Dat maken jullie ervan hoor... wij zijn gewoon blij met de score, niet meer, niet minder..quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajax was toch terminaal ziek volgens jullie? De afgelopen week was alles kut en nu opeens alles weer goed?
Ten eerste is dat bullshit. Ten tweede is er een mod die een SCC voor psv heeft.quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Grimm het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op, zou voor de objectiviteit geen kwaad als d'r een mod was die niet zo Ajax georienteerd was.
Ze winnen zelfs de champions league alquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajax was toch terminaal ziek volgens jullie? De afgelopen week was alles kut en nu opeens alles weer goed?
hoax !!quote:
Nou vooruit. Ik bepaald op dit forum zelf mee wie ik me wel of niet bemoei. Daar heb jij niks over te zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kan ook antwoord geven. Maar goed, daar is je autistische manier van denken ook niet naar, dat was ik even vergeten.
Oh, als Ajacied kun je niet objectief zijn?quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Grimm het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op, zou voor de objectiviteit geen kwaad als d'r een mod was die niet zo Ajax georienteerd was.
?quote:Op zondag 3 december 2006 15:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ze winnen zelfs de champions league alen tegen Az en Zulte-Waregem weer op de bek met 2-0
Ten derde is dat wel de mod die je het minst op de voorgrond ziet.quote:Op zondag 3 december 2006 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ten eerste is dat bullshit. Ten tweede is er een mod die een SCC voor psv heeft.
Ahum, ik kijk alleen toe vanaf de zijlijn, mijn clubje staat bovenaanquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zowaar, hij kan het.quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik bepaald op dit forum zelf mee wie ik me wel of niet bemoei. Daar heb jij niks over te zeggen
en dan heb jij wat te klagen over zijn nederlandsch?quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik bepaald op dit forum zelf mee wie ik me wel of niet bemoei. Daar heb jij niks over te zeggen
Nou....quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef RayMania het volgende:
Oh, als Ajacied kun je niet objectief zijn?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef koemleit het volgende:
Hoe doet willem 2 het?
Hopelijk kunnen ze profiteren van de dip waar ajax in zit
Auxerre. Maar dat was ook de enige wedstrijdquote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan met nog een wedstrijd in de Uefa cup herrineren waar hij de enige 2 treffers maakte. Niet onbelangrijk. Geloof tegen Bordeaux?
En laten de andere twee zien prima objectief te zijn. Maar de subjectieve gedachtegang van niet-Ajacieden leert dat dat blijkbaar niet kan.quote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ten derde is dat wel de mod die je het minst op de voorgrond ziet.
Nou het is toch lastig of niet? als iemand man.utd afzeikt zou ik ook pissig worden.quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij begint met zeiken op iemand die een apparte, maar niet verboden, vraag stelt. Ik niet.quote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zowaar, hij kan het.
Ik bepaald.
Maar goed, goede reactie. Het zou je alleen sieren eens wat minder de mopperpot uit te hangen.
O god, ga toch weg Calimeroquote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En laten de andere twee zien prima objectief te zijn. Maar de subjectieve gedachtegang van niet-Ajacieden leert dat dat blijkbaar niet kan.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |