nou er is wel sprake van enige vooruit gang hoor (geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Grutjes toch, Babette. 't Gaat niet helemaal lekker, wel?
maar ik ben helemaal niet ziekquote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zielig voor je. Heus.
Dus, beterschap.
Deed ze Hart in Aktie nog maar, konden we een briefje voor je schrijven.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou er is wel sprake van enige vooruit gang hoor (geloof ik) en ik heb hier ook wel een aantal mensen waarbij 't prettig "om de nek hangen is"
maar volgens mij is Wendy de ultieme trooster![]()
![]()
Maar beter als in "beter voelen" kan toch wel? Mentaal/psychisch/van binnen/etc...quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Deed ze Hart in Aktie nog maar, konden we een briefje voor je schrijven..
Meteen even een verbouwinkje erbij, ideaal.quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieve Wendy,
Babette voelt zich kut.... troost haar!! (alsjeblieft)
liefs, haar fok-vrienden
ik zal Wendy bij je langssturen.... als ik klaar met d'r benquote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo slapen. Voel me ook niet helemaal perfectos. Kuttige kutzooi.
Thnx. Ik stuur je wel en flesje rosé als bedankje.quote:Op zondag 3 december 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zal Wendy bij je langssturen.... als ik klaar met d'r ben![]()
![]()
hebben we aan één kerstverhaal niet genoeg?!?!quote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
O ja, en jullie moet hier een beetje stil zijnik probeer een kerstverhaal te schrijven.
!
Ik heb het hele weekend al koppijn en heb steeds asperine zitten slikkenquote:Op zondag 3 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo slapen. Voel me ook niet helemaal perfectos. Kuttige kutzooi.
Stil nou!quote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we aan één kerstverhaal niet genoeg?!?!
op die fiets, mooiste fragment van dit televisiejaar.....quote:
quote:
En zo ja... Kan iemand die even quoten?quote:
Sorry, maar er klopte even niks meer van.quote:Op zondag 3 december 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
deze TT doet mij plots beseffen dat ik overal heb lopen spammen, behalve hier....
dus bij deze alsnog even.....
[[url=http://home.hetnet.nl/~koos500/fok/banner03.JPG]afbeelding][/url]
zin in!!!quote:Op zondag 3 december 2006 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie is de mol!. Gelukkig begint dat in januari weer.
.
Who.quote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef rena het volgende:
O jezus, wat hilaaaaaaaarisch. Die heb ik nog geen 200 keer langs zien komen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena wat een leuke bui heb je weer.
Rena, ik heb speciaal voor jouw ooit die tena omgesoept.quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef rena het volgende:
[..]
En dat baseer je op 2 geirriteerde reacties richting degene die begon met kuttig te doen?
Ja.quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef rena het volgende:
[..]
En dat baseer je op 2 geirriteerde reacties richting degene die begon met kuttig te doen?
Nee, ik heb zelf vrij genomenquote:
Sinterklaas bestaat niet.quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf vrij genomen![]()
Moest nog wat vakantiedagen opmaken en nu kan ik Sinterklaas en andere afspraken mooi combineren![]()
Dus terwijl jij Zwarte Piet anaal vernedert praat je bij met je beste vriendquote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef Zhenar het volgende:
en nu kan ik Sinterklaas en andere afspraken mooi combineren![]()
Alleen als jij het strooisel regeltquote:Op maandag 4 december 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zullen we binnenkort een beschuitje eten, Zhenar?
Die ga ik winnenquote:Op maandag 4 december 2006 10:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen als jij het strooisel regelt![]()
Dan heb je een date!quote:
Dat is nou het decembergevoelquote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus terwijl jij Zwarte Piet anaal vernedert praat je bij met je beste vriend?
heb ik vandaag al verteld hoeveel ik van je hou?!?quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:
@ Babette, wees voorbereid op een knuffel-feelgood-dagje met Dizer aanstaande donderdag.
Je voelt je echt kut he?quote:Op maandag 4 december 2006 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik vandaag al verteld hoeveel ik van je hou?!?![]()
Ik heb het zo drukquote:Op maandag 4 december 2006 12:32 schreef BVO het volgende:
Dizer, we missen je in XFA.
Ik vond het laatste jaar anders best makkelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutzooi. School. Iedereen die zegt dat het in het laatste jaar makkelijk is, en dat je weinig hoeft te doen mag vertrekken
!
ik maak mezelf nog steeds wijs dat ik 't ergste dieptepunt wel gehad heb (vanuit 'n soort "hoop doet leven"quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik maak mezelf nog steeds wijs dat ik 't ergste dieptepunt wel gehad heb (vanuit 'n soort "hoop doet leven") maar er moeten nog even geen gekke dingen gebeuren nee....
http://www.hpana.com/news.19673.htmlquote:Op maandag 4 december 2006 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik vandaag al verteld hoeveel ik van je hou?!?![]()
Join the club. Kom er ook net achter dat een "collega" me achter m'n rug om zwart heeft zitten te maken. Echt heel tof!quote:Op maandag 4 december 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik zou willen dat mensen het eens een keer niet achter mijn rug om over me hebben als ik net langs loop!
DOMME MENSEN! IK BEN NIET DOOF HOOR, IK HOOR JULLIE GEFLUISTER EN GELACH WEL!.
Op je nieuwe baan ook nogquote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Join the club. Kom er ook net achter dat een "collega" me achter m'n rug om zwart heeft zitten te maken. Echt heel tof!
Stasjaquote:
Ja, ik hoor ook zo vaak als ik door school loop gewoon achter me dat ze het over "die homo/nicht/flikker" hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Join the club. Kom er ook net achter dat een "collega" me achter m'n rug om zwart heeft zitten te maken. Echt heel tof!
Apparentlyquote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op je nieuwe baan ook nog. Kennen ze je dan nu al zo goed dat ze wel weten wat ze over je moeten zeggen?
.
das nou écht zo'n meisje waar ik ruzie mee zou krijgen tijdens 't stappen...quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef BVO het volgende:
Stasja.
Das nou écht zo'n meisje op wie ik zou vallen.
gewoon ineens omdraaien en zeggen: "u riep??"quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik hoor ook zo vaak als ik door school loop gewoon achter me dat ze het over "die homo/nicht/flikker" hebben. Als je dan zonodig moet roddelen, doe het dan ergens waar ik het NIET hoor!
Dat durf ik niet. Ik ben zelf bang voor die confrontatie en wat ik dan losmaakquote:Op maandag 4 december 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
gewoon ineens omdraaien en zeggen: "u riep??"![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
*
Placebo - Daddy Cool
Starsailor - Four To The Flour
Muse - Knights Of Cydonia
Muse - Take A Bow
Muse - Hoodoo!
[quote:Op maandag 4 december 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Ik ben zelf bang voor die confrontatie en wat ik dan losmaak.
Aha, ik zag je wel iets met fotografie doen, Kunstacademie ofzo.quote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederlands.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[]
Gewoon Dizer eropaf sturen die kan dan mooi een gastslotje zetten..
[/]
Aha, niet stoppen in elk geval.quote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Fotografie wordt mijn hobby, heb ik besloten.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
I'll hunt you down and kick your ass!
[/ross]
Ik heb zaterdag telkens geen tijd om te kijken!quote:
De afleveringen staan al online hoorquote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag telkens geen tijd om te kijken!![]()
![]()
En maandag is het nooit zo leuk in XFA als op zaterdag (reality is immers alleen leuk om te kijken icm Fok!)
Maar ik moet mijn videorecorder maar weer eens gaan gebruiken. Kut RTL dat geen uitzendinggemist heeft![]()
Ach... troost je met de gedachte dat een deel van dat roddelvolk een stiekeme boner moet onderdrukken bij de gedachte dat er een homo bij hen op school zit, maar dat ze daar niet voor uit durven komenquote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook zo vaak als ik door school loop gewoon achter me dat ze het over "die homo/nicht/flikker" hebben. Als je dan zonodig moet roddelen, doe het dan ergens waar ik het NIET hoor!
OMG echt?! Ik wist niet dat RTL dat deed!quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De afleveringen staan al online hoor.
http://www.rtl.nl/shows/xfactor/home/deconfrontatie/quote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG echt?! Ik wist niet dat RTL dat deed!![]()
Ik telkens maar wachten op maandag![]()
Ik hoop 't.quote:Op maandag 4 december 2006 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... troost je met de gedachte dat een deel van dat roddelvolk een stiekeme boner moet onderdrukken bij de gedachte dat er een homo bij hen op school zit, maar dat ze daar niet voor uit durven komen![]()
Geloof me: over een paar jaar ben jij helemaal the man en kijk je huillachend terug aan je middelbare schooltijd![]()
![]()
Dude, jij bent echt zo'n typisch "vroeger verlegen kasthomo maar al snel ontpopt tot leuke, toffe gozer"-type. Daar ken ik er genoeg van om te weten hoe het met jou zal gaanquote:
Dude, loop er niet zo mee te koop. Niemand vond dat leuk toen je dat deedquote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Gebande users mochten toch niet klonen?
Wat een NSB-topic
ik ben bezig met niet zo onzeker te doen, maar het wordt me aardig moeilijk gemaaktquote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, jij bent echt zo'n typisch "vroeger verlegen kasthomo maar al snel ontpopt tot leuke, toffe gozer"-type. Daar ken ik er genoeg van om te weten hoe het met jou zal gaan![]()
Dus doe niet zo onzeker![]()
![]()
Sooooo herkenbaar, maar dan op een ander vlakquote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik ben bezig met niet zo onzeker te doen, maar het wordt me aardig moeilijk gemaakt!
Lees dat topic dan, iedereen vond het tof, incluis Jequote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, loop er niet zo mee te koop. Niemand vond dat leuk toen je dat deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |