quote:Op zondag 3 december 2006 15:14 schreef Sensation89 het volgende:
hier verder...
quote:
ja doen ze altijd.quote:Op zondag 3 december 2006 15:15 schreef savelkoul het volgende:
Zingen ze Danny Koef op de melodie van Daddy Cool van Boney M?
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:15 schreef savelkoul het volgende:
Pas een maand of watquote:Op zondag 3 december 2006 15:15 schreef savelkoul het volgende:
Wil je willemII niet zo beledigenquote:Op zondag 3 december 2006 15:15 schreef Roeni3 het volgende:
Doet me denken aan Feyenoord uit dit.
Met het verschil dat we de kansen er nu wel inschieten.
Ja behalve Bos dat is een verkapte jood.quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef Grimm het volgende:
Zijn alle vbl mods joden?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe scoorde Huntelaar?
Waarom?quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef Grimm het volgende:
Nee, ook nog een lampjequote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef Grimm het volgende:
Weet je ook toevallig waar op de site?quote:Op zondag 3 december 2006 15:08 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Bij mijn decorder kanje gewoon kiezen tussen alle Club kanalen. Je kan dus elke Wedstrijd kijken die je wilt.
Bij jou Pakket, en Tele2 Satteliet kan je stemmen op www.tele2.tv welke wedstrijd erop moet komen. Meeste stemmen wint.
Bos niet.quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef Grimm het volgende:
Gun die mensen ook een beetje zondagquote:
Volley van 40 meter...quote:Op zondag 3 december 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe scoorde Huntelaar?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef RayMania het volgende:
Het lek is boven jongens, we worden kampioen en winnen de CL!!!
quote:
quote:
60...quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je willemII niet zo beledigen.
Je vergeet een paar 111!!! Einz 11!!1! enzoquote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef RayMania het volgende:
Het lek is boven jongens, we worden kampioen en winnen de CL!!!
Blijf je rare vragen stellen?quote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef Grimm het volgende:
Hoe ziet die trainer van willem 2 d'r uit, woest of kalm?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Feye 1-1
www.futbol24.com is ook heel erg snel, soms nog voordat de herhaling van het doelpunt te zien isquote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
http://scores.soccerstand.com/free/voetbalzone/index.php gebruik die dan
quote:
jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:19 schreef Tha-CheF het volgende:
az 3-0?
Wat bemoei jij je met mij?quote:Op zondag 3 december 2006 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijf je rare vragen met een wedervraag beantwoorden? Of geef je gewoon antwoord?
dat was tegen Espanyol toch andersquote:
Je kan het hier toch lezenquote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die tussenstanden worden echt pokke geupdate op Teletekst
Kan met nog een wedstrijd in de Uefa cup herrineren waar hij de enige 2 treffers maakte. Niet onbelangrijk. Geloof tegen Bordeaux?quote:
of 1-0quote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met Sneijder erbij had het nu 7-0 gestaan.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef Sensation89 het volgende:
volgens teletekst scoorde Charisteas.
Dat van die mods ook zeker...quote:
laat ze nog even bestaan, wint ajax ook nog een keerquote:
aan de andere kant: als ze tegen Espanyol binnen 10 minuten op 1-0 gekomen waren, was het ook dweilen geweestquote:Op zondag 3 december 2006 15:19 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
dat was tegen Espanyol toch anders
En de live beelden hier kloppen niet zeker.quote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Volgens Teletekst is het ook Charisteas die scoorde...
Je kan ook antwoord geven. Maar goed, daar is je autistische manier van denken ook niet naar, dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 3 december 2006 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Probeer je een Nederlandse zin te formuleren? Even dooroefenen dan.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:21 schreef knep het volgende:
Nou dat wordt wat volgende week tussen Ajax en AZ.
weetik veel, vond het wel bijzonder dat Harry scoordequote:Op zondag 3 december 2006 15:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En de live beelden hier kloppen niet zeker.![]()
Valt mij gewoon op, zou voor de objectiviteit geen kwaad als d'r een mod was die niet zo Ajax georienteerd was.quote:
photoshop !quote:Op zondag 3 december 2006 15:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En de live beelden hier kloppen niet zeker.![]()
Hij vecht keihard, maar scoren doet die niet.quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
weetik veel, vond het wel bijzonder dat Harry scoorde![]()
supporters hebben een geheugen van 6 dagenquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajax was toch terminaal ziek volgens jullie? De afgelopen week was alles kut en nu opeens alles weer goed?
Dat maken jullie ervan hoor... wij zijn gewoon blij met de score, niet meer, niet minder..quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajax was toch terminaal ziek volgens jullie? De afgelopen week was alles kut en nu opeens alles weer goed?
Ten eerste is dat bullshit. Ten tweede is er een mod die een SCC voor psv heeft.quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Grimm het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op, zou voor de objectiviteit geen kwaad als d'r een mod was die niet zo Ajax georienteerd was.
Ze winnen zelfs de champions league alquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
hoax !!quote:
Nou vooruit. Ik bepaald op dit forum zelf mee wie ik me wel of niet bemoei. Daar heb jij niks over te zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kan ook antwoord geven. Maar goed, daar is je autistische manier van denken ook niet naar, dat was ik even vergeten.
Oh, als Ajacied kun je niet objectief zijn?quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Grimm het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op, zou voor de objectiviteit geen kwaad als d'r een mod was die niet zo Ajax georienteerd was.
?quote:Op zondag 3 december 2006 15:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ze winnen zelfs de champions league alen tegen Az en Zulte-Waregem weer op de bek met 2-0
Ten derde is dat wel de mod die je het minst op de voorgrond ziet.quote:Op zondag 3 december 2006 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ten eerste is dat bullshit. Ten tweede is er een mod die een SCC voor psv heeft.
Ahum, ik kijk alleen toe vanaf de zijlijn, mijn clubje staat bovenaanquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zowaar, hij kan het.quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik bepaald op dit forum zelf mee wie ik me wel of niet bemoei. Daar heb jij niks over te zeggen
en dan heb jij wat te klagen over zijn nederlandsch?quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik bepaald op dit forum zelf mee wie ik me wel of niet bemoei. Daar heb jij niks over te zeggen
Nou....quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef RayMania het volgende:
Oh, als Ajacied kun je niet objectief zijn?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef koemleit het volgende:
Hoe doet willem 2 het?
Hopelijk kunnen ze profiteren van de dip waar ajax in zit
Auxerre. Maar dat was ook de enige wedstrijdquote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan met nog een wedstrijd in de Uefa cup herrineren waar hij de enige 2 treffers maakte. Niet onbelangrijk. Geloof tegen Bordeaux?
En laten de andere twee zien prima objectief te zijn. Maar de subjectieve gedachtegang van niet-Ajacieden leert dat dat blijkbaar niet kan.quote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ten derde is dat wel de mod die je het minst op de voorgrond ziet.
Nou het is toch lastig of niet? als iemand man.utd afzeikt zou ik ook pissig worden.quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij begint met zeiken op iemand die een apparte, maar niet verboden, vraag stelt. Ik niet.quote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zowaar, hij kan het.
Ik bepaald.
Maar goed, goede reactie. Het zou je alleen sieren eens wat minder de mopperpot uit te hangen.
O god, ga toch weg Calimeroquote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En laten de andere twee zien prima objectief te zijn. Maar de subjectieve gedachtegang van niet-Ajacieden leert dat dat blijkbaar niet kan.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:
De 1 had laatst nog een pro ajax anti feyenoord sig?quote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En laten de andere twee zien prima objectief te zijn. Maar de subjectieve gedachtegang van niet-Ajacieden leert dat dat blijkbaar niet kan.
Nee hoor, helemaal niet lastig. Als men wat te klagen heeft over de mods verwijs ik jullie naar het Feedback topic. Laten we het gewoon over de Eredivisie hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou het is toch lastig of niet? als iemand man.utd afzeikt zou ik ook pissig worden.
Mij een Calimero noemen. Het is toch zo? Een Ajacied kan niet objectief zijn. En daar mag ik dan niets van zeggenquote:
Hé Calimero, moet jij niet op je werk zitten??quote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij een Calimero noemen. Het is toch zo? Een Ajacied kan niet objectief zijn. En daar mag ik dan niets van zeggen. Rare jongens toch, die niet-Ajacieden...
Nou en? Dat daar zo'n ophef over is geweest is, zegt meer over degenen die daar ophef over gemaakt hebben dan over de eventuele subjectiviteit van die mod.quote:Op zondag 3 december 2006 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De 1 had laatst nog een pro ajax anti feyenoord sig?
Nee. Hoezo?quote:Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef SirG het volgende:
[..]
Hé Calimero, moet jij niet op je werk zitten??
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou en? Dat daar zo'n ophef over is geweest is, zegt meer over degenen die daar ophef over gemaakt hebben dan over de eventuele subjectiviteit van die mod.
Jij gaat toch in het verdom hoekje zitten en zeggen dat iedereen op ajax afgeeft, klein kindquote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij een Calimero noemen. Het is toch zo? Een Ajacied kan niet objectief zijn. En daar mag ik dan niets van zeggen. Rare jongens toch, die niet-Ajacieden...
omdat je je blijkbaar tegen de users hier moet verantwoorden wat je in je leven allemaal doetquote:
moet jij niet in het stadion zitten?quote:
Dat als het om Ajax gaat er zoveel gejankt wordt. Ik heb dat altijd een beetje zielig gevondenquote:
Hoe scoorde KJH eigenlijk?quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef kollie het volgende:
[..]
moet jij niet in het stadion zitten?
Calimero!quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat als het om Ajax gaat er zoveel gejankt wordt. Ik heb dat altijd een beetje zielig gevonden.
omhaal, best mooi.quote:
Niets moet maar de antwoorden die erop volgen geven toch aan dat het een gevoelig onderwerp is.quote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef HeatWave het volgende:
omdat je je blijkbaar tegen de users hier moet verantwoorden wat je in je leven allemaal doet.
Met pijl en boogquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef Grimm het volgende:
[..]
Jij gaat toch in het verdom hoekje zitten en zeggen dat iedereen op ajax afgeeft, klein kind
Spannende discussie...quote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij begint met zeiken op iemand die een apparte, maar niet verboden, vraag stelt. Ik niet.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hopelijk maakt kjh d'r 5, kom ik bovenaan in de voetballeague
Nog iets anders te melden?quote:
Hoezo? Ik vraag alleen waarom ik op mn werk zou moeten zijn... Erg gevoelig jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niets moet maar de antwoorden die erop volgen geven toch aan dat het een gevoelig onderwerp is.
Hopelijk houden we er nu over op, maar als het nou alleen vandaag was, ik stoor me niet eens aan de vraag zelf, maar aan het feit dat er elke week wel weer iemand komt janken erover...quote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niets moet maar de antwoorden die erop volgen geven toch aan dat het een gevoelig onderwerp is.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef kollie het volgende:
Laten we lief voor mekaar zijn, het is bijna kerst![]()
quote:
Moet je voorstellen hoe interessant het is...quote:Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Quote anders even iets van 3 pagina's terug.
quote:
Het gaat nu over de "waarom zit je niet in het stadion discussie".quote:Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vraag alleen waarom ik op mn werk zou moeten zijn... Erg gevoelig ja.
Daar ging het niet om, het ging erom dat ik mijn privéleven hier moet verklaren. Wel blijven opletten.quote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat nu over de "waarom zit je niet in het stadion discussie".
Maar wel irritantquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Mijn uitbarstingen zijn populair dom geloof ik.
Het was niet een klacht, het viel mij gewoon op, maar iedereen sprong er op als een stelletje gekken.quote:Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef RayMania het volgende:
Nu allemaal ophouden, heb het al eerder gevraagd. Klagen over objectieve mods of niet kan in FB.
Ajax.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef RayMania het volgende:
Nou, ben benieuwd of het Sparta record uit de boeken kan.
Nee hoor. Niet alles draait om jou hier. Met het privéleven verhaal verwijst HW naar een eerdere waarom zit je niet in het stadion discussie..quote:Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, het ging erom dat ik mijn privéleven hier moet verklaren. Wel blijven opletten.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een stel oude wijven zitten hier.![]()
En zegt dat tegen mij vanwege de opmerking waarom ik niet op mijn werk zit. Moelijk hequote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alles draait om jou hier. Met het privéleven verhaal verwijst HW naar een eerdere waarom zit je niet in het stadion discussie..
Je quote 'm, dus dat doe je wel. Dit was m'n eerste én laatste menging in deze debiele onzin.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En zegt dat tegen mij vanwege de opmerking waarom ik niet op mijn werk zit. Moelijk he.
Jullie denken trouwens dat alles gevoelig ligt.
hij zit bij de tandartsquote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Grimm het volgende:
Waarom speelt suarez trouwens niet
lichtgeblesseerd ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Grimm het volgende:
Waarom speelt suarez trouwens niet
WoW!quote:Commentaar Excelsior Bulters pakt vrije trap van meter of 35.
die is er al uit slimmertquote:Op zondag 3 december 2006 15:39 schreef RijstNatie het volgende:
Het is wachten op de gebruikelijke blunders in de ajax defensie waardoor de wedstrijd uiteindelijk kanteld en er tegengoals komen... zet hem op vermaelen
kappen nou.quote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je quote 'm, dus dat doe je wel. Dit was m'n eerste én laatste menging in deze debiele onzin.
Ja zo.quote:Op zondag 3 december 2006 15:40 schreef Superheld het volgende:
fey 2-1 huysegems of hoe je t schrijft
Gast je ljikt wel een oud wijf, praat over de live verslagen ipv overal direct bovenop te springen.quote:
een beetje moe dan?quote:Op zondag 3 december 2006 15:40 schreef Grimm het volgende:
[..]
Die komt uit uruguay, die mensen zijn niet lichtgeblesseerd.
Ondat ze als ze tegen de amsterdammertjes spelen altijd doen of het 1 team is en dus meewerken aan doelpunten in hetzelde doel.quote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef klootje het volgende:
Waarom noemen ze Willem 2 het Ajax van het zuiden?Omdat dat ook van die losers zijn?
En voor hoeveel waarschuwingen kun je een lekkere warme oliebol halen?quote:Op zondag 3 december 2006 15:39 schreef Messenga het volgende:
Elke niet voetbalwedstrijd gerelateerde post levert vanaf nu een waarschuwing op.
In FM2007 ook al.quote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Huysegemsdie heeft z'n draai ook gevonden zeg
quote:
En ook voor jou een ban.quote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
9-0 Ajax.
Oh kut ik kan in de toekomst kijken,
Dat kan je wel zeggen ja, die is al een paar wedstrijden los. En weer zo belangrijk voor Feyenoord vandaag.quote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind hem sowieso één van de meest bepalende spelers bij Feyenoord op het moment. Vaak veel inzet waar ook nog wel eens wat rendement uit komt.quote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Omdat ze altijd een grote bek hebben, en altijd wegrennen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:41 schreef Zorro het volgende:
Ondat ze als ze tegen de amsterdammertjes spelen altijd doen of het 1 team is en dus meewerken aan doelpunten in hetzelde doel.
quote:
AZquote:
Wil jij Huysegems en rendement niet in 1 zin noemen svpquote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso één van de meest bepalende spelers bij Feyenoord op het moment. Vaak veel inzet waar ook nog wel eens wat rendement uit komt.
Gezellig hequote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Al die anti-Feijenoord reacties hierajax-kliek
wedstrijd is nog niet afgelopenquote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Al die anti-Feijenoord reacties hierajax-kliek
Serieus, dat is precies hetzelfde gevoel als ik had tijdens Feyenoord. De overeenkomst is treffend.quote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer vreemd zijn ofzo, maar ik baal een beetje dat het nog steeds maar 5-0 is.
Het zit er dik in dat ze nu gas terug gaan nemen...quote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer vreemd zijn ofzo, maar ik baal een beetje dat het nog steeds maar 5-0 is.
iddquote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Serieus, dat is precies hetzelfde gevoel als ik had tijdens Feyenoord. De overeenkomst is treffend.
Geef hem de hele fles maarquote:
Iddquote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Serieus, dat is precies hetzelfde gevoel als ik had tijdens Feyenoord. De overeenkomst is treffend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |