Ja, doe dat.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal de niksan woordgrapjes maar achterwege laten...
Ik snap nog steeds niet hoe je het doetquote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb op:
Mc280 SuperSize menu met cola light + 5 Fritessauce
McKroket
McNuggets 9 stuks met BBQsauce
Een Crispy Ranch Chicken Salade met dressing
Hij is IETS groter dan jijquote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je het doet
En zo hoort het.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb op:
Mc280 SuperSize menu met cola light + 5 Fritessauce
McKroket
McNuggets 9 stuks met BBQsauce
Een Crispy Ranch Chicken Salade met dressing
Mja, maar tochquote:
Ik krijg het ook niet weg hoorquote:
quote:
quote:
McKroket is juistquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat hij zegt..quote:
quote:
Handschoenen aan, winterjas aan, muts op. Ik ben klaar voor een avondje Fok! met niksanquote:
Ha!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Handschoenen aan, winterjas aan, muts op. Ik ben klaar voor een avondje Fok! met niksan
Hoezo? Het zijn nou niet echt porties wat ze verkopen bij MacDonaldsquote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, die mening deel ik niet met je.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn nou niet echt porties wat ze verkopen bij MacDonalds. Verder is het ook niet te eten trouwens.
Ik vind het altijd snel vullen... En dan na een uur is het weer verdwenenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn nou niet echt porties wat ze verkopen bij MacDonalds. Verder is het ook niet te eten trouwens.
Inderdaad. Ik ben er ooit, lang geleden, mee begonnen en dit is de zoveelste variantquote:
Jij houd wel van een rubbersmaakje?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, die mening deel ik niet met je.
ideaal dusquote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het altijd snel vullen... En dan na een uur is het weer verdwenen
Maar goed, ik was een tijdje geleden met Dizer in de Mac en het gaf gewoon een grappig contrastquote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, het is redelijk misselijkmakend als je het eet en na een uur weer honger dus...quote:
Ja daar heb je wel een beetje gelijk in. Net als chinees... je kan er - voor je gevoel - heel vol van zitten maar het is lichtverteerbaar dus zo weer weg.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het altijd snel vullen... En dan na een uur is het weer verdwenen
En ze blíjven leuk, hè!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er ooit, lang geleden, mee begonnen en dit is de zoveelste variant
Ik ben echt vrij uniek als ik zeg dat ik die kaas lekker vind, volgens mij. Maar ik vind die kaas écht lekker.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij houd wel van een rubbersmaakje?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |