Ik "ken" niemand anders in SHO eigenlijkquote:
Ik vind je gewoon een suffe kutuserquote:
Dat weerhoudt mij dus ook van stemmenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik "ken" niemand anders in SHO eigenlijk![]()
Die awards zijn al tijdens ShowChat incrowd, geloof ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij dus ook van stemmen.
quote:
Die was met de redenering: "Als MissBliss je beledigt, dan is het altijd uit het hart en terechtquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De geloofwaardigste user: MissBliss
Zhenar, ik smeltquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef Zhenar het volgende:
Meest integere user: The_Erik
De vriendelijkste/ aardigste user: Tha_Erik
Ik herkende mezelf er al niet in.. maar jouw uitleg klopt idd welquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die was met de redenering: "Als MissBliss je beledigt, dan is het altijd uit het hart en terecht"
Snel die typefout verbeterdquote:
Met mij is hetquote:
Je was me toch nog een typefout verschuldigdquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je was me toch nog een typefout verschuldigd.
Dat is nu eenmaal de befaamde ShowChatVibequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Geil.
Waarom brengen jullie toch altijd het sletterichste in me naar boven?.
Hier ook peuken enquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:09 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog zat peuken.
Alleen geen bier.
Dit is de perfecte avond om jezelf te bezatten..
Ik heb hier peuken, cola, bier, rode wijn, witte wijn, rosé en sterkquote:
Ik moet morgen weer werken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Een wild avondje voor ons dus.
Ik moet morgen naar schoolquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken.![]()
Wat is jouw excuus?![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:27 schreef BVO het volgende:
Ik heb vakantie!
Maar zit wel aan een scriptievoorstel te werken.
quote:
Wat is je onderwerp?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
Ik kan nog niet eens een onderwerp verzinnen. Nouja, wel een onderwerp, maar een probleemstelling enzo.
Mijn probleemstelling veranderde ook telkens, tot één maand voor de afronding aan toequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
Ik kan nog niet eens een onderwerp verzinnen. Nouja, wel een onderwerp, maar een probleemstelling enzo.
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
Ik kan nog niet eens een onderwerp verzinnen
Etnisch ondernemerschap. Dus ondernemerschap onder immigranten.quote:
Zeg dan niet dat je niets kun verzinnen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Etnisch ondernemerschap. Dus ondernemerschap onder immigranten.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
Nouja, wel een onderwerp, maar een probleemstelling enzo.
Interessantquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Etnisch ondernemerschap. Dus ondernemerschap onder immigranten.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Yvon Jaspers Award � Meest toffe user (v) – Ik kan niet kiezen tussen Babette en MB!Maar ik MOET kiezen, dus het wordt... rena
![]()
Hoi, wanneer gaan we weer afspreken? Heb jullie al meer dan 1 week niet gezienquote:
Overleef je het nog?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi, wanneer gaan we weer afspreken? Heb jullie al meer dan 1 week niet gezien!
Vrijdag? Zaterdag?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi, wanneer gaan we weer afspreken? Heb jullie al meer dan 1 week niet gezien!
Maakt niet uit. Beide dagen moet ik werken en beide dagen moet ik vroeg opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |