quote:
AZquote:
Wil jij Huysegems en rendement niet in 1 zin noemen svpquote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso één van de meest bepalende spelers bij Feyenoord op het moment. Vaak veel inzet waar ook nog wel eens wat rendement uit komt.
Gezellig hequote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Al die anti-Feijenoord reacties hierajax-kliek
wedstrijd is nog niet afgelopenquote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Al die anti-Feijenoord reacties hierajax-kliek
Serieus, dat is precies hetzelfde gevoel als ik had tijdens Feyenoord. De overeenkomst is treffend.quote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer vreemd zijn ofzo, maar ik baal een beetje dat het nog steeds maar 5-0 is.
Het zit er dik in dat ze nu gas terug gaan nemen...quote:Op zondag 3 december 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel weer vreemd zijn ofzo, maar ik baal een beetje dat het nog steeds maar 5-0 is.
iddquote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Serieus, dat is precies hetzelfde gevoel als ik had tijdens Feyenoord. De overeenkomst is treffend.
Geef hem de hele fles maarquote:
Iddquote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Serieus, dat is precies hetzelfde gevoel als ik had tijdens Feyenoord. De overeenkomst is treffend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |