Ach... ze fluisteren misschien "die homo", maar ze denken natuurlijk: "die geile homo"quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik ben bezig met niet zo onzeker te doen, maar het wordt me aardig moeilijk gemaakt!
Hoe Zhensational, de discussie gewoon wegkapen en over jezelf beginnenquote:Op maandag 4 december 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sooooo herkenbaar, maar dan op een ander vlak.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... ze fluisteren misschien "die homo", maar ze denken natuurlijk: "die geile homo"![]()
Ik wil de discussie helemaal niet wegkapen alleen laten zien dat ik begrip heb voor zijn situatie omdat ik er zelf ook inzit. Niet iedereen is zo egoïstisch.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe Zhensational, de discussie gewoon wegkapen en over jezelf beginnen![]()
![]()
![]()
!
Het had je gesierdquote:
Ja, een kerstbal ook, maar dat betekent toch ook niet dat ze die gaat dragen?quote:
Voor jou ook eenquote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil de discussie helemaal niet wegkapen alleen laten zien dat ik begrip heb voor zijn situatie omdat ik er zelf ook inzit. Niet iedereen is zo egoïstisch.
Iddquote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Daarvan ben ik IRL weleens beschuldigd, dat ik dat altijd doequote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!quote:Op maandag 4 december 2006 15:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarvan ben ik IRL weleens beschuldigd, dat ik dat altijd doe.
's Ochtends naar de tandarts en 's middags tot 16:00 werken.quote:
Hé, dat lijkt mijn familie wel!quote:Op maandag 4 december 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!![]()
Tenminste... als ze dat continue doen. Iedereen wil natuurlijk zijn/haar verhaal kwijt, maar je hebt mensen die echt alleen maar lijken te leven om hun eigen verhaal te kunnen doen.![]()
![]()
Zo irritant.
![]()
Morgen zitten wij in Zwijndrechtquote:
Maarik bén helemaal niet zoquote:Op maandag 4 december 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan!![]()
Tenminste... als ze dat continue doen. Iedereen wil natuurlijk zijn/haar verhaal kwijt, maar je hebt mensen die echt alleen maar lijken te leven om hun eigen verhaal te kunnen doen.![]()
![]()
Zo irritant.
![]()
Hm...waarom stem je dan VVD?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef BVO het volgende:
Maarik bén helemaal niet zo.
Ik luister juist altijd naar anderen. Tot vervelens toe.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Gebande users mochten toch niet klonen?
Wat een NSB-topic
Ik ken jou nietquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef Chronicle het volgende:Hehe, die Paltos wordt keihard gepwned!
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 09:29 schreef babette21 het volgende:
Hoi
iemand van jullie had laatste 'n linkje geplaatst naar een Harry Potter Preview-filmpje. Waar kan ik die ook alweer vinden??
quote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
De trailer in online!
De trailer in WMP.
Of kijk op de Happy Feet site.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lelijke hal van het ministerie..
Hpana heeft een 4 minuten durende preview. Met énorm veel spoilers en beelden.
quote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Behind the Story Harry Hermione Ron Umbridge Bellatrix Luna New Director David Yates Dumbledore's Army The Order The Kiss Sirius Black Wands
Mugglenet
quote:
Zij lijkt me heel tofquote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Bellatrix
Mugglenet
wie is zij ook alweer??quote:
Dat weet ik ook niet precies meer. Een of andere slechte tovenaresquote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is zij ook alweer??
(ik moet echt weer gaan herlezen (iig deel 5 en 6 vóór deel 7 uitkomt))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |