Ach... ze fluisteren misschien "die homo", maar ze denken natuurlijk: "die geile homo"quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik ben bezig met niet zo onzeker te doen, maar het wordt me aardig moeilijk gemaakt!
Hoe Zhensational, de discussie gewoon wegkapen en over jezelf beginnenquote:Op maandag 4 december 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sooooo herkenbaar, maar dan op een ander vlak.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... ze fluisteren misschien "die homo", maar ze denken natuurlijk: "die geile homo"![]()
Ik wil de discussie helemaal niet wegkapen alleen laten zien dat ik begrip heb voor zijn situatie omdat ik er zelf ook inzit. Niet iedereen is zo egoïstisch.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe Zhensational, de discussie gewoon wegkapen en over jezelf beginnen![]()
![]()
![]()
!
Het had je gesierdquote:
Ja, een kerstbal ook, maar dat betekent toch ook niet dat ze die gaat dragen?quote:
Voor jou ook eenquote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil de discussie helemaal niet wegkapen alleen laten zien dat ik begrip heb voor zijn situatie omdat ik er zelf ook inzit. Niet iedereen is zo egoïstisch.
Iddquote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Daarvan ben ik IRL weleens beschuldigd, dat ik dat altijd doequote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!quote:Op maandag 4 december 2006 15:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarvan ben ik IRL weleens beschuldigd, dat ik dat altijd doe.
's Ochtends naar de tandarts en 's middags tot 16:00 werken.quote:
Hé, dat lijkt mijn familie wel!quote:Op maandag 4 december 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!![]()
Tenminste... als ze dat continue doen. Iedereen wil natuurlijk zijn/haar verhaal kwijt, maar je hebt mensen die echt alleen maar lijken te leven om hun eigen verhaal te kunnen doen.![]()
![]()
Zo irritant.
![]()
Morgen zitten wij in Zwijndrechtquote:
Maarik bén helemaal niet zoquote:Op maandag 4 december 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!![]()
Tenminste... als ze dat continue doen. Iedereen wil natuurlijk zijn/haar verhaal kwijt, maar je hebt mensen die echt alleen maar lijken te leven om hun eigen verhaal te kunnen doen.![]()
![]()
Zo irritant.
![]()
Hm...waarom stem je dan VVD?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef BVO het volgende:
Maarik bén helemaal niet zo.
Ik luister juist altijd naar anderen. Tot vervelens toe.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Gebande users mochten toch niet klonen?
Wat een NSB-topic
Ik ken jou nietquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef Chronicle het volgende:Hehe, die Paltos wordt keihard gepwned!
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 09:29 schreef babette21 het volgende:
Hoi
iemand van jullie had laatste 'n linkje geplaatst naar een Harry Potter Preview-filmpje. Waar kan ik die ook alweer vinden??
quote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
De trailer in online!
De trailer in WMP.
Of kijk op de Happy Feet site.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lelijke hal van het ministerie..
Hpana heeft een 4 minuten durende preview. Met énorm veel spoilers en beelden.
quote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Behind the Story Harry Hermione Ron Umbridge Bellatrix Luna New Director David Yates Dumbledore's Army The Order The Kiss Sirius Black Wands
Mugglenet
quote:
Zij lijkt me heel tofquote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Bellatrix
Mugglenet
wie is zij ook alweer??quote:
Dat weet ik ook niet precies meer. Een of andere slechte tovenaresquote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is zij ook alweer??
(ik moet echt weer gaan herlezen (iig deel 5 en 6 vóór deel 7 uitkomt))
Oja, dat was het!quote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
Achternicht van Sirius toch? En ontsnapt uit Azkaban, en de enige die aan het eind weet te ontsnappen...
Zus van de vrouw van de vader van Malfoy.quote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is zij ook alweer??
(ik moet echt weer gaan herlezen (iig deel 5 en 6 vóór deel 7 uitkomt))
Herkenbaar...quote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
(...)want ik heb hier nog 'n hele stapel liggen
Nog waar ookquote:Op zondag 30 juli 2006 12:53 schreef Jolan het volgende:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre
de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse
ltteer op de jiutse patals saatn.
De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt.
Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
( !!! )![]()
Ik ben afgehaaktquote:
Is de film nog wel leuk, nu je het einde al kent?quote:Op maandag 4 december 2006 19:54 schreef rena het volgende:
ERIK, waar je ook bent, ik ga een film kijken bij A.
![]()
![]()
![]()
Ik ga dood.![]()
Die is ter ere van Buupquote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Is de film nog wel leuk, nu je het einde al kent?
`quote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben afgehaaktKrijg er spontaan koppijn van, het was een zware dag
???quote:
Of jijquote:Op maandag 4 december 2006 21:55 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Ga dan lekker in een hoekje zitten huilen, of zo!
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |