De 1 had laatst nog een pro ajax anti feyenoord sig?quote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En laten de andere twee zien prima objectief te zijn. Maar de subjectieve gedachtegang van niet-Ajacieden leert dat dat blijkbaar niet kan.
Nee hoor, helemaal niet lastig. Als men wat te klagen heeft over de mods verwijs ik jullie naar het Feedback topic. Laten we het gewoon over de Eredivisie hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou het is toch lastig of niet? als iemand man.utd afzeikt zou ik ook pissig worden.
Mij een Calimero noemen. Het is toch zo? Een Ajacied kan niet objectief zijn. En daar mag ik dan niets van zeggenquote:
Hé Calimero, moet jij niet op je werk zitten??quote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij een Calimero noemen. Het is toch zo? Een Ajacied kan niet objectief zijn. En daar mag ik dan niets van zeggen. Rare jongens toch, die niet-Ajacieden...
Nou en? Dat daar zo'n ophef over is geweest is, zegt meer over degenen die daar ophef over gemaakt hebben dan over de eventuele subjectiviteit van die mod.quote:Op zondag 3 december 2006 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De 1 had laatst nog een pro ajax anti feyenoord sig?
Nee. Hoezo?quote:Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef SirG het volgende:
[..]
Hé Calimero, moet jij niet op je werk zitten??
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou en? Dat daar zo'n ophef over is geweest is, zegt meer over degenen die daar ophef over gemaakt hebben dan over de eventuele subjectiviteit van die mod.
Jij gaat toch in het verdom hoekje zitten en zeggen dat iedereen op ajax afgeeft, klein kindquote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij een Calimero noemen. Het is toch zo? Een Ajacied kan niet objectief zijn. En daar mag ik dan niets van zeggen. Rare jongens toch, die niet-Ajacieden...
omdat je je blijkbaar tegen de users hier moet verantwoorden wat je in je leven allemaal doetquote:
moet jij niet in het stadion zitten?quote:
Dat als het om Ajax gaat er zoveel gejankt wordt. Ik heb dat altijd een beetje zielig gevondenquote:
Hoe scoorde KJH eigenlijk?quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef kollie het volgende:
[..]
moet jij niet in het stadion zitten?
Calimero!quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat als het om Ajax gaat er zoveel gejankt wordt. Ik heb dat altijd een beetje zielig gevonden.
omhaal, best mooi.quote:
Niets moet maar de antwoorden die erop volgen geven toch aan dat het een gevoelig onderwerp is.quote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef HeatWave het volgende:
omdat je je blijkbaar tegen de users hier moet verantwoorden wat je in je leven allemaal doet.
Met pijl en boogquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef Grimm het volgende:
[..]
Jij gaat toch in het verdom hoekje zitten en zeggen dat iedereen op ajax afgeeft, klein kind
Spannende discussie...quote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij begint met zeiken op iemand die een apparte, maar niet verboden, vraag stelt. Ik niet.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hopelijk maakt kjh d'r 5, kom ik bovenaan in de voetballeague
Nog iets anders te melden?quote:
Hoezo? Ik vraag alleen waarom ik op mn werk zou moeten zijn... Erg gevoelig jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niets moet maar de antwoorden die erop volgen geven toch aan dat het een gevoelig onderwerp is.
Hopelijk houden we er nu over op, maar als het nou alleen vandaag was, ik stoor me niet eens aan de vraag zelf, maar aan het feit dat er elke week wel weer iemand komt janken erover...quote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niets moet maar de antwoorden die erop volgen geven toch aan dat het een gevoelig onderwerp is.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef kollie het volgende:
Laten we lief voor mekaar zijn, het is bijna kerst![]()
quote:
Moet je voorstellen hoe interessant het is...quote:Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Quote anders even iets van 3 pagina's terug.
quote:
Het gaat nu over de "waarom zit je niet in het stadion discussie".quote:Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vraag alleen waarom ik op mn werk zou moeten zijn... Erg gevoelig ja.
Daar ging het niet om, het ging erom dat ik mijn privéleven hier moet verklaren. Wel blijven opletten.quote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat nu over de "waarom zit je niet in het stadion discussie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |