Hij is IETS groter dan jijquote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je het doet
En zo hoort het.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb op:
Mc280 SuperSize menu met cola light + 5 Fritessauce
McKroket
McNuggets 9 stuks met BBQsauce
Een Crispy Ranch Chicken Salade met dressing
Mja, maar tochquote:
Ik krijg het ook niet weg hoorquote:
quote:
quote:
McKroket is juistquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat hij zegt..quote:
quote:
Handschoenen aan, winterjas aan, muts op. Ik ben klaar voor een avondje Fok! met niksanquote:
Ha!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Handschoenen aan, winterjas aan, muts op. Ik ben klaar voor een avondje Fok! met niksan
Hoezo? Het zijn nou niet echt porties wat ze verkopen bij MacDonaldsquote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, die mening deel ik niet met je.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn nou niet echt porties wat ze verkopen bij MacDonalds. Verder is het ook niet te eten trouwens.
Ik vind het altijd snel vullen... En dan na een uur is het weer verdwenenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn nou niet echt porties wat ze verkopen bij MacDonalds. Verder is het ook niet te eten trouwens.
Inderdaad. Ik ben er ooit, lang geleden, mee begonnen en dit is de zoveelste variantquote:
Jij houd wel van een rubbersmaakje?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, die mening deel ik niet met je.
ideaal dusquote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het altijd snel vullen... En dan na een uur is het weer verdwenen
Maar goed, ik was een tijdje geleden met Dizer in de Mac en het gaf gewoon een grappig contrastquote:Op woensdag 12 april 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, het is redelijk misselijkmakend als je het eet en na een uur weer honger dus...quote:
Ja daar heb je wel een beetje gelijk in. Net als chinees... je kan er - voor je gevoel - heel vol van zitten maar het is lichtverteerbaar dus zo weer weg.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het altijd snel vullen... En dan na een uur is het weer verdwenen
En ze blíjven leuk, hè!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er ooit, lang geleden, mee begonnen en dit is de zoveelste variant
Ik ben echt vrij uniek als ik zeg dat ik die kaas lekker vind, volgens mij. Maar ik vind die kaas écht lekker.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij houd wel van een rubbersmaakje?.
quote:
Voor de kenners blijft ie leukquote:
Oh, ja die zijn nog wel te doen. Maar alleen als het moetquote:Op woensdag 12 april 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben echt vrij uniek als ik zeg dat ik die kaas lekker vind, volgens mij. Maar ik vind die kaas écht lekker.
Cheeseburgers.
Amen!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat gedoe over 'naar rubber smaken'is een typisch geval van nalul gedrag... het is gewoon kaas, niets meer, niets minder.
of je de kaas LEKKER vindt is wat anders, maar het smaakt niet naar rubber..
Ik had het niet over de kaas. Maar ik vind het eten niet lekker bij de Mac. Velen met mij... zoals je al aangaf.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat gedoe over 'naar rubber smaken'is een typisch geval van nalul gedrag... het is gewoon kaas, niets meer, niets minder.
of je de kaas LEKKER vindt is wat anders, maar het smaakt niet naar rubber..
Dat mag natuurlijk. Maar het smaakt gewoon niet naar rubber. Dat zegt echt de halve wereld, omdat ze lekker meelullen net als :quote:Op woensdag 12 april 2006 20:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het niet over de kaas. Maar ik vind het eten niet lekker bij de Mac. Velen met mij... zoals je al aangaf.
Ik vind voetbal inderdaad een kutspel, maar dat is weer wat andersquote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Maar het smaakt gewoon niet naar rubber. Dat zegt echt de halve wereld, omdat ze lekker meelullen net als :
'voetbal, das 22 man die achter een bal aanlopen en als ze hem weer hebben schoppen ze hem weg"
Dat geen eigen mening, das nalullen......
Vind ik niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan je bij alles wel zeggen.
tja, alles mag.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind voetbal inderdaad een kutspel, maar dat is weer wat anders.
Hoezo mag ik het niet naar rubber vinden smaken? Dat vlees en vooral die broodjes het is zo goor?!? En ik heb eigenlijk nog maar weinig mensen gehoord die het ook naar 'rubber' vinden smaken. Ik lul niemand na.
Ze hobbelen toch ook met zn 22-en achter die stomme balquote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Maar het smaakt gewoon niet naar rubber. Dat zegt echt de halve wereld, omdat ze lekker meelullen net als :
'voetbal, das 22 man die achter een bal aanlopen en als ze hem weer hebben schoppen ze hem weg"
Dat geen eigen mening, das nalullen......
Ik vind het ECHT niet lekker en ECHT naar rubber smaken. Heb je die kipnuggets wel eens gehad?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Dit zijn van die standaard meningen als het over 'iets' gaat..
gewoon vrijwel precies dezelfde zin gebruiken (zoals over voetbal) das nagelul.
Zeg dan gewoon dat je McD niet LEKKER vindt, maar zeg geen rubber, das namelijk 100% bullshit..
Smaak is HEEL wat anders dan textuur hoor.. nogmaals, eerst een elastiekje, dan een nugget, zelfde?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het ECHT niet lekker en ECHT naar rubber smaken. Heb je die kipnuggets wel eens gehad?
We zijn het eensquote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze hobbelen toch ook met zn 22-en achter die stomme balIk vind het een debiele sport, das toch écht mijn mening, snap ook niet hoe mensen zó opgewonden kunnen worden door zoiets triests.
Nee!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze hobbelen toch ook met zn 22-en achter die stomme balIk vind het een debiele sport, das toch écht mijn mening, snap ook niet hoe mensen zó opgewonden kunnen worden door zoiets triests.
Lig je er wakker van?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smaak is HEEL wat anders dan textuur hoor.. nogmaals, eerst een elastiekje, dan een nugget, zelfde?
oh, het gaat ergens over, we hebben een discussie, das natuurlijk niet de bedoelingquote:
DIT IS GEEN NALUL MENING!!! Ik weet heus wel dat er 2 in het doel staan en dat er regeltjes zijn en tactieken etc etc.. Ik heb het vaak genoeg gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee!
de bal wordt RONDgespeeld van speler naar speler, en SOMS moet er gerend worden. En niet door 22 man tegelijk, er staan er 2 in de doelen..
Zeg gewoon, ik vind voetbal kut, maar dus niet met dit soort NALUL meningen..
Dat is mijn punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |