Maar wel irritantquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Mijn uitbarstingen zijn populair dom geloof ik.
Het was niet een klacht, het viel mij gewoon op, maar iedereen sprong er op als een stelletje gekken.quote:Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef RayMania het volgende:
Nu allemaal ophouden, heb het al eerder gevraagd. Klagen over objectieve mods of niet kan in FB.
Ajax.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef RayMania het volgende:
Nou, ben benieuwd of het Sparta record uit de boeken kan.
Nee hoor. Niet alles draait om jou hier. Met het privéleven verhaal verwijst HW naar een eerdere waarom zit je niet in het stadion discussie..quote:Op zondag 3 december 2006 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, het ging erom dat ik mijn privéleven hier moet verklaren. Wel blijven opletten.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een stel oude wijven zitten hier.![]()
En zegt dat tegen mij vanwege de opmerking waarom ik niet op mijn werk zit. Moelijk hequote:Op zondag 3 december 2006 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alles draait om jou hier. Met het privéleven verhaal verwijst HW naar een eerdere waarom zit je niet in het stadion discussie..
Je quote 'm, dus dat doe je wel. Dit was m'n eerste én laatste menging in deze debiele onzin.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En zegt dat tegen mij vanwege de opmerking waarom ik niet op mijn werk zit. Moelijk he.
Jullie denken trouwens dat alles gevoelig ligt.
hij zit bij de tandartsquote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Grimm het volgende:
Waarom speelt suarez trouwens niet
lichtgeblesseerd ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Grimm het volgende:
Waarom speelt suarez trouwens niet
WoW!quote:Commentaar Excelsior Bulters pakt vrije trap van meter of 35.
die is er al uit slimmertquote:Op zondag 3 december 2006 15:39 schreef RijstNatie het volgende:
Het is wachten op de gebruikelijke blunders in de ajax defensie waardoor de wedstrijd uiteindelijk kanteld en er tegengoals komen... zet hem op vermaelen
kappen nou.quote:Op zondag 3 december 2006 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je quote 'm, dus dat doe je wel. Dit was m'n eerste én laatste menging in deze debiele onzin.
Ja zo.quote:Op zondag 3 december 2006 15:40 schreef Superheld het volgende:
fey 2-1 huysegems of hoe je t schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |