quote:Op maandag 4 december 2006 09:29 schreef babette21 het volgende:
Hoi
iemand van jullie had laatste 'n linkje geplaatst naar een Harry Potter Preview-filmpje. Waar kan ik die ook alweer vinden??
quote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
De trailer in online!
De trailer in WMP.
Of kijk op de Happy Feet site.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lelijke hal van het ministerie..
Hpana heeft een 4 minuten durende preview. Met énorm veel spoilers en beelden.
quote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Behind the Story Harry Hermione Ron Umbridge Bellatrix Luna New Director David Yates Dumbledore's Army The Order The Kiss Sirius Black Wands
Mugglenet
quote:
Zij lijkt me heel tofquote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Bellatrix
Mugglenet
wie is zij ook alweer??quote:
Dat weet ik ook niet precies meer. Een of andere slechte tovenaresquote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is zij ook alweer??
(ik moet echt weer gaan herlezen (iig deel 5 en 6 vóór deel 7 uitkomt))
Oja, dat was het!quote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
Achternicht van Sirius toch? En ontsnapt uit Azkaban, en de enige die aan het eind weet te ontsnappen...
Zus van de vrouw van de vader van Malfoy.quote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is zij ook alweer??
(ik moet echt weer gaan herlezen (iig deel 5 en 6 vóór deel 7 uitkomt))
Herkenbaar...quote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
(...)want ik heb hier nog 'n hele stapel liggen
Nog waar ookquote:Op zondag 30 juli 2006 12:53 schreef Jolan het volgende:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre
de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse
ltteer op de jiutse patals saatn.
De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt.
Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
( !!! )![]()
Ik ben afgehaaktquote:
Is de film nog wel leuk, nu je het einde al kent?quote:Op maandag 4 december 2006 19:54 schreef rena het volgende:
ERIK, waar je ook bent, ik ga een film kijken bij A.
![]()
![]()
![]()
Ik ga dood.![]()
Die is ter ere van Buupquote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Is de film nog wel leuk, nu je het einde al kent?
`quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben afgehaaktKrijg er spontaan koppijn van, het was een zware dag
???quote:
Of jijquote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Ga dan lekker in een hoekje zitten huilen, of zo!
Neequote:
Nou je zei laatst dat je terug was uit Afghanistan en toen dacht ik...quote:
Omdat ik een Belg niet ken?quote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Of ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me vaag nog zoiets herinneren. Het was toch duidelijk dat dat allemaal een geintje was? Dat dacht ik tenminste, maar als ik jou leesj heb ik het volgens mij misquote:Op maandag 4 december 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Nou je zei laatst dat je terug was uit Afghanistan en toen dacht ik...
Jammer. Ik zag je al helemaal voor me in zo een leger outfitquote:Op maandag 4 december 2006 22:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Kan me vaag nog zoiets herinneren. Het was toch duidelijk dat dat allemaal een geintje was? Dat dacht ik tenminste, maar als ik jou leesj heb ik het volgens mij mis
Ik ben nog nooit in Afghanistan geweest
hey, die is van mij!!!quote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef Chronicle het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef Chronicle het volgende:
Echt wel.![]()
Man, die vijandelijkheid hier.![]()
Ik gaf soms ook positieve notesquote:Op maandag 4 december 2006 23:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
He, Dizer zijn notes altijd negatief?En hoe kan het dan dat ik er blijkbaar een paar heb?
![]()
Tja, ik vind notes niet ergquote:Op maandag 4 december 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik wil mijn notes nou wel eens weten. Volgens mij heb ik hier nog nooit een vlieg kwaad gedaan namelijk, maar ik had er een stuk of 10.
quote:Op maandag 4 december 2006 23:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, ik vind notes niet ergzelfs niet al ze negatief zijn
maar het is zo achter je rug om he...
![]()
Ik weet er nog wel eentjequote:Op maandag 4 december 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik wil mijn notes nou wel eens weten. Volgens mij heb ik hier nog nooit een vlieg kwaad gedaan namelijk, maar ik had er een stuk of 10.
Jahquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Dizer, dacht je echt dat IK xman zou overbieden???![]()
Ik zie je ongeveer dagelijks
Wees maar blij met ElisaB, ik had je gewoon uit laten gaan met xmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |