoon dat je McD niet LEKKER vindt, maar zeg geen rubber, das namelijk 100% bullshit..
Smaak is HEEL wat anders dan textuur hoor.. nogmaals, eerst een elastiekje, dan een nugget, zelfde?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het ECHT niet lekker en ECHT naar rubber smaken. Heb je die kipnuggets wel eens gehad?
We zijn het eensquote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze hobbelen toch ook met zn 22-en achter die stomme balIk vind het een debiele sport, das toch écht mijn mening, snap ook niet hoe mensen zó opgewonden kunnen worden door zoiets triests.
Nee!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze hobbelen toch ook met zn 22-en achter die stomme balIk vind het een debiele sport, das toch écht mijn mening, snap ook niet hoe mensen zó opgewonden kunnen worden door zoiets triests.
Lig je er wakker van?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smaak is HEEL wat anders dan textuur hoor.. nogmaals, eerst een elastiekje, dan een nugget, zelfde?
oh, het gaat ergens over, we hebben een discussie, das natuurlijk niet de bedoelingquote:
DIT IS GEEN NALUL MENING!!! Ik weet heus wel dat er 2 in het doel staan en dat er regeltjes zijn en tactieken etc etc.. Ik heb het vaak genoeg gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee!
de bal wordt RONDgespeeld van speler naar speler, en SOMS moet er gerend worden. En niet door 22 man tegelijk, er staan er 2 in de doelen..
Zeg gewoon, ik vind voetbal kut, maar dus niet met dit soort NALUL meningen..
Dat is mijn punt.
quote:
Als veel mensen iets vinden is het volgens jou een nalul-mening. Dat idee krijg ik een beetje.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee!
de bal wordt RONDgespeeld van speler naar speler, en SOMS moet er gerend worden. En niet door 22 man tegelijk, er staan er 2 in de doelen..
Zeg gewoon, ik vind voetbal kut, maar dus niet met dit soort NALUL meningen..
Dat is mijn punt.
JE MIST MIJN PUNT!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DIT IS GEEN NALUL MENING!!! Ik weet heus wel dat er 2 in het doel staan en dat er regeltjes zijn en tactieken etc etc.. Ik heb het vaak genoeg gezien
En naar aanleiding van al die saaie uren voetbal die ik heb doorstaan ben ik van mening dat het een saaie, trieste kutsport is, MIJN MENING DUS
En de schoten van Ajax vaak niet...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ga vooral verder, aan de ene kant deel ik je standpunt, maar aan de andere kant zijn die nalul-argumenten vaak wel doeltreffend.
Voetbalvind ik ook gewoon kut. En het zijn wel een aantal mensjes die achter een bal aan rennen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als veel mensen iets vinden is het volgens jou een nalul-mening. Dat idee krijg ik een beetje.
Oké voetbal is natuurlijk best leuk, maar zwaar overschat.
En als die meelulmening nou juist precies verwoordt wat je wilt zeggen? Moet je dan iets anders verzinnen?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JE MIST MIJN PUNT!!!
het gaat er niet om dat je voetbal niet leuk mag vinden, LE-ZEN. Zeg dat dan gewoon.
Mijn hele punt is dat het niet met eigen woorden gezegd wordt, maar met zo'n meelul mening zin..
De nuancequote:Op woensdag 12 april 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
En 'nalul-meningen' mag je best met een korreltje zout nemen.
Natuurlijk rennen er geen 22 man achter een bal en smaakt McDonalds-kaas niet naar rubber, maar dat wordt gezegd om aan te geven dat voetbal een saaie kutsport is en dat McDonalds-kaas niet te vreten is.
Ik heb het toch zelf gezien en toen mn mening gevormd??quote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JE MIST MIJN PUNT!!!
het gaat er niet om dat je voetbal niet leuk mag vinden, LE-ZEN. Zeg dat dan gewoon.
Mijn hele punt is dat het niet met eigen woorden gezegd wordt, maar met zo'n meelul mening zin..
Verdomme, Bupatih, die kaas is wél lekkerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
En 'nalul-meningen' mag je best met een korreltje zout nemen.
Natuurlijk rennen er geen 22 man achter een bal en smaakt McDonalds-kaas niet naar rubber, maar dat wordt gezegd om aan te geven dat voetbal een saaie kutsport is en dat McDonalds-kaas niet te vreten is.
Je snapt het nog niet he?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het toch zelf gezien en toen mn mening gevormd??
Man, je doet net of ik niks van voetbal weet en dús geen mening erover kan hebben.
Ja, want dan is het een meelul-meningquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als die meelulmening nou juist precies verwoordt wat je wilt zeggen? Moet je dan iets anders verzinnen?
Ik heb zélf geen mening gevormd over voetbal en kaasquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdomme, Bupatih, die kaas is wél lekker.
Ik vind het nou ook niet echt de moeite waard om speciaal over MacDonalds een betoog te schrijven. Daar lenen politieke kwesties zich beter voorquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als die meelulmening nou juist precies verwoordt wat je wilt zeggen? Moet je dan iets anders verzinnen?
Ach, kom op.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet he?.
het GAAT niet om de mening ZELF!!!!! je mag altijd vinden wat je wil. Het gaat me om die nalul clichee VERWOORDINGEN....
ja, want het klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NOU EN, ik vind voetbal kut, ik zie idd een stel mannetjes nutteloos achter een bal aanrennen en denk: wat debielquote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet he?.
het GAAT niet om de mening ZELF!!!!! je mag altijd vinden wat je wil. Het gaat me om die nalul clichee VERWOORDINGEN....
Je ziet toch hoeveel emotie ze erin ligt. Dat kan geen nalulmening zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het toch zelf gezien en toen mn mening gevormd??
Man, je doet net of ik niks van voetbal weet en dús geen mening erover kan hebben.
Tuurlijk wel, als ze kloppenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, kom op.
Net of jij nooit te betrappen bent op een cliché-opmerking?
nou nou, iets minder fel mag ook wel weer hoor..quote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU EN, ik vind voetbal kut, ik zie idd een stel mannetjes nutteloos achter een bal aanrennen en denk: wat debielMaar dat mag ik niet zeggen omdat anderen dat ook zeggen?? Flikker toch op
Ja, HET SLAAT GEWOON NERGENS OPquote:Op woensdag 12 april 2006 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou nou, iets minder fel mag ook wel weer hoor..
De essentie!! Het gevoel erachter, de beeldspraak, het metaforisme.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het klopt gewoon niet.
McD smaakt niet naar rubber, heb je een elastiekje bij je?
En voetbal is dus NIET 22 man die achter een bal aanrennen....
Als ik zeg dat ik voetbal dom en nutteloos vind, klopt dat ook, want IK vind het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |